Partyflock
 
Forumonderwerp · 772523
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Vertel....
Waarschuw beheerder
donateur
3 en een groot hangslot
Waarschuw beheerder
donateur
11
Waarschuw beheerder
donateur
Veiligheidsslot bami? :D
 
Waarschuw beheerder
:vaag:
Waarschuw beheerder
heel groot hangslot bedoel je :P
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bami :bier: op woensdag 4 mei 2005 om 19:17:
3 en een groot hangslot


oef die 3 passen bij mij dan niet meer, maar hangslot (Y)
 
Waarschuw beheerder
51 :Vaag:
 
Waarschuw beheerder
2 benen en 2 armen
 
Waarschuw beheerder
:/
 
Waarschuw beheerder
vingers???? bij mij kunnen er 6 handen in :O
Waarschuw beheerder
3,5 vinger, 1 komkommer en ja die dop van de viltstift zit er volgens mij ook nog steeds
Waarschuw beheerder
1 duim, twee fietsen, een vishengel en shotgun :)
Waarschuw beheerder
zo weinig :vaag:
 
Waarschuw beheerder
5 vorken
Waarschuw beheerder
ongetwijfeld bij nanceee 51
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Lache he zo'n zinloos topic ?

Zinloze topics plaatsen de gekste!!!!
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Bij mij dertig turken!
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
4,7
Waarschuw beheerder
5 vorken
lekker strak dus :D
 
Waarschuw beheerder
donateur
inc. kameel
Waarschuw beheerder
kon het niet met 1 hand tellen
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Iloon heeft vast ook het lekkerste mosseltje!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van TAFKAP op woensdag 4 mei 2005 om 19:18:
Veiligheidsslot bami?


:jaja: met een zwaar grote ketting :9
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
26.000 asielzoekers.........
 
Waarschuw beheerder
donateur
geen idee O:)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 3es op woensdag 4 mei 2005 om 19:21:
ongetwijfeld bij nanceee 51


En jij kan het weten? :/
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Zworkje gewoon tegen een boom voorover, rokje omhoog en je bent geen tijger rappen !
Waarschuw beheerder
ik wil t nie eens weten
 
Waarschuw beheerder
2 armen, een afstandsbediening, een bazooka en een stoelpoot..
Waarschuw beheerder
donateur
:O dat wil ik wel eens zien O:) :9
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 3es op woensdag 4 mei 2005 om 19:26:
ik wil t nie eens weten


Hou je mond dan ook ;)
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 4 mei 2005 om 19:26:
Zworkje gewoon tegen een boom voorover, rokje omhoog en je bent geen tijger rappen !


Was ik maar een echte negerrrrrrrrrrrrr
Waarschuw beheerder
girly, vergeet de rest van de tafel niet...?
 
Waarschuw beheerder
ik heb geen kutje
 
Waarschuw beheerder
:o:o
Waarschuw beheerder
maar als je nou wel een kutje had
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TPA op woensdag 4 mei 2005 om 19:28:
girly, vergeet de rest van de tafel niet...?


Daar is ie weer net te groot voor.. Een printer kan er nog net bij..
Waarschuw beheerder
donateur
doosje dan? ;p

rox kan je die wannebe niet ff naar je planeet sturen? 8)
Waarschuw beheerder
girly, kleuren? of zwart wit?
kleuren geeft een leuk effect eraan

die strakke ook weer ;)
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
donateur
welke wannabe schat
 
Waarschuw beheerder
bij kelly gaan er hele volks stammen in
Waarschuw beheerder
donateur
die nepneger :$
 
Waarschuw beheerder
donateur
:x :|
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
donateur
welke nepneger :/
Waarschuw beheerder
ik pas zelf helemaal in de kut van me vriendin....zit ik meestal als het regent...
Waarschuw beheerder
ik mag roepen wat ik wil ja :[
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 3es op woensdag 4 mei 2005 om 19:32:
ik mag roepen wat ik wil ja


Nee :[
Waarschuw beheerder
donateur
k zeg al niks meer :X
Waarschuw beheerder
ech wel gvd!

ik bepaal zelluf nog altijd wat ik zeg ja :[
 
Waarschuw beheerder
hahaha weer een heerlijk zinloze topic!
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 3es op woensdag 4 mei 2005 om 19:36:
ech wel gvd!

ik bepaal zelluf nog altijd wat ik zeg ja


Nee :[
Waarschuw beheerder
Dat wordt er niet gevraagd, er word om een aantal vingers gevraagd anders kom ik ff langs om dr achter te komen :d
 
Waarschuw beheerder
lekker onderwerp..stop er liever iets anders in dan vingers
 
Waarschuw beheerder
haha uhm 2 :P
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 mei 2005 om 19:38:
lekker onderwerp..stop er liever iets anders in dan vingers


Een knie is ook altijd geil :yes:
 
Waarschuw beheerder
zal ik maar es serieus antwoorden....
ik kan 4 van me eige vingers dr in krijge...mjah ik heb niet zulke hele grote handen...
 
Waarschuw beheerder
Parkeer je fiets erin
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 mei 2005 om 19:40:
ik kan 4 van me eige vingers dr in krijge...mjah ik heb niet zulke hele grote handen...


anders had er nog meer in kunnen laten verdwijnen :vaag:


Uitspraak van actief op woensdag 4 mei 2005 om 19:37:
Nee :[


mot je dan he, ik leg je zo neer :[
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 3es op woensdag 4 mei 2005 om 19:42:
mot je dan he, ik leg je zo neer


Ik duw je om met mn pink wat wil je komen doen :[
 
Waarschuw beheerder
meestal ga ik daar kamperen, kampvuurtje erbij best wel knus
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 3es op woensdag 4 mei 2005 om 19:42:
anders had er nog meer in kunnen laten verdwijnen


4 vingers valt wel mee hoor...
als je ze bij elkaar houdt in een 4kantje...
is toch normaal dat dat past...een lul kan dr toch ook in!?
enneuh...meiden hebben kleinere en slankere handen dan jongens normaal gesproken...dus dat je moet je maar niet gaan vergelijken
Waarschuw beheerder
flinke pink die mij omlegt dan

ik leg jezo op neer, en doe een vreugdedansje over je kop :[
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 3es op woensdag 4 mei 2005 om 19:46:
flinke pink die mij omlegt dan

ik leg jezo op neer, en doe een vreugdedansje over je kop


Mijn pink heeft meer spieren dan wat jij in je lul hebt :[

Je verpest me gezicht? :@

Nu is het echt oorlog :[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 mei 2005 om 19:44:
4 vingers valt wel mee hoor...
als je ze bij elkaar houdt in een 4kantje...
is toch normaal dat dat past...een lul kan dr toch ook in!?
enneuh...meiden hebben kleinere en slankere handen dan jongens normaal gesproken...dus dat je moet je maar niet gaan vergelijken


weet je wat, we kunnen wel ff een x kijken wie er meer in kan laten verdwijnen, de winnaar mag de ander neuken :9

Uitspraak van actief op woensdag 4 mei 2005 om 19:47:
Mijn pink heeft meer spieren dan wat jij in je lul hebt :[

Je verpest me gezicht? :@

Nu is het echt oorlog :[


uh huh, ik zal ff met me lul op je bek slaan, piep ie wel weer ff anders met die spieren in je pink :[
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 3es op woensdag 4 mei 2005 om 19:51:
uh huh, ik zal ff met me lul op je bek slaan, piep ie wel weer ff anders met die spieren in je pink


Alsof een pikkie van 12 cm hard aankomt ben wel wat harder gewend :[
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 3es op woensdag 4 mei 2005 om 19:51:
weet je wat, we kunnen wel ff een x kijken wie er meer in kan laten verdwijnen, de winnaar mag de ander neuken


haha grapjas!
 
Waarschuw beheerder
wie heeft dat filmpje gezein waar een gozer zijn hele hoofd in een kut naar binnen propt :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 4 mei 2005 om 19:52:
Alsof een pikkie van 12 cm hard aankomt ben wel wat harder gewend :[


is nog altijd groter dan die pink van jou grapjurk :[

Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 mei 2005 om 19:53:
haha grapjas!


nah, leek me een goeie deal toch, kutzooi waar ging 't mis dan, ik ging te snel he :frusty:
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 3es op woensdag 4 mei 2005 om 19:56:
is nog altijd dan die pink van jou grapjurk


Je bent jaloers je wou dat je mn pink had pleeborstel :[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 4 mei 2005 om 19:57:
Je bent jaloers je wou dat je mn pink had pleeborstel


ik gebruik die bek wel van je als pleeborstel :[
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 3es op woensdag 4 mei 2005 om 20:04:
ik gebruik die bek wel van je als pleeborstel


Dan spuug ik het wel in je gezicht uit :[
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 3es op woensdag 4 mei 2005 om 19:56:
nah, leek me een goeie deal toch, kutzooi waar ging 't mis dan, ik ging te snel he


ja ietsjes...
Waarschuw beheerder
dat denk jij maar, daarvoor heb ik die kop van je al gedemonteerd van je romp, flinke meid die dan nog in me bek spougt
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 3es op woensdag 4 mei 2005 om 20:08:
dat denk jij maar, daarvoor heb ik die kop van je al gedemonteerd van je romp, flinke meid die dan nog in me bek spougt


Wordt bijna bang van je :$
 
Artiest {SHOWLIST artist 60441, 90448}
Waarschuw beheerder
goh hier is het leuk
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 mei 2005 om 20:07:
ja ietsjes...


shit ken ik nie overnieuw beginnen dan?
zo'n mooie meid, ik wil een herkansing, ik bedoel ik wil je :bloos:


Uitspraak van actief op woensdag 4 mei 2005 om 20:09:
Wordt bijna bang van je :$


lijk me logisch, ik ben angstaanjagend :yes:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 4 mei 2005 om 19:17:
Vertel....


jouw hoofd,
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 3es op woensdag 4 mei 2005 om 20:12:
lijk me logisch, ik ben angstaanjagend


Je kijkt teveel naar actie films :[
Waarschuw beheerder
pfff, ik ben 1 brok actie meid
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 3es op woensdag 4 mei 2005 om 20:16:
pfff, ik ben 1 brok actie meid


Och stoere jongen B)

Ik ben pleitos ajuuuuu :flower:
Waarschuw beheerder
hehe

adios (f)
 
Waarschuw beheerder
donateur
:gaap: Hoe bedoel je wat een sukkel :[

Weet je, probeer het ff lekker uit bij je vriendin ofzo:[

Nance :lief: ik ben weer in mijn alleraardigste bui (6)
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
3es onze held die tegen meiden stoer doet... :no:

Kneusje......
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 3es op woensdag 4 mei 2005 om 20:12:
shit ken ik nie overnieuw beginnen dan?
zo'n mooie meid, ik wil een herkansing, ik bedoel ik wil je


succes..
 
Waarschuw beheerder
maarre hoeveel vingers passen er hier nu in dan word er weer niet wijzer van
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
234, de laatste keer dat ik erbij was.....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 4 mei 2005 om 20:21:
3es onze held die tegen meiden stoer doet... :no:

Kneusje......


Oud Zuid was jij nie verbannen gozert, ik loop er nie voor weg ik ben stoer :bier:

Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 mei 2005 om 20:22:
succes..


heb ik dat nodig dan denk je?
 
Waarschuw beheerder
kijk dat zijn de antwoorden die moeten we horen
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 mei 2005 om 20:20:
Nance ik ben weer in mijn alleraardigste bui


Ik vind je bloedgeil als je zo bent (L)
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Vandaar OZ he 3esje....

Held...
 
Waarschuw beheerder
ooooooow en hoeveel vingers passen er dan in
 
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind je bloedgeil als je zo bent


Lekker mokkel, ik wil je gruwelijk :x Nou ja je weet wel... kom terug dat bed in :kwijl:
Waarschuw beheerder
Helden op 410 (y)
 
Waarschuw beheerder
dit is een leuk forum
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 mei 2005 om 20:31:
Lekker mokkel, ik wil je gruwelijk Nou ja je weet wel... kom terug dat bed in


Geil loeder van me! :kwijl:

Damn ons huis is ons bed! :kwijl:

:kwijl:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 3es op woensdag 4 mei 2005 om 20:25:
heb ik dat nodig dan denk je?


denk het wel...
ben niet echt makkelijk hoor ;) :P
 
Waarschuw beheerder
hey missc ook hier kanjertje
Waarschuw beheerder
dat zeg ik, gamma


Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 mei 2005 om 20:33:
denk het wel...
ben niet echt makkelijk hoor ;) :P


wil je dan wel ff een beetje meewerken, of zullen we rollen omdraaien ;):/
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
387 :[
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 mei 2005 om 20:34:
hey missc ook hier kanjertje


ik ben overal tegelijkertijd :D
Uitspraak van 3es op woensdag 4 mei 2005 om 20:37:
wil je dan wel ff een beetje meewerken, of zullen we rollen omdraaien


ik meewerken???
NEE!!
je moet maar gewoon je best doen ;)
 
Waarschuw beheerder
hahaha nooit meewerken hoor mop laat ze maar zweten voor je
 
Waarschuw beheerder
idd steve:yes:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 mei 2005 om 20:43:
hahaha nooit meewerken hoor mop laat ze maar zweten voor je


Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 mei 2005 om 20:43:
idd steve


ik weet wel hoe je een man moet behandelen...:P
eerst laten zweten...en dan pas wat truggeven ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 mei 2005 om 20:42:
ik meewerken???
NEE!!
je moet maar gewoon je best doen ;)


beter me best doen?
ik ben nog nie eens begonnen zeg :|
Waarschuw beheerder
16.48 stuks om precies te zijn
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 3es op woensdag 4 mei 2005 om 20:46:
beter me best doen?
ik ben nog nie eens begonnen zeg


ik zei ook niet beter je best doen...
gewoon je best doen ;)
 
Waarschuw beheerder
jij bent goed wanneer gaan we op stap hahahaha
 
Waarschuw beheerder
geen één... hoogstens n vingertopje...
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 mei 2005 om 20:49:
jij bent goed wanneer gaan we op stap hahahaha


hahah gekkie
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 mei 2005 om 20:50:
geen één... hoogstens n vingertopje...


dat is niet goed hoor ...
 
Waarschuw beheerder
das wel errug weinig mel@nie
 
Waarschuw beheerder
dat is niet goed hoor ...


niet? d8 dat het normaal was?! ;)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 mei 2005 om 20:54:
niet? d8 dat het normaal was?!


eigelijk niet...

maareh, leuke foto's op je pro!!(Y)
 
Waarschuw beheerder
hahahaha het zou kunnen als het bijzonder grote handen waren was je vorige vriendje een reus
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 mei 2005 om 20:48:
ik zei ook niet beter je best doen...
gewoon je best doen ;)


wil ik wel even een reden waarom ik me best moet doen ;)
 
Waarschuw beheerder
maareh, leuke foto's op je pro!!


thank you! (F)

hahahaha het zou kunnen als het bijzonder grote handen waren was je vorige vriendje een reus


mn ex was n heeelleee grote neger! :O
 
Waarschuw beheerder
maar idd leuke pro mel je komt in bijna dezelfde tenten als waar ik altijd kwam hahahaha jmmr da'k je nooit gezien heb
 
Waarschuw beheerder
maar idd leuke pro mel je komt in bijna dezelfde tenten als waar ik altijd kwam hahahaha jmmr da'k je nooit gezien heb


thnx!!! :D
misschien zijn we elkaar wel n keer tegenkomen... ;)
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Nou jullie 't erover hebben, ziet er idd leuk uit melanie (f)
 
Waarschuw beheerder
ach en wat niet is kan nog komen hahahahaha
 
Waarschuw beheerder
Nou jullie 't erover hebben, ziet er idd leuk uit melanie


thnx again!!! :D

ach en wat niet is kan nog komen hahahahaha


dat is waar ;)
 
Waarschuw beheerder
ja toch maar dan moet je die hele grote ex van je maar thuis laten hoor
 
Waarschuw beheerder
hahaha...
t is niet voor niks mn ex...
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hoezo, probeer je d'r te versieren dan :o
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 4 mei 2005 om 21:16:
hoezo, probeer je d'r te versieren dan


geef hem es ongelijk...:P
 
Waarschuw beheerder
hahahah nou dan moet ik je maar een s een keer tegen komen denk ik
 
Waarschuw beheerder
hoezo, probeer je d'r te versieren dan


wie, wat, waar??? :O
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
wie niet waagt wie niet wint wie geen sex heeft krijgt nooit een kind
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik ga 't nie eens proberen, kansloze missie ben ik bang :(

ik was bezig met MissC, moet alleen nog beginnen
 
Waarschuw beheerder
hahahaha en geluk he
 
Waarschuw beheerder
dat is een feit
 
Waarschuw beheerder
ik ga 't nie eens proberen, kansloze missie ben ik bang


okey en bedankt :(
 
Waarschuw beheerder
hey rick
 
Waarschuw beheerder
hey steve
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 mei 2005 om 21:25:
okey en bedankt :(


Is positief bedoeld, ik bedoel te zeggen, tsja die uitstraling van jou, hoe moet ik 't zeggen ik zou meteen dichtvallen van die schoonheid, dan is 't dus een kansloze missie 8)
 
Waarschuw beheerder
Is positief bedoeld, ik bedoel te zeggen, tsja die uitstraling van jou, hoe moet ik 't zeggen ik zou meteen dichtvallen van die schoonheid, dan is 't dus een kansloze missie


aah... :bloos:
gelukkig maar, thnx!
 
Waarschuw beheerder
:bloos: dat ga ik lekker niet zegen hoor :bloos: :p
 
Waarschuw beheerder
2 hele vuisten maarliefst :D
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 mei 2005 om 21:36:
aah... :bloos:
gelukkig maar, thnx!


dat bedoelde ik dus te zeggen (f)
 
Waarschuw beheerder
nou ligt er aan hoe dik de vingers zijn meestal een stuk of 4 :D k hou er wel van hoor al die vingers erin daar maakt een man me helemaal gek mee :bloos:
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik hou ook wel van fake accountjes :d
 
Waarschuw beheerder
en dan lkkr friemelen ja toch
 
Waarschuw beheerder
o ja hoe weet jij dat nou k zal hem is in je nek legen dan piep je wel anders met je FAKE
 
Waarschuw beheerder
doen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
jaja, die kenne we, ik zie 't toch zo, iets meer oefenen nog
 
Waarschuw beheerder
moet je nou klappies ofzo want k wil me meetlint er wel bijhalen hoor wie de grootste heb hahaha
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hoi k ben charlie
en als je nog een leuk gezellig of spannend verhaal weet vertel het me dan k ben een heel nieuwschierig meisje :bloos:

ja en ik heet sabien (y)
 
Waarschuw beheerder
hoi k heet eigelijk charlotte vroeger was k charlie wat goed van jou dat k dat nu zie zal het meteen ff veranderen bedankt he
 
Waarschuw beheerder
hahahaha dan hebben de dokters aardig werk afgeleverd
 
Waarschuw beheerder
ja hebben ze ook veel pijn gehad maar ben heel tevreden
k moet nou nog 1 operatie ondergaan en dan ben k eidelijk verlost van harry
Waarschuw beheerder
nou als re een kind uit kan zal er vast een hele vuist inpasse :P:P:P whahahaha
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
donateur
:X
 
Waarschuw beheerder
Haha zie nie veel reacties op de vraag :-)
Waarschuw beheerder
nou als re een kind uit kan zal er vast een hele vuist inpasse


[img width=200 height=300]http://www.fotosearch.com/comp/JFI/JFI148/ST1915.jpg[/img]

douw er hier maar eens 2 "vingers" van in...aj aj..:p
maar ehh.. ik hou wel van je instelling..:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
:S
 
Waarschuw beheerder
[img width=378 height=454 cacheid=0008de550018ed4fba45e1211a00b797e7]http://www.stabil-berlin.de/anker.jpg[/img]
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (6)Develish-Lady(6) op donderdag 5 mei 2005 om 18:00:
nou als re een kind uit kan zal er vast een hele vuist inpasse whahahahalaatste aanpassing 5 mei 2005 18:01


:yes:
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 8 mei 2005 om 12:49:
nou als re een kind uit kan zal er vast een hele vuist inpasse


rekt t niet dan scheurt t maar.....
 
Waarschuw beheerder
ja juist dat gaat zo ook bij een kind dan maar hechten!!
 
Waarschuw beheerder
donateur
ghehe,dan als mannen onder elkaar ff met de dokter bespreken dat er een extra hechtinkje bij kan.....
 
Waarschuw beheerder
ja juist dat zei mijn exman dus toendertijd ook!!!
Waarschuw beheerder
donateur
2 handen en 2 voeten....
Waarschuw beheerder
:X:X slotje :[
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
presies 101 en een half