Partyflock

Forumonderwerp · 774269
Waarschuw beheerder
omdat andere topic hierover al bijna 2 jaar gesloten is een nieuw topic,

Vertel hier alles over je Club, Spelers, transfers, standen, enz.

ik begin maar.
Ik ben supporter van VV Kloetinge en we zijn kampioen in 1e klasse C, dus na 1 jaar weggeweest weer terug in de Hoofdklasse!

Forza Kloetinge
Waarschuw beheerder
zaterdag ter leede:D - rijnsburgse boys

goed dat we moeten winnen dan doen we hele goede zaken!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van CHEDDAR op maandag 7 november 2005 om 12:43:
goed dat we moeten winnen dan doen we hele goede zaken!!

Dan doen WIJ hele goede zaak Kaas, winnen van ARC en dan staat Lisse nu al waar ze gaan eindigen BOVENAAN!!
Waarschuw beheerder
hehe voor ffies maar MR Bone!!

want ter leede is back on track!!

2-1 overwinning van rijnsburgse boys!!!

heel heel mooi was het vanmiddag!!!!

Waarschuw beheerder
nog ff bij excelsior 31 - be quick 28 gekeken..

toeval omdat we daar moesten voetballen.. :P

mooie sfeer :P
Waarschuw beheerder
FC Lisse herovert koppositie in Hoofdklasse A!!
Waarschuw beheerder
nog wel botje nog wel :devil:

Waarschuw beheerder
:cheer: Genemuiden :cheer: - dos kampen

Zaterdag 12 november 2005

Sportclub Genemuiden - DOS Kampen 3-2 (1-2)

Een kraker van een derby.

Het gebeurt niet echt vaak, maar afgelopen zaterdag was het wel het geval. Een derby die eindelijk weer die naam mocht dragen. Sportclub Genemuiden en Dosk schotelden de toeschouwers, met name in de tweede helft, een prachtige pot voetbal voor. Sport vol emotie en passie. Pure promotie voor het zaterdagvoetbal.

De wedstrijd was werkelijk boeiend van de 1e tot de laatste seconde. Al na 14 seconden lag de bal achter doelman Flier. Arjan ten Hove versloeg de doelman vanaf 25 meter met een vallende bal in de kruising. Sportclub had alleen nog maar gekeken naar de bal. Licht ontdaan keek men elkaar aan terwijl de Kampenaren zichzelf in de arm knepen om te voelen of men niet droomde. Na 14 seconden kan elke doordachte tactiek in de prullenmand. Het duurde enkele minuten voordat de hoofden weer schoon waren en Genemuiden op jacht kon naar de gelijkmaker. Gaandeweg de eerste helft werden de Sportclub aanvallen inventiever en kwam Dos Kampen meer onder druk. Katerberg leek de gelijkmaker te scoren nadat hij de bal uit de rebound binnenwerkte, arbiter Wijma kon zich niet vinden in de score en gaf buitenspel voor Kattenberg. Na een half uur scoorde Martijn Jansen, Wijma had echter gezien dat Jansen tijdens het controleren van de bal het leer met de hand beroerd had. Dus ook dit feestje ging niet door. Aan de andere kant was Dosk razendsnel in de counter, zo had Sportclub geluk dat Diender voor eigen eer ging zodat Flier redding kon brengen. Vijf minuten voor rust leek een counter van Dosk in de kiem te smoren, Resokario dacht rustig te kunnen ruimen maar vergiste zich in Zaki. Zaki ontfutselde Resokario de bal en plaatste die in de voeten van Erbilici die de bal simpel kon binnenlopen. Zo vlak voor rust leek Dosk al op rozen te zitten. Leek, want tegen het rustsignaal van Wijma aan kleunde Kattenberg de bal, na een goede aanval, achter Karel. De Kamper doelman, tot dan toe een grote sta in de weg voor de Genemuider spitsen, was weerloos op de inzet van de spits. Nog in dezelfde minuut redde de doelman op een kopbal van Brouwer. Sportclub ging hoopvol de rust in.

Nog geen minuut na de hervatting liet Karel alweer van zich spreken toen hij een bal van Jansen uit de benedenhoek werkte. Sportclub ging meer risico nemen, dit leverde enkele gevaarlijke counters op. Vooral Erbilici was daarin gevaarlijk maar niet trefzeker. De Dosk defensie had het steeds moeilijker onder de Genemuider druk en uiteindelijk bezweek de achterhoede. Arjan Rotman was de ongelukkige die in de boeken kwam, hij werkte een scherpe voorzet vanaf de rechterflank met een ferme kopstoot achter doelman Karel en tekende zo voor de, verdiende, Genemuider gelijkmaker. Sportclub rook dat er meer in zat en joeg door op de voorsprong. Aan die dadendrang kwam (voorlopig)abrupt een eind toen Karel, tijdens een reddingspoging, met Kattenberg in botsing kwam. De doelman moest na een lange behandeling (7 minuten) alsnog het veld verlaten. Stand in Frank Diender deed verder wat Karel hem had voorgedaan, redden als er gevaar dreigde. De noodzakelijke pauze brak het ritme van Sportclub waardoor Dosk weer in het spel kwam en ook weer gevaarlijk werd. Zo schoot Erbilici in kansrijke positie een keer over en een keer op de paal en vond Zaki doelman Flier op zijn weg. Aan de andere kant liep Knevelman zich tweemaal vast op doelman Diender en kopte Kattenberg naast. In de extra tijd leek Dosk de wedstrijd alsnog binnen te slepen, Zaki speelde, de in buitenspelpositie staande, Kanyike aan, die schoot echter in de handen van Flier. Uit de snelle spelhervatting pakte Sportclub de winst. Vanaf de rechterflank gooide Van Dijk de bal bij de 2e paal, daar ramde Kattenberg de bal achter Diender. De Dosk speler verlieten na het laatste fluitsignaal aangeslagen het veld. Deze wedstrijd verdiende geen verliezer, alleen 2 maal 3 punten worden er niet gegeven.

Score verloop: 1e min. Arjan ten Hove 0-1, 40e min. Coskun Erbilici 0-2, 45e min. Wiljan Kattenberg 1-2, 55e min. Arjan Rotman e.d. 2-2, 90+3e min. Wiljan Kattenberg 3-2.

Scheidsrechter: R. Wijma

Toeschouwers: 1300

Gele kaart: Henk Eenkhoorn, Gerald Kreuze (Sc. Genemuiden) Arjan ten Hove, Kevin Diender, Coskun Erbelici (DOS Kampen).

Opstelling Sc. Genemuiden: Albert Flier, Arjan Kolk, Rainier Resokario, Tijmen Brouwer, Herman Jansen (46e min Marchel Visscher) Klaas Johan Knevelman, Robert van Dijk, Henk Eenkhoorn (85e min. Gerald Kreuze) Wiljan Kattenberg, Bjorn Schilder, Martijn Jansen.

Opstelling DOS Kampen: Nick Karel (60e min. Frank Diender), Kees Dorgelo, Danny Pruim, Arjan ten Hove, Kevin Diender, Frank Koenderman (55e min. Kenneth Scoop) Emiel Diender (75e min Joseph Kanyike) Erik Rotman, Meloudi Zaki, Arjen Rotman Coskun Erbelici.

[img width=500 height=333 cacheid=000abe58001f2a88d5f5a0881a0113701f]http://www.sc-genemuiden.nl/Seizoen%202005-2006/De%20wedstrijden%20in%20beeld/SCG-DOSK%2012-11-2005/Hoofdpagina-3.jpg[/img]

bron: http://www.sc-genemuiden.nl/
Waarschuw beheerder
vanmiddag ter leede - scheveningen :woep:
Waarschuw beheerder
as zat. de topper:

Rijnsburgse Boys - FC Lisse

STAND
1.Rijnsburgse Boys 12 7 3 2 24 20- 11 +9
2.FC Lisse . 11 6 3 2 21 29- 16 +13

Met winst staan we weer op kop in de Serie A ;)met een wed. minder gespeelt!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Vanavond speelt het Nederlands amateur team bij jullie tegen Italë :D
Met waarschijnlijk Lambert Zijn van S.V.Spakenburg in de basis op de links buiten positie!
Waarschuw beheerder
Nederland wint op Ter Specke van Italie
Het Nederlands Amateur Team heeft op sportpark Ter Specke met 2-1 gewonnen van Italie.
Waarschuw beheerder
Trots van Brabant..:)

Kozakken Boys
Waarschuw beheerder
Uitspraak van # Jarco op donderdag 1 december 2005 om 16:20:
Trots van Brabant..

Kozakken Boys

Tot a.s. zaterdag ;)
Waarschuw beheerder
zaterdag hoek - TER LEEDE :D 1-3 (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van CHEDDAR op donderdag 1 december 2005 om 16:25:
zaterdag hoek - TER LEEDE 1-3

Wij hebben al iets van 4 jaar op rij nie kunnen winnen van die reserve Belge maak ze maar af!! Beter degraderen ze!!
Waarschuw beheerder
zozozo mr boner(Y) dat is volgens mij ook voor het eerst dat ter leede van je mag winnen :P
Waarschuw beheerder
Het is zo`n wed. waar het nie uitmaakt wie der wint als Hoek verliest is t lekker voor ze!! maar voor Lisse is het eigenlijk beter dat D#r L##D# verliest. Ik hou het op een gelijk spelletje, 2 clubs die punten verliezen :)
Waarschuw beheerder
helaas zit dat er niet in boner :D

want ter leede wint gewoon!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Spaakie :bier: op donderdag 1 december 2005 om 16:22:
ot a.s. zaterdag

tot zaterdag ja Spakenburg - Kozakken Boys 1-2:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van # Jarco op vrijdag 2 december 2005 om 09:06:
tot zaterdag ja Spakenburg - Kozakken Boys 1-2

Ik hoop het niet.... Helaas kan ik het niet zien, ik speel de heuse derby tegen IJsselmeervogels!
Waarschuw beheerder
Zaterdag afreisen naar Sportpark de krom.

Katwijk - Kloetinge

1-2

1x Esser
1x Alfons
en voor Katwijk 1x Molenaar ;)

Week daarna weer naar bolletjesstreek naar Rijnsburg

Forza Kloetinge!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mascleta op vrijdag 2 december 2005 om 09:52:
Katwijk - Kloetinge

1-2

Uitspraak van CHEDDAR op donderdag 1 december 2005 om 16:57:
want ter leede wint gewoon!!

0 punten voor beide ploegen

Lisse ookal nie gewonnen k.zooi!! Gelukkig vvond gratis zuipuh anders was t wel een hele zure zat.
Waarschuw beheerder
idd het verlies + verotheid van de vorige nacht wegdrinken!!

ik hoorde dat het weer dramatische was met ter leede :S

Waarschuw beheerder
vandaag de derby in de hoofdklasse .... dovo - gvvv

1-2 voor gvvv ben er nog ziek van :S
Waarschuw beheerder
Spakenburg - Koz-Boys 1-1 kut keeper van Spakenburg
Waarschuw beheerder
zaterdag Quick boys - ter leede :devil:

ook al staan we middenmoot alle vissen moeten dood :D

oef wat heb ik zin in deze hell!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van CHEDDAR op maandag 12 december 2005 om 00:41:
zaterdag Quick boys - ter leede

ook al staan we middenmoot alle vissen moeten dood

oef wat heb ik zin in deze hell!!!

mooie kalender voor thuis erbij?
Waarschuw beheerder
wanneer moet Spakenburg thuis tegen Ijsselmeervogels? (of was het nu andersom)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van L077 op maandag 12 december 2005 om 00:57:
wanneer moet Spakenburg thuis tegen Ijsselmeervogels? (of was het nu andersom)

In maart ergens dacht ik, en het is inderdaad andersom ;)
Waarschuw beheerder
1 April - en nee dat is geen grapje.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bús op maandag 12 december 2005 om 08:49:
1 April - en nee dat is geen grapje.

Ohw ja, klopt (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van CHEDDAR op maandag 12 december 2005 om 00:41:
ook al staan we middenmoot alle vissen moeten dood

zal mij benieuwen Kaasie...

Lisse iig afgelopen zat. weer eens gewonnen 1-2 nu zat. nog ff tegen Scheveningen en we gaan als nr 2 de winterstop in :)..

Waarschuw beheerder
hier zitten DOVO en GVVV, maar ben voor geen van beide :no:

vv VRC :respect:

Waarschuw beheerder
[img width=745 height=126 cacheid=00139d17000570fdb1776bd11a01224255]http://www.vv-vrc.nl/images/vrc_website_wit_sliced2_01.gif[/img]
(y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bone.1 op maandag 12 december 2005 om 15:24:
zal mij benieuwen Kaasie...

Lisse iig afgelopen zat. weer eens gewonnen 1-2 nu zat. nog ff tegen Scheveningen en we gaan als nr 2 de winterstop in ..

komt goed mr boner komt goed :D we zijn altijd sterk in de bollenstreek derby's dus we klaren dit klusje wel ffies :D

heb er godver zin in :D(Y)
Waarschuw beheerder
Ik had t nie over wat er in het veld gebeurt ;)
Waarschuw beheerder
oooooooow wat buiten het veld gaat gebeuren uhm ja dat zien we vanzelf wel, heb der wel zin in:D
Waarschuw beheerder
qb - TER LEEDE :lief:

een mooie 1-3 overwinning 8)

Waarschuw beheerder
echte wedstrijden worden op zondag gespeeld en zaterdag voetballen doe je voor de fun
Waarschuw beheerder
donateur
genemuiden-hhc hardenberg is afgelast
er gaat maar 1 wedstrijd door in de hoofdklasse C
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
dat is wel klote ja inhaal wedstrijd
Waarschuw beheerder
FC Lisse - Scheveningen 1-0 :)

In jan. inhaalwedstrijd van Kattuk zien te winnen en we staan weer bovenaan :) in de Serie A
Waarschuw beheerder
afgelopen zaterdag snel uit me geheugen gewist!!

nieuwe start nieuwe kansen(Y)

na de winsterstop gelijk een hele mooi derby voor de boeg ter leede - fc lisse :D(Y)

Waarschuw beheerder
Vito Wormgoor :respect:
Waarschuw beheerder
Winterstop moeten ze ook afschaffen :(

Waarschuw beheerder
ASWH Nederlands kampioen:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bone.1 op zaterdag 24 december 2005 om 13:07:
Winterstop moeten ze ook afschaffen

ja idd ik haat een zaterdag middag zonder voetbal :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 december 2005 om 20:31: