Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 mei 2005 om 23:13:als je vriendin het niet kan, wil ik het wel doen
en als je nou geen vriendin heb???
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 mei 2005 om 00:02:ik had het tegen de lekkere mannen heur
ik vroeg het niej voor mezelf. maar voor alle manne op deze topic
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 mei 2005 om 00:06:Als het lekkere mannen zijn wil ik dat ook wel doen
nou is da ook weer ff duidelijk
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 mei 2005 om 00:50:Ik doe niet aan pijpen
Houd ik niet van
jmmr, das een tegenvaller. wat doe jij dan om je vriend te plezieren.
kan jouw vriendin pijpen
Heb geen vriendin..
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 mei 2005 om 00:52:jmmr, das een tegenvaller. wat doe jij dan om je vriend te plezieren.
Helemaal niets... Houd sowieso niet van sex
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 3 mei 2005 om 01:02:ik wordt liever goed gelikt
Houd ik ook al niet van
Moet toch maar wat veranderen denk ik zo
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 mei 2005 om 00:06:Als het lekkere mannen zijn wil ik dat ook wel doen
hmmmmm ik denk dat ze dan liever niet gepijpt worden
whahhahahahaha
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 mei 2005 om 01:14:hmmmmm ik denk dat ze dan liever niet gepijpt worden
whahhahahahahalaatste aanpassing 3 mei 2005 01:14
ik denk het jij zegt het
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 mei 2005 om 01:19:houd jij je bril op tijdens de orale interactie?
hebbie ut tegen mij?
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 mei 2005 om 01:25:vaasje jij bent toch die jongen die die oudere man heeft leggen pijpen ??
is hij dat van die foto??
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 mei 2005 om 01:25:vader heeft ook zon lekkere zigeunerlul
sorry ??
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 mei 2005 om 01:28:waaraan dan
die pik van die vent, heb het zelf gezien op die foto.