Partyflock

Forumonderwerp · 775441
1 volger · 350403x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
en ik wil dat de hele wereld dat weet :-D ben zo fucking trots!!!Hebben maandag de kleine voor t eerst gezien via echo (l) echt zo supercute,mooiste wat ik ooit in mn leven heb gezien :jaja:

Nog meer aanstaande mama`s hier??????

Waarschuw beheerder
donateur
Sas schiet nou toch eens op met bevallen joh ;)
Ik zit iedere dag in spanning te lezen hahaha om te kijken of je nog gepost heb :D
Waarschuw beheerder
donateur
Tatum kan los staan!!!
Bleef net zomaar een halve minuut los staan en stond ook nog op de muziek mee te wiebelen...
Onvoorstelbaar dat ze zo van het ene op het andere moment iets kunnen he?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sassiepower op vrijdag 18 november 2005 om 11:45:
Tatum kan los staan!!!
Bleef net zomaar een halve minuut los staan en stond ook nog op de muziek mee te wiebelen...
Onvoorstelbaar dat ze zo van het ene op het andere moment iets kunnen he?

WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAUW superknaaaaaaaaaaaaaaaaaap
Waarschuw beheerder
2 evil pussy: COOL (y)

Waarschuw beheerder
middag :gaap:

Poeh poeh wat is het leven toch zwaar :D hehehehehe
Jada is al vanaf 02:30 vanacht constant aan 't woelen :S Als ik haar iedere keer in bed leg, gaat ze klagen, en dan komt er weer gekrijs :S

Volgensmij heeft ze last van krampjes...kheb haar lekker in de tummietub laten spartelen en ze slaapt nu eindelijk vast ;) ff afkloppen...

Kheb dus een zware nacht gehad :( maar dat hoort erbij he!!

wat ik gister had trouwens,ik kreeg dus steken en ging douchen en ik had het *daar beneden* gewassen met de douchestraal zeg maar. Dus ik stap de douche uit om me af te drogen en er komt een plensje water uit mn geval dus ik roep:gor mn vliezen zijn volgens mij gebroken hoor!Maar was denk gewoon douchewater wat er nog in zat ofzo want heb verder niks meer verloren toen ik aangekleed was......dan had vanochtend mn bed toch wel nat moeten wezen?

Dat had ik iedere keer na het douchen :S ergste was nog, als ik m'n kleding al aan had, dat m'n broek helemaal nat werd, met een vaag afscheidingsluchtje eraan :s Maar wie weet Sas ;)

@ Danuta Ik had altijd droog bloed in m'n neus...is volgensmij normaal tijdens zwangerschap.

Waarschuw beheerder
Halloootjes

2 kim, wat rot zeg voor je!! echt rust houden hoor!! Echt doen! en wat zijn 2 weken nou.. die zijn zo voorbij!! I altijd beter dan 2 weken in het ZH!! je kan beter echt rustig aan doen lekker thuis dan ergens anders.. en je hoeft natuuurlijk niet de hele dag in bed te liggen..(f)
Hoop dat je de volgende keer beter nieuws krijgt!! En een voordeel is dat je verlof vandaag begint :cheer: dus je hoeft ook lekker niet meer te werken ;) Beter heb je snel i-net want dan blijven we op de hoogte!! :D Dikke :knuffel: en doe rustig aan he!!

2 fairy is idd man eigen hoor!! Volgens mij heeft iedere vent dat :/
Tom had trouwens toen Esmée net geboren was ineens heel erg de drang om te stappen/zuipen en naar vrienden toe te gaan.. alleen maar omdat ie vond dat ie "ineens" zo vast zat..en in zijn ogen OUD was.. terwijl die er zelf voor gekozen had!!!(ok samen..) Nu is dat trouwens weer weg hoor.. volgens mij zijn wij vrouwen veel duidelijker met wat we willen en voelen en zeker als het om KINDEREN gaat :)

2 sas ik hoop zo voor je dat HET snel gebeurt..!! Hoe voel je je verder, neem je het er een beetje van met je verlof???

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 november 2005 om 11:29:
Ja.. als je vliezen zijn gebroken, blijf je vruchtwater verliezen..

:yes:

Iedereen een dikke :knuffel:
Ik gaat ff een bammetje voor mijn ukkie maken *luid geschreeuw op de achtergrond :)*
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Bridget hihihihi ja en mn kaplaarzen :-d

Jezz ja ik had dat ook met al die meiden die hier moesten bevallen en nu ben ik zelf aan de beurt :| 8)

Kim ik ben maandag 39 weken :cheer:

Lady thx (f)

Ladyluck ja maar hij/zij wil niet :-s net zo eigenwijs als paps :-d ach en gelijk heeft hij/zij!!!

Evil vet goed :woepwoep: :-d

Sammy ja heel vaag idd t was geen pies ofzo want (hmz..moet ik dit wel zeggen) heb eraan geroken en Gor ook was gewoon water!Zat niks geen kleur aan ook....en dat droge bloed idd had ik ook en nu vannacht ging ik mn neus snuiten en had ik een echte bloedneus...maar die stopt wel snel gelukkig :-)

rot dat je slecht hebt geslapen maar ja hoort er allemaal bij. Ben blij dat het zo goed met jullie gaat!

Brinta ja voel me hartstikke super eigenlijk,heb net mn vloeren staan dweilen LOL....het is hier echt vreselijk schoon gewoon eng...die poetsmanie is flink heftig! met jullie ook alles lekker?(f)
Waarschuw beheerder
donateur
ik had dat helemaal niet, die poetsmanie..
Het is zelfs zo dat silvan vlak voor we naar het ziekenhuis gingen (om 06.00) nog de wc heeft schoongemaakt en stof gezogen en de keuken gedweild omdat we anders dachten dat ze in een vies huis zouden komen.. Mij maakte t geen reet uit, maar silvan wilde het persé hahaha..

Waarschuw beheerder
donateur
Goedemiddag:bloos: net pas wakker:z

Kim:(:( Wat een klotebericht zeg:(:( Maar meid, heel veel rust pakken, dan komt het helemaal goed:yes:

Jullie schrijven echt zoveel, heb 1 avond gemist en jullie lullen als kippen:D

Ben gisteravond in me tepel gebeten:/ Door me hondje 8)

Klotebeest, ik en Dan waren op bed aan het stoeien, komt Joe erbij, dus hij beetje bijten enzo en zo vanuit het niets...Wraf zegt ie en dat teringding bijt me zo in me tiet:S :|

Ik donderstraalde zo van het bed af, wist niet waar ik het zoeken moest, ik was aan het lachen en huilen tegelijk, want het deed echt fucking pijn man:[

En Dan die kwam echt niet meer bij:D Kutjong(L)

Ik lig nu dus weer in een deuk:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
fairy ik ben van mezelf al een pietje precies hoor!Als er al een papiertje op de tafel ligt MOET dat ala directa weg :/... dus je kan je voorstellen dat ik,met het idee in mn hoofd dat er vreemden in mn huis gaan komen,het nu 6000000x zo erg heb....best vermoeiend voor Gor maar hij is het gewend want mn schoonmoeder is ook zo smetvrees hahahahaha!!

Belle :-o LOL.... wat een maf beest zeg! Ik ben in het begin van mn zwangerschap gebeten door mn kat tijdens het medicijnen geven maar moest wel meteen een tetanusinjectie gaan halen. heb volop in de stress gezeten of ik geen toxosplasmose had opgelopen maar de kans dat je dat via de bek krijgt is nihil...zeker bij een binnenkat! is alleen overdraagbaar door katteschijt dus niet door de vacht enzo gelukkig...ik heb trouwens katten gehad toen ik klein was dus zal ook wel deels immuun zijn voor toxo.

anyway,als het open ligt zou ik wel ff navraag doen mbt tetanus...kan gevaarlijk zijn voor je beebje he...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van sassie(f) op vrijdag 18 november 2005 om 12:21:
Ladyluck ja maar hij/zij wil niet net zo eigenwijs als paps ach en gelijk heeft hij/zij!!!

Lekker warm en veilig in je buikkie :D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van sassie(f) op vrijdag 18 november 2005 om 12:39:
anyway,als het open ligt zou ik wel ff navraag doen mbt tetanus...

Het ligt niet open, tis meer een schaafwondje, niks ernstigs;)

Hoe'st met de krampen???
Waarschuw beheerder
ladyluck ja precies het is ook veels te koud buiten natuurlijk ;-p

Belle oh gelukkig :-d maf beest zeg hahahaha. Krampen heb ik momenteel niet ,komt af en toe es met vlagen weet je wel :-s ik wil gewoon dat het doorzet pffff hihi....

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van sassie(f) op vrijdag 18 november 2005 om 13:13:
maf beest zeg hahahaha.

Dat krijg je met zo'n bazinnetje als ikO:)

Uitspraak van sassie(f) op vrijdag 18 november 2005 om 13:13:
Krampen heb ik momenteel niet ,komt af en toe es met vlagen weet je wel ik wil gewoon dat het doorzet pffff hihi....

:/ Wat klote zeg:( het moet verdomme doorzetten:[

Ik wil baby's:D
Waarschuw beheerder
Belle hihi jaaaaa het moet doorzetten dus ik heb voor t gemak een blikkie ananas opengerukt wie weet :-p hihi.....ik ben echt een ongeduld,slechte eigenschap he!Begin al te piepen voor de 40 weken uberhaupt om zijn maar ja.....

ik ben wel blij dat ik het nog niet echt zat ben ofzo,je hoort wel eens dat vrouwen half depri zijn omdat ze zich lichamelijk ook niet goed voelen ofzo! Lijkt me wel rot of net als bij mijn yogales zit een meisje die is 28 weken zwanger ofzo en kan niet eens meer lopen vanwege bekkeninstabiliteit :/

Belle zo baasje zo dier he dat is hier ook met die kat hoor die spoort ook voor geen meter hahahaha!Ik heb haar geleerd dat als ik op mn schouder tik en ze zit voor me dat ze dan op mn schouder mag end an komt ze dus als een boa in mn nek liggen 8) echt gezellig alleen beetje jammer dat katten met hun nagels gaan halen als ze iest lekker vinden :-(

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van sassie(f) op vrijdag 18 november 2005 om 13:22:
dus ik heb voor t gemak een blikkie ananas opengerukt wie weet

Wahahahahahaha, doos:P:P

Nou ik duim met je mee hoor:yes:

bij mijn yogales zit een meisje die is 28 weken zwanger ofzo en kan niet eens meer lopen vanwege bekkeninstabiliteit

Bij ons zit er ook 1tje, die heeft ook bekkeninstabiliteit en d'r kindje heeft een groeiachterstand en ze is pas 2 weken langer zwanger dan mij:(

Lijkt me echt kut zeg, ik vind het ook zo kut voor Kim:(

komt ze dus als een boa in mn nek liggen

Sweet(L)

jammer dat katten met hun nagels gaan halen als ze iest lekker vinden

Beetje wel ja:\ Naja altijd nog beter, dan dat ze in je tiet bijten:D
Waarschuw beheerder
Wahahahahahaha, doos

:no: t was een blikkie hoor o:) 8) *smile*

ik vind het ook zo kut voor Kim

nou inderdaad maar gaat helemaal goedkomen!!!! zegt helemaal niks misschien idd iets teveel van drzelf gevraagd,met rust komt dat vast weer oke (f)

Naja altijd nog beter, dan dat ze in je tiet bijten

pffrrrr je wil niet weten wat dat kreng van mij al allemaal heeft geflikt hoor...heb ook een hond bij mn pa wonen die valt iedereen aan. Gingen we een x gourmetten,buig ik naar de grond hangt hij zo in mn lip :/

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van sassie(f) op vrijdag 18 november 2005 om 13:29:
Gingen we een x gourmetten,buig ik naar de grond hangt hij zo in mn lip

Die heb je zeker wel een ff een soort van doodschop gegeven:[
Waarschuw beheerder
ja alleen beetje jammer dat dat kreng er nooit wat van geleerd heeft :[ heb mn vriendin een keer naar de huisarts moeten brengen om een tetanusinjectie te halen pfff....die hond is niet normaal end an te bedenken dat mn kleine broertje daar rondhuppelt!Maar tis mn pa zn eigen schuld want hij moet gewoon een muilkorf om,punt uit...
Waarschuw beheerder
2 belle: proest, hij had natuurlijk dorst :D ik heb een tamme dwergpapegaai en ze wil het liefste in mijn trui bij mijn borsten zitten ;) in het begin toen ze nog niet helemaal tam was heeft ze ook een keer gehapt, ai ai! Resultaat: blauw/rode plek op mijn decollete, en iedereen maar vragen hoe ik eraan kwam :bloos: eh...de vogel zat tussen mijn tieten...

Dit is mijn kleine groene monster:

[img width=500 height=375 cacheid=001289bb0016401cb256566d1a0115fd9d]http://www.mijnalbum.nl/Foto=AVJ7AM8U[/img]

Ik ben al een klein beetje mama, maar dan van een kindje met een snaveltje ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
spannend voor je sas:D:D
morgen ben ik alweer 14 weken:D

ik ga morgen denk k 'n nieuwe foto maken van me buikkie:D
want die groeeeid:cheer:
Waarschuw beheerder
2 hardcore mama: is wel leuk als je om de zoveel tijd een buikfoto maakt, als je telkens dezelfde pose doet kun je mooi het verschil zien (y) en is leuk om in het foto-album te plakken met net aantal weken erbij.

Pas je nog wel in je gewone kleren?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van sassie(f) op vrijdag 18 november 2005 om 13:29:
t was een blikkie hoor *smile*

alsnog een mutsie want een blik helpt niet.. t gaat om het hart van een verse ananas, voorop gesteld dat t werkt

Waarschuw beheerder
Ik heb nu nog een broek die ik gewoon pas, das wel leuk, alleen hij hgaat steed strakker zitten :(.
Waarschuw beheerder
2 PC: moeder van een vriendin die heel handig is heeft een soort driehoekjes gemaakt van stof die ze tussen haar broeken kon ritsen, zo kon ze nog lang haar gewone broeken aan (y)
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=322 height=240 cacheid=001329b20013283382be9ea81a011602b5]http://groups.msn.com/_Secure/0TQDhAh8YIL3lBKIm!1gwB9C43LlT3mJ9K*ya3FJBdMYGCmfmPozOjKtfUxr82YZLCCTv1wWDEMSx9IAsqmm61*rcFVM0!gIio5e6JnT6Lk*YHHgaAL8Njw/buik10weken.JPG?dc=4675479433746540977[/img]
12 weken

[img width=320 height=240 cacheid=001321be000de41dccfdf5711a011602b5]http://groups.msn.com/_Secure/0TQD**xcYA73jhzutrd!VtGNkVjnSq9WQG2OilQj0t*2RL3!t5lvEdi6VuSI5rJ7IFVQJKzvc2*o4DfQqRmobec6ZOEb*Po5rTiCH4X2L7d5JqKD2GRnxBw/buik14weken.JPG?dc=4675482878673459808[/img]
14 weken

[img width=320 height=240 cacheid=001324c5000e29c8ce5651a01a011602b5]http://groups.msn.com/_Secure/0TQDqAhcYgL3LCYejAaI5L9UytslreQtwIEkrKFX9SbafB2s*jJWi2bvf5v5zExhV84v8gnf0FCT3Po3VEORgYSVARuHtdsORPsTI*tuNFoYQxcvwsTP4qw/buik17weken.JPG[/img]
17 weken

[img width=320 height=240]http://groups.msn.com/_Secure/0UADvAiwZvRDPDWHOqB6dvWmuxblhCh4mqklJADlUByKrTgBEhAAHNgeAYgQqoNRIuvAIHXLkB4AYiGptzTa6fo867nElr9nZ8SBAkvcY6l190BwV439CKXSCDxcAcA8X/buik20w4dbloot.JPG[/img]
20 weken

[img width=320 height=240]http://groups.msn.com/_Secure/0RwCJAmIVsfehm9sziSL6UDxGgBm2TuDDMhgtgoFZNTgyGDTSC*uNYW2nUJHR5BhLEsK6Inj!VMmLlVCGwKBPxer!Sv6HePGgwLeR4qZz7R0/25w2d.JPG?dc=4675493725922030839[/img]
25 weken

[img width=320 height=240]http://groups.msn.com/_Secure/0TgDdAmoYB9FBcUfRu0Z6uaL3KDtrk3LhpOgCuUdslbRj*CAlRAB1FKgO*uD9D8PYew8dEAnfVC2vQ9X!SmJqdKm0XDQQ37zSM53huPlNsdqTsh41bsv5zA/30w3dzijkant.JPG?dc=4675498687415507389[/img]
30 weken

[img width=500 height=377 cacheid=001289bb0015abfde91f6f1a1a011602b5]http://www.mijnalbum.nl/foto.php?m=fto&a=72&id=1227929&key=B6IDZNYG[/img]
33 weken

[img width=500 height=377 cacheid=00000045001f4b511c7328d31a011602b5]http://www.mijnalbum.nl/foto.php?m=fto&a=72&id=1577594&key=GEAHKT4G[/img]
36 weken

[img width=500 height=332 cacheid=001289bb001651921e42e5a21a011602b5]http://www.mijnalbum.nl/foto.php?m=fto&a=72&id=1679530&key=OGQLY3A4[/img]
38 weken

[img width=500 height=377 cacheid=001289bb0003ab4ceb41a12b1a011602b5]http://www.mijnalbum.nl/foto.php?m=fto&a=72&id=1873539&key=F3KRD6NR[/img]
Uitgerekende datum. Volgende dag ben ik bevallen...

[img width=500 height=377 cacheid=001289bb0015ffd4164ddc341a011602b5]http://www.mijnalbum.nl/foto.php?m=fto&a=72&id=1418589&key=QURD3VAN[/img]
plofkop (maandje voor de bevalling)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Pas je nog wel in je gewone kleren?

nog 1 heupbroek pas ik.. en ja me trainingsbroeken dan:)
maar heb ook al andere broeken moeten kopen..
Waarschuw beheerder
2 Fairytale: hi hi wat leuk die foto's (y) en wat een toeter op het eind! Je hebt gelukkig niet zoveel striae zie ik :)

2 Hardcore mama: zo dat gaat snel! :yes: Volgens mij kun je het beste een goed zwarte broek kopen, die kun je tenminste met veel combineren ;)
Waarschuw beheerder
:yes: ik heb al 2 zwarte zwangerschapsbroeken gekocht;)
Waarschuw beheerder
je kan al goed zien bij jou hoeveel verschil daar wel niet in zit.. in 12 weken en in 14 weken:)
dat is bij mij ook zo:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lisboa-B op vrijdag 18 november 2005 om 14:17:
2 PC: moeder van een vriendin die heel handig is heeft een soort driehoekjes gemaakt van stof die ze tussen haar broeken kon ritsen, zo kon ze nog lang haar gewone broeken aan

JA dat is handig. Ik had een elastiek toen gekocht voor op een spijkerbroek van mij. Heeft mijn moder erop gezet was echt mislukt. Kreeg telkens de bovenkant tegen mijn onder buik. Dat zat niet lekker, kneep af.

Uitspraak van :flower:Ik ben ik. op vrijdag 18 november 2005 om 14:24:
ik heb al 2 zwarte zwangerschapsbroeken gekocht

Toen heb ik er ook al een paar gekocht. Het zit gewoon lekkerder dan je in een spijkerbroekje wurmen.

MAar wat Bridget zei is wel ideaal.
Waarschuw beheerder
Ik heb geluk als ik ooit zwanger raak heeft mijn vriendin die net bevallen is van haar 2e en die mijn figuur heeft, en een hele leuke kledingsmaak, al haar kleding bewaard :lief:

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb van de week bij prenetal een zwarte nette broek gekocht en dat ding zit echt heeeeeeeeeeerlijk:yes:

Heb nog een spijkerbroek van Noppies en ik heb nog een gewone oude heupbroek die ik nog steeds pas, al gaat ie nu wel strakker zitten:P

Ik zal straks ook nog ff foto maken van me buikie:D
Waarschuw beheerder
hier wat fototjes..

[img width=352 height=288 cacheid=000ac91f001f4b58e634a9e41a01160672]http://pic16.picturetrail.com/VOL684/3815073/7876560/117456891.jpg[/img]
12 weken..

[img width=352 height=288 cacheid=000ac92c001f4b6ca79361531a01160672]http://pic16.picturetrail.com/VOL684/3815073/7876560/119147667.jpg[/img]
14 weken:):D gaat hard he??:lief:

[img width=352 height=288 cacheid=000ac934001f4b8b72f0be891a01160672]http://pic16.picturetrail.com/VOL684/3815073/7876560/119147753.jpg[/img]
ook 14 weken..

gaat echt heel hard..:yes:
Waarschuw beheerder
Gaat goed :yes: :D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :flower:Ik ben ik. op vrijdag 18 november 2005 om 14:37:
gaat echt heel hard

Ja man:D Leuk!! Bij mij zag je met 14 weken nog helemaal niks:/

Bij 22 weken begon mijn buik pas te groeien:S Vond ik helemaal niks, wilde juist dat mensen zagen dat ik zwanger was.

Waarschuw beheerder
Haha ja maar je hebt nog eken zat hoor te gaan. Die van mij is nog niet zo groot, maar vind het niet erg, komt vanzelf.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 november 2005 om 14:42:
Bij 22 weken begon mijn buik pas te groeien Vond ik helemaal niks, wilde juist dat mensen zagen dat ik zwanger was.

Haha ja dan ben je er zo trots op en dan ziet neimand het.
Waarschuw beheerder
Lijkt me wel zalig dat je je niet druk hoeft te maken over je buik ;) kun je gewoon schaamteloos "dik" zijn :yes:
Waarschuw beheerder
tja.. en dat terwijl ik ook helemaal niet dik was:)
ben blij dat het al zo vroeg groeit zeg:D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :flower:Ik ben ik. op vrijdag 18 november 2005 om 14:37:
gaat echt heel hard..

leuk meis! tis echt al een zwanger buikje!

heb je het al op je werk verteld want je kan het zo bijna nit meer geheim houden hahaha
Waarschuw beheerder
heb je het al op je werk verteld want je kan het zo bijna nit meer geheim houden hahaha

ik zit nog op school..:) maarja daar weten ze het allemaal.. en ze vinden het allemaal kei leuk haha:D

maarja.. ik denk door die harde groei die ik heb, dat ik daardoor soms echt krampen heb:yes: zou dat kunnen?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lisboa-B op vrijdag 18 november 2005 om 14:44:
Lijkt me wel zalig dat je je niet druk hoeft te maken over je buik kun je gewoon schaamteloos "dik" zijn

Het voelt ook niet eens als dik zijn. Soms heb ikniet door dat ik er een buije voor heb. ALs ik in bed lig heb ik zo'n heuvel op het einde met een vallei ervoor. HAha

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :flower:Ik ben ik. op vrijdag 18 november 2005 om 14:47:
maarja.. ik denk door die harde groei die ik heb, dat ik daardoor soms echt krampen heb zou dat kunnen?

JA kan wel, maar ik groeide niet zo hard geloof ik en had er ook veel last van. Alleen rond die tijd verdween het wel bij mij. Nu heb ik ze heel af en toe.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 november 2005 om 14:44:
Haha ja dan ben je er zo trots op en dan ziet neimand het.

Ja:/ Maar nu groeit ie lekkah hoor:P

Uitspraak van :flower:Ik ben ik. op vrijdag 18 november 2005 om 14:47:
ik denk door die harde groei die ik heb, dat ik daardoor soms echt krampen heb zou dat kunnen?

Denk het niet hoor, want iedereen heeft dat die zwanger is:yes: op een gegeven moment heb ik de verloskundige gebeld, omdat ik ervan overtuigd was, dat ik een miskraam zou krijgen, zo erg waren die krampen:S En toen was ik iets van 10 weken:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 november 2005 om 14:49:
Denk het niet hoor, want iedereen heeft dat die zwanger is op een gegeven moment heb ik de verloskundige gebeld, omdat ik ervan overtuigd was, dat ik een miskraam zou krijgen, zo erg waren die krampen En toen was ik iets van 10 weken

Ja ik dach ttoen ook dat ik het kwijt raakte ik had er bruin spul bij, maar vriendin van me heeft me toen gerust gesteld haha.
Waarschuw beheerder
JA kan wel, maar ik groeide niet zo hard geloof ik en had er ook veel last van. Alleen rond die tijd verdween het wel bij mij. Nu heb ik ze heel af en toe.

ja, kan wel kloppen..
toch raar dat het bij de een op t begin hard gaat en bij de ander pas later
Waarschuw beheerder
ja ik was rond de 10de 11de week ook bang op een miskraam door die krampen:O

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :flower:Ik ben ik. op vrijdag 18 november 2005 om 14:57:
toch raar dat het bij de een op t begin hard gaat en bij de ander pas later

JA en sommige die houdn ook een klein buije tot het einde. EN misschien gaat het nu hard bij je maar gaat het straks wat langzamer.