Partyflock

Forumonderwerp · 774269
Waarschuw beheerder
omdat andere topic hierover al bijna 2 jaar gesloten is een nieuw topic,

Vertel hier alles over je Club, Spelers, transfers, standen, enz.

ik begin maar.
Ik ben supporter van VV Kloetinge en we zijn kampioen in 1e klasse C, dus na 1 jaar weggeweest weer terug in de Hoofdklasse!

Forza Kloetinge
Waarschuw beheerder
Hou me niet zo heel erg bezig met amateur voetbal, weet alleen dat GVVV1 al een héle tijd kampioen is :)
En dat de Merino's2 afgelopen zat. kampioen zijn geworden :yes:
Maar over klassen enzo :no: boeit me ook niet zo, :)
Waarschuw beheerder
Volgend jaar Komen we waarscheinlijk bij GVVV in de competitie.

hier staat een door grootste gedeelte van amateurclubs voorgestelde competitie indeling
http://www.voetbalopzaterdag.com/nieuwsbericht.cfm?nid=1642
Waarschuw beheerder
GVVV staat toch echt bij de Hoofdklasse B :/

Spakenburg heeft voor volgens seizoen bijna zijn selectie rond.

Jammer trouwens dat Quick Boys ook weer naar Hoofdklasse A wil. Zijn namelijk wel DE wedstrijden....

Uitspraak van Shanna b) op dinsdag 10 mei 2005 om 12:12:
En dat de Merino's2 afgelopen zat. kampioen zijn geworden

Ohw ja??? Gefeliciteerd!Daar hebben wij nog tegen gespeeld deze competitie. Ze zullen het volgend jaar wel lastig krijgen in de reserve hoofdklasse!!
Waarschuw beheerder
Hoe zit dat nou precies met die klassen want ik begrijp d'r geen zak van :S
Waarschuw beheerder
Ja, dat is best lastig om zo maar even uit te leggen :D

Maar ik probeer het een beetje.

Voor alle 1e elftallen van een club zijn er afzonderlijke klasses. Dus in competitie-verband speelt er altijd een 1e elftal van de ene club tegen het 1e elftal van een andere club.
Hoofdklasse is het hoogste daarna komt 1e klas, 2e klas etc.

Voor alle andere seniorenelftallen zijn er dan de "reserve"-klasses.
Zo speelt Spakenburg 2 reserve hoofdklasse en Spakenburg 3 reserve 1e klasse (net als de Merino's 2 die dus nu promoveren naar de reserve hoofdklasse).

Hoop dat het een beetje duidelijk is StampertjeShanna?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Een beetje :)
Waarschuw beheerder
Hmmm...nog wel zo mijn best gedaan om het beknopt uit te leggen ;)

Maar voetballen bekende van je dan in Merino's 2???
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Collega van m'n vriend :) En toen ik daar rond liep zag ik wel veel gasten op het veld die ik vaag ken.
Dus zaterdag ff wezen kijken aangezien ze kampioen konden worden. 6-1 gewonnen :D
Waarschuw beheerder
Aha, dan heb ik dit seizoen ook tegen hem gespeeld :D
Waarschuw beheerder
Is de aanvoerder, René van Essen :)
Waarschuw beheerder
Die ken ik wel ja.... :yes:

Goede speler en ja, ik moest hem een handje geven bij het begin van de wedstijd. Ik ben ook aanvoerder namelijk!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Spaakie :bier: op dinsdag 10 mei 2005 om 12:39:
Jammer trouwens dat Quick Boys ook weer naar Hoofdklasse A wil

Wil ik op inhaken, als je nu leest, zie je dat Quickboys, juist bij Spakenburg en ijselmeervogels willen blijven! ;)

voor StampertjeShanna

in het Zaterdagvoetbal heb je voor 1e teams de volgende klassen.

3 Hoofdklasse's ( hoogste niveau )
5 1e Klasse's
10 2e Klasse's
en Talloze 3e en 4e klasse's.

word je 1e of laatste in een klas, dan ga je er 1 omhoog of naar beneden,(P/D buiten beschouwing gelaten) Hoofdklasse A/B/C staan allemaal gelijk aan elkaar, maar zijn alleen op regio ingedeeld, dus dat wij zeeuwen niet naar friesland moeten ofzo.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mascleta op dinsdag 10 mei 2005 om 15:33:
Wil ik op inhaken, als je nu leest, zie je dat Quickboys, juist bij Spakenburg en ijselmeervogels willen blijven!

Ik heb het gelezen. :D

Maar Kloetinge dan bij GVVV?? Hoe zie je dat?
Waarschuw beheerder
Oh nu snap ik dat A/B/C.Tja blond he? :bloos:
Denk dat ik toch maar eens wat vaker op een loze zaterdag ga kijken bij DOVO of GVVV :)
Waarschuw beheerder
Of Kloetinge!, neej mis verstand, ze hebben aantal jaren geleden toen kloetinge nog in B speelde en 2e werden :(, bij DOVO en GVVV gespeeld, Kloetinge en Hoek, de 2 zeeuwse hoofdklassers, Dichtbij belgie dus veel Vuurwerk en Sfeer!!!
Waarschuw beheerder
Inderdaad... ben 1 x meegeweest naar Kloetinge of Hoek.... weet niet meer welke het was. Heb toen overigens geen vuurwerk gezien maar het is wel een pokke-eind zeg!!

Moet je je voorstellen als Harkemase Boys daar moeten spelen :o

Waarschuw beheerder
mooiste zou zijn gewoon weer alle
bollenstreek clubs weer bij elkaar.
en vogels en spakenburg erbij.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 mei 2005 om 16:19:
mooiste zou zijn gewoon weer alle
bollenstreek clubs weer bij elkaar.
en vogels en spakenburg erbij.

:o

Zeker weten, gegarandeerd elke week min. 1500 toeschouwers!

Waarschuw beheerder
zwaarste en mooiste kompetitie.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
HSV HOEK:respect:
Waarschuw beheerder
WHC WEZEP
Hoofdklasse C
Waarschuw beheerder
Excelsior Maassluis...Hoofdklasse A dacht ik...ik ben dit seizoen niet veel geweest...moest veel werken op zaterdag...dus een teletextsupporter...
Waarschuw beheerder
Hoek heb ik grote hekel aan. maar wel mooie wedstrijden altijd, en toen we bij Excelsior maasluis waren sprak zo'n oude vent met bolhoed me aan, of we misschien wat minder herrie konden maken enzo :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dinantmans op dinsdag 10 mei 2005 om 19:39:
WHC WEZEP
Hoofdklasse C

Wij krijgen aankomend seizoen jullie trainer ;)

Bert Ebbens
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik speel zelf bij Spakenburg. Alhoewel het voor ons een matig seizoen was (5e plek, 2x verlies tegen de buurman) heb ik toch genoten van de wedstrijden tegen de "bollenclubs".

Mijn voorkeur gaat ook uit naar een indeling met een ideale mix tussen de "bollenclubs" en die uit de veluwe.

Hoek en Kloetinge zijn leuke wedstrijden. Maar de reistijd vindt ik wat minder. Vooral naar een feestavond :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Spaakie :bier: op woensdag 11 mei 2005 om 11:01:
Wij krijgen aankomend seizoen jullie trainer

Bert Ebbens

Klopt ja.... 1e training staat gepland op 3 juli!!!!! Vind ik zelf een beetje te vroeg.
Waarschuw beheerder
Kloetinge trainer Dolf Roks was vlak voor kampioenschap opgestapt om hoofdtrainer van RBC te worden. nieuwe trainer is Diederik Hiensch, oud speler en Trainer van kloetinge, daarna werd ie trainer van jeugd van Sunderland (engeland), maar gelukkig komt ie terug :D
Waarschuw beheerder
:o ohw ja??

Zou je niet verwachten als je hem ziet ;p

Als ze maar regelmatig meekomt dan ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Spaakie :bier: op vrijdag 13 mei 2005 om 10:24:

Als je hem ziet niet nee, maare ja bij WHC was ze er elke wedstr. Dus ik neem aan dat ze braaf met paps mee blijft gaan ja...
Ze zit ook altijd bij FC Zwolle op de tribune,genieten
Waarschuw beheerder
Hmmm.....kijk nu al uit naar volgend seizoen ;p
Waarschuw beheerder
het schijnt dat ze per wedstr. te huur is maar... :p
Waarschuw beheerder
Wedstrijd----------------------------------------t­­­­­­­­­­­­oesch.
Spakenburg-IJsselmeervogels----­-­-­-­-­-­-­-­-­-­7­.­100
IJsselmeervogels-Spaken­bu­rg­--­--­--­--­--­--­-6­.5­00­
IJsselmeervogel­s-Q­uic­k B­oys­---­---­---­---­--6­.50­0
­Quick ­Boys­- Ka­twij­k---­----­----­----­------­------5.­­432
­Katw­ijk­-­­Quic­k Boy­s----­-------­------­------­-----4­.8­93
­Quick­ Boys-­IJsse­­lm­eervo­ge­l-s-­-------­--­----­4.86­3
­Quick ­Boys-Rijn­­sburgse ­Bo­­ys--­--------­--­-- ­4­.503­
Q­uick ­Boys-Sp­a­kenburg--­--­------­-------­-­---3­.762­­­
­Rijnsb­urg­se Boy­s-Quick­ B­oys-------­----­-­-3.5­00
Qu­­i­ck Bo­ys­-SHO-------­-­---------­--­---------­--­­-3.166

Q­u­­ick B­oys­ en­ ­IJsse­l­meervogels ­t­rokke­n het­ afge­lop­en ­sei­zoen­ ­me­­t afstan­d de ­meeste t­­oeschouw­ers.­ H­et­ gemi­dd­­eld a­a­ntal to­escho­uwers ­per we­d­st­rijd v­an de ­to­­­p 5 ziet ­e­r ­als volgt ui­t:
­
­
­
Club------­­-­-----­---­----­--­----­---gem­.
Qu­i­ck­ Boys (­B -)-­----­-------­­------­-­-3­.100
IJ­­sselmeerv­­­ogels (B ­-)-----­----­--­-2­.600­
S­pak­enburg ­(B­- -)---­--­---­--­--------­1.600
­­E­xcels­ior ­'­31 (C -)---------­-­­-­­--­-----1.300
Rijns­bu­r­­­gse Boys (B -)­-----­---­­--­-1.­2­00

Zoals te­ v­­­erwac­hten werd de­ h­­oofd­­klasse ­B ge­midd­eld oo­k­ ­het dru­kst b­­ezocht, te­­­rwijl bij­ d­e wed­st­rij­den­ in A e­n­ ­C ongeveer­ ev­env­eel­ men­sen k­wamen­­ kij­­ken­.

­
Kla­sse-------­tota­al-------gem.­­
­Hoofd­klasse -A­­­ 126.845-----700
­H­oofdklas­se- ­­B ­209.­186----­-1.15­0
­Hoofdkl­as­se-­ C­ ­139.850-----750
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mascleta op zondag 15 mei 2005 om 12:21:
Wedstrijd----------------------------------------t­­­­­­­­­­­­oesch.
Spakenburg-IJsselmeervogels----­-­-­-­-­-­-­-­-­-­7­.­100
IJsselmeervogels-Spaken­bu­rg­--­--­--­--­--­--­-6­.5­00­
IJsselmeervogel­s-Q­uic­k B­oys­---­---­---­---­--6­.50­0
­Quick ­Boys­- Ka­twij­k---­----­----­----­------­------5.­­432
­Katw­ijk­-­­Quic­k Boy­s----­-------­------­------­-----4­.8­93
­Quick­ Boys-­IJsse­­lm­eervo­ge­l-s-­-------­--­----­4.86­3
­Quick ­Boys-Rijn­­sburgse ­Bo­­ys--­--------­--­-- ­4­.503­
Q­uick ­Boys-Sp­a­kenburg--­--­------­-------­-­---3­.762­­­
­Rijnsb­urg­se Boy­s-Quick­ B­oys-------­----­-­-3.5­00
Qu­­i­ck Bo­ys­-SHO-------­-­---------­--­---------­--­­-3.166

Q­u­­ick B­oys­ en­ ­IJsse­l­meervogels ­t­rokke­n het­ afge­lop­en ­sei­zoen­ ­me­­t afstan­d de ­meeste t­­oeschouw­ers.­ H­et­ gemi­dd­­eld a­a­ntal to­escho­uwers ­per we­d­st­rijd v­an de ­to­­­p 5 ziet ­e­r ­als volgt ui­t:
­
­
­
Club------­­-­-----­---­----­--­----­---gem­.
Qu­i­ck­ Boys (­B -)-­----­-------­­------­-­-3­.100
IJ­­sselmeerv­­­ogels (B ­-)-----­----­--­-2­.600­
S­pak­enburg ­(B­- -)---­--­---­--­--------­1.600
­­E­xcels­ior ­'­31 (C -)---------­-­­-­­--­-----1.300
Rijns­bu­r­­­gse Boys (B -)­-----­---­­--­-1.­2­00

Zoals te­ v­­­erwac­hten werd de­ h­­oofd­­klasse ­B ge­midd­eld oo­k­ ­het dru­kst b­­ezocht, te­­­rwijl bij­ d­e wed­st­rij­den­ in A e­n­ ­C ongeveer­ ev­env­eel­ men­sen k­wamen­­ kij­­ken­.

­
Kla­sse-------­tota­al-------gem.­­
­Hoofd­klasse -A­­­ 126.845-----700
­H­oofdklas­se- ­­B ­209.­186----­-1.15­0
­Hoofdkl­as­se-­ C­ ­139.850-----750laatste aanpassing 15 mei 2005 12:34

hopelijk voor je degradeerd kloetinge nu is niet:P
zou wel leuk zijn voor je:P:P:P
Waarschuw beheerder
idd, Kloetinge - Hoek haalt toch ook wel 3.000 bezoekers of niet dan?

word weer een mooi seizoen in de Hoofdklasse's!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mascleta op zondag 15 mei 2005 om 12:39:
idd, Kloetinge - Hoek haalt toch ook wel 3.000 bezoekers of niet dan?

word weer een mooi seizoen in de Hoofdklasse's!!

3000
in kloetinge:P
hoe wil je dat voor elkaar krijgen;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T08 op zondag 15 mei 2005 om 12:44:
erremuu whaaaa
die ken ik niet

dat is arnemuiden sukkel.

Waarschuw beheerder
en dat zeg jij???? :x
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mascleta op zondag 15 mei 2005 om 13:50:
dat is arnemuiden sukkel.

tja ik ben geen zeeuw
Waarschuw beheerder
Terneuzen is nog steeds zeeland hoor, maar terug naar het onderwerp!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mascleta op zondag 15 mei 2005 om 18:33:
Terneuzen is nog steeds zeeland hoor, maar terug naar het onderwerp!

ja ma ik ken da dialect nie of hoe je t ook sgrijf
van kloetinge verwacht ik nisk in de hoofdklas die vliegge dr gelijk weer uit ze geen een smeer een fatsoenlijkke keeper
Waarschuw beheerder
VVOG Harderwijk!!!

B)

Waarschuw beheerder
A.S. zaterdag in Bennekom. LRC - DOS Kampen.

LRC volgend jaar hoofdklasse? Het kan zomaar!!
Artiest {SHOWLIST artist 169839, 168185}
Waarschuw beheerder
interesseerd me niet echt dat amateurvoetbal...

maar als k voor iemand ben is t dan wel Scheveningen
Waarschuw beheerder
LRC zat afgelopen seizoen bij kloetinge in 1e klasse C, maar was echt geen sterke tegenstander, beter nog, ik vond het echt een matig team! die hebben echt niks in hoofdklasse te zoeken

Waarschuw beheerder
Als we winnen... horen we er, simpel zat.

Kloetinge was duidelijk de beste dit jaar, maar volledig overtuigend hebben ze de titel ook niet gepakt. We zullen wel zien.
Waarschuw beheerder
Tzou leuk zijn als LRC ook de hoofdklasse in gaat

Waarschuw beheerder
haha, zou idd wel lol zijn.

Ah desnoods er volgend jaar er weer keihard uit, maar gewoon ff het niveau proeven.
Waarschuw beheerder
Niveau & Sfeer is geweldig, alleen helaas is verschil van het niveau van de 1e klasse en de hoofdklasse enorm groot
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rafa op zondag 15 mei 2005 om 19:39:
VVOG Harderwijk!!!

vvog heeft knker :yes:

wel paar keer leuk rellen met die gasten hahahaha
Waarschuw beheerder
LRC heeft het niet gered!!
Verloren van Dos Kampen....
Waarschuw beheerder
Helaas hoeveel was het? best duidelijke uitslag toch?? 4-1 5-1 ofzo???
Waarschuw beheerder
4-1 was het geworden!
Waarschuw beheerder
DOS Kampen heeft het geluk; LRC het betere voetbal

21 mei
Zaterdag was, in Bennekom, de eerste van vier beslissingswedstrijden voor een plaats in de hoofdklasse. Een duel tussen DOS Kampen en LRC uit Leerdam.

Vooral de aanwezigheid van de bezoekers uit Leerdam was verrassend. Winnaar van de nacompetitie in 1C en bepaald niet de favoriet voor deze wedstrijd. DOS Kampen moest zijn plaats in de hoofdklasse behouden. De ploeg was twaalfde geworden in de hoofdklasse C en moest dus via deze promotie-/degradatiewedstrijd proberen alsnog het vege lijf te redden.

Natuurlijk was DOS Kampen favoriet tegen LRC, dat slechts vijfde werd in de eerste klas en wat gelukkig deze wedstrijd had kunnen afdwingen. Wel een ploeg in vorm en DOS Kampen had er vooraf duidelijk schrik van. Beide trainers waren nogal spaarzaam in hun voorbeschouwing. Men liet niet veel los en dat zal alles te maken hebben met het feit dat men moest spelen tegen een tegenstander die volkomen onbekend was.

Het was het grote afwachten met een wedstrijd, die toch heel verrassend was. Dat had veel te maken met de vroege treffer van LRC. Binnen twee minuten had het al een voorsprong door een doelpunt van Patrick Vuurens, die een fout in de verdediging van DOS Kampen afstrafte. Een beter begin hadden de Leerdammers zich niet kunnen wensen. Het was een klap voor DOS Kampen en het duurde een uur alvorens men die te boven was.

Niet de hoofdklasser, maar LRC dicteerde het spel. Was vooral technisch beter en kreeg heel veel kansen in die eerste helft. DOS Kampen had duidelijk problemen met de tegenstander. De ploeg beperkte zich voornamelijk tot het hanteren van de lange bal. Ook de verdediging maakte een wat paniekerige indruk. LRC voetbalde, DOS Kampen deed weinig meer dan tegenhouden. Het leverde voldoende kansen op voor de outsider, maar die weigerde er gebruik van te maken.

Vlak voor rust, 40ste minuut, was een onnodig weggegeven corner de inleiding tot de onverwachte en niet verdiende gelijkmaker. De indraaiende bal werd door Arjan ten Hove ingekopt, van de doellijn gehaald door Noah Wattimury. De grensrechter had echter geconstateerd dat de bal achter de doellijn was en wees gedecideerd naar de middenstip. De uitstekende scheidsrechter De Meijer nam het signaal over. DOS Kampen stond geheel onverwacht op 1-1, hetgeen ook de ruststand was.

De tweede helft begon zoals de eerste geëindigd was. Een beter LRC - met technisch meer voetballend vermogen - begon weer met druk op de zwakke verdediging van DOS Kampen. En weer kwamen de kansen, maar ook dat verhaal bleef hetzelfde. Het benutten daarvan is een heel ander verhaal. De aanval van LRC grossierde daarin en dat bleek funest.

Beter voetballen, maar de kansen niet benutten vraagt om een antwoord van de tegenstander. In de 65ste minuut sloeg DOS Kampen toe, in een situatie die kenmerkend is voor de ploeg. Zelf wist men weinig gevaar te stichten, in aanvallend opzicht, maar een fout van de tegenstander wordt onmiddellijk afgestraft. Maarten van Gelderen verspeelde wat knullig de bal waardoor Kevin Diender naar de achterlijn kon. Zijn haarscherpe voorzet was een prooi voor Mehoudi Zaki. Het rook naar buitenspel - veel toeschouwers geloofden daar ook in - alleen de leiding niet. De wedstrijd stond op zijn kop met deze 2-1 voor DOS Kampen.

Voor LRC was het wel de genadeklap. Het geloof in eigen kunnen was in één klap verdwenen. Er kwam geen aanval meer goed aan. Er werden wat onbegrijpelijke wissels aangebracht; ook die brachten niet het beoogde rendement. Voor LRC was de wedstrijd over. Een uur lang superieur aan de tegenstander die het laatste halfuur alsnog het verschil duidelijk maakte.

Via Kevin en Emiel Diender liep men uit naar een 4-1 overwinning. De cijfers geven geen goed beeld van de wedstrijd waarin LRC, met name de eerste helft, de betere ploeg was. Vooral technisch was er een behoorlijk overwicht. Leuk om te zien maar het gaat om doelpunten en die verzuimde men te maken. Soms kan een nederlaag niet verdiend zijn, maar wel terecht. Dat was zaterdag, in Bennekom, de eindconclusie. Om door te dringen tot de hoofdklasse zal men gebruik moeten maken van de kansen. Alleen beter spelen is niet genoeg voor winst.

DOS Kampen mag dus ook volgend seizoen in de hoofdklasse spelen, al zal de ploeg wel enige versterking nodig hebben. Vooral verdedigend maakte men een zwakke indruk. Geen enkele opbouw, veel gebruik makend van de lange bal en dan maar hopen dat deze wordt doorgekopt. Het is te weinig om zich, ook voor de toekomst, te verzekeren van een plaats in de hoofdklasse.

LRC liet een uitstekende indruk achter. Zoals Hans van Dijkhuizen, trainer DOS Kampen, na afloop zei: ,, Een compliment voor LRC. Een uitstekende ploeg die voetbaltechnisch de betere was. We hadden vooral problemen na de snelle tegentreffer. Het duurde lang voor we over die schok heen waren. Toch verdiend ook DOS Kampen een compliment. Als je ziet waar we vandaag komen. Het was een lange weg maar we hebben het uiteindelijk toch gered.''

Bij LRC was de teleurstelling natuurlijk groot, al sloeg de realiteit al snel toe. Aanvoerder Ronald Visser: ,,LRC heeft de tegenstander het grootste gedeelte van de wedstrijd haar wil opgelegd. We vergeten echter te scoren en dat bleek funest. Toen we eenmaal op een 2-1 achterstand kwamen, wisten we dat het over was. We hebben alles gegeven en dat is een compliment voor de hele ploeg. We hebben een seizoen waarin niets te winnen was toch glans gegeven. LRC ging voor winst en dat is niet gelukt. Jammer.''

Ook doelman Patrick Werther liet zich in soortgelijke bewoordingen uit. Ook hij was teleurgesteld maar wist dat LRC goed gevoetbald had. ,,We waren beter maar het wordt nu eenmaal beslist door doelpunten. Dat het ten slotte nog 4-1 wordt is niet belangrijk meer. Bij 2-1 was het over.''

DOS Kampen - LRC 4-1 (1-1). 2. Patrick Vuurens 0-1, 41. Arjan ten Hove 1-1, 65. Meloudi Zaki 2-1, 74. Kevin Diender 3-1, 83. Emiel Diender 4-1.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Heel goed maatje! Was ik ff vergeten.
Waarschuw beheerder
Gisteren ASWH zaterdag landskampioen zien worden tegen de Vogels. Was een meer spannende dan mooie wedstrijd met als terechte eindstand 2-2.

Gelukkig niet nog een extra feestje in 't dorp. ;)
Waarschuw beheerder
Dan gok ik dat jij een spakenburger bent en geen vogel ;)
Waarschuw beheerder
Morgen zal de KNVB de nieuwe indeling van de zaterdag hoofdklassen bekend maken. Word vervolgd....
Waarschuw beheerder
Ben benieuwd
Waarschuw beheerder
Nieuwe indeling seizoen 2005/2006

Hoofdklasse A Hoofdklasse B Hoofdklasse C
Ajax ASWH ACV
ARC Bennekom/Tecpool Be Quick '28
Capelle Deltasport DOS Kampen
DOTO DOVO Drachtster Boys
Excelsior M. Geinoord Excelsior '31
Hoek GVVV Flevo Boys
Katwijk Heerjansdam SC Genemuiden
Kloetinge Kozakken Boys Go Ahead Kampen
FC Lisse SDC Putten Harkemase Boys
Noordwijk SHO HHC Hardenberg
Quick Boys Spakenburg ONS Sneek
Rijnsburgse Boys Sparta Nijkerk SVZW
Scheveningen VVOG Urk
Ter Leede IJsselmeervogels WHC

Oftewel, geen al te beste/leuke indeling.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bús op vrijdag 10 juni 2005 om 08:55:
Kozakken Boys

hopelijk lukt het dit seizoen wel om kampioen te worden! :bier:
Waarschuw beheerder
Zit er voor kloetinge waarscheinlijk niet in, alhoewel, kozakken Boys gooide ook hoge ogen na jaar 1e Klasse, maar daar moet je wel bij bedenken dat kozakken boys veel geld heeft uitgeven aan selectie e.d.
Waarschuw beheerder
donateur
hhc hardenberg!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Hieronder ziet men de voorlopige selectie ( VV Kloetinge).

Ferry Alfons
Rien de Bruine
Emiel Dorst
Daan Esser
Joffrey Geldof
Johan de Goederen
David den Hollander
Niels Kole
Rutger Kooman nieuw van vv. Zierikzee (2de klas zondag)
Regilio Pinas nieuw van GPC Vlissingen (3de klas zaterdag)
Jaco van der Schee nieuw van vv. Zierikzee (2de klas zondag)
Corné Schilperoort
André Siereveld nieuw van VC. Vlissingen (3de klas zondag)
Giovanni Siereveld nieuw van VC. Vlissingen (3de klas zondag)
Merlijn Swennen
Benjamin Verwest nieuw van vv. Zierikzee (2de klas zondag)
Padden van de Water nieuw van vv. Rillandia (1ste klas C zaterdag)
Erwin van der Woerdt
Ronald Zuijdwegt
Ronald Zwager nieuw van vv. Duiveland (3de klas zaterdag)

VERTROKKEN :
Istvan Bakx naar Jong Sparta Rotterdam
Joan van Belzen naar ASWH
Jaap Esser naar Oostkapelle
Jeffrey Frijters naar Nieuwmoer (B).
Wouter Labrujère naar GPC Vlissingen
Arno Melaard naar SSV’65
Wilco de Valk naar HSV Hoek
Danny de Vries naar Meeuwen
Stefan Wielemaker naar Oostkapelle

Trainer : Diederik Hiensch
Ass. trainer : Joost Folmer
Keeperstrainer : Anton Swennen
Leider : Marcel Lourens
Fysiotherapeut : Koos Kempe
Verzorging : Saskia Reijnders e/o Kees Voet
Materiaalman : Dies de Jonge
Waarschuw beheerder
Zo, de zomerstop is voor ons ten einde gekomen. Vanavond hebben wij (Spakenburg) alweer de eerste training van het seizoen 05/06.
Zijn er, naast de profs, nog meer teams die zo vroeg met de training beginnen??

Waarschuw beheerder
harkemase boys worden kampioen!!
Waarschuw beheerder
Hoek en Kloetinge zijn ook al weer bezig, binnenkort begint voorbereiding tegen onder andere RBC Roosendaal,

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bús op vrijdag 10 juni 2005 om 08:55:
Harkemase Boys

:D
Waarschuw beheerder
k speel bij pelikaan dar speelt d1 - c1 - b1 ook hoofdklasse
Waarschuw beheerder
donateur
Donderdag 14 juli
HHC Hardenberg - Ajax 19.30

leuk oefenpotje, helaas geheel uitverkocht!

Waarschuw beheerder
doe mij maar SC Genemuiden...

ben wel successupporter trouwens..
Waarschuw beheerder
Katwijk, altijd leuke sfeer daar bij KAtwijk en QB, maar waarom er nu Hoek in je naam staat :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bús op maandag 4 juli 2005 om 11:20:
Zijn er, naast de profs, nog meer teams die zo vroeg met de training beginnen??

wij beginnen vanavond weer
ik voetbal zelf bij een 4e klasser, ja we beginnen mooi op tijd he %)
Waarschuw beheerder
in de voorbereiding Kloetinge - Papendrecht ( zondaghoofdklas) 5-1 :D:D
Waarschuw beheerder
Hoe staat het ervoor met de hoofdklassers??

Spakenburg speelt tot nog toe zeer wisselvallend, opvallende namen die tot nu toe opvallen bij Spakenburg zijn:

Henk van Steeg, Richard Rademaker (helaas nu alweer geblesseerd), Stephan Rahantoknam en good old Niels Creutzburg!
Waarschuw beheerder
Hey, en ik dan??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bús op woensdag 24 augustus 2005 om 11:16:
Hey, en ik dan??

:/ Heb je nog niet in actie gezien.... kan ook niet want je hebt pas een halve wedstrijd gespeeld en was erna geblesseerd!!

Houd nog evengoed van je hor maatje ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Correctie, 1,5 wedstrijd. Heb afgelopen zaterdag tegen Urk (4-1 winst) gespeeld.
Tot vanmiddag op terras :D
Waarschuw beheerder
:o

Ohw ja, 2 x een half uur toch ;)

Tot vanmiddag!! (y)
Waarschuw beheerder
Bij kloetinge zijn er veel gaten gevallen helaas, dus word de vraag hoe dat op gevult gaat worden,
de grote gaten vielen de plaatsten van volgende vertrokken personen
- trainer Dolf Roks, naar RBC Roosendaal,
- Istwan Bakx, naar Sparta Rotterdam
- Wilco de Valk, naar HSV Hoek :@
- Joan van Belzen, naar ASWH
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mascleta op dinsdag 10 mei 2005 om 12:08:
Ik ben supporter van VV Kloetinge en we zijn kampioen in 1e klasse C, dus na 1 jaar weggeweest weer terug in de Hoofdklasse!

Forza Kloetinge

Had onze Dolf vorig jaar toch goed gedaan!! Nu wij nog! :)
Waarschuw beheerder
kloetingen heb ik vorig seizoen nog tegen gespeeld met GJS
Waarschuw beheerder
Vanaf morgen begint de competitie weer voor de zaterdag hoofdklassers.

Spakenburg reist af naar Vlaardingen om daar om 14.30 af te trappen tegen Deltasport.

IJsselmeervogels speelt thuis tegen SHO. Dit is kijkende naar het verleden geen makkie voor ze!!

Helaas speel ik zelf om half 3 in Veenendaal tegen DOVO, anders had ik zeker een kijkje genomen bij onze rooien "vrienden" :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Inderdaad, morgen is de kick-off voor het nieuwe seizoen. Deltasport uit. Vorig jaar 3-0 verloren daar.... We hebben dus iets goed te maken.
Waarschuw beheerder
Kloetinge - rijnsburgse boys, gaat niet door morgen, er is op dat veld vorige week speler overleden door blikseminslag, meer info www.kloetinge2.tk

Rust in vrede Frank

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
AFCA :yes:
Waarschuw beheerder
Nou, de 1e competieronde zit erop!!

Spakenburg heeft met 3-1 Deltasport aan de kant gezet (y)

IJsselmeervogels heeft een 2-0 voorsprong uit handen gegeven en heeft met 2-2 gelijk gespeeld tegen SHO!!

Verder nog leuke verassingen?? Behalve dat ASWH verloren heeft... :D

Waarschuw beheerder
genemuiden gewonnen van nieuwkomer met 3-1.. niet echt een verrassing, wel dat be quick '28 verloren heeft..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hoek heeft dit seizoen met 4-0 verloren van arc:Vaag: ik had wel een betere start verwacht
Waarschuw beheerder
donateur
hhc hardenberg heeft gewonnen :bounce:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Spaakie :bier: op maandag 5 september 2005 om 13:08:
Verder nog leuke verassingen?? Behalve dat ASWH verloren heeft...

Kozakken Boys - ASWH 2 - 1

verassing? Kozakken Boys gaan dit jaar voor de titel! vorig jaar was ASWH de enigste die sterker was, maar dit seizoen niet! :P
Waarschuw beheerder
Kozakken Boys met Aksit (y) ;)
Waarschuw beheerder
Helaas geen nog geen wedstrijden gespeeld door kloetinge, volgende week uit naar Excelsior Maassluis, hopen dat ik het complex nu in 1x vind, vorig jaar duurde dat eventjes :P

gelukkig hebben die hoekenezen met hun arogantie en grote monden, ook ff duidelijkheid gekregen 4-0 tegen ARC :d

Waarschuw beheerder
Jeeeeeeeeeeh harderberg go go
Waarschuw beheerder
goede start van sparta nijkerk!
Waarschuw beheerder
zaterdag naar m'n clubbie Ter Leede thuis tegen Quick Boys...word gezellig :bier:
Waarschuw beheerder
Gister afgereist naar Maassluis, zag de bui al wel hangen, rentree op hoogste niveau, eerst wedstrijd gelijk afgestraft worden, maar was 1 groot feesten, zodat we weer vertrokken terug naar huis een 3 punten, 3-5 winst!

volgende week thuis Scheveningen.
Waarschuw beheerder
donateur
hhc hardenberg verloren, genoeg kansen tegen genemuiden, maar toch 1-2 verloren, shit
Waarschuw beheerder
ter leede :lief:

gister Qb ingepakt en opgeruimt :D

2-0 gewonnen :D

ging nog bijna verkeerd maar ze hadden securetie bij zich die er tussen gingen staan!!

maar ja het was een leuke wedstrijd :D
Waarschuw beheerder
Ongelovelijk 3-0 voor staan met rust tegen VVOG en dan nog 3-3 spelen!! Bedankje voor de arbiter die in de 97e minuut nog ff een strafschop gaf.
Zal een leuke (straf) training worden vanavond :(
Waarschuw beheerder
Vullis is het dan gewoon Bús, een 2-0 voorsprong uit handen geven kan al niet... laat staan een 3-0 voorsprong!!

Ik hoop dat jullie vanavond helemaal kapot gaan O:)
Waarschuw beheerder
We gaan een leuke avond krijgen :D Maar ff serieus, je moet niet teveel terug kijken. A.s. zaterdag spelen we weer tegen ASWH. Nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Waarschuw beheerder
Thuis tegen Bennekom was het toch??
Waarschuw beheerder
Oh ja... haha eerst Bennekom, dan ASWH uit en dan DOVO thuis.
Waarschuw beheerder
zaterdag fc li$$e - ter leede

volle bak vuurwerk en dwaasheid :bier:
Waarschuw beheerder
Exelsior Maassluis doet het nog niet echt goed....Wel vaak gescoord, maar nog vaker tegen gescoord....
Waarschuw beheerder
Verscherpte controle bij FC Lisse - Ter Leede
In verband met grote belangen die op het spel staan en het karakter van het duel is er komende zaterdag rond FC Lisse - Ter Leede bij de ingang een verscherpte controle. Het is absoluut verboden vuurwerk en vuurwerkpotten te gebruiken. De amateurclubs dienen zich op dit gebied te houden aan de richtlijnen van de KNVB. Voorts is er een dringend verzoek niet met kassarollen te gooien. Deze kunnen pijnlijk aankomen bij spelers en supporters. Van de supporters van zowel FC Lisse als Ter Leede wordt verwacht de door hun gemaakte rommel meteen na afloop van de derby weer op te ruimen. Dat laatste heeft twee redenen. Het eerste zondagteam van FC Lisse speelt een dag na FC Lisse - Ter Leede thuis voor de competitie tegen Stompwijk'92. Een net sportpark Ter Specke maakt een betere indruk op de bezoekers dan een hoofdveld vol met rotzooi. Bovendien staan de Vutters van FC Lisse niet te wachten op extra werk om het sportpark schoon te houden. Uiteraard wordt iedereen een prettige wedstrijd toegewenst.

whahahaha dacht het niet!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van groundhopper op zondag 11 september 2005 om 15:51:
hhc hardenberg verloren, genoeg kansen tegen genemuiden, maar toch 1-2 verloren, shit

jammer joh :)

Waarschuw beheerder
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ter Leede SASSEM 8)
Waarschuw beheerder
donateur
vandaag:
Excelsior '31 - HHC Hardenberg
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
genemuiden - dos kampen 1-1
Waarschuw beheerder
donateur
Excelsior '31 - HHC Hardenberg 1-1
toch een puntje:D
Waarschuw beheerder
fc li$$e - ter leede 2-2 :(

2-0 uit handen geven maar de sfeer zat er goed in:D
Waarschuw beheerder
Mooie wedstrijd gezien, 5-1 winst op Bennekom en inmiddels de vertrouwde koppositie ingenomen samen met de buurman.
A.s. zaterdag ASWH uit. Krachtmeting van formaat.
Waarschuw beheerder
Zoals Spakenburg speelde afgelopen zaterdag, zijn ze een heuse kampioenskandidaat!!

Heb IJsselmeervogels,ASWH en DOVO nog niet zien spelen maar het zal wel gaan tussen deze "grootmachten"!!
Waarschuw beheerder
zaterdag ter leede - kloetingen

gaat ter leede maar weer ffies 3 punten binnen slepen!!

:bier:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Spaakie :bier: op maandag 19 september 2005 om 09:47:
kampioenskandidaat

zijn al wel 2 kostbare puntjes weggegeven

Waarschuw beheerder
KOZAKKEN BOYS!!!!!!!

[img width=110 height=114 cacheid=00138718001d8551119335d31a00f9bf4a]http://www.hsvhoek.nl/img/opponents/51_b.gif[/img]

:P
Waarschuw beheerder
Zigge..zagge...zigge...zagge... Kozakken Boys :D

Kijk uit naar de wedstrijd Spakenburg - Kozakken Boys (y) op 3 december dit jaar!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
het is zigge zagge...:P

maar wordt een spannende pot denk ik...

Over twee weken eerst naar IJsselmeervogels......de rooien...
Waarschuw beheerder
Dat wordt een verliespartij denk ik, al hoop ik van niet!
Ik schat hun het hoogst in, in de competitie
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 september 2005 om 16:36:
het is zigge zagge...

:bloos:

Zal het even aanpassen ;)

Waarschuw beheerder
is zeker een sterke ploeg maar dat hebben wij ook hoor..
Alleen moet de mentaliteit bij sommige spelers wat veranderen.....maar dat komt wel goed...
Waarschuw beheerder
Hoe doet Aksit het bij Kozakken Boys??

Waarschuw beheerder
op dit moment is ie licht geblesseerd maar op zich doet ie het wel aardig..
Hij is ook aanvoerder..
Waarschuw beheerder
aksit is iig optimaal gemotiveerd als KB tegen nas speelt...
na die laatste paar verliespartijen
Waarschuw beheerder
Gister is onze linksback, Jack Honsbeek met een scheenbeenbreuk uitgevallen :(
Waarschuw beheerder
Ja, was wel een leuke (pittige) training met een trieste afloop. Situatie:
Ik pluk een corner en met een snelle spelvoorzetting stuur ik de linksbuiten weg. Verkeerde aanname, bal te ver voor zich uit. Glijden allebij in volle vaart naar de bal..... afloop bekend.

Jammer genoeg hoort ook dit bij het voetbal. Nu ff kijken hoe we dit gaan opvangen a.s. zaterdag tegen ASWH. Selectie is breed genoeg gelukkig.

@ Vortje, doe de groeten aan Moessie (Aksit) van mij.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Zal ik doen,

ben jij reservekeeper of sta je in de basis???

Ik ben ook keeper,speel in het 2e......
Waarschuw beheerder
Reservedoelman \ 2e keus \ sfeermaker etc.
Waarschuw beheerder
goed dat we boven aan staan!!

ter leede - kloetingen=1-0

Ter Leede :lief: :respect:

Zwaarbevochten overwinning Ter Leede

Ter Leede – Kloetinge 1-0 (0-0)
In de voorbeschouwing van de competitie werd Kloetinge afgeschilderd als een van de belangrijkste degradatiekandidaten. Tijdens de wedstrijd tegen Ter Leede was nauwelijks te zien dat Kloetinge op papier een van de zwakkeren is. Ter Leede mocht achteraf de handen dichtknijpen met de 1-0 overwinning.

Ter Leede bewaart weinig goede herinneringen aan Kloetinge. De Zeeuwen waren er zes jaar geleden, in een promotie/degradatiewedstrijd, verantwoordelijk voor dat Ter Leede een jaartje op een lager niveau moest acteren. Ook deze middag zou blijken dat de Zeeuwen niet voor niets nog ongeslagen waren. Kloetinge begon frank en vrij aan de wedstrijd. Ter Leede slaagde er nauwelijks in om de tegenstander onder druk te zetten. Misschien had de wedstrijd anders gelopen wanneer, in de 6e minuut, een schot van Rogier Koordes doel had getroffen. Keeper Swennen stompte de bal tot corner. Kloetinge speelde heel slim en probeerde door vertragende acties Ter Leede uit haar spel te halen. De opzet slaagde want zowel Ter Leede als Kloetinge slaagden er voor rust niet meer in om enig gevaar voor een van de doelen te stichten. Het is dan wel vreemd dat de scheidsrechter het vertragende spel van Kloetinge beloonde door in de 2e helft acht minuten! blessuretijd bij te trekken. In het begin van de 2e helft was het Kloetinge dat het beste van het spel had. Het blijft dan altijd oppassen voor de counter van Ter Leede. De aanvallers van Ter Leede zijn immers stuk voor stuk snelle jongens. Kalkema had in de 54e minuut pech dat zijn schot, na een combinatie met Cornelia tegen de paal belandde. Een kwartier later kon doelman Swennen zich wederom onderscheiden na een schot van Florencio Cornelia. Twintig minuten voor tijd werd het dan toch 1-0. Patrick Kalkema ontsnapte aan de buitenspelval. Hij ging door tot de achterlijn, trok de bal voor naar de mee opgelopen Remco Torken. Tegen dit schot had doelman Swennen geen verweer. Vlak hierna bracht Kloetinge de stand bijna in evenwicht. Ferry Alfons mocht alleen op het doel van Waasdorp afgaan. Laatstgenoemde toonde zijn goede vorm van deze competitie en stopte de inzet. Enkele minuten later ontsnapte Alfons weer aan zijn bewaker. Ditmaal verdween zijn schot naast het doel. In de 97e minuut voorkwam doelman Swennen met een reflex dat Cornelia de stand op 2-0 zou brengen. Het was het laatste wapenfeit in deze wedstrijd die eindigde in een, nauwelijks verdiende, overwinning voor Ter Leede. Waar in vorige competities zulke wedstrijden in een gelijkspel eindigden, is Ter Leede nu volwassener geworden. Aanstaande zaterdag speelt Ter Leede tegen Capelle. De Capellenaren, de nummer drie van het vorig seizoen, stellen tot nu toe teleur. De wedstrijd op sportpark ‘t Slot begint om 14.30 uur.

Ter Leede: Thomas Waasdorp, Jurgen Faerber, Carlo van Zelst, Bob Hoogkamer, Martijn Lagendijk, Mark Jansen, Patrick Kalkema (87. Roberto Escudero), Rogier Koordes (90+2 Michel Bloemheuvel), Germain Gotschin, Florencio Cornelia, Remco Torken (79.Danny Voskuil)

Kloetinge: Merlijn Swennen, Joffrey Geldof, Erwin van der Woerdt, Emiel Drost, Benjamin Verwest, Johan de Goederen (90+7 Rien de Bruine), Daan Esser (85. Andre Siereveld), Corne Schilperoort, Regilio Pinas, Ferry Alfons, Ronald Zuijdwegt (77.Ronald Zwager)

Scheidsrechter: Blommensteijn
Ass. scheidsrechters: de Jong en Blok

Gele kaarten: Jurgen Faerber (Ter Leede) Jeffrey Geldof, Johan de Goederen en Ronald Zuijdwegt (allen Kloetinge)

www.terleede.nl
www.tsidesassem.nl
Waarschuw beheerder
zaterdag capelle - ter leede

en dan gaan we voor de volgende 3 punten om verder uit te lopen!!

Waarschuw beheerder
Mijn toppertje uit de hoofdklasse is toch wel Excelsior'31.
Sorry guys..:)

Trouwens, in de 2e klasse Oost is het ook gezellig hoor,
vv Marienberg op 2e plek, en dat voor zo'n dorpje!;):D

Waarschuw beheerder
:respect: ASWH :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 september 2005 om 12:39:
ASWH

Vorige week geluk gehad ;)

Ach, morgen weer een leuke wedstrijd voor de Blauwen!!

Spakenburg - DOVO, ik bekijk dit allemaal vanuit de skybox met een :bier: in de hand!!
Waarschuw beheerder
noordwijk - TER LEEDE

3 punten halen en de aansluiting terug winnen!!!(Y)
Waarschuw beheerder
A.s. zaterdag

Spakenburg -IJsselmeervogels, de kraker in het topamateur voetbal. Al is dat aan de stand niet te zien dit keer :/
Waarschuw beheerder
katwijk - ter leede - 0-2 ASTABLAF!!!!!!!!

back on track!!!
Waarschuw beheerder
Dovo - geinoord ... 3-1 (y)
Waarschuw beheerder
zaterdag ter leede:D - rijnsburgse boys

goed dat we moeten winnen dan doen we hele goede zaken!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van CHEDDAR op maandag 7 november 2005 om 12:43:
goed dat we moeten winnen dan doen we hele goede zaken!!

Dan doen WIJ hele goede zaak Kaas, winnen van ARC en dan staat Lisse nu al waar ze gaan eindigen BOVENAAN!!
Waarschuw beheerder
hehe voor ffies maar MR Bone!!

want ter leede is back on track!!

2-1 overwinning van rijnsburgse boys!!!

heel heel mooi was het vanmiddag!!!!

Waarschuw beheerder
nog ff bij excelsior 31 - be quick 28 gekeken..

toeval omdat we daar moesten voetballen.. :P

mooie sfeer :P
Waarschuw beheerder
FC Lisse herovert koppositie in Hoofdklasse A!!
Waarschuw beheerder
nog wel botje nog wel :devil:

Waarschuw beheerder
:cheer: Genemuiden :cheer: - dos kampen

Zaterdag 12 november 2005

Sportclub Genemuiden - DOS Kampen 3-2 (1-2)

Een kraker van een derby.

Het gebeurt niet echt vaak, maar afgelopen zaterdag was het wel het geval. Een derby die eindelijk weer die naam mocht dragen. Sportclub Genemuiden en Dosk schotelden de toeschouwers, met name in de tweede helft, een prachtige pot voetbal voor. Sport vol emotie en passie. Pure promotie voor het zaterdagvoetbal.

De wedstrijd was werkelijk boeiend van de 1e tot de laatste seconde. Al na 14 seconden lag de bal achter doelman Flier. Arjan ten Hove versloeg de doelman vanaf 25 meter met een vallende bal in de kruising. Sportclub had alleen nog maar gekeken naar de bal. Licht ontdaan keek men elkaar aan terwijl de Kampenaren zichzelf in de arm knepen om te voelen of men niet droomde. Na 14 seconden kan elke doordachte tactiek in de prullenmand. Het duurde enkele minuten voordat de hoofden weer schoon waren en Genemuiden op jacht kon naar de gelijkmaker. Gaandeweg de eerste helft werden de Sportclub aanvallen inventiever en kwam Dos Kampen meer onder druk. Katerberg leek de gelijkmaker te scoren nadat hij de bal uit de rebound binnenwerkte, arbiter Wijma kon zich niet vinden in de score en gaf buitenspel voor Kattenberg. Na een half uur scoorde Martijn Jansen, Wijma had echter gezien dat Jansen tijdens het controleren van de bal het leer met de hand beroerd had. Dus ook dit feestje ging niet door. Aan de andere kant was Dosk razendsnel in de counter, zo had Sportclub geluk dat Diender voor eigen eer ging zodat Flier redding kon brengen. Vijf minuten voor rust leek een counter van Dosk in de kiem te smoren, Resokario dacht rustig te kunnen ruimen maar vergiste zich in Zaki. Zaki ontfutselde Resokario de bal en plaatste die in de voeten van Erbilici die de bal simpel kon binnenlopen. Zo vlak voor rust leek Dosk al op rozen te zitten. Leek, want tegen het rustsignaal van Wijma aan kleunde Kattenberg de bal, na een goede aanval, achter Karel. De Kamper doelman, tot dan toe een grote sta in de weg voor de Genemuider spitsen, was weerloos op de inzet van de spits. Nog in dezelfde minuut redde de doelman op een kopbal van Brouwer. Sportclub ging hoopvol de rust in.

Nog geen minuut na de hervatting liet Karel alweer van zich spreken toen hij een bal van Jansen uit de benedenhoek werkte. Sportclub ging meer risico nemen, dit leverde enkele gevaarlijke counters op. Vooral Erbilici was daarin gevaarlijk maar niet trefzeker. De Dosk defensie had het steeds moeilijker onder de Genemuider druk en uiteindelijk bezweek de achterhoede. Arjan Rotman was de ongelukkige die in de boeken kwam, hij werkte een scherpe voorzet vanaf de rechterflank met een ferme kopstoot achter doelman Karel en tekende zo voor de, verdiende, Genemuider gelijkmaker. Sportclub rook dat er meer in zat en joeg door op de voorsprong. Aan die dadendrang kwam (voorlopig)abrupt een eind toen Karel, tijdens een reddingspoging, met Kattenberg in botsing kwam. De doelman moest na een lange behandeling (7 minuten) alsnog het veld verlaten. Stand in Frank Diender deed verder wat Karel hem had voorgedaan, redden als er gevaar dreigde. De noodzakelijke pauze brak het ritme van Sportclub waardoor Dosk weer in het spel kwam en ook weer gevaarlijk werd. Zo schoot Erbilici in kansrijke positie een keer over en een keer op de paal en vond Zaki doelman Flier op zijn weg. Aan de andere kant liep Knevelman zich tweemaal vast op doelman Diender en kopte Kattenberg naast. In de extra tijd leek Dosk de wedstrijd alsnog binnen te slepen, Zaki speelde, de in buitenspelpositie staande, Kanyike aan, die schoot echter in de handen van Flier. Uit de snelle spelhervatting pakte Sportclub de winst. Vanaf de rechterflank gooide Van Dijk de bal bij de 2e paal, daar ramde Kattenberg de bal achter Diender. De Dosk speler verlieten na het laatste fluitsignaal aangeslagen het veld. Deze wedstrijd verdiende geen verliezer, alleen 2 maal 3 punten worden er niet gegeven.

Score verloop: 1e min. Arjan ten Hove 0-1, 40e min. Coskun Erbilici 0-2, 45e min. Wiljan Kattenberg 1-2, 55e min. Arjan Rotman e.d. 2-2, 90+3e min. Wiljan Kattenberg 3-2.

Scheidsrechter: R. Wijma

Toeschouwers: 1300

Gele kaart: Henk Eenkhoorn, Gerald Kreuze (Sc. Genemuiden) Arjan ten Hove, Kevin Diender, Coskun Erbelici (DOS Kampen).

Opstelling Sc. Genemuiden: Albert Flier, Arjan Kolk, Rainier Resokario, Tijmen Brouwer, Herman Jansen (46e min Marchel Visscher) Klaas Johan Knevelman, Robert van Dijk, Henk Eenkhoorn (85e min. Gerald Kreuze) Wiljan Kattenberg, Bjorn Schilder, Martijn Jansen.

Opstelling DOS Kampen: Nick Karel (60e min. Frank Diender), Kees Dorgelo, Danny Pruim, Arjan ten Hove, Kevin Diender, Frank Koenderman (55e min. Kenneth Scoop) Emiel Diender (75e min Joseph Kanyike) Erik Rotman, Meloudi Zaki, Arjen Rotman Coskun Erbelici.

[img width=500 height=333 cacheid=000abe58001f2a88d5f5a0881a0113701f]http://www.sc-genemuiden.nl/Seizoen%202005-2006/De%20wedstrijden%20in%20beeld/SCG-DOSK%2012-11-2005/Hoofdpagina-3.jpg[/img]

bron: http://www.sc-genemuiden.nl/
Waarschuw beheerder
vanmiddag ter leede - scheveningen :woep:
Waarschuw beheerder
as zat. de topper:

Rijnsburgse Boys - FC Lisse

STAND
1.Rijnsburgse Boys 12 7 3 2 24 20- 11 +9
2.FC Lisse . 11 6 3 2 21 29- 16 +13

Met winst staan we weer op kop in de Serie A ;)met een wed. minder gespeelt!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Vanavond speelt het Nederlands amateur team bij jullie tegen Italë :D
Met waarschijnlijk Lambert Zijn van S.V.Spakenburg in de basis op de links buiten positie!
Waarschuw beheerder
Nederland wint op Ter Specke van Italie
Het Nederlands Amateur Team heeft op sportpark Ter Specke met 2-1 gewonnen van Italie.
Waarschuw beheerder
Trots van Brabant..:)

Kozakken Boys
Waarschuw beheerder
Uitspraak van # Jarco op donderdag 1 december 2005 om 16:20:
Trots van Brabant..

Kozakken Boys

Tot a.s. zaterdag ;)
Waarschuw beheerder
zaterdag hoek - TER LEEDE :D 1-3 (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van CHEDDAR op donderdag 1 december 2005 om 16:25:
zaterdag hoek - TER LEEDE 1-3

Wij hebben al iets van 4 jaar op rij nie kunnen winnen van die reserve Belge maak ze maar af!! Beter degraderen ze!!
Waarschuw beheerder
zozozo mr boner(Y) dat is volgens mij ook voor het eerst dat ter leede van je mag winnen :P
Waarschuw beheerder
Het is zo`n wed. waar het nie uitmaakt wie der wint als Hoek verliest is t lekker voor ze!! maar voor Lisse is het eigenlijk beter dat D#r L##D# verliest. Ik hou het op een gelijk spelletje, 2 clubs die punten verliezen :)
Waarschuw beheerder
helaas zit dat er niet in boner :D

want ter leede wint gewoon!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Spaakie :bier: op donderdag 1 december 2005 om 16:22:
ot a.s. zaterdag

tot zaterdag ja Spakenburg - Kozakken Boys 1-2:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van # Jarco op vrijdag 2 december 2005 om 09:06:
tot zaterdag ja Spakenburg - Kozakken Boys 1-2

Ik hoop het niet.... Helaas kan ik het niet zien, ik speel de heuse derby tegen IJsselmeervogels!
Waarschuw beheerder
Zaterdag afreisen naar Sportpark de krom.

Katwijk - Kloetinge

1-2

1x Esser
1x Alfons
en voor Katwijk 1x Molenaar ;)

Week daarna weer naar bolletjesstreek naar Rijnsburg

Forza Kloetinge!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mascleta op vrijdag 2 december 2005 om 09:52:
Katwijk - Kloetinge

1-2

Uitspraak van CHEDDAR op donderdag 1 december 2005 om 16:57:
want ter leede wint gewoon!!

0 punten voor beide ploegen

Lisse ookal nie gewonnen k.zooi!! Gelukkig vvond gratis zuipuh anders was t wel een hele zure zat.
Waarschuw beheerder
idd het verlies + verotheid van de vorige nacht wegdrinken!!

ik hoorde dat het weer dramatische was met ter leede :S

Waarschuw beheerder
vandaag de derby in de hoofdklasse .... dovo - gvvv

1-2 voor gvvv ben er nog ziek van :S
Waarschuw beheerder
Spakenburg - Koz-Boys 1-1 kut keeper van Spakenburg
Waarschuw beheerder
zaterdag Quick boys - ter leede :devil:

ook al staan we middenmoot alle vissen moeten dood :D

oef wat heb ik zin in deze hell!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van CHEDDAR op maandag 12 december 2005 om 00:41:
zaterdag Quick boys - ter leede

ook al staan we middenmoot alle vissen moeten dood

oef wat heb ik zin in deze hell!!!

mooie kalender voor thuis erbij?
Waarschuw beheerder
wanneer moet Spakenburg thuis tegen Ijsselmeervogels? (of was het nu andersom)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van L077 op maandag 12 december 2005 om 00:57:
wanneer moet Spakenburg thuis tegen Ijsselmeervogels? (of was het nu andersom)

In maart ergens dacht ik, en het is inderdaad andersom ;)
Waarschuw beheerder
1 April - en nee dat is geen grapje.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bús op maandag 12 december 2005 om 08:49:
1 April - en nee dat is geen grapje.

Ohw ja, klopt (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van CHEDDAR op maandag 12 december 2005 om 00:41:
ook al staan we middenmoot alle vissen moeten dood

zal mij benieuwen Kaasie...

Lisse iig afgelopen zat. weer eens gewonnen 1-2 nu zat. nog ff tegen Scheveningen en we gaan als nr 2 de winterstop in :)..

Waarschuw beheerder
hier zitten DOVO en GVVV, maar ben voor geen van beide :no:

vv VRC :respect:

Waarschuw beheerder
[img width=745 height=126 cacheid=00139d17000570fdb1776bd11a01224255]http://www.vv-vrc.nl/images/vrc_website_wit_sliced2_01.gif[/img]
(y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bone.1 op maandag 12 december 2005 om 15:24:
zal mij benieuwen Kaasie...

Lisse iig afgelopen zat. weer eens gewonnen 1-2 nu zat. nog ff tegen Scheveningen en we gaan als nr 2 de winterstop in ..

komt goed mr boner komt goed :D we zijn altijd sterk in de bollenstreek derby's dus we klaren dit klusje wel ffies :D

heb er godver zin in :D(Y)
Waarschuw beheerder
Ik had t nie over wat er in het veld gebeurt ;)
Waarschuw beheerder
oooooooow wat buiten het veld gaat gebeuren uhm ja dat zien we vanzelf wel, heb der wel zin in:D
Waarschuw beheerder
qb - TER LEEDE :lief:

een mooie 1-3 overwinning 8)

Waarschuw beheerder
echte wedstrijden worden op zondag gespeeld en zaterdag voetballen doe je voor de fun
Waarschuw beheerder
donateur
genemuiden-hhc hardenberg is afgelast
er gaat maar 1 wedstrijd door in de hoofdklasse C
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
dat is wel klote ja inhaal wedstrijd
Waarschuw beheerder
FC Lisse - Scheveningen 1-0 :)

In jan. inhaalwedstrijd van Kattuk zien te winnen en we staan weer bovenaan :) in de Serie A
Waarschuw beheerder
afgelopen zaterdag snel uit me geheugen gewist!!

nieuwe start nieuwe kansen(Y)

na de winsterstop gelijk een hele mooi derby voor de boeg ter leede - fc lisse :D(Y)

Waarschuw beheerder
Vito Wormgoor :respect:
Waarschuw beheerder
Winterstop moeten ze ook afschaffen :(

Waarschuw beheerder
ASWH Nederlands kampioen:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bone.1 op zaterdag 24 december 2005 om 13:07:
Winterstop moeten ze ook afschaffen

ja idd ik haat een zaterdag middag zonder voetbal :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 december 2005 om 20:31:
ASWH Nederlands kampioen

Als ik me verveel jaaaa
dan ga ik naar ASWH
want langs de lijn
is het zo fijn
zoek je vrienden ja dan ga je naar ASWH daar kan het zo gezellig zijn
zo af en toe dan pakken wij een cup
want ASWH is een homofielenclub
ASWH HAHHAHAHAHHAHA
Waarschuw beheerder
whehehe(Y)

Waarschuw beheerder
[img width=468 height=60]http://www.tifostore.nl//images/forzakatwijk.gif[/img]
Waarschuw beheerder
Zaterdag Thuis inhaalwedstrijd tegen Excelsior Maassluis

FORZA KLOETINGE
Waarschuw beheerder
Relext Lisse pas volgende week weer tegen Kattuk thuis! Worden 3 punten en dan staan we bovenaan!!

Waarschuw beheerder
Nee hoor Bone.1...
3 punten gaan mee terug naar Kattuk :D (y)
Waarschuw beheerder
voorschoten97!!!!

ow neej, die lagen er na een jaar alweer uit, en staan nu 7e ofzo:S

beetje jammer maja. Toch nog hoofdklasse gehaalt:D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
HSV HOEK

Waarschuw beheerder
volgend jaar Xerxes DZB er in haha
Waarschuw beheerder
Voetbal afgelast.:(
Waarschuw beheerder
as zat D#r L##d& - FC LISSE!!!!!!! Heb der zin in !!!
Waarschuw beheerder
jaja li$$e gaan we ffies poepie laten ruiken

FORZA Ter Leede :bier:
Waarschuw beheerder
Kaas als jij ze een poepie laat ruiken dan wordt de wedstrijd zeker afgelast !!! :-)
Waarschuw beheerder
nee dan ontdooit het veld en kunnen we alsnog voetballen (Y)

oef wordt echt mooi (Y) :bier:
Waarschuw beheerder
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA de derby gewonnne­n lisse eraan!!

geen gemaar geen geniks geen ge­kut jullie hebben verloren!!

ben al 3­8 uur wakker zwaar naarde klote het bier smaakt st­eeds lekkerder!!

TER LEEDE SASSENHEIM 4 EVER!!!­!

wat een dagen heerlijk en het weekend is nog ­niet eens voorbij!!

KAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA­AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAS
Waarschuw beheerder
Was naar de uitwedstrijd van kloetinge in scheveningen geweest, leuke wedstrijd, Kloetinge ging met 3 punten terug naar huis. maar wat een dood publiek daar in scheveningen!!

Green-White-Phoolies :bier:

[img width=640 height=480 cacheid=000b99d500217bb7afbc7be71a013714ee]http://img140.imageshack.us/img140/5851/afbeelding3113ia.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
zaterdamiddag bij m'n clubje Ter Leede-Lisse geweest en 2-1 gewonnen! :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [WBS] Joker.one op maandag 6 februari 2006 om 00:18:
zaterdamiddag bij m'n clubje Ter Leede-Lisse geweest en 2-1 gewonnen!

Lik toch me ballen vent!! ;)
Waarschuw beheerder
gne gne gne 8) (Y)
Waarschuw beheerder
Komende Zaterdag speelt Kloetinge thuis tegen ter leede, 9 punten verschil, maar Ter leede heeft wel 1 wedstrijd meer, ik zie het wel, uit pakt kloetinge dit jaar de punten, thuis zo goed als niks, dusja ik hoop op goed resultaat, maar moet nog zien.
Waarschuw beheerder
Als jullie van D#R L##D# winnen krijg je van mij het jaar erop een biertje!!

Come on Kloetinge!!!!!!!!!! hehehe

Lisse thuis tegen Ajax heen wedstrijd gemakkelijk gewonnen met 0-5 maarja blijft Lisse je weet t nooit!!
Waarschuw beheerder
hehe sorry botje ter leede wint gewoon van kloetingen 8)

ter leede gaat de laatste wedstrijdje fies flink doorstomen (Y)

Waarschuw beheerder
Harkemase boys8),2de op togenblik
Waarschuw beheerder
Uitspraak van CHEDDAR op woensdag 8 februari 2006 om 19:08:
sorry botje ter leede wint gewoon van kloetingen

Lisse 0-2 achter toch nog 2-2 op zich nog tevreden met het puntje!! Zker als D#R L##d# weer verloren heeft gne gne gne
Waarschuw beheerder
:D Ik kom 11 maart een biertje halen in lisse Bone.1 ;)

volgende week zaterdag thuis tegen Quickboys, en week daarna Biertje drinken op kosten bone.1 in lisse :p
Waarschuw beheerder
haha is goed hoor!! Heb der wel een biertje voor over dat Kloetinge van D#R L##D# wint en dat hebben ze gedaan dus eerlijk = eerlijk je krijgt je biertje als je naar Lisse komt!!

Jammer dat van t weekend bekerprog. is!! Erna komen Hoek, Kloetinge en Katwijk op bezoek!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mascleta op donderdag 23 februari 2006 om 12:00:
Ik kom 11 maart een biertje halen in lisse Bone.1

Nie gezien! 3 punten zijn gewoon weer in Lisse gebleven.. 9 punten uit 3wed. derde per. verloopt lekker...
Waarschuw beheerder
Jammer van doelpunt in 93e minuut, ik vind ook dat een gelijkspel terecht zou zijn geweest. maar ik heb jou ook niet zien, komt volgend jaar well;)

Nog 1.5 weekje en dan thuis tegen grootste rivaal en vijand HSV hoek

Waarschuw beheerder
fc Lisse - Katwijk 0-1 :cheer:
Forza Katwijk !!

Harkema (y)
Waarschuw beheerder
noordwijk - ter leede = 2-3 8) :woepwoep:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 maart 2006 om 14:48:
Forza Katwijk !!

He Nijgh,morgenmiddag bij ons in Sassem he!

Waarschuw beheerder
jaja Jarno ga je zien.....:bier: :bier: :bier:

Sta jij bij de Thee-Side....??
Waarschuw beheerder
zo vanmiddag weer een lekker middagje voetbal tegen kattuk :bier:

ter leede - katwijk = 3-1
Waarschuw beheerder
terleede - katwijk word 0-3
dus de punte gaan mee naar kattuk
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 april 2006 om 02:40:
Sta jij bij de Thee-Side....??

Jep!

Uitspraak van [NL]Hoek[NL] op zaterdag 1 april 2006 om 10:11:
terleede - katwijk word 0-3
dus de punte gaan mee naar kattuk

Haha dacht het niet vriend :P

Waarschuw beheerder
:gaap:
Waarschuw beheerder
"FC Lisse geeft DOTO een pak slaag" :)

D#r L##d# weer verloren!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Scheveningen gaat eruit:s
Waarschuw beheerder
rijnsburgseboys - ter leede 0-0

was gezellig!!

nu een groot ter leede feest :bier: :bier: :bier:

zoals elk jaar weer een genot om mee te maken 8)
Waarschuw beheerder
"ARC kan niet op tegen slagvaardigheid Lisse"

"FC Lisse doet plotsklaps weer mee om de titel"

"Hoofdklasse A: FC Lisse wint als enige van de top-3"

HEERLIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kaas volgende winstpartij voor Lisse betekend dat ik onze weddenschap kom invorderen!!! 3 kratten heineken bitte!!!
Waarschuw beheerder
nee 2 kratten heineken en krat spa voor thieu

maar wij gaan er alles voor doen om doto te laten winnen :D(Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nope 3 kratten heineken en 1 krat water voor thieu!!!!

vraag maar aan je mede loser senior Jansen!!

Blijven Duitsers he die gasten uit S@SS&M!!!!!!!
Waarschuw beheerder
zo is dat

maar het was toch toch 2 kratten heneiken van mij en 2 kratten heineken van jopie en dan het water voor thieu!

ik ben nu een beetje doto liedjes uit me kop aan het leren(Y) ;P
Waarschuw beheerder
Reserve 7e klasse is toch ook een aardig niveautje of nie dan hehe :d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van CHEDDAR op dinsdag 11 april 2006 om 00:16:
ik ben nu een beetje doto liedjes uit me kop aan het leren

Pernis - Ter Leede heeft koplopers Rijnsburgse Boys en FC Lisse een goede dienst bewezen door concurrent DOTO op een gelijkspel te houden (2-2). Tot de blessuretijd stonden de Sassenheimers zelfs op voorsprong.

Kaas als we jullie niet hadden zouden we niet na afgelopen weekend bovenaan staan(K)
Waarschuw beheerder
Hoofdklasse A: FC Lisse dichtbij kampioenschap

FC Lisse gaat met twee punten voorsprong de slotronde in. De Lissenaren hebben volgende week in een rechtstreeks duel met Rijnsburgse Boys aan een gelijkspel genoeg om kampioen te worden!

:):):):):)
Waarschuw beheerder
goed dat rijnsburg gaat winnen zaterdag!!! ;P :bier:

voor ter leede wordt het ook een leuk middagje :bier:en en afscheid nemen van wat belangrijke spelers bij ter leede!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Verliezen maar toch winnen....

heerlijk helemaal niks in lisse....
Waarschuw beheerder
donateur
hhc hardenberg heeft het goed gedaan dit jaar :respect:
maar volgend jaar voor het kampioenschap :D
Waarschuw beheerder
ik was ook gezellig naar kampioenswedstrijd geweest. als iemand daar een gast met Kloetinge trui heeft zien lopen kan het niemand ander dan mij geweest zijn :):P
Waarschuw beheerder
thomas waasdorp speler/keeper van het jaar bij ter leede :woep:

goed dat het gezellig was :bier:

Ter Leede is er in geslaagd een 7e speler te contracteren. Het gaat om de 28-jarige Houssin Bezzai die afgelopen seizoen uitkwam in de Gouden Gids-divisie voor HFC Haarlem. Houssin is verdediger en kwam in het verleden uit voor o.m. Sparta en Top Oss.
Waarschuw beheerder
Kaas ik verwacht voor het eind van de week 4 kratten bier voor me deur!!
Waarschuw beheerder
die kan je ook ophalen:D
Waarschuw beheerder
het heeft even een maandje stilgelegen in dit topic, maarja trainingen staan weer op punt om te beginnen. en de indelingen en wedstrijdschema's zijn bekend

Kloeitinge komt nu uit in B, en begint de 1e 2 weken met derby's.
1e week uit naar Hoek om tegen de Fopbelgen te spelen!
2e week thuis tegen SSV'65 een heuse stadsderby in Goes :)
week daarna mogen we de auto pakken richting spakenburg om tegen de rode te spelen! :)

Over de Supportersaantallen afgelopen jaar.

De best bezochte wedstrijden in de hoofdklasse B waren de Spakenburgse derby's tussen IJsselmeervogels en Spakenburg met 8.000 en 7.800 toeschouwers. Bij de beslissende wedstrijd in de hoofdklasse A, tussen FC Lisse en Rijnsburgse Boys, kwamen 6.000 kijkers. In de hoofdklasse C was het het drukst bij de derby tussen Drachtster Boys en Harkemase Boys. Op het beladen duel kwamen 3.500 mensen af.

Waarschuw beheerder
voguuuuuuuuuuuuls,voguuuuuuuuuuuls
Waarschuw beheerder
Ter leede b)

laat het seizoen maar weer beginnen :D :bier:

Waarschuw beheerder
Real badhoevedorp.... kampioen hoofdklasse c zondag en dicht tegen totodivisie aan
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
2-4 gewonnen van SHO

Ter leede :woep:
Waarschuw beheerder
nummero uno :yes:

Waarschuw beheerder
Noordwijk - Rijnsburgse Boys
[img width=640 height=480 cacheid=000ce1af00250e900e4013c61a0190d9a0]http://img225.imageshack.us/img225/1456/09092006001bs5.jpg[/img]
[img width=640 height=480 cacheid=000ce1b700250ea741308c791a0190d9a0]http://img225.imageshack.us/img225/485/09092006002tp2.jpg[/img]
[img width=640 height=480 cacheid=000ce1bc00250ec68879d68b1a0190d9a0]http://img225.imageshack.us/img225/2765/09092006003hc8.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
knutselclub present

Waarschuw beheerder
Sandor van de Heide, de beste voetballer van de Hoofdklasse..
Waarschuw beheerder
Ter Leede.....wooohooooo

Waarschuw beheerder
[img width=450 height=371 cacheid=0013e144002521c8218681a41a019321be]http://www.vvnoordwijk.nl/images/tlnw0607_39.jpg[/img]
Gister van Ter Leede gewonnen!
http://www.vvnoordwijk.nl/tl_nw0607.htm