Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Uitspraak van Dromertje... op zaterdag 30 april 2005 om 15:06:egnie allemaal, sommige zijn lui en dan gaan ze bijten en met die tande der zo langsschuren
Lui?!?
Naja... er ZIJN iig wel jongens die dat wel kunnen waarderen
Uitspraak van verwijderd op zondag 1 mei 2005 om 19:38:to Quingess
tegen jou ben ik toch lief?
aan de andere kant zitten er hier een aantal personen die dat niet verdienen
Knofx ja idd ja en ik toon respect voor mensen die ouder zijn daar kan jij nog van leren maar jij je zal een flinke blok beton voor je kop hebben je hebt er nog niks van geleerd...... helaas je bent een hopeloos geval voor jou is er geen hulp mee
Je hebt zelf gezegd dat je mij moet respecteren hoor....
Zeg dan ook niet zoiets doms
Uitspraak van Da Tomba !! op zondag 1 mei 2005 om 20:44:voor mensen die zo een raar hoofd hebben als jou daar lach ik alleen maar om
joh?
en die heb je helemaal zelf bedacht?? knap hoor
petje af
Pijpen wil zeggen dat je de penis met je mond stimuleert.
· De meeste jongens en meisjes hebben hier geen ervaring mee. Van de jongeren tussen de 12 en 18 jaar heeft slechts 11% van de jongens en 16% van de meisjes hier ervaring mee.
· Ook hierbij kun je een geslachtsziekte oplopen. Gebruik dus een condoom (met smaakje). Doe je het zonder, zorg er dan in ieder geval voor dat je geen sperma in je mond krijgt.
· De meeste jongens en meisjes hebben hier geen ervaring mee. Van de jongeren tussen de 12 en 18 jaar heeft slechts 11% van de jongens en 16% van de meisjes hier ervaring mee.
· Ook hierbij kun je een geslachtsziekte oplopen. Gebruik dus een condoom (met smaakje). Doe je het zonder, zorg er dan in ieder geval voor dat je geen sperma in je mond krijgt.
Hoe pijp je:
Houd bij het pijpen de schacht van de penis met één hand vast, zodat je de bewegingen een beetje kunt sturen en zelf kunt bepalen hoe diep je hem in je mond neemt.
· De voornaamste beweging bij pijpen is likken of zuigen. Je concentreert je daarbij op de gevoeligste plekjes.
· Probeer verschillende dingen uit: lange halen en korte, veel druk en weinig, alleen de eikel of de hele penis. Vraag wat hij het lekkerste vindt, want smaken verschillen
· De voornaamste beweging bij pijpen is likken of zuigen. Je concentreert je daarbij op de gevoeligste plekjes.
· Probeer verschillende dingen uit: lange halen en korte, veel druk en weinig, alleen de eikel of de hele penis. Vraag wat hij het lekkerste vindt, want smaken verschillen
Klopt het? of kan zij t beter?
Houd bij het pijpen de schacht van de penis met één hand vast, zodat je de bewegingen een beetje kunt sturen en zelf kunt bepalen hoe diep je hem in je mond neemt.
ik mis alleen het stukje waar gezegt wordt dat ze zachtjes in de eikel kan bijten nog
stond dat er nou bij was het perfect
Uitspraak van verwijderd op zondag 1 mei 2005 om 21:49:ik weet niks ik weet niet wie je bent
Dat wou je niet meer weten, das heel iets anders