Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
gelukkig is mijn vriendin erg zelfverzekerd en weet ze dat ze er goed in is...
dat jij nou wil dat jou vriendin pijp lessen gaat volgen kan ik niks aan doen ik weet dat ze nog veel van de mijne kan leren
heb jij die 23 cm hard kloppend vlees helemaal in je mond gehad dan?? Lucky you
vaag ben ik zelf al genoeg heb ik dat stuk ongeluk niet bij nodig
onbekend is ie wel ik ken alleen mensen diemeteen hun naam vertellen
kan maar beter niks meer zeggen
Maar als je vriendin zo goed is, waarom loop je het dan aan andere meiden te vragen?
Ik snap het nog steeds niet.laatste aanpassing 1 mei 2005 09:47
Is dat de ervaring die spreekt?
Dus een 12jarig meisje vind je best oke?
Ach, niemand kent je persoonlijk maar iedereen kent losers
LadyLuck, praat je nou voor hem, omdat hij te gevoelig is om zelf te antwoorden?
En als ie niets tekort zou komen, zou hij het ook niet aan anderen vragen.
Dus in mijn ogen is het een loser.
Knofx is zo aardig geweest om tegen zichzelf te getuigen, lees maar terug.
En je hoeft mij niet te geloven hoor, maar ik hoef dan ook mn kop niet in het zand te steken uit schaamte.
En nu hou ik op, heb gezegd wat ik wilde zeggen en mijn standpunt is duidelijk
En je hoeft mij niet te geloven hoor, maar ik hoef dan ook mn kop niet in het zand te steken uit schaamte
Je geeft dus zelf toe dat, realistisch gezien, je leven niet meer voorsteld dan een pijpbeurt.
egnie allemaal, sommige zijn lui en dan gaan ze bijten en met die tande der zo langsschuren
voor mensen die zo een raar hoofd hebben als jou daar lach ik alleen maar om
Houd bij het pijpen de schacht van de penis met één hand vast, zodat je de bewegingen een beetje kunt sturen en zelf kunt bepalen hoe diep je hem in je mond neemt.
· De voornaamste beweging bij pijpen is likken of zuigen. Je concentreert je daarbij op de gevoeligste plekjes.
· Probeer verschillende dingen uit: lange halen en korte, veel druk en weinig, alleen de eikel of de hele penis. Vraag wat hij het lekkerste vindt, want smaken verschillen
neej maar me hond gelukkig wel
Mannen geven meestal
Heb ze nog nooit horen klagen
en ik weet wat ze lekker vinden ..
vannacht tijdens de enorm geweldige sex droop het zweet me over het gehele lichaam
En vanochtend kwam je om half 10 uit bed stappen?
Bespeur ik hier weer een leugentje?
als jij goed je best doet bij een meid kan een meid ook geven...als je snapt wak bedoel
dj quinto, ik kan alleen hulp bieden als ik goede informatie krijg
haha. ok da was dus een duidelijke ja
Of een nee..... Wachten Crimi's antwoord maar ff af dan...
Maar die gast na mij gaat me nu vertellen dat ik beter moet opletten.... Doen we dat maar ff hè..
volgens had Crimi vannacht al iets gezegd en dat dit daar t antwoord op was hoor
als ik t goed heb dan he...
sommige meisjes kunnen het echt niet