Partyflock
 
Forumonderwerp · 772523
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Vertel....
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 mei 2005 om 20:34:
hey missc ook hier kanjertje


ik ben overal tegelijkertijd :D
Uitspraak van 3es op woensdag 4 mei 2005 om 20:37:
wil je dan wel ff een beetje meewerken, of zullen we rollen omdraaien


ik meewerken???
NEE!!
je moet maar gewoon je best doen ;)
 
Artiest {SHOWLIST artist 60441, 90448}
Waarschuw beheerder
hahaha nooit meewerken hoor mop laat ze maar zweten voor je
 
Waarschuw beheerder
idd steve:yes:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 mei 2005 om 20:43:
hahaha nooit meewerken hoor mop laat ze maar zweten voor je


Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 mei 2005 om 20:43:
idd steve


ik weet wel hoe je een man moet behandelen...:P
eerst laten zweten...en dan pas wat truggeven ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 mei 2005 om 20:42:
ik meewerken???
NEE!!
je moet maar gewoon je best doen ;)


beter me best doen?
ik ben nog nie eens begonnen zeg :|
Waarschuw beheerder
16.48 stuks om precies te zijn
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 3es op woensdag 4 mei 2005 om 20:46:
beter me best doen?
ik ben nog nie eens begonnen zeg


ik zei ook niet beter je best doen...
gewoon je best doen ;)
 
Waarschuw beheerder
jij bent goed wanneer gaan we op stap hahahaha
 
Waarschuw beheerder
geen één... hoogstens n vingertopje...
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 mei 2005 om 20:49:
jij bent goed wanneer gaan we op stap hahahaha


hahah gekkie
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 mei 2005 om 20:50:
geen één... hoogstens n vingertopje...


dat is niet goed hoor ...
 
Waarschuw beheerder
das wel errug weinig mel@nie
 
Waarschuw beheerder
dat is niet goed hoor ...


niet? d8 dat het normaal was?! ;)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 mei 2005 om 20:54:
niet? d8 dat het normaal was?!


eigelijk niet...

maareh, leuke foto's op je pro!!(Y)
 
Waarschuw beheerder
hahahaha het zou kunnen als het bijzonder grote handen waren was je vorige vriendje een reus
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 mei 2005 om 20:48:
ik zei ook niet beter je best doen...
gewoon je best doen ;)


wil ik wel even een reden waarom ik me best moet doen ;)
 
Waarschuw beheerder
maareh, leuke foto's op je pro!!


thank you! (F)

hahahaha het zou kunnen als het bijzonder grote handen waren was je vorige vriendje een reus


mn ex was n heeelleee grote neger! :O
 
Waarschuw beheerder
maar idd leuke pro mel je komt in bijna dezelfde tenten als waar ik altijd kwam hahahaha jmmr da'k je nooit gezien heb
 
Waarschuw beheerder
maar idd leuke pro mel je komt in bijna dezelfde tenten als waar ik altijd kwam hahahaha jmmr da'k je nooit gezien heb


thnx!!! :D
misschien zijn we elkaar wel n keer tegenkomen... ;)
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Nou jullie 't erover hebben, ziet er idd leuk uit melanie (f)
 
Waarschuw beheerder
ach en wat niet is kan nog komen hahahahaha
 
Waarschuw beheerder
Nou jullie 't erover hebben, ziet er idd leuk uit melanie


thnx again!!! :D

ach en wat niet is kan nog komen hahahahaha


dat is waar ;)
 
Waarschuw beheerder
ja toch maar dan moet je die hele grote ex van je maar thuis laten hoor
 
Waarschuw beheerder
hahaha...
t is niet voor niks mn ex...
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hoezo, probeer je d'r te versieren dan :o
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 4 mei 2005 om 21:16:
hoezo, probeer je d'r te versieren dan


geef hem es ongelijk...:P
 
Waarschuw beheerder
hahahah nou dan moet ik je maar een s een keer tegen komen denk ik
 
Waarschuw beheerder
hoezo, probeer je d'r te versieren dan


wie, wat, waar??? :O
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
wie niet waagt wie niet wint wie geen sex heeft krijgt nooit een kind
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik ga 't nie eens proberen, kansloze missie ben ik bang :(

ik was bezig met MissC, moet alleen nog beginnen
 
Waarschuw beheerder
hahahaha en geluk he
 
Waarschuw beheerder
dat is een feit
 
Waarschuw beheerder
ik ga 't nie eens proberen, kansloze missie ben ik bang


okey en bedankt :(
 
Waarschuw beheerder
hey rick
 
Waarschuw beheerder
hey steve
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 mei 2005 om 21:25:
okey en bedankt :(


Is positief bedoeld, ik bedoel te zeggen, tsja die uitstraling van jou, hoe moet ik 't zeggen ik zou meteen dichtvallen van die schoonheid, dan is 't dus een kansloze missie 8)
 
Waarschuw beheerder
Is positief bedoeld, ik bedoel te zeggen, tsja die uitstraling van jou, hoe moet ik 't zeggen ik zou meteen dichtvallen van die schoonheid, dan is 't dus een kansloze missie


aah... :bloos:
gelukkig maar, thnx!
 
Waarschuw beheerder
:bloos: dat ga ik lekker niet zegen hoor :bloos: :p
 
Waarschuw beheerder
2 hele vuisten maarliefst :D
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 mei 2005 om 21:36:
aah... :bloos:
gelukkig maar, thnx!


dat bedoelde ik dus te zeggen (f)
 
Waarschuw beheerder
nou ligt er aan hoe dik de vingers zijn meestal een stuk of 4 :D k hou er wel van hoor al die vingers erin daar maakt een man me helemaal gek mee :bloos:
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik hou ook wel van fake accountjes :d
 
Waarschuw beheerder
en dan lkkr friemelen ja toch
 
Waarschuw beheerder
o ja hoe weet jij dat nou k zal hem is in je nek legen dan piep je wel anders met je FAKE
 
Waarschuw beheerder
doen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
jaja, die kenne we, ik zie 't toch zo, iets meer oefenen nog
 
Waarschuw beheerder
moet je nou klappies ofzo want k wil me meetlint er wel bijhalen hoor wie de grootste heb hahaha
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hoi k ben charlie
en als je nog een leuk gezellig of spannend verhaal weet vertel het me dan k ben een heel nieuwschierig meisje :bloos:

ja en ik heet sabien (y)
 
Waarschuw beheerder
hoi k heet eigelijk charlotte vroeger was k charlie wat goed van jou dat k dat nu zie zal het meteen ff veranderen bedankt he
 
Waarschuw beheerder
hahahaha dan hebben de dokters aardig werk afgeleverd