Partyflock
 
Forumonderwerp · 772523
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Vertel....
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 mei 2005 om 20:48:
ik zei ook niet beter je best doen...
gewoon je best doen ;)


wil ik wel even een reden waarom ik me best moet doen ;)
 
Waarschuw beheerder
maareh, leuke foto's op je pro!!


thank you! (F)

hahahaha het zou kunnen als het bijzonder grote handen waren was je vorige vriendje een reus


mn ex was n heeelleee grote neger! :O
 
Artiest {SHOWLIST artist 60441, 90448}
Waarschuw beheerder
maar idd leuke pro mel je komt in bijna dezelfde tenten als waar ik altijd kwam hahahaha jmmr da'k je nooit gezien heb
 
Waarschuw beheerder
maar idd leuke pro mel je komt in bijna dezelfde tenten als waar ik altijd kwam hahahaha jmmr da'k je nooit gezien heb


thnx!!! :D
misschien zijn we elkaar wel n keer tegenkomen... ;)
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Nou jullie 't erover hebben, ziet er idd leuk uit melanie (f)
 
Waarschuw beheerder
ach en wat niet is kan nog komen hahahahaha
 
Waarschuw beheerder
Nou jullie 't erover hebben, ziet er idd leuk uit melanie


thnx again!!! :D

ach en wat niet is kan nog komen hahahahaha


dat is waar ;)
 
Waarschuw beheerder
ja toch maar dan moet je die hele grote ex van je maar thuis laten hoor
 
Waarschuw beheerder
hahaha...
t is niet voor niks mn ex...
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hoezo, probeer je d'r te versieren dan :o
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 4 mei 2005 om 21:16:
hoezo, probeer je d'r te versieren dan


geef hem es ongelijk...:P
 
Waarschuw beheerder
hahahah nou dan moet ik je maar een s een keer tegen komen denk ik
 
Waarschuw beheerder
hoezo, probeer je d'r te versieren dan


wie, wat, waar??? :O
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
wie niet waagt wie niet wint wie geen sex heeft krijgt nooit een kind
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik ga 't nie eens proberen, kansloze missie ben ik bang :(

ik was bezig met MissC, moet alleen nog beginnen
 
Waarschuw beheerder
hahahaha en geluk he
 
Waarschuw beheerder
dat is een feit
 
Waarschuw beheerder
ik ga 't nie eens proberen, kansloze missie ben ik bang


okey en bedankt :(
 
Waarschuw beheerder
hey rick
 
Waarschuw beheerder
hey steve
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 mei 2005 om 21:25:
okey en bedankt :(


Is positief bedoeld, ik bedoel te zeggen, tsja die uitstraling van jou, hoe moet ik 't zeggen ik zou meteen dichtvallen van die schoonheid, dan is 't dus een kansloze missie 8)
 
Waarschuw beheerder
Is positief bedoeld, ik bedoel te zeggen, tsja die uitstraling van jou, hoe moet ik 't zeggen ik zou meteen dichtvallen van die schoonheid, dan is 't dus een kansloze missie


aah... :bloos:
gelukkig maar, thnx!
 
Waarschuw beheerder
:bloos: dat ga ik lekker niet zegen hoor :bloos: :p
 
Waarschuw beheerder
2 hele vuisten maarliefst :D
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 mei 2005 om 21:36:
aah... :bloos:
gelukkig maar, thnx!


dat bedoelde ik dus te zeggen (f)
 
Waarschuw beheerder
nou ligt er aan hoe dik de vingers zijn meestal een stuk of 4 :D k hou er wel van hoor al die vingers erin daar maakt een man me helemaal gek mee :bloos:
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik hou ook wel van fake accountjes :d
 
Waarschuw beheerder
en dan lkkr friemelen ja toch
 
Waarschuw beheerder
o ja hoe weet jij dat nou k zal hem is in je nek legen dan piep je wel anders met je FAKE
 
Waarschuw beheerder
doen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
jaja, die kenne we, ik zie 't toch zo, iets meer oefenen nog
 
Waarschuw beheerder
moet je nou klappies ofzo want k wil me meetlint er wel bijhalen hoor wie de grootste heb hahaha
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hoi k ben charlie
en als je nog een leuk gezellig of spannend verhaal weet vertel het me dan k ben een heel nieuwschierig meisje :bloos:

ja en ik heet sabien (y)
 
Waarschuw beheerder
hoi k heet eigelijk charlotte vroeger was k charlie wat goed van jou dat k dat nu zie zal het meteen ff veranderen bedankt he
 
Waarschuw beheerder
hahahaha dan hebben de dokters aardig werk afgeleverd
 
Waarschuw beheerder
ja hebben ze ook veel pijn gehad maar ben heel tevreden
k moet nou nog 1 operatie ondergaan en dan ben k eidelijk verlost van harry
Waarschuw beheerder
nou als re een kind uit kan zal er vast een hele vuist inpasse :P:P:P whahahaha
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
donateur
:X
 
Waarschuw beheerder
Haha zie nie veel reacties op de vraag :-)
Waarschuw beheerder
nou als re een kind uit kan zal er vast een hele vuist inpasse


[img width=200 height=300]http://www.fotosearch.com/comp/JFI/JFI148/ST1915.jpg[/img]

douw er hier maar eens 2 "vingers" van in...aj aj..:p
maar ehh.. ik hou wel van je instelling..:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
:S
 
Waarschuw beheerder
[img width=378 height=454 cacheid=0008de550018ed4fba45e1211a00b797e7]http://www.stabil-berlin.de/anker.jpg[/img]
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (6)Develish-Lady(6) op donderdag 5 mei 2005 om 18:00:
nou als re een kind uit kan zal er vast een hele vuist inpasse whahahahalaatste aanpassing 5 mei 2005 18:01


:yes:
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 8 mei 2005 om 12:49:
nou als re een kind uit kan zal er vast een hele vuist inpasse


rekt t niet dan scheurt t maar.....
 
Waarschuw beheerder
ja juist dat gaat zo ook bij een kind dan maar hechten!!
 
Waarschuw beheerder
donateur
ghehe,dan als mannen onder elkaar ff met de dokter bespreken dat er een extra hechtinkje bij kan.....
 
Waarschuw beheerder
ja juist dat zei mijn exman dus toendertijd ook!!!
Waarschuw beheerder
donateur
2 handen en 2 voeten....
Waarschuw beheerder
:X:X slotje :[
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
presies 101 en een half