Partyflock

Forumonderwerp · 773647

Waarschuw beheerder
Ik zie ineens veel English only topics verschijnen....

Ik ben echt nie van plan om in 't engels te gaan zitten posten. :frusty: Wie wel??
Waarschuw beheerder
donateur
Why the fuck are you opening a topic here then you dumbass ? :[

topic was al verplaatst dus je mag in t Nederlands reageren :P - DSW
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
donateur
t is ook niet voor jou bedoeld he? :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 8 mei 2005 om 15:57:
ben echt nie van plan om in 't engels te gaan zitten posten.

er zijn nog zat andere topics waar je nederlands in ken lullen denk :gaap:

Waarschuw beheerder
lb (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Retarded peace of hypopotamus faeces :@
Waarschuw beheerder
donateur
y r u so mad rr is carnophage? :\
Waarschuw beheerder
donateur
i'm not, its just fun to pretend to be and use difficult words he might not understand :$

Waarschuw beheerder
donateur
Omdat er steeds meer leden komen die weinig of geen Nederlands kennen (niet omdat ze niet willen integreren maar omdat ze bv in Chicago wonen) en Partyflock er in principe voor iederéén is, is besloten om een Engelstalig subforum neer te zetten.

Mensen die zich hieraan irriteren worden aangeraden om er niet te gaan kijken, ongeveer net zoals je niet in Markt kijkt als je niks te kopen of te verkopen hebt.
Waarschuw beheerder
donateur
its also good for his virtual selfasteem when he thinks people really give a shit about what he thinks B)

Waarschuw beheerder
OOOOOOOOOOOOOOOOOWwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww­wwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww Keeeeeeeeeeeeeeeeee.­.................................. :p

Artiest Demon Rage
Waarschuw beheerder
donateur
Engels ownt :yes:
Vind het wel een goeie actie (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Carnophage op zondag 8 mei 2005 om 16:04:
i'm not, its just fun to pretend to be and use difficult words he might not understand :$

well, i think he is not understanding it at all ;) why else would he open a topic like this otherwise? :/

Waarschuw beheerder
donateur
Ik niet :nee:
praat NL dus.....:P

Waarschuw beheerder
donateur
en dat kun je in bijna 1900 aktieve topics :D

ga je ook alleen naar NL DJ's kijken of telt t dan niet? O:)
Waarschuw beheerder
donateur
That might be true angeldoll but you never know for sure ;)
Waarschuw beheerder
donateur
nope, also that might be true ;)

so how about writing only the hard words?? O:)

allthough they might not make any sense O:) :[ ;)
Waarschuw beheerder
donateur
euh.... like euhm... anthropod ? :9

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Carnophage op zondag 8 mei 2005 om 16:01:
Retarded peace of hypopotamus faeces

:x

Spel t dan ook goed als je zo stoer Engels gaat lopen posten, retard (y)

Waarschuw beheerder
donateur
Wenn wir wollen könnten wir ebenso im Deutsch reden,soll das keine wirklich nette Idee sein?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Carnophage op zondag 8 mei 2005 om 16:41:
euh.... like euhm... anthropod ?

bijvoorbeeld O:)

*pakt het woordenboek erbij* ;)

Uitspraak van verwijderd op zondag 8 mei 2005 om 16:45:
Wenn wir wollen könnten wir ebenso im Deutsch reden,soll das keine wirklich nette Idee sein?

nein :no: das ist keine nette Idee :no:

Waarschuw beheerder
nee idd niej zeuren..

je hoeft er tog nie te reageren?

Waarschuw beheerder
donateur
bovendien heeft Pf hier allemaal al leden zitten... t is toch leuk als die ook kunnen reageren?

Bosnië Bugojno Canada Abbotsford Fredericton Toronto Denemarken Kopenhagen Roskilde Duitsland Aachen Ahlen Bad Bentheim Berlijn Bingen Bochum Bonn Bork Borken Bremerhaven Burgschwalbach Castrop-Rauxel Chemnitz Dinslaken Dortmund Duisburg Düsseldorf Elten Emlichheim Emmerich Essen Frankfurt Friesoythe Gelsenkirchen Georgsmarienhütte Greven Gronau Haltern Hamburg Hanau Hannover Hattingen Heinsberg Herford Herne Ibbenbüren Issum Kastellaun Keulen Kleve Koblenz Laar Lahr Lingen Mannheim Marl Mecklenburg Medebach Melstrup Meppen Müllheim Münster Mönchengladbach Nordhorn Nortrup Oberhausen Obertshausen Osnabruck Palenberg Papenburg Rendsburg Saalburg Saarbrücken Schüttorf Selm Sierksrade Stuttgart Tarmow Trier Türkheim Uelsen Voerde Vreden Waltrop Weeze Werl Wesel Wettringen Wielen Wuppertal Wurselen Zerbst Finland Kerava Frankrijk Amiens Lille Nancy Parijs Griekenland Chersonissos Hawaii Honolulu Hongarije Pecs Ierland Dublin Italië Bologna Bolzano Monza Peschiera Del Garda Ravenna Rimini Rome Turin Japan Kyoto Osaka Tokyo Luxemburg Mertzig Monaco Monaco Nederlandse Antillen Oranjestad Philipsburg Savaneta Willemstad Noorwegen Oslo Trondheim Oostenrijk Linz Wenen Polen Katowice Roemenië Cluj Napoca Spanje Barcelona Benidorm Fraga Girona Ibiza Lloret de Mar Mallorca Verenigd Koninkrijk Birmingham Camber Sands Cardiff Compton Glasgow Hampshire Londen Manchester Milford Haven Sheffield Speke Stratford upon Avon Trowbridge Warwickshire Verenigde Arabische Emiraten Abu Dhabi Verenigde Staten Beaver Creek Boston Chicago Dallas Exeter Jacksonville Kansas City Miami New York Pensacola Washington DC Zuid Afrika George Zweden Stockholm Zwitserland Aarau Basel Biel Geneve Lausanne Zürich

en ik heb ze nog niet geteld maar we hebben "een paar honderd" leden in zowel Engeland als in de VS die heel erg geïnteresseerd zijn in onze house-scene

t is juist cool dat die ook in Pf zijn geïnteresseerd, of niet soms?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
idd jeroen :respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Spel t dan ook goed als je zo stoer Engels gaat lopen posten, retard

Shit :X :$

Waarschuw beheerder
donateur
klik bij "Steden" bv maar eens op Londen of New York... daar zitten al best wel veel Pf'ers!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
:o jij ging toch lunchen dsw?
Waarschuw beheerder
donateur
:no: zo werkt t nou eenmaal niet in de huidige maatschappij :/
Artiest Sora
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 8 mei 2005 om 17:24:
klik bij "Steden" bv maar eens op Londen of New York... daar zitten al best wel veel Pf'ers!

Is dat niet in de meeste gevallen zo doordat iemand in bijvoorbeeld Spanbroek het stoer vind staan op zijn profiel dat ie bijvoorbeeld in London woont?
ik vind dat engelse topic ook overdreven.. maarjah als de rest er lol in heeft!!:/

Is dat niet in de meeste gevallen zo doordat iemand in bijvoorbeeld Spanbroek het stoer vind staan op zijn profiel dat ie bijvoorbeeld in London woont?

:jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
wel is naar school geweest? beter keertje doen voor jouw :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
het gaat niet zozeer om de lol (al vinden sommige Pf'ers het duidelijk leuk om hun Engels wat te kunnen bijspijkeren) maar als extra service naar het steeds grotere aantal internationale leden

Volgens een recente IP-check is dat maar een procentje of 15
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
heb niet zoveel problemen met Engels...

Waarschuw beheerder
Ach...wat een toestand :vaag:
Kijk gewoon niet...

Waarschuw beheerder
donateur
het is NL en moet NL blijven ...

hmmmmz... dus alle buitenlandse feesten eruit, alle buitenlandse DJ's eruit, alle leden zonder NL paspoort verwijderen...

ik denk dat we dan de kreet "de meest complete partysite" wel kunnen vergeten eigenlijk :S

Waarschuw beheerder
Nee idd.. :s
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 8 mei 2005 om 20:03:
ik denk dat we dan de kreet "de meest complete partysite" wel kunnen vergeten eigenlijk

haha 8)

Uitspraak van verwijderd op zondag 8 mei 2005 om 19:15:
Volgens een recente IP-check is dat maar een procentje of 15

Valt mee dan

Waarschuw beheerder
donateur
Zo heb ik bijvoorbeeld van ruim 12% van alle Pf'ers die beweren in Chicago te wonen persoonlijk gecontroleerd of ze daar inderdaad écht wonen! :yes:

(ook al zijn er natuurlijk een hoop Nederlanders die bv tijdelijk in de VS zitten, maar dat doet er ff niet toe)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik vind het wel goed bedacht.

Ik kwam vorig op decibel outdoor een paar schotten tegen, die hadden via via van deze site gehoord en het feest op deze site gezien. Dus zodoende zijn ze naar decibel gegaan.
Lachuh toch? :P

Waarschuw beheerder
ja idd.. als je een probleem hebt met een topic in een andere taal ga dan weg..

niemand verplicht jouw om mee te praten..

Waarschuw beheerder
donateur
bovendien waren Nederlands en Engels hier altijd al toegestaan...
Waarschuw beheerder
anders lul je ff nederlands ofzo :Z

Waarschuw beheerder
donateur
toch zie ik bij jou bijna alleen maar Engelstalige feesten in je agenda staan... kan dat dan wel? :[

Waarschuw beheerder
Dubbel,de mijne is ook al gesloten! en dat was vanmiddag al dus.. ehm :z ?

Waarschuw beheerder
O:)

Waarschuw beheerder
donateur
Maar goed, laat ik de zaak eens omdraaien... waarom zou Partyflock koste wat kost alleen voor Nederlanders moeten blijven? We hebben internationale feesten in de agendasectie, internationale artiesten in de artiestensectie en leden in bijna 30 landen.

Dan zouden we er toch eigenlijk trots op moeten zijn dat Partyflock ook *buiten* onze grenzen steeds bekender wordt?
Waarschuw beheerder
we zijn toch nederlands of niet! ouwehoer dan ook ml

Waarschuw beheerder
donateur
we zijn toch nederlands of niet! ouwehoer dan ook ml

Ummm... al eens je Eigen Tekst bekeken? volgens mij begint die hiermee:

Fuck it all, fuck this world, fuck everything that you stand for, don't belong, don't exist, don't give a shit, don't ever judge me!!

I rest my case :[
Waarschuw beheerder
Fuck it all, fuck this world, fuck everything that you stand for, don't belong, don't exist, don't give a shit, don't ever judge me!!

You stupid Slipknot-fan :[ O:)

Waarschuw beheerder
fuck face.....

Waarschuw beheerder
donateur
valt t trwns ook niet op hoe trots sommigen zijn dat ze "fuck" durven te posten?

ik moet de hele tijd denken aan kleine jochies die geleerd hebben om "piemel" te zeggen :P

Waarschuw beheerder
donateur
hier wel

ik kwam in de VS een keer een boekje tegen over Nederland en daar waarschuwden ze er al voor dat wij ons niet zo vreselijk storen aan krachttermen

ik zeg ook wel eens in een winkel "ow, kut, mijn portemonnee ligt nog thuis" :[

dingen als "shit" en "fuck" zijn hier niet echt kwetsend, maar (met name) Amerikanen schrikken er vaak nogal van als ze dat hier steeds horen en zien

(niet dat ze t minder GEBRUIKEN dan wij :P maar dat is natuurlijk weer een heel ander verhaal....)
waarschuwden ze er al voor dat wij ons niet zo vreselijk storen aan krachttermen

jah duuh :p je zegt hier in nederland toch ook niet: neuk en poep :S voor hun betekent dat niets meer dan dat.. hehe terwijl het voor ons anders is..

Waarschuw beheerder
Ach man, je zit toch ook achter je COMPUTER :p?
Waarschuw beheerder
donateur
goede zaak toch.... partyflock verovert de wereld :P

Waarschuw beheerder
it is much beter,everything on earth should be in english:)
and anyone who in 2005 still can't speak or write english,is a stupid f#@k 8)
toch? of niet dan? 8)
t spijt me..!! kan niet mee doen..!!
kan geen engels....
alleen die woorden die ik WIL kennen ken ik..!!

Artiest Hungry
Waarschuw beheerder
dan post je er toch niet??

Werkzaam bij Stylez-eventz
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 mei 2005 om 13:35:
dan post je er toch niet??

Idd
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 8 mei 2005 om 16:14:
Engels ownt

You're goddamn right b)

Waarschuw beheerder
donateur
Ja je hoeft er toch niets in te posten? :)

Het is alleen zo dat we nu kijken wat de mogelijkheden zijn voor de internationale users van partyflock (jawel, die hebben we ook!! :D ) én daarom dus nu een english only subforum hebben geopend! ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Op dit moment heeft Pf 1056 aktieve users die een woonplaats in t buitenland hebben opgegeven.

Hiervan vindt ongeveer 1/3 het kennelijk stoer om te doen of ze in t buitenland zitten (vooral Honolulu, Tokyo en Monaco zijn populair :P ), bestaat 1/3 uit Nederlandse Pf'ers die (tijdelijk) in het buitenland wonen (maar die kunnen het dan mooi aan hun niet-nederlandstalige partyvriendjes doorgeven) en is 1/3 de Nederlandse taal onvoldoende machtig om serieus iets op Pf te kunnen doen.

We zitten dus met een doelgroep van ongeveer 500 potentiële gebruikers, die nu bovendien aan een hoop vriendjes kunnen vertellen dat er eindelijk iets leuks voor ze op Pf is :)

(een opvallend hoog % van de échte niet-nederlandstalige users is trwns DJ, dus da's ook vast wel ergens goed voor op langere termijn)

Érg bizar is overigens dat er nogal wat "[NL]-ik-ben-trots-op-muh-eiguh-land-[NL]"-figuren zijn die écht in NL wonen maar toch een woonplaats in t buitenland hebben opgegeven. :S :S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Gelukkig heb ik geen NL in mijn naam staan! O:)
Waarschuw beheerder
donateur
I think it's a good thing, the english part. Now you can work on your english, even if you are a drop-out ;)

Waarschuw beheerder
donateur
ik zeg t wel vaker... Pf is soms héél leerzaam! :yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 14 mei 2005 om 16:15:
Op dit moment heeft Pf 1056 aktieve users die een woonplaats in t buitenland hebben opgegeven.

Klopt is erg erg leerzaam Aaaaight
Waarschuw beheerder
donateur
Maak dan bij het registreren een optie om ook de menustructuur in het engels weer te geven... (of is die er al?)

Waarschuw beheerder
donateur
voorlopig zullen we t even moeten doen met een vertaling van de meestgebruikte termen (daar heb ik een lijstje van gemaakt)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 14 mei 2005 om 16:15:

Hahahahaha

Waarschuw beheerder
omdat je het niet kunt misschien:)

Waarschuw beheerder
kan nog niet eens engels.. laat staan alles in het engels te doen:(:(:( dacht het nieeeeeeeeeet