Partyflock

Forumonderwerp · 773561
11527x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
donateur
Partyflock zoekt nog een aantal extra fotografen, voornamelijk voor de feesten waar we nu nog weinig bekendheid genieten. Club, trance, groove, urban, western en dat soort stijlen.

Heb jij een leuke camera, kun je aardig foto's nemen en lijkt het je wat om foto's voor Partyflock te schieten, neem dan even contact op met vacatures@partyflock.nl!

Neem even de volgende zaken op in je bericht:

• Je naam
  • Je leeftijd
  • Wat je aan foto-apparatuur hebt
  • Welke feesten je graag wilt gaan bezoeken
  • Een link naar een site met een voorbeeld-set van jouw hand!
Het is ook verstandig om je agenda op Partyflock een beetje goed bijgewerkt te hebben, daaruit kunnen we dan ook afleiden naar welk type feesten je gaat!

Je zult beoordeeld worden op de voorbeeld-set!

Succes!

Vragen over foto-apparatuur en fotografie graag hier: Vraag Het De (Partyflock-)Fotograaf! :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
jammer :(

Waarschuw beheerder
donateur
ook heel sneu bijvoorbeeld was die fotograaf die laatst meer dan een miljoen pageviews voor één shoot had

zielig he? :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
herstel

inmiddels zijn t er al 1.495.482

nóg sneuer dus :aai:
Waarschuw beheerder
donateur
Whehe maar wel een lieve fotograaf :P
Waarschuw beheerder
oh trouwens ;)
Als PF zou willen mogen ze mn fotos wel gebruiken als ze toevallig niet aanwezig waren :P
maar dan moeten de admins van PF maar ff mailen.

./weer ff uitgerust ;) sorry van mn reacties ;p

Waarschuw beheerder
donateur
Foto's worden helaas alleen geplaatst als vooraf met de organisatie is geregeld dat er een Pf-fotograaf komt... gewoon jezelf hier aanmelden als potentiële Pf-fotograaf en als "the powers that be" er iets in zien, krijg je twee proefshoots toegewezen :)

Waarschuw beheerder
Hier maar even proberen dan.. kan iemand vertellen wanneer we de foto's van Rockit van afgelopen weekend kunnen verwachten ? (ik weet geduld is een schone zaak .. maar toch)

Waarschuw beheerder
donateur
kennelijk heeft de fotograaf het even ergens anders druk mee (t zijn tenslotte allemaal vrijwilligers, dus dat kan wel eens gebeuren ;) )
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 september 2005 om 16:24:
gewoon jezelf hier aanmelden als potentiële Pf-fotograaf en als "the powers that be" er iets in zien, krijg je twee proefshoots toegewezen

*kijkt Denny boos aan*
Waarschuw beheerder
2Digitalfrog:
Well, I'm not a Richy or Savalle but I'm far from being a newbee

Do you really consider Richy and Savalle a step UP compared to you? I think your pictures EXUDE atmosphere, and show a wide variety of styles. I try more and more to shoot my pictures like yours, rather than like the others..
Raven is another photographer (PF) who shows much growth in style and expertise, when I compare his last two sets to his former work.
I've done 1 test shoot for PF so far (@ the Erotic Sundayzz in Culemborg) and opinions vary from nice to shitty.. There's no pleasing EVERYONE ofcourse. Can't account for taste.

Still waiting to do my second test set....

2Darkskywise:
Foto's worden helaas alleen geplaatst als vooraf met de organisatie is geregeld dat er een Pf-fotograaf komt...

soms wordt een set ook wel achteraf toegevoegd wanneer de foto's leuk zijn en van 't desbetreffende feest is geen fotoverslag gemaakt hoor. Maar true enough, 't komt zeker niet vaak voor.

[img width=564 height=375]http://www.fotodroom.nl/DSC_5519b.jpg[/img]

[img width=564 height=375]http://www.fotodroom.nl/DSC_5410b.jpg[/img]
Onder Eigen Inbreng heb ik nog wat recente plaatjes gezet die ik niet voor PF heb geschoten...
Zaterdag Crazyland ga ik verslaan voor Dancelinx overigens.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
2Richy:
Ik heb zelf het idee dat de kwaliteit bij PF nogal afneemt, ipv dat er wat verbetering in opkomst is...... dus blijft beetje sneu gebeuren hier qua fotografie. Meer dan 'kiekjes' kun je het niet noemen.

Idee: Iedereen bewaart z'n exif data in al z'n plaatjes die worden gepost. Op die manier kunnen we van elkaars beste prenten leren :P
Of vind je dat weer wat minder 'ok'? ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Gasbas op donderdag 29 september 2005 om 23:52:
Do you really consider Richy and Savalle a step UP compared to you? I think your pictures EXUDE atmosphere, and show a wide variety of styles.

I like Digitalfrog better too :D

Uitspraak van Gasbas op vrijdag 30 september 2005 om 00:07:
Iedereen bewaart z'n exif data in al z'n plaatjes die worden gepost. Op die manier kunnen we van elkaars beste prenten leren

dat zegt helaas niet bij iedereen wat... bij mij begint t echte werk pas als ik weer thuis ben

mijn "foto-opleiding" was namelijk nog met een ouwe Rolleiflex met 8x8 film (12 opnames) :O dus helaas zit er bij mij té ingebakken dat afdrukken minstens de helft van het werk is (en dat gedeelte zie je nu eenmaal niet terug in de EXIF ;) )
Waarschuw beheerder
ik wil wel foto's maken, kan het ook wel :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 september 2005 om 01:57:
Uitspraak van Asmooh op vrijdag 9 september 2005 om 01:07:
dit zijn niet de foto's die jullie zoeken.
Maar toch post ik er een paar.

interesting

Ik neem mijn woorden terug gezien de discussie (F)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van alexmeijer op donderdag 29 september 2005 om 14:36:
Als PF zou willen mogen ze mn fotos wel gebruiken als ze toevallig niet aanwezig waren

oja... eigenlijk zitten we nog te wachten op een linkje naar jouw MiXtream foto's he? ;)
donateur
Uitspraak van PrOtOtyPe™ op vrijdag 30 september 2005 om 01:10:
ik wil wel foto's maken, kan het ook wel

jouw foto's zijn idd wel hilarisch om te zien.
met name de VOGELS die je erop zet mallie ;)

btw ik vind die foto's van Bashil wel mooi om te zien.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 september 2005 om 01:01:
mijn "foto-opleiding" was namelijk nog met een ouwe Rolleiflex met 8x8 film (12 opnames) dus helaas zit er bij mij té ingebakken dat afdrukken minstens de helft van het werk is (en dat gedeelte zie je nu eenmaal niet terug in de EXIF )

dat zijn ook weer de technische aspecten van tegenwoordig.

weet dat ik zelf nog toen ik op de grafische school zat, er me uren mee kon vermaken met het ontwikkelen van foto's
qua het maken van opdrachten, jammer dat het eigenlijk wel meer de technische kant op gaat. "zou ook wel moeilijk zijn ze zo online te zetten...kan je alles gaan inscannen :S

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van JoHnnY-B™ :cammy (ik FB alleen nog maar) op vrijdag 30 september 2005 om 09:59:
weet dat ik zelf nog toen ik op de grafische school zat, er me uren mee kon vermaken met het ontwikkelen van foto's

als mijn moeder niet thuis was en mijn vader was aan t werk, zat ik als klein jochie soms uuuuuuuren in de donkere kamer

ahhhh... die tikkende metronoon, het zachte rode licht, de geur van verse ontwikkelaar, het maken van de proefstrookjes.... (en niet te vergeten de spanning of je de goede kant van het papier boven had gelegd ;) )...

memories, memories! :D
Waarschuw beheerder
fotos van richy zijn mooi artistiek, maar niet rijp voor PF vind ik
mensen hier op PF willen slechts een leuk fototje van "kijk dit was op blabla met blabla en het was gezellig"

Waarschuw beheerder
donateur
klopt... t MAG natuurlijk wel mooi zijn, maar de leden willen in eerste instantie leuke / maffe / coole pics :)

een organisator heeft wel eens tegen me gezegd: "Als ik een feest geef en er komt een fotograaf, dan wil ik zien: dit was mijn feestje, die-en-die waren er en ze hadden het leuk. Ik wil gewoon een herinnerings-album waar ik over een jaartje weer eens doorheen kan bladeren en mijn feest herbeleven en géén space-foto's die ook op het feest van vorige week gemaakt hadden kunnen zijn."

Zit natuurlijk wat in. ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
IK heb een nieuwe lens! :bounce: 8)

(foto is gemaakt met nieuwe lens halve liter jenever, en uit de hand! :9

http://img340.imageshack.us/img340/4519/fuji6kz.jpg (L)

heb trouwens 4 weken geleden meeltje verstuurt, nog steeds geen reactie op gehad.. nettte manier om iemand af te wijzen! :/

Waarschuw beheerder
donateur
wat een enorm fototoestel! bijna een meter breed! :O

is dat niet lastig op feestjes? O:)

Waarschuw beheerder
gewoon langs de breedteas lopen
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 oktober 2005 om 03:56:
wat een enorm fototoestel! bijna een meter breed! :O

is dat niet lastig op feestjes? O:)

Nee hoor, ik zit inmiddels al 8 jaar op de sportschool, en kan hem nu aardug makkelijk op tillen etc...

Toestel waar deze foto mee gemaakt is , is nog groter! 8)

Waarschuw beheerder
donateur
Toch lijkt t me niet leuk voor DJ's als je zo'n ding het podium op moet slepen om "even een paar fotootjes te maken" :no:

ik bedoel, dan heb je natuurlijk ook een flitser waar een 5000 Watt Hungaroflash stroboscoop niks bij is.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 oktober 2005 om 15:41:
ik bedoel, dan heb je natuurlijk ook een flitser waar een 5000 Watt Hungaroflash stroboscoop niks bij is.

Minstens! :D Met agregaat om de spanning ervoor op te wekken! 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Gasbas op donderdag 29 september 2005 om 23:52:
Zaterdag Crazyland ga ik verslaan voor Dancelinx overigens.

Ziet er perfect uit.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 oktober 2005 om 15:41:
Toch lijkt t me niet leuk voor DJ's als je zo'n ding het podium op moet slepen om "even een paar fotootjes te maken"

Ja maar dat ding heeft vast een *goede pixel*

8)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 oktober 2005 om 05:46:
maar dat ding heeft vast een *goede pixel*

misschien wel 2
ze kunnen veel hoor, tegenwoordig
Waarschuw beheerder
donateur
Nogmaals:
Uitspraak van t0mm1e op zondag 8 mei 2005 om 11:00:
Partyflock zoekt nog een aantal extra fotografen, voornamelijk voor de feesten waar we nu nog weinig bekendheid genieten. Club, trance, groove, urban, western en dat soort stijlen.

zie openingspost

en dus geen fotografen voor andere sites, of clubs

open daarvoor je eigen topic
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik ben were aan het oefenen, hopelijk haal ik ooit het niveau dat ik met PF mee kan.

Zal morgen eens wat foto's plaatsen ... :yes:
Waarschuw beheerder
Not bad pictures at all.
They miss sharpness and it seems there was little post-processing done to them (saturation,contrast etc...) but again, not bad pictures....

Digitalfrog
Waarschuw beheerder
@ Digital Frog; there was no post processing ... ;)
THNX anyway!
Waarschuw beheerder
yep, that's what I'm saying, you should post-process them. They would get even better !
Da Frog
Waarschuw beheerder
Aha OK!

You have special tips what I need tot do??
Waarschuw beheerder
Ik zou eigenlijk best wel eens willen fotograferen...vind ik super om te doen, ik vind dat ik zonder cursus gevolgd te hebben best mooie fotows kan maken....maarjah een exper ben ik niet...en ik heb maar een simpele digitale camera, is vast niet goed tegenover zo'n groot mega shoottoestel! whaha ;)
Waarschuw beheerder
Ik zou zeggen; laat een paar foto's zien!:yes:
Waarschuw beheerder
urban, western

En de rock 'n roll, disco, grunge en sonate feesten dan?
Waarschuw beheerder
Vallen daar vast ook onder, maar ben je van plan om daar naartoe te gaan dan?:P;)
donateur
ehm wat heeft het nou voor nut mijn laatste bericht te sensueren maar goed....zo te zien krijgt pf er wel wat betere fotografen bij

daar noem ik bij een Marko, Def_geo die hier bovenuit schieten :yes:

geen idee voor PF om een PF fotograaf cursus studio ding te doen ofzo?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Laat ik nog eens wat foto's plaatsen, zegt U maar wat U er van vindt ... :yes: Mijn mening staat boven de foto ... ;)

#1 - Best een leuke overzichtsfoto al zeg ik het zelf.
http://img412.imageshack.us/my.php?image=dscn21943zt.jpg

#2 - Hhhmmmm.....
http://img412.imageshack.us/my.php?image=dscn22001hk.jpg

#3 - 'T wordt al iets
http://img412.imageshack.us/my.php?image=dscn22038gw.jpg

#4 - Nog steeds niet 'dat geweldige, maar kan er mee door
http://img412.imageshack.us/my.php?image=dscn22040sp.jpg

#5 - Gaat de goede kant op
http://img412.imageshack.us/my.php?image=dscn22057sf.jpg

#6 - Deze vind ik wel iets
http://img412.imageshack.us/my.php?image=dscn22062ie.jpg

#7 - Ook wel goed
http://img412.imageshack.us/my.php?image=dscn22167ue.jpg

Laat Uw mening horen ... Ben benieuwd :yes:
Kom ik toevallig al in de buurt voor een PF niveau?? Denk van niet, maar denk wel dat ik de laatste tijd veel vooruitgang heb gemaakt, al is er nog zooooo'n lange weg te gaan.
Anyway, ik hoor het wel.:)
Waarschuw beheerder
Hhhhmmmm, Valt me nu pas op dat er toch 'wel wat' ruis in de foto's zit; moet ik er nog even uithalen, mijn excuses ... Ofwel, kijk daar even overheen aub!:P;)
Waarschuw beheerder
zijn allemaal links, anders pasten ze nl. niet op het scherm; de foto's op de links zijn aangepast op PC formaat.;)

Maarja, je kunt tog even op de link klikken en kijken?:yes: