2534x bekeken
Ik stem voor!!!
wel (als het ff kan) in de zomer met een ijsmuur
de eend heeft wederom gesproken
wel (als het ff kan) in de zomer met een ijsmuur
de eend heeft wederom gesproken
denk het wel ja
.... weet het wel zeker!!!!!!
(wel aub 18+ dan heb je tenminste geen last van al die ouders met die met de auto om half 1 aankomen zetten
)
(wel aub 18+ dan heb je tenminste geen last van al die ouders met die met de auto om half 1 aankomen zetten
waarom is dat overbodig dan?
Ik zit hier al zolang op PF en elke keer worden er dit soort dingen verzonnen en het komt nooit van de grond. Nogmaals organiseer een HS of een HC feest en dan weet je voor bijna 100% zeker dat iedereen lid is van pF
Dan hoef je het geen eens een PF feestje te noemen
Het is niet zo dat ik negatief er tegenover sta maar het is gewoon zo onrealistisch
laatste aanpassing
overbodig is het zeker niet... de opbrengst is ook zeker niet overbodig...en als je denkt aan de reclame voor PF........
overbodig????
overbodig????
toevoeging... reclame = automatisch meer naamsbekendheid dus ook meer goodwill... dus ook meer geld
nou ja, als jij denkt dat je het van de grond kan krijgen... doe het dan!
Dat zeg ik, er zijn al zoveel leden die dit roepen maar het is nog nooit realiteit geworden.
Ik ben zelf donateur, als je zelf PF wil helpen, stort je gewoon. Een feestje gaat PF echt niet helpen compleet zelfstandig te worden.
Dat zeg ik, er zijn al zoveel leden die dit roepen maar het is nog nooit realiteit geworden.
Ik ben zelf donateur, als je zelf PF wil helpen, stort je gewoon. Een feestje gaat PF echt niet helpen compleet zelfstandig te worden.
oLliE
donateur! nou ja, als jij denkt dat je het van de grond kan krijgen... doe het dan!
[verandering is vooruitgang]
denk niet dat het niet lukt omdat het in het verleden niet gebeurd is.... PF heeft nu ook banners!!!
donateur! nou ja, als jij denkt dat je het van de grond kan krijgen... doe het dan!
denk niet dat het niet lukt omdat het in het verleden niet gebeurd is.... PF heeft nu ook banners!!!
Dat zeg ik, in al die tijd dat ik hier zit, is er nog niks veranderd. Ik kan alleen mijn diepste respect tonen voor de pf crew, die met alle mogelijke middelen, deze site zo groot heeft gemaakt zonder compleet versleurd te worden door de commercie.
Nogmaals, leuk hoor zo'n feest maar probeer iemand maar eens winst te maken zonder zelf er beter van te worden. Dat bestaat gewoon niet meer.
Enfin, word gewoon zelf donateur en dan kan je pas echt zeggen dat je PF enigszins hebt geholpen
donateur
Dat zeg ik, in al die tijd dat ik hier zit, is er nog niks veranderd. Ik kan alleen mijn diepste respect tonen voor de pf crew, die met alle mogelijke middelen, deze site zo groot heeft gemaakt zonder compleet versleurd te worden door de commercie.
ja maar PF is volgens mij de grootste party site van nederland met de meeste leden
ja maar PF is volgens mij de grootste party site van nederland met de meeste leden
Dat is ook zo maar sommige sites zijn al verder qua promotie en sommige hebben zelfs al een eigen feest gegeven zoals love2party.nl ... Dat kan PF wel de grootste zijn maar het is tevens de enige site, die nog geen commercie heeft binnen gelaten maar helaas ook de site met de meeste wazi's
hoe dan ook, ik wens je veel plezier met het organiseren (als het je lukt, dikke
Slaap lekker iedereen
(ff tussendoorvraagje... wat is wazi's? is dat evil scum???)
laatste aanpassing
oke
dank u
tijd voor bed...
Laters
tijd voor bed...
Laters
stem voor!!!
lijkt me gezellig met alle pf'rs
lijkt me gezellig met alle pf'rs
Zal lache worde!
He, heb je ook Partyflock? Ohw, jah sorry dit is een PF-Party heh... 
Hoe stel je je dat dan voor een PF party Lijkt me nogal moeilijk om een feest te geven dat alle leden leuk vinden. Iedereen houd toch van andere muziek en djs.
ken vast wel goedkomen hoor Marja, noem het de
2de Mysteryland bijv... ok heel veel verschillende
zalen..
ik stem ok voor..
hoe meer feessie's hoe beter..
donateur
area 1: hardstyle + hardcore
area 2: hardhouse + hardtrance + harddance
area 3: trance + techno
area 4: oldschool + classics + early rave
Ik zal toch eerder
Area1: Hardcore, terror
Area2: hardhouse + hardtrance + harddance + hardstyle
Area3: trance + techno
Area4: oldschool + classics + early rave
er van maken
donateur
terror lijkt me niet zo'n goed idee, omdat daar nu eenmaal heel veel fout volk op afkomt... en als je terror doet, moet je ook een urban / R&B area doen
en ik zou hardstyle ECHT niet samen met hardhouse en hardtrance doen... dan lopen de echte hardhouse fans volgens mij gillend weg
trance en techno zijn best te combineren als je daarvoor de goede DJ's uitzoekt
en ik zou hardstyle ECHT niet samen met hardhouse en hardtrance doen... dan lopen de echte hardhouse fans volgens mij gillend weg
trance en techno zijn best te combineren als je daarvoor de goede DJ's uitzoekt
donateur
terror lijkt me niet zo'n goed idee, omdat daar nu eenmaal heel veel fout volk op afkomt... en als je terror doet, moet je ook een urban / R&B area doen
Dat valt reuze mee..
En hardstyle kan je beter niet bij hardcore proppen omdat het verschil van het publiek erg groot is!
kans op slachtpartij schat ik 100%
area 1: hardstyle + hardcore
(urban kan eventueel in de bezemkast)laatste aanpassing 24 april 2005 08:02
(urban kan eventueel in de bezemkast)laatste aanpassing 24 april 2005 08:02
** editje **
area 1 : oldschool/early rave + hardcore + industrial hardcore + darkcore
area 2 : classics + trance/hardtrance + harddance/hardhouse
area 3 : jumpstyle/early rave ( 2de keer ) + hardstyle
area 4 : groovy techno/clubtech + techno + hardtechno/schranz + industrial techno
bezemkast tevens chill : disco / classics
** /editje **
de namen staan na de "+" in chronologische volgorde
donateur
https://partyflock.nl/stats/styles
4 area's lijkt mij ook wel mooi,
vinden jullie dan dat het een outdoor party moet zijn of indoor??
4 area's lijkt mij ook wel mooi,
vinden jullie dan dat het een outdoor party moet zijn of indoor??
(permanent verbannen)
terror lijkt me niet zo'n goed idee, omdat daar nu eenmaal heel veel fout volk op afkomt...
juist niet, wazi's komen meer orgel-hardcore af dan op terror, gooi maar mensen als Hellfish, Producer, Simon U, Mark N neer, geloof me prima sfeer in tegenstelling tot een line-up met onder andere Paul, Angerfist, Outblast, etc..en daarmee benadeel ik verder niet de artiesten ofzo, het is immers het publiek..
donateur
ik zie niet veel verschil met een andere party... op feesten waar ik nu kom zit ook bijna iedereen wel op PF.
pf party

deze vind ik wel goed
is wat bij voor iedereen
maar als het aan mij lag:
area 1: oldschool/early rave
area 2: hardcore
area 3: darkcore & industrial
area 4: terror

maarja dat gaat toch geen werkelijkheid worden he
area 1 : oldschool/early rave + hardcore + industrial hardcore + darkcore
area 4 : groovy techno/clubtech + techno + hardtechno/schranz + industrial techno
deze vind ik wel goed
maarja dat gaat toch geen werkelijkheid worden he
Partyflock - Flock it!
Prijs: 17,50 euro
Duur: 20.00 - 08.00 uur
Organisation: partyflock & co
Area 1: Hardcore/Darkcore (Promo, Nosferatu & Jappo > rest talents zoals Wizard, Sceletor, Freeze, Pida etc.)
Area 2: (Italian)Hardstyle (Technoboy, Luna, Mondello > rest talents zoals Bobby V, Sam Punk, Robbie Magura)
Area 3: JUMP (Greg C, Ruthless, Furax > rest talents zoals Dark-e, Marcky, Bjorno, Dennis the Menace)
Area 4: Oldschool/Early rave (Darkraver, Vince, Panic > rest talents zoals Red Alert)

Area 1: Hardcore/Darkcore (Promo, Nosferatu & Jappo > rest talents zoals Wizard, Sceletor, Freeze, Pida etc.)
Area 2: (Italian)Hardstyle (Technoboy, Luna, Mondello > rest talents zoals Bobby V, Sam Punk, Robbie Magura)
Area 3: JUMP (Greg C, Ruthless, Furax > rest talents zoals Dark-e, Marcky, Bjorno, Dennis the Menace)
Area 4: Oldschool/Early rave (Darkraver, Vince, Panic > rest talents zoals Red Alert)
donateur
Partyflock - Flock it!
ik zou jump achterwegen laten!.. en ipv dat een vette techno/schranz tent 
de rest ben ik wel mee eens, en voor de liefhebbers ipv 2x hardcore (early rave/oldshool) vervangen voor de mensen die wel van hardtrance/hardhouse etc houden.
dat vind ik het meest algemeen.
trance? ja leuk maar dan beter hardtrance.
2 darkskywise, hoe kan je nou trance met de techno van nu combineren?!?!? dan rennen alle techno liefhebbers weg.
de rest ben ik wel mee eens, en voor de liefhebbers ipv 2x hardcore (early rave/oldshool) vervangen voor de mensen die wel van hardtrance/hardhouse etc houden.
dat vind ik het meest algemeen.
trance? ja leuk maar dan beter hardtrance.
2 darkskywise, hoe kan je nou trance met de techno van nu combineren?!?!? dan rennen alle techno liefhebbers weg.
donateur
Ja maar dán gaat je geld naar Id&t of Q dance , en hier een klein gedeelte naar PF
Ok das waar, maar als ze slim zijn laten ze dan ook niet PF-ers een kaart kopen, dan heb je nog meer inkomsten.
Dan is Partyflock gewoon een organisator
donateur
ach, genoeg kennis in huis toch?
ik kan wel helpen, gratis en voor niks
tis tenslotte mn studie
ik kan wel helpen, gratis en voor niks
tis tenslotte mn studie
laatste aanpassing
donateur
laat sinnerbabe het maar organiseren
donateur
eerst concept bedenken met wat je wil, voor welke doelgroep, muziekstyle, sfeer en voor hoeveel mensen.
Dan een geschikte locatie zoeken en uitrekenen hoeveel kosten je hebt aan locatie, drank, sanitair etc.
Dan kosten berekenen en kijken of het een beetje redelijke prijs is.
Dan het concept verkopen aan de doelgroep en in geval van PF met weinig budget dus een creatieve manier bedenken om dat toch met weinig middelen aan de straat kwijt te kunnen.
Dan een geschikte locatie zoeken en uitrekenen hoeveel kosten je hebt aan locatie, drank, sanitair etc.
Dan kosten berekenen en kijken of het een beetje redelijke prijs is.
Dan het concept verkopen aan de doelgroep en in geval van PF met weinig budget dus een creatieve manier bedenken om dat toch met weinig middelen aan de straat kwijt te kunnen.
donateur
ik pleit voor diverse muziekstijlen, maar ook weer niet TE divers. Kdenk dat het ook niet zo heeeeeeel groot feest wordt. Misschien HMH? Dat vind ik echt een superlocatie, maar heb geen idee wat de kosten daarvoor zijn.
donateur
ja dat was te verwachten, maar wel een van de beste
donateur
HMH gaat niet passen denk ik..
Echt wel... gewoon 6000 kaarten en op is op...
18 of 20+ houden..
, dan past de HmH zeker wel..
laatste aanpassing
neej, 20 +..

laatste aanpassing
donateur
En dan al die andere leden telleurstellen zeker?
Bedenk alle leden die:
nooit een bezoek brengen aan PF
nooit naar feesten gaan
nog te jong zijn
etc
dan hou je er niet zo heel veel meer over hoor. En dan nog kan nooit iedereen. Er is geen een feest waar iedereen naar toe kan die wel zou willen.
Je kan wel meteen de grootte nemen als DV, maar als het niet uitverkoopt, dan zit de organisator met schulden
donateur
hey marja, das niet zo aardig van je
help ik organiseren en dan mag ik er niet in omdat het 25+ is 
geef je mij dan een VIP-kaartje?
21+ vind ik een goeie
geef je mij dan een VIP-kaartje?
21+ vind ik een goeie
donateur
ik ben voorstander 
donateur
je komt er toch wel in...
donateur
Echt wel dat er een hardstylezaaltje komt!!
donateur
18+ dan maar
donateur
dank je sinnerbabe
misschien rare vraag hoor maar hebben jullie al ongeveer een datum in gedachten? en alleen pf'ers nja het zou een goed concept worden maar ik denk dat je het gewoon moet openstellen voor ook het normale publiek dan zou hmh goeie locatie zijn vind ik
maar ik hoop dat dit concept/idee toch wel werkelijkheid zou worden zou mooi feestje zijn
misschien rare vraag hoor maar hebben jullie al ongeveer een datum in gedachten? en alleen pf'ers nja het zou een goed concept worden maar ik denk dat je het gewoon moet openstellen voor ook het normale publiek dan zou hmh goeie locatie zijn vind ik
maar ik hoop dat dit concept/idee toch wel werkelijkheid zou worden zou mooi feestje zijn
donateur
dat heb ik al geroepen dat het voor iedereen is, maar bedankt.
donateur
of een jaar erna... dan is het 5 jaar 
5 òf 11 november???
nee moet je niet doen.. dan mis ik I LOVE TECHNO....ow w8 dan mis ik PF feessie...
nee moet je niet doen.. dan mis ik I LOVE TECHNO....ow w8 dan mis ik PF feessie...
de goodwill zorgt voor het geld.. ze hoeven dat niet contant te hebben...........
laatste aanpassing
als je die wil ontmoeten moet je maar naar het PF feessie komen 
klopt
maar denk je dat het er binnenkort er aan zit te komen ? zo'n feessie moet toch kunnen?
Mits voorzien van de goede muziekstyle ben ik waarschijnlijk van de partij..
donateur
donateur! als PF net aan servers kan regelen
hoe denk je dat ze ooit een feest zoude kunnen organiseren
hoe denk je dat ze ooit een feest zoude kunnen organiseren
Met lieve mensen als ik
donateur
dat hoeft toch niet?
een feest wordt grotendeels betaald door bezoekers
een feest wordt grotendeels betaald door bezoekers
onzin, tegenwoordig heeft iedereen pf, dus
donateur
??
donateur
nee nooit gaat/kan iedereen
denk dat je blij mag zijn als je de 20.000 haalt
denk dat je blij mag zijn als je de 20.000 haalt
laatste aanpassing
donateur
nou ja, niet al te groot beginnen... als het een succes is dan kan het een volgend jaar altijd groot natuurlijk.
Wie hebben er ruzie??
Wie hebben er ruzie??
donateur
tja... liever geen ruzies meenemen naar het feest
donateur
hardstyle
donateur
HMH
donateur
hoezo niet, tis gewoon een vette party met goeie dj's en iedereen mag komen ook niet leden
donateur
2 xantrex: zoals ik al eerder in dit forum zei:
Bedenk alle leden die:
nooit naar feesten gaan
nog te jong zijn
etc
dan hou je er niet zo heel veel meer over hoor. En dan nog kan nooit iedereen. Er is geen een feest waar iedereen naar toe kan die wel zou willen.
Je kan wel meteen de grootte nemen als DV, maar als het niet uitverkoopt, dan zit de organisator met schulden
nooit naar feesten gaan
nog te jong zijn
etc
Leuk idee, maar erg moeilijk te realiseren aangezien er net zoveel verschillende muzieksmaken als leden zijn!
Je kan dit oplossen door 1 groot festival in de trant van Mysteryland/DV te organiseren, maar dat is niet te betalen!
Een maandelijkse 'Partyflocknight' houden in bijv. de Hemkade met elke maand een andere stijl muziek zou evt. wel kunnen (denk aan Q-base)!
Toch denk ik dat het ontmoeten van andere PF-ers niet voldoende is om mensen te trekken naar zo'n feest! De line-up, locatie en het aantal vrienden zijn de graadmeteres of een feest slaagt ja of nee!

Je kan dit oplossen door 1 groot festival in de trant van Mysteryland/DV te organiseren, maar dat is niet te betalen!
Een maandelijkse 'Partyflocknight' houden in bijv. de Hemkade met elke maand een andere stijl muziek zou evt. wel kunnen (denk aan Q-base)!
Toch denk ik dat het ontmoeten van andere PF-ers niet voldoende is om mensen te trekken naar zo'n feest! De line-up, locatie en het aantal vrienden zijn de graadmeteres of een feest slaagt ja of nee!
donateur
Het gaat ook meer om een manier dat PF wat meer geld krijgt dmv (een) feest(en). Op party's nu zijn idd ook heel veel PF-ers, maar dan gaan de inkomsten naar ID&T, Q-dance of wat dan ook voor organisator.
Dus het zal eigenlijk net een feest als alle andere goede feestjes zijn, alleen dan voor en door PF-ers
Kick idee. EN het is te realiseren. Plus als je nou eens lekker winst maakt ben je weer een tijdje van het gezeur af voor geld. Ik zou zeggen doen!!!!!
donateur
Marja wanneer gaan we beginnen??
donateur
dag echt niet.... HMH, lekker centraal!

2 marja: hoe gaan we overleg plegen? mail, pb of echie?
2 marja: hoe gaan we overleg plegen? mail, pb of echie?
donateur
ok, maar wie beslissen er nou uiteindelijk dan??
ik heb gedronken........ bla bl bla bla 
donateur
om even terug te koppelen naar het 'niet kunnen' van trance en techno in 1 zaal
kijkt allen naar het feest waar ik heen ga vanavond, volgens mij het oudste feest ter wereld met electronische muziek. Kijk vervolgens naar de DJs en dan naar de waardering van de variant van vorig jaar.
Met andere woorden, techno en trance gaan prima samen
kijkt allen naar het feest waar ik heen ga vanavond, volgens mij het oudste feest ter wereld met electronische muziek. Kijk vervolgens naar de DJs en dan naar de waardering van de variant van vorig jaar.
Met andere woorden, techno en trance gaan prima samen