4 mei 2005 22:11ja hebben ze ook veel pijn gehad maar ben heel tevreden k moet nou nog 1 operatie ondergaan en dan ben k eidelijk verlost van harry
Develish-Lady 5 mei 2005 18:00nou als re een kind uit kan zal er vast een hele vuist inpasse whahahahalaatste aanpassing 5 mei 2005 18:01
-HeatWave- 8 mei 2005 12:33nou als re een kind uit kan zal er vast een hele vuist inpasse douw er hier maar eens 2 "vingers" van in...aj aj.. maar ehh.. ik hou wel van je instelling..laatste aanpassing 8 mei 2005 12:34
8 mei 2005 12:49Uitspraak van Develish-Lady op donderdag 5 mei 2005 om 18:00:▶nou als re een kind uit kan zal er vast een hele vuist inpasse whahahahalaatste aanpassing 5 mei 2005 18:01
8 mei 2005 12:50donateurUitspraak van verwijderd op zondag 8 mei 2005 om 12:49:▶nou als re een kind uit kan zal er vast een hele vuist inpasse rekt t niet dan scheurt t maar.....
8 mei 2005 13:06donateurghehe,dan als mannen onder elkaar ff met de dokter bespreken dat er een extra hechtinkje bij kan.....