Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Trouwens iemand nog enig idee waar je leuke bankstellen koopt voor weinig geld
@brinta zelfde geldt voor jou. Fijn dat alles goed met jullie gaat
M´n vriend en ik moeten een gedwongen pauze in lassen....
Dus het klussen voor een klein wondertje moet nu helaas even wachten...
Ik moet weer een week worden opgenomen..
is slechte kwaliteit en kut leveringen enzo.. Is wel goedkoop maar een rampenzaak.. (zie programma's als Kat in de Zak en Radar enzo...)
Kan nie zo vaak online komen omdat ik overdags echt bekaf ben Ze is nu een tukkie aan 't doen, dus ff snel een berichtje en een foto plaatsen
Hoest eigenlijk met NOA???
Word er daarnet om 7:45 uur aangebelt (aan de deur..)
Staat daar ONTBIJTSERVICE.. heeft tom een ontbijtje voor me besteld met een roos erbij.. Schat is het ook! Bel ik hem zegt ie: Omdat je zo hard werkt, en je het verdient
Zou maar ff rustig aan gaan doen.. kotsen lijkt me nou ook niet zo prettig.. is er niemand die je met die dingen kan helpen?? of ben je zo'n eigenwijsje dat je het allemaal wel zelf kan en doet..??!
Ik ga zo heeerlijk zelf in de behandelstoel liggen voor de verandering. Ga naar de schoonheidssalon van mn beste vriendin ff heerlijk relaxen heb ik best verdient dacht ik zo!
Ze weten het nog niet
Mijn contract loopt eind december af en ik ben bang dat als ik het vertel dat ze me contact niet verlengen en daar zit ik niet echt op te wachten
Ik ga vrijdag met de vertrouwenspersoon van mijn werk pratenen haar om advies vragen
DE baby van mij begint ook veel te rommelen zeg. Wanneer kan iemand anders het ongeveer voelen
Ben alweer 8 dagen mama
Gelukkig kan het heel snel...moet alleen nog wel even vragen hoe lang het duurt voordat die troep allemaal je lichaam uit is (moet aan een manitol prednison infuus)...misschien een wat langere pauze dus
mijn vriend voelde het pas met een week of 26 voor het eerst.
Ik voelde mijn beeb met ongeveer 20 weken, Dan voelde het ongeveer 2 weken later
pffff. had vanmorgen een freaky droom.. poeh.. Ik droomde dat ze de bevalling van mijn tweede kindje gingen inleiden.. pffff.. ik was tijdens mijn zwangerschap zwanger geworden (ja echt heel gek, maar de dokter zei het..), want ik had met condoom moeten sexen toen ik zwanger was.. pfffff.... Echt maf.. Ik droomde ook gewoon dat Jezz gewoon 2 maanden was.. En het kindje dat geboren werd, was na een zwangerschap van 38 weken. En ik snapte niet hoe dat dan moest met borstvoeding enzo.. Mijn vriend vond het (in mijn droom) allemaal prachtig.. werd echt helemaal opstandig en confused wakker.
FF een bammetje eten, en dan is het weer BV-tijd, kheb links alweer een klein kloofje
best pijnlijk hoor! Maar goed dat gaat wel weer ove
Ik droom ook telkens. Hele maffe ook.
ik heb ook zulke bizarre dromen gehad.. Ik ben bevallen van poesjes, hondjes, complete kleuters die zo wegwandelden en zeiden; jij bent een stomme mama! En dat ik de baby liet vallen of vergat eten te geven... Of in de taxi liet staan op weg naar huis
De vk zei tegen mij dat je zo je angsten verwerkt...
kheb links alweer een klein kloofje best pijnlijk hoor! Maar goed dat gaat wel weer over.
Ik heb in al die vijf maanden slechts 1 ENORME kloof gehad. Mijn tepel viel er zowat af.. vreselijk.... Gelukkig is het bij één keer gebleven
Had ik trouwens al verteld dat ik gisteren EINDELIJK ongesteld ben geworden? Kwam als een complete verassing, zonder enige voortekens... De laatste keer was april 2004 dus het is zoooo wennen weer..!!!! Gelukkig doet t niet megapijn ofzo...
Ben je het nu ook extra erg??
Maar het is niet heel vreselijk ofzo..
Nou, tis sowieso wat erger omdat ik niet meer aan de pil ben..
Had ik trouwens al verteld dat ik gisteren EINDELIJK ongesteld ben geworden? Kwam als een complete verassing, zonder enige voortekens... De laatste keer was april 2004 dus het is zoooo wennen weer..!!!! Gelukkig doet t niet megapijn ofzo...
hoe is het hierzo?? ben vanmorgen weer naar de vk geweest en was nu ineens niet meer ingedaald maar hele uitleg gekregen als me vruchtwaterknapt moet ik blijven liggen anders kan er ieds met de navelstreng gebeuren...
hoe is het hierzo?? ben vanmorgen weer naar de vk geweest en was nu ineens niet meer ingedaaldmaar hele uitleg gekregen als me vruchtwaterknapt moet ik blijven liggen anders kan er ieds met de navelstreng gebeuren...
Moet je niks opsmeren hoor! Gewoon na het voeden een druppel borstvoeding erop en laten drogen. Werkt perfect. (borstvoeding werkt trouwens ook goed als de kleine een ontstoken oogje heeft, gewoon een druppel erin en de volgende dag is het over).
hoe is het hierzo?? ben vanmorgen weer naar de vk geweest en was nu ineens niet meer ingedaald maar hele uitleg gekregen als me vruchtwaterknapt moet ik blijven liggen anders kan er ieds met de navelstreng gebeuren...
Soms kan dat. Als ze nog bib zijn dan kan de beeb nog terugschieten... bib betekend bewegelijk in bekken. Dat kan je zien op je controlekaart...
net op school vroeg een jongen aan me: kun je ook 2 keer zwanger worden in 1 keer dus als je zwanger bent, nog 'n keer zwanger
ghehe, iedereen lachen
net op school vroeg een jongen aan me: kun je ook 2 keer zwanger worden in 1 keer dus als je zwanger bent, nog 'n keer zwanger
ghehe, iedereen lachen