Partyflock

Forumonderwerp · 774269
Waarschuw beheerder
omdat andere topic hierover al bijna 2 jaar gesloten is een nieuw topic,

Vertel hier alles over je Club, Spelers, transfers, standen, enz.

ik begin maar.
Ik ben supporter van VV Kloetinge en we zijn kampioen in 1e klasse C, dus na 1 jaar weggeweest weer terug in de Hoofdklasse!

Forza Kloetinge
Waarschuw beheerder
Kozakken Boys met Aksit (y) ;)
Waarschuw beheerder
Helaas geen nog geen wedstrijden gespeeld door kloetinge, volgende week uit naar Excelsior Maassluis, hopen dat ik het complex nu in 1x vind, vorig jaar duurde dat eventjes :P

gelukkig hebben die hoekenezen met hun arogantie en grote monden, ook ff duidelijkheid gekregen 4-0 tegen ARC :d

Waarschuw beheerder
Jeeeeeeeeeeh harderberg go go
Waarschuw beheerder
goede start van sparta nijkerk!
Waarschuw beheerder
zaterdag naar m'n clubbie Ter Leede thuis tegen Quick Boys...word gezellig :bier:
Waarschuw beheerder
Gister afgereist naar Maassluis, zag de bui al wel hangen, rentree op hoogste niveau, eerst wedstrijd gelijk afgestraft worden, maar was 1 groot feesten, zodat we weer vertrokken terug naar huis een 3 punten, 3-5 winst!

volgende week thuis Scheveningen.
Waarschuw beheerder
donateur
hhc hardenberg verloren, genoeg kansen tegen genemuiden, maar toch 1-2 verloren, shit
Waarschuw beheerder
ter leede :lief:

gister Qb ingepakt en opgeruimt :D

2-0 gewonnen :D

ging nog bijna verkeerd maar ze hadden securetie bij zich die er tussen gingen staan!!

maar ja het was een leuke wedstrijd :D
Waarschuw beheerder
Ongelovelijk 3-0 voor staan met rust tegen VVOG en dan nog 3-3 spelen!! Bedankje voor de arbiter die in de 97e minuut nog ff een strafschop gaf.
Zal een leuke (straf) training worden vanavond :(
Waarschuw beheerder
Vullis is het dan gewoon Bús, een 2-0 voorsprong uit handen geven kan al niet... laat staan een 3-0 voorsprong!!

Ik hoop dat jullie vanavond helemaal kapot gaan O:)
Waarschuw beheerder
We gaan een leuke avond krijgen :D Maar ff serieus, je moet niet teveel terug kijken. A.s. zaterdag spelen we weer tegen ASWH. Nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Waarschuw beheerder
Thuis tegen Bennekom was het toch??
Waarschuw beheerder
Oh ja... haha eerst Bennekom, dan ASWH uit en dan DOVO thuis.
Waarschuw beheerder
zaterdag fc li$$e - ter leede

volle bak vuurwerk en dwaasheid :bier:
Waarschuw beheerder
Exelsior Maassluis doet het nog niet echt goed....Wel vaak gescoord, maar nog vaker tegen gescoord....
Waarschuw beheerder
Verscherpte controle bij FC Lisse - Ter Leede
In verband met grote belangen die op het spel staan en het karakter van het duel is er komende zaterdag rond FC Lisse - Ter Leede bij de ingang een verscherpte controle. Het is absoluut verboden vuurwerk en vuurwerkpotten te gebruiken. De amateurclubs dienen zich op dit gebied te houden aan de richtlijnen van de KNVB. Voorts is er een dringend verzoek niet met kassarollen te gooien. Deze kunnen pijnlijk aankomen bij spelers en supporters. Van de supporters van zowel FC Lisse als Ter Leede wordt verwacht de door hun gemaakte rommel meteen na afloop van de derby weer op te ruimen. Dat laatste heeft twee redenen. Het eerste zondagteam van FC Lisse speelt een dag na FC Lisse - Ter Leede thuis voor de competitie tegen Stompwijk'92. Een net sportpark Ter Specke maakt een betere indruk op de bezoekers dan een hoofdveld vol met rotzooi. Bovendien staan de Vutters van FC Lisse niet te wachten op extra werk om het sportpark schoon te houden. Uiteraard wordt iedereen een prettige wedstrijd toegewenst.

whahahaha dacht het niet!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van groundhopper op zondag 11 september 2005 om 15:51:
hhc hardenberg verloren, genoeg kansen tegen genemuiden, maar toch 1-2 verloren, shit

jammer joh :)

Waarschuw beheerder
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ter Leede SASSEM 8)
Waarschuw beheerder
donateur
vandaag:
Excelsior '31 - HHC Hardenberg
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
genemuiden - dos kampen 1-1
Waarschuw beheerder
donateur
Excelsior '31 - HHC Hardenberg 1-1
toch een puntje:D
Waarschuw beheerder
fc li$$e - ter leede 2-2 :(

2-0 uit handen geven maar de sfeer zat er goed in:D
Waarschuw beheerder
Mooie wedstrijd gezien, 5-1 winst op Bennekom en inmiddels de vertrouwde koppositie ingenomen samen met de buurman.
A.s. zaterdag ASWH uit. Krachtmeting van formaat.
Waarschuw beheerder
Zoals Spakenburg speelde afgelopen zaterdag, zijn ze een heuse kampioenskandidaat!!

Heb IJsselmeervogels,ASWH en DOVO nog niet zien spelen maar het zal wel gaan tussen deze "grootmachten"!!
Waarschuw beheerder
zaterdag ter leede - kloetingen

gaat ter leede maar weer ffies 3 punten binnen slepen!!

:bier:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Spaakie :bier: op maandag 19 september 2005 om 09:47:
kampioenskandidaat

zijn al wel 2 kostbare puntjes weggegeven

Waarschuw beheerder
KOZAKKEN BOYS!!!!!!!

[img width=110 height=114 cacheid=00138718001d8551119335d31a00f9bf4a]http://www.hsvhoek.nl/img/opponents/51_b.gif[/img]

:P
Waarschuw beheerder
Zigge..zagge...zigge...zagge... Kozakken Boys :D

Kijk uit naar de wedstrijd Spakenburg - Kozakken Boys (y) op 3 december dit jaar!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
het is zigge zagge...:P

maar wordt een spannende pot denk ik...

Over twee weken eerst naar IJsselmeervogels......de rooien...
Waarschuw beheerder
Dat wordt een verliespartij denk ik, al hoop ik van niet!
Ik schat hun het hoogst in, in de competitie
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 september 2005 om 16:36:
het is zigge zagge...

:bloos:

Zal het even aanpassen ;)

Waarschuw beheerder
is zeker een sterke ploeg maar dat hebben wij ook hoor..
Alleen moet de mentaliteit bij sommige spelers wat veranderen.....maar dat komt wel goed...
Waarschuw beheerder
Hoe doet Aksit het bij Kozakken Boys??

Waarschuw beheerder
op dit moment is ie licht geblesseerd maar op zich doet ie het wel aardig..
Hij is ook aanvoerder..
Waarschuw beheerder
aksit is iig optimaal gemotiveerd als KB tegen nas speelt...
na die laatste paar verliespartijen
Waarschuw beheerder
Gister is onze linksback, Jack Honsbeek met een scheenbeenbreuk uitgevallen :(
Waarschuw beheerder
Ja, was wel een leuke (pittige) training met een trieste afloop. Situatie:
Ik pluk een corner en met een snelle spelvoorzetting stuur ik de linksbuiten weg. Verkeerde aanname, bal te ver voor zich uit. Glijden allebij in volle vaart naar de bal..... afloop bekend.

Jammer genoeg hoort ook dit bij het voetbal. Nu ff kijken hoe we dit gaan opvangen a.s. zaterdag tegen ASWH. Selectie is breed genoeg gelukkig.

@ Vortje, doe de groeten aan Moessie (Aksit) van mij.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Zal ik doen,

ben jij reservekeeper of sta je in de basis???

Ik ben ook keeper,speel in het 2e......
Waarschuw beheerder
Reservedoelman \ 2e keus \ sfeermaker etc.
Waarschuw beheerder
goed dat we boven aan staan!!

ter leede - kloetingen=1-0

Ter Leede :lief: :respect:

Zwaarbevochten overwinning Ter Leede

Ter Leede – Kloetinge 1-0 (0-0)
In de voorbeschouwing van de competitie werd Kloetinge afgeschilderd als een van de belangrijkste degradatiekandidaten. Tijdens de wedstrijd tegen Ter Leede was nauwelijks te zien dat Kloetinge op papier een van de zwakkeren is. Ter Leede mocht achteraf de handen dichtknijpen met de 1-0 overwinning.

Ter Leede bewaart weinig goede herinneringen aan Kloetinge. De Zeeuwen waren er zes jaar geleden, in een promotie/degradatiewedstrijd, verantwoordelijk voor dat Ter Leede een jaartje op een lager niveau moest acteren. Ook deze middag zou blijken dat de Zeeuwen niet voor niets nog ongeslagen waren. Kloetinge begon frank en vrij aan de wedstrijd. Ter Leede slaagde er nauwelijks in om de tegenstander onder druk te zetten. Misschien had de wedstrijd anders gelopen wanneer, in de 6e minuut, een schot van Rogier Koordes doel had getroffen. Keeper Swennen stompte de bal tot corner. Kloetinge speelde heel slim en probeerde door vertragende acties Ter Leede uit haar spel te halen. De opzet slaagde want zowel Ter Leede als Kloetinge slaagden er voor rust niet meer in om enig gevaar voor een van de doelen te stichten. Het is dan wel vreemd dat de scheidsrechter het vertragende spel van Kloetinge beloonde door in de 2e helft acht minuten! blessuretijd bij te trekken. In het begin van de 2e helft was het Kloetinge dat het beste van het spel had. Het blijft dan altijd oppassen voor de counter van Ter Leede. De aanvallers van Ter Leede zijn immers stuk voor stuk snelle jongens. Kalkema had in de 54e minuut pech dat zijn schot, na een combinatie met Cornelia tegen de paal belandde. Een kwartier later kon doelman Swennen zich wederom onderscheiden na een schot van Florencio Cornelia. Twintig minuten voor tijd werd het dan toch 1-0. Patrick Kalkema ontsnapte aan de buitenspelval. Hij ging door tot de achterlijn, trok de bal voor naar de mee opgelopen Remco Torken. Tegen dit schot had doelman Swennen geen verweer. Vlak hierna bracht Kloetinge de stand bijna in evenwicht. Ferry Alfons mocht alleen op het doel van Waasdorp afgaan. Laatstgenoemde toonde zijn goede vorm van deze competitie en stopte de inzet. Enkele minuten later ontsnapte Alfons weer aan zijn bewaker. Ditmaal verdween zijn schot naast het doel. In de 97e minuut voorkwam doelman Swennen met een reflex dat Cornelia de stand op 2-0 zou brengen. Het was het laatste wapenfeit in deze wedstrijd die eindigde in een, nauwelijks verdiende, overwinning voor Ter Leede. Waar in vorige competities zulke wedstrijden in een gelijkspel eindigden, is Ter Leede nu volwassener geworden. Aanstaande zaterdag speelt Ter Leede tegen Capelle. De Capellenaren, de nummer drie van het vorig seizoen, stellen tot nu toe teleur. De wedstrijd op sportpark ‘t Slot begint om 14.30 uur.

Ter Leede: Thomas Waasdorp, Jurgen Faerber, Carlo van Zelst, Bob Hoogkamer, Martijn Lagendijk, Mark Jansen, Patrick Kalkema (87. Roberto Escudero), Rogier Koordes (90+2 Michel Bloemheuvel), Germain Gotschin, Florencio Cornelia, Remco Torken (79.Danny Voskuil)

Kloetinge: Merlijn Swennen, Joffrey Geldof, Erwin van der Woerdt, Emiel Drost, Benjamin Verwest, Johan de Goederen (90+7 Rien de Bruine), Daan Esser (85. Andre Siereveld), Corne Schilperoort, Regilio Pinas, Ferry Alfons, Ronald Zuijdwegt (77.Ronald Zwager)

Scheidsrechter: Blommensteijn
Ass. scheidsrechters: de Jong en Blok

Gele kaarten: Jurgen Faerber (Ter Leede) Jeffrey Geldof, Johan de Goederen en Ronald Zuijdwegt (allen Kloetinge)

www.terleede.nl
www.tsidesassem.nl
Waarschuw beheerder
zaterdag capelle - ter leede

en dan gaan we voor de volgende 3 punten om verder uit te lopen!!

Waarschuw beheerder
Mijn toppertje uit de hoofdklasse is toch wel Excelsior'31.
Sorry guys..:)

Trouwens, in de 2e klasse Oost is het ook gezellig hoor,
vv Marienberg op 2e plek, en dat voor zo'n dorpje!;):D

Waarschuw beheerder
:respect: ASWH :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 september 2005 om 12:39:
ASWH

Vorige week geluk gehad ;)

Ach, morgen weer een leuke wedstrijd voor de Blauwen!!

Spakenburg - DOVO, ik bekijk dit allemaal vanuit de skybox met een :bier: in de hand!!
Waarschuw beheerder
noordwijk - TER LEEDE

3 punten halen en de aansluiting terug winnen!!!(Y)
Waarschuw beheerder
A.s. zaterdag

Spakenburg -IJsselmeervogels, de kraker in het topamateur voetbal. Al is dat aan de stand niet te zien dit keer :/
Waarschuw beheerder
katwijk - ter leede - 0-2 ASTABLAF!!!!!!!!

back on track!!!
Waarschuw beheerder
Dovo - geinoord ... 3-1 (y)