Partyflock

Forumonderwerp · 775441
1 volger · 350326x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
en ik wil dat de hele wereld dat weet :-D ben zo fucking trots!!!Hebben maandag de kleine voor t eerst gezien via echo (l) echt zo supercute,mooiste wat ik ooit in mn leven heb gezien :jaja:

Nog meer aanstaande mama`s hier??????

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 11:23:
Trouwens iemand nog enig idee waar je leuke bankstellen koopt voor weinig geld

Leen bakker, HACO, seats en sofa's

Uitspraak van sassie(f) op donderdag 17 november 2005 om 11:48:
@brinta zelfde geldt voor jou. Fijn dat alles goed met jullie gaat

1 voordeel zo lang kan het niet meer duren ;)
Uitspraak van * L@dy * op donderdag 17 november 2005 om 11:49:
M´n vriend en ik moeten een gedwongen pauze in lassen....
Dus het klussen voor een klein wondertje moet nu helaas even wachten...

Ik moet weer een week worden opgenomen..

hmmm minder!! ben je al ver dan met klussen ???(of bedoelde je KLUSSEN ;) :bloos: )
Waarom moet je opgenomen worden?? Voel je je goed? Beetje opjezelf passen he (F)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van * L@dy * op donderdag 17 november 2005 om 11:49:
Ik moet weer een week worden opgenomen..

:o:o Why meissie(f)??
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 12:11:
seats en sofa's

is slechte kwaliteit en kut leveringen enzo.. Is wel goedkoop maar een rampenzaak.. (zie programma's als Kat in de Zak en Radar enzo...)

Waarschuw beheerder
Hela hola kindercola :D

Ben alweer 8 dagen mama :jaja:

Ik wilde even laten weten dat alles goed gaat met ons :lief:

Kan nie zo vaak online komen omdat ik overdags echt bekaf ben :gaap: Ze is nu een tukkie aan 't doen, dus ff snel een berichtje en een foto plaatsen :D

[img width=500 height=375 cacheid=00000045001f40fdf036c6871a0115589c]http://www.mijnalbum.nl/Foto=84V8W6CK[/img]

Serieus he!! hahahahaha

[img width=500 height=375 cacheid=00000045001f4104dd92df291a0115589c]http://www.mijnalbum.nl/Foto=VLGQLH6A[/img]

Hier zie je dat ze surinaams bloed heeft :gaap: hahahaha LUI!!!

[img width=500 height=375 cacheid=00000045001f41067d1a3b761a0115589c]http://www.mijnalbum.nl/Foto=E6YAMWSW[/img]

Hier lekker in bad, kijk m'n dochter heeft al borstjes :D hihihihi (dat zijn de hormonen, en is normaal)

Zo dat was het weer voor vandaag.

Hoest eigenlijk met NOA???

Verder nog nieuws wat ik gemist heb?

Ik hoor het wel :jaja:

Dikke :knuffel: van Sammy en Jada
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fairytale op donderdag 17 november 2005 om 12:21:
is slechte kwaliteit en kut leveringen enzo.. Is wel goedkoop maar een rampenzaak.. (zie programma's als Kat in de Zak en Radar enzo...)

Is dat zo?? Ken alleen de naam :bloos: haha die niet dus!!!!! ;)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 12:23:
Kan nie zo vaak online komen omdat ik overdags echt bekaf ben Ze is nu een tukkie aan 't doen, dus ff snel een berichtje en een foto plaatsen

is toch logisch!! is harstikke druk aan het begin!! Alle begrip voor!! Echt (y) dat je ff een fotootje plaats :) Ben natuurlijk WEL erg nieuwsgierig(net als de rest van het forum denk)..
Wat een onwijs lekker wijfie hebbie!!! :lief:
Hoest eigenlijk met NOA???

Nog niks van gehoord verder.. :s (athans na het kaartje dan..of ik moet ook iets gemist hebben..)
Waarschuw beheerder
donateur
Prinses Jada is een schatje(l)! Ja, blijf haar een prinses noemen hoor;)! Mooie meissie heb je! Wel uitrusten hoor Sam(f)!
Waarschuw beheerder
Wat een schatje Sam! Echt een prinsesje jah :jaja: (f)

Ik moet worden opgenomen ivm met m´n posttraumatische dystrofie in mn enkel... :S
Gelukkig kan het heel snel...moet alleen nog wel even vragen hoe lang het duurt voordat die troep allemaal je lichaam uit is (moet aan een manitol prednison infuus)...misschien een wat langere pauze dus...

Waarschuw beheerder
Echt een snoepie is je mokka-prinsesje ;) Sammy :lief:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 09:25:
Word er daarnet om 7:45 uur aangebelt (aan de deur..)
Staat daar ONTBIJTSERVICE.. heeft tom een ontbijtje voor me besteld met een roos erbij.. Schat is het ook! Bel ik hem zegt ie: Omdat je zo hard werkt, en je het verdient

(L)(L) Dat is echt heel erg lief van hem:yes:
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 09:25:
Zou maar ff rustig aan gaan doen.. kotsen lijkt me nou ook niet zo prettig.. is er niemand die je met die dingen kan helpen?? of ben je zo'n eigenwijsje dat je het allemaal wel zelf kan en doet..??!

Beetje wel ja 8)

Uitspraak van sassie(f) op donderdag 17 november 2005 om 09:43:
Ik ga zo heeerlijk zelf in de behandelstoel liggen voor de verandering. Ga naar de schoonheidssalon van mn beste vriendin ff heerlijk relaxen heb ik best verdient dacht ik zo!

Tering, daar heb ik nu ook wel zin in:9 Denk dat ik van de week ff lekker een afspraak ga maken, want me gezicht ziet er niet uit:S

Sammy(L) Wat een mooi inca prinsesje(L)

Pffff, ik heb vanacht weer kut geslapen:/ nachtmerrie van hier tot en met jericho, maar ik weet me god niet meer wat ik heb gedroomd.

Ben toen maar bij Dan gekropen en heb tot ie weg ging wakker gelegen:O En toen ben ik pas weer in slaap gevallen, tot 11 uur. Heb net stukkie met me hondje gelopen en me badkamer van boven naar beneden gepoetst:D (ik heb het rustig aan gedaan) En de slaapkamer lekker schoongemaakt.

Dus ik ben voor vandaag met me poetsmanie klaar:D

It's chill time:9
Waarschuw beheerder
Wat een leuke baby foto's weer zeg :yes: er zijn weer 2 prinsesjes geboren dat zie ik zo al :D

2 Lady: balen voor jullie zeg, gelukkig is het niets ernstigs, en anders doe je gewoon met mij mee, ik heb mijn doel op 2006 gezet (y) zijn we straks samen zwanger!
Waarschuw beheerder
donateur
@Bridget: hoe was het bij de HA?? Of was het niet vandaag??

Waarschuw beheerder
Lieve foto's zeg. Leuk koppie.

Haha ok de seats en sofa wordt het neit ik zie die krantjes ook wle eens. Dan hebben ze al een half jaa rhetzelfde bankstel. Ene keer voor 200, dan voor 100 en dan voor 80 en dan weer voor 200.

MAar kunnen nog meer mensen mij vertellen wanneer een ander de baby voelde bewegen. Ik ben zo nieuwsgierig.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 12:53:
Pffff, ik heb vanacht weer kut geslapen nachtmerrie van hier tot en met jericho, maar ik weet me god niet meer wat ik heb gedroomd.

Ik droom ook telkens. Hele maffe ook.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 10:25:
Ze weten het nog niet :no:
Mijn contract loopt eind december af en ik ben bang dat als ik het vertel dat ze me contact niet verlengen en daar zit ik niet echt op te wachten :no:
Ik ga vrijdag met de vertrouwenspersoon van mijn werk praten :) en haar om advies vragen

oh ja.. dat is waar ook.. Hoop dat die vertrouwenspersoon wat voor je kan doen! Succes in iedergeval!

Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 10:26:
DE baby van mij begint ook veel te rommelen zeg. Wanneer kan iemand anders het ongeveer voelen

mijn vriend voelde het pas met een week of 26 voor het eerst.

Ben alweer 8 dagen mama

Hey daar is onze nieuwbakken mama weer eens! Gaat hard he?
Mooi meissie hoor!! Denk goed om jezelf en rust lekker uit!
Genietse!!

Uitspraak van * L@dy * op donderdag 17 november 2005 om 12:35:
Gelukkig kan het heel snel...moet alleen nog wel even vragen hoe lang het duurt voordat die troep allemaal je lichaam uit is (moet aan een manitol prednison infuus)...misschien een wat langere pauze dus

Balen zeg, hoop dat je er lekker van opknapt in iedergeval!
Succes!

pffff. had vanmorgen een freaky droom.. poeh.. Ik droomde dat ze de bevalling van mijn tweede kindje gingen inleiden.. pffff.. ik was tijdens mijn zwangerschap zwanger geworden (ja echt heel gek, maar de dokter zei het..), want ik had met condoom moeten sexen toen ik zwanger was.. pfffff.... Echt maf.. Ik droomde ook gewoon dat Jezz gewoon 2 maanden was.. En het kindje dat geboren werd, was na een zwangerschap van 38 weken. En ik snapte niet hoe dat dan moest met borstvoeding enzo.. Mijn vriend vond het (in mijn droom) allemaal prachtig.. werd echt helemaal opstandig en confused wakker.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 13:08:
MAar kunnen nog meer mensen mij vertellen wanneer een ander de baby voelde bewegen. Ik ben zo nieuwsgierig.

Ik voelde mijn beeb met ongeveer 20 weken, Dan voelde het ongeveer 2 weken later :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 13:12:
mijn vriend voelde het pas met een week of 26 voor het eerst.

Ik voelde mijn beeb met ongeveer 20 weken, Dan voelde het ongeveer 2 weken later

Zo wat een verschil zit daar in he.\

pffff. had vanmorgen een freaky droom.. poeh.. Ik droomde dat ze de bevalling van mijn tweede kindje gingen inleiden.. pffff.. ik was tijdens mijn zwangerschap zwanger geworden (ja echt heel gek, maar de dokter zei het..), want ik had met condoom moeten sexen toen ik zwanger was.. pfffff.... Echt maf.. Ik droomde ook gewoon dat Jezz gewoon 2 maanden was.. En het kindje dat geboren werd, was na een zwangerschap van 38 weken. En ik snapte niet hoe dat dan moest met borstvoeding enzo.. Mijn vriend vond het (in mijn droom) allemaal prachtig.. werd echt helemaal opstandig en confused wakker.

haha wat een droom, is ook echt iets voor mij om zoiets te dromen.

Waarschuw beheerder
Thanks Girls, ik ben ook echt supertrots op d'r :jaja:

Ze lijkt op een chineesje he! hihihihihi

Ik ga het idd rustig aan doen, want dat heb ik zeker nodig..

FF een bammetje eten, en dan is het weer BV-tijd :D, kheb links alweer een klein kloofje :S best pijnlijk hoor! Maar goed dat gaat wel weer over.

Ze is ook waanzinnig gulzig :S Net als mama hihihihi

Ok ladies, ik spreek jullie snel weer.

Dikke (k) sammy
Waarschuw beheerder
thnx allemaal (f)

@ bridget: het ziekenhuis is inderdaad niet zo ernstig neh...helaas is het wel iets waar ik niet meer van kan genezen.
Gelukkig is het bij mij tot nu toe wel redelijk onder controle te houden.... maar ik moest van de dokter toch gaan denken om een rolstoel te gaan aanschaffen...en ik moet je eerlijk zeggen dat ik daar ontzettend van schrok (ondanks dat ik het wel wist...)

Maar inderdaad we blijven positief en het doel zetten we inderdaad gewoon op 2006 :jaja: (y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
[img width=500 height=377 cacheid=001289bb001eabfdc4afbd0d1a01156199]http://www.mijnalbum.nl/Foto=ZLMHQEFE[/img]
Liefff (L)
Dan zijn we rond dezelfde tijd ongeveer bevallen :jaja: ;)

(K)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 13:19:
FF een bammetje eten, en dan is het weer BV-tijd :D, kheb links alweer een klein kloofje :S best pijnlijk hoor! Maar goed dat gaat wel weer ove

Moet je niks opsmeren hoor! Gewoon na het voeden een druppel borstvoeding erop en laten drogen. Werkt perfect. (borstvoeding werkt trouwens ook goed als de kleine een ontstoken oogje heeft, gewoon een druppel erin en de volgende dag is het over). Gaat het allemaal lekker met voeden?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 13:08:
Ik droom ook telkens. Hele maffe ook.

ik heb ook zulke bizarre dromen gehad.. Ik ben bevallen van poesjes, hondjes, complete kleuters die zo wegwandelden en zeiden; jij bent een stomme mama! En dat ik de baby liet vallen of vergat eten te geven... Of in de taxi liet staan op weg naar huis

De vk zei tegen mij dat je zo je angsten verwerkt...
Waarschuw beheerder
Wat een rare droom trouwens!!! kan me voorstellen dat je daar een beetje raar wakker van wordt :jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fairytale op donderdag 17 november 2005 om 13:24:
ik heb ook zulke bizarre dromen gehad.. Ik ben bevallen van poesjes, hondjes, complete kleuters die zo wegwandelden en zeiden; jij bent een stomme mama! En dat ik de baby liet vallen of vergat eten te geven... Of in de taxi liet staan op weg naar huis

De vk zei tegen mij dat je zo je angsten verwerkt...

Ja dat zou kunnen. Ik ben altijd weer blij dat het maar een droom is ;). Achteraf is het eigenlijk wel lachwekkend. Waar je in je slaap wel neit mee bezig kunt zijn allemaal.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 13:19:
kheb links alweer een klein kloofje best pijnlijk hoor! Maar goed dat gaat wel weer over.

Je kan best bepanthen erop smeren... Dat is ook niet slecht voor je kleine meisje. En het helpt als een tierelier... Nu wel extra goed opletten met aanleggen..! Ik heb in al die vijf maanden slechts 1 ENORME kloof gehad. Mijn tepel viel er zowat af.. vreselijk.... Gelukkig is het bij één keer gebleven

Had ik trouwens al verteld dat ik gisteren EINDELIJK ongesteld ben geworden? Kwam als een complete verassing, zonder enige voortekens... De laatste keer was april 2004 dus het is zoooo wennen weer..!!!! Gelukkig doet t niet megapijn ofzo...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fairytale op donderdag 17 november 2005 om 13:27:
Ik heb in al die vijf maanden slechts 1 ENORME kloof gehad. Mijn tepel viel er zowat af.. vreselijk.... Gelukkig is het bij één keer gebleven

Ieeeeeeeeeeeeeeeu :S.. Pijnlijk.

Had ik trouwens al verteld dat ik gisteren EINDELIJK ongesteld ben geworden? Kwam als een complete verassing, zonder enige voortekens... De laatste keer was april 2004 dus het is zoooo wennen weer..!!!! Gelukkig doet t niet megapijn ofzo...

NEe maar GEFELICITEERD! Gelukkig maar het komt dus weer helemaal goed ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Had ik trouwens al verteld dat ik gisteren EINDELIJK ongesteld ben geworden? Kwam als een complete verassing, zonder enige voortekens...

Zo dat werd wel eens tijd zeg:S Ben je het nu ook extra erg??
Waarschuw beheerder
[img width=500 height=375 cacheid=001289bb001f4104dd92df291a0115639a]http://www.mijnalbum.nl/Foto=VLGQLH6A[/img]
wat een moppie (L) heerlijk he! :jaja:

(K)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 13:31:
Ben je het nu ook extra erg??

Nou, tis sowieso wat erger omdat ik niet meer aan de pil ben.. Maar het is niet heel vreselijk ofzo.. tis natuurlijk niet zo dat ik baarmoederinhoud gespaard heb vanaf anderhalf jaar geleden wat eruit moet hahaha... Maar of t erg is.. Ik weet het niet, vind t wel meevallen maar kan t me allemaal niet meer zo herinneren

Waarschuw beheerder
MAakt toch ook niet uit zolang je maa rniet dood bloed of flauw wordt enzo. Ik denk dat het nu wel weer goed op regel komt.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Fairytale op donderdag 17 november 2005 om 13:38:
Maar het is niet heel vreselijk ofzo..

Het is niet dat je leegloopt ofzo :D

Grapje 8)

Uitspraak van Fairytale op donderdag 17 november 2005 om 13:38:
Nou, tis sowieso wat erger omdat ik niet meer aan de pil ben..

Ik had het juist andersom, toen ik dit jaar stopte met de pil, werd ik na ongeveer 7 weken ongesteld en dat duurde ook maar 2 dagen:S en het was bijna niks:/
Tja en daarna was ik gelijk zwanger.. dus eigenlijk kan ik het niet echt vergelijken 8)

Laat maar:D

Waarschuw beheerder
Nou dankzij de pil was ik op laatst wel 2 weken ongesteld zo beetje, dus eigenlijk moet ik voor eeuwig eraan vbolgensmij.
Waarschuw beheerder
donateur

Gelukkig meis....niks aan het handje dus(y)! En nu oppassen geblazen anders heeft Basje zo een broertje of zusje;)!
Waarschuw beheerder
pfff kunnen jullie kletsen haha..
hoe is het hierzo?? ben vanmorgen weer naar de vk geweest en was nu ineens niet meer ingedaald:S maar hele uitleg gekregen als me vruchtwaterknapt moet ik blijven liggen anders kan er ieds met de navelstreng gebeuren...
haha me pa kwam me net een cadootje brengen.. een stoompan :P haha

Waarschuw beheerder
HAha lief toch.

oh het was eerst wel ingedaald en toenw ee rniet? Maw ze weet het niet?
Waarschuw beheerder
jaah dat werd me verteld:s daarom vond ik het ook zo vreemd.. haha had nu een oudere vrouw maar je kunt wel merken dat het wel anders is.. de vorige keer was iemand die de opleiding net had gehaald..die deed me gewoon echt zeer toen ze in me buik zat te voelen.. en deze voelt heel even en weet het gelijk.. maar jah.. mag nu oficeel bevallen ;)

sammy (y) super meisje hoor:d

Waarschuw beheerder
HAha net zoals de dokter bij mij in drukje gaf van oh daar ligt ie :s.
Waarschuw beheerder
jaah haha zo raar dat het verschillend is.. ik kwam bij de dokter die zei gelijk van o je bent nu 16 weken zwanger.. haha klopte ook nog.. zal nog maar even te winkelen lkkr op de fiest ;) kan het nu nog ahha

Waarschuw beheerder
Ik heb laatst nog 12 km heen en weer gefietst geen aanrader :S. Mijn tong hing op mijn voet. Ik heb totaal geen conditie nu.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Trea (L) Daniëlle op donderdag 17 november 2005 om 14:07:
hoe is het hierzo?? ben vanmorgen weer naar de vk geweest en was nu ineens niet meer ingedaald maar hele uitleg gekregen als me vruchtwaterknapt moet ik blijven liggen anders kan er ieds met de navelstreng gebeuren...

Soms kan dat. Als ze nog bib zijn dan kan de beeb nog terugschieten... bib betekend bewegelijk in bekken. Dat kan je zien op je controlekaart...

Waarschuw beheerder
donateur
hoe is het hierzo?? ben vanmorgen weer naar de vk geweest en was nu ineens niet meer ingedaald:S maar hele uitleg gekregen als me vruchtwaterknapt moet ik blijven liggen anders kan er ieds met de navelstreng gebeuren...

klopt dat heb ik ook gehad met Demy,moest toen mijn vliezen braken dus meteen naar het ziekenhuis en mocht in principe geen stap meer verzetten.in ieder geval zo min mogelijk.
Tijdens de weeen is zij gelukkig wel goed ingedaald maar toen lag zij weer verkeerd dus moest ik weer anders gaan liggen :s

Waarschuw beheerder
oooh sammy wat is ze toch mooi!!! :D zeker een prinsesje :yes:
heel mooi mixje geworden ;)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 13:22:
Moet je niks opsmeren hoor! Gewoon na het voeden een druppel borstvoeding erop en laten drogen. Werkt perfect. (borstvoeding werkt trouwens ook goed als de kleine een ontstoken oogje heeft, gewoon een druppel erin en de volgende dag is het over).

:o echt waar? dat wist ik niet :no: ik heb jay helaas maar 4 weken BV gegeven, hij had er niet meer genoeg aan (werd niet zat en kwam elk half uur :/ ) dus geen kloofjes ed gehad.... maar wel een supertip (Y)

hoe is het hierzo?? ben vanmorgen weer naar de vk geweest en was nu ineens niet meer ingedaald maar hele uitleg gekregen als me vruchtwaterknapt moet ik blijven liggen anders kan er ieds met de navelstreng gebeuren...

:o da's balen zeg :/ hopelijk heeft ze niet goed gevoeld en ligt je beeb gewoon lekker ingedaald :yes:

Uitspraak van Fairytale op donderdag 17 november 2005 om 14:25:
Soms kan dat. Als ze nog bib zijn dan kan de beeb nog terugschieten... bib betekend bewegelijk in bekken. Dat kan je zien op je controlekaart...

bib? daar heb ik nog nooit van gehoord :no:
jayson lag ruim 6 wk van tevoren ingedaald waarvan 3 'vast'

deze beeb is nu ook ingedaald, en ik denk nu ook helemaal want ik voel het hoofdje wroeten tot in me doos :/ echt weer een raar gevoel zeg, af en toe zelfs heel pijnlijk.
heb alles nu klaarstaan en rené is vandaag en morgen lekker bij huis om de laatste dingen met me te regelen...

moet zo naar de verloskundige 8)
dan hoor ik hoe het gaat hihi nog 2enhalve week maar zolang hoef ik hopelijk niet meer te wachten :p
Waarschuw beheerder
echt een lief kindje:D

ik ga binnekort weer een nieuwe foto maken van me buikje:D
hij groeit als 'n gek:D

net op school vroeg een jongen aan me: kun je ook 2 keer zwanger worden in 1 keer:vaag: dus als je zwanger bent, nog 'n keer zwanger:\
ghehe, iedereen lachen O:)
Waarschuw beheerder
donateur
bib is de afkorting die de vk gebruikt op je kaart

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :flower:Ik ben ik. op donderdag 17 november 2005 om 15:04:
net op school vroeg een jongen aan me: kun je ook 2 keer zwanger worden in 1 keer dus als je zwanger bent, nog 'n keer zwanger
ghehe, iedereen lachen

whaha.... 8) jongens ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :flower:Ik ben ik. op donderdag 17 november 2005 om 15:04:
net op school vroeg een jongen aan me: kun je ook 2 keer zwanger worden in 1 keer dus als je zwanger bent, nog 'n keer zwanger
ghehe, iedereen lachen

hahaha ja idd.. Een gozer die ik kende dacht dat mijn striemetjes blauwe plekken waren... dat de baby daar me zo hard getrapt had
Waarschuw beheerder
Zooo heee....hier wordt geschreven...denk niej dat ik dat allemaal nog ga nalezen...ben al zo moe :gaap:

Een gozer die ik kende dacht dat mijn striemetjes blauwe plekken waren... dat de baby daar me zo hard getrapt had

ghehe, iedereen lachen

Jazeker...meen je wat een tweeling is...dusssss...of wat... :frusty: jongejonge. Wat voor 'n duf konijn was dat dan??

Ik heb me vandaag toch een baaldag....niet meer normaal. Krampen. Moe...en mijn darmen, da wil je niej weten :no:

Was 't maar al weekend. :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Jaaaaaaaaa daar ben ik weer. :woep:

Moest voor mijn werk een paar dagen naar Polen.
Pff maar door jullie post gedrag is het echt onmogelijk om nu nog overal op te reageren. Moest eerst een paar uutjes ff bijlezen,haha. Maar goed een paar dingen heb ik wel onthouden.

Sas, de laatste loodjes meid go for it!!

Diets, i am back in town snel weer msnen?

Lady, succes in het ziekenhuis en 2006 word jou jaar samen met Briget. Ik ga voor jullie duimen.

Fairytale, gelukkig datje ongi bent geworden zeg. Mij zus is het nog steeds niet. Dochtertje is nu ruim een jaar en ze zijn nu aan het dokteren hoe dat kan.

Brinta, heerlijk zo'n ontbijtje zeg

Sammy, wat een heerlijk wijffie heb je doe het kalm aan hoor.

Nou onze boef had ook weer zo'n geweldige actie. Hij had laats een beetje grote mond. Toen Roy zei dat ie geen grote mond mocht hebben.Deed Busse zijn mond wagenwijd open en zegt daarna "daar kan ik toch niks aan doen?" ik dacht dat ik niet meer bij kwam. Tja en probeer dan maar weer eens boos te blijven....
Onze dreumes van 2,5 word echt bij de hand, hahah.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ulriqje op donderdag 17 november 2005 om 16:22:
Diets, i am back in town snel weer msnen?

:jaja:! Gezelli:cheer:! Voor diegene die zin heeft om lekker te chatten meld me maar aan hoor! Msnadres staat op m'n pro:d!