Partyflock

Forumonderwerp · 768352
3 volgers · 46291x bekeken
Waarschuw beheerder
Wie doet er hier aan hardlopen?
Ik heb het vroeger jarenlang gedaan en wil nu weer beginnen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rian !! op woensdag 1 juli 2009 om 17:40:
Ik geloof dat we vandaag 5x 4 minuten, 4x 3 minuten, 3x 2 minuten en 2x 1 minuut. Met tussen de 5x en de 4x 1 minuut rustig, tussen de rest 0.5 minuut.

Maar nu moet ik, nadat ik terug ben van het werk, enorm haasten ivm eten enzo....dus zit er aan te doen om rustig aan te doen en dan maar de sportschool in te gaan. Doe ik daar wel 30 minuten hardlopen en 30 minuten crosstrainer en de spieren.

Nu vind ik interval gewoon dikke kak, dus vandaar dat ik de sportschool overweeg. Was het duurloop dan stond ik natuurlijk te springen om te gaan

hm geef je wel gelijk.. haasten om te gaan eten en dan lopen werkt niet samen nee, tenminste loopt niet lekker.

maar wel een leuk interval programmatje :) moet je die maar van de week zelf een x lopen :P

Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 juli 2009 om 18:04:
Ben om 8.15 gaan lopen in het bos, was wel warm maar ging op zich prima, midden op de dag is echt niet gezond meer, maar zo 's ochtends gaat het wel aardig!

ooh kej.. nee idd.. ik ga vanaaf weer inter-duurloop-val doen.. maar als het te warm is stop ik gewoon hoor.
Dan ga ik niet door.. ben er al niet lekker van geworden door afgelopen dinsdag.. (15x1minuut sprint HP=0,5minuut)

Vanmiddag skeelers gekocht........3 keer raden wat ik vanavond ga doen

eeehm ik zou het niet weten O:) schaatsen? :P 8)

Dat intervalletje ga ik trouwens ook eens proberen, da's voor 40 minuten als ik goed heb gerekend, en hoe doe je dat dan? Opbouwen van 1 min naar 4 en dat dan een aantal keer, of hoe moet ik dat zien?

als ik het goed heb moet je het zo zien:
5x4min HP=1min + 4x3min HP=1min + 3x2min hp=0,5min + 2x1min HP=0,5min
en na elke serie een seriepauze (SP) van 2minuten. (staat er niet bij, maar zou ik wel doen :P)
Waarschuw beheerder
Ben om 8.15 gaan lopen in het bos, was wel warm maar ging op zich prima, midden op de dag is echt niet gezond meer, maar zo 's ochtends gaat het wel aardig!

Heb hetzelfde, gisteren waarschuwde de Belgische weerdienst voor teveel ozon in de lucht, en dat is ook gevaarlijk voor je gezondheid. Dus verstandig om niet overdacht flinke inspanningen te leveren.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 juli 2009 om 08:31:
en na elke serie een seriepauze (SP) van 2minuten

Pittig

Uitspraak van Rian !! op woensdag 1 juli 2009 om 17:40:
Maar nu moet ik, nadat ik terug ben van het werk, enorm haasten ivm eten enzo

Volgens mij is sporten vanuit de ontspanning het beste. Bovendien heeft je lichaam voedingsstoffen nodig om flink te keer te gaan.

skeelers

cool, vooral zomers erg leuk om te doen
Waarschuw beheerder
Zoveel scheelt het toch niet? Van duurloop wordt je ook moe Alleen tussendoor de pauzes en dan weer rennen is zwaar.

Ik denk dat dit persoonlijk ieders eigen mening is. Ik vind interval gewoon niet zo leuk.

als ik het goed heb moet je het zo zien:

Klopt! maar dan wel zonder dit -->

Gewoon in 1stuk door!

Overigens heb ik het toch maar gedaan. Voelde me lichtelijk schuldig als ik niet zou gaan.

Was daarna toch wel super trots...heb mijzelf beloond met een festini perenijsje :lief:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rian !! op donderdag 2 juli 2009 om 18:22:
Ik denk dat dit persoonlijk ieders eigen mening is. Ik vind interval gewoon niet zo leuk.

psst... ik stiekem ook niet :$ (niet doorvertellen hoor :lol: :XO:))

Klopt! maar dan wel zonder dit -->

Uitspraak van Hardloper op donderdag 2 juli 2009 om 08:31:

Gewoon in 1stuk door!

oohw oke :) ja dat kan ook. (dus het was een inter-duurloop-val :P)

Overigens heb ik het toch maar gedaan. Voelde me lichtelijk schuldig als ik niet zou gaan.

Was daarna toch wel super trots...heb mijzelf beloond met een festini perenijsje

:lol: dan mag je jezelf idd wel ff trakteren op een perenijsje b) (wassie lekker? :P)

Ga straks trainen.. ivm hitte is training verzet naar 22:00uur :)
geen interval, gewoon 2 uurlang duurloop op 11km/h a 12km/h tempo. :)

Waarschuw beheerder
:O 4 dagen rust hier.. :O
is er nog wel iemand hier, of zijn jullie allemaal druk aan het hardlopen tijdens je vakantie 8) b)

gister fftjes 15k gelopen :) ging wel lekker, 01.12.34 :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 juli 2009 om 09:30:
is er nog wel iemand hier, of zijn jullie allemaal druk aan het hardlopen tijdens je vakantie

gister fftjes 15k gelopen ging wel lekker, 01.12.34

Gisteren ochtend 26km duurloop gedaan met iedere 5km een versnelling van 1 km, was erg zwaar na een BBQ de avond ervoor :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mr. Baas op maandag 6 juli 2009 om 10:12:
Gisteren ochtend 26km duurloop gedaan met iedere 5km een versnelling van 1 km, was erg zwaar na een BBQ de avond ervoor

:lol: in iedergeval het eten er uit gerend 8)

maar wel leuke duur-interval :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 juli 2009 om 11:35:
in iedergeval het eten er uit gerend

maar wel leuke duur-interval

En de drank :)

Maar inderdaad leuke training, doe deze nu ieder weekend. Het duur gedeelte iets boven 5:00 min p/km en de versnellingen tussen de 3:50 en 3:55 :D
Waarschuw beheerder
4 dagen rust hier.. is er nog wel iemand hier, of zijn jullie allemaal druk aan het hardlopen tijdens je vakantie

Jazeker... productiefste weekje voor mij ever :). 65 km.

Weekend... Zaterdag interval duurloop gedaan. 10* 30sec sprints. Totaal aantal 10km in 4:35min/km, 13.1 km/h.

Gisteren wilde ik eerst duurloop 20 km lopen, maar merkte dat m'n benen erg papperig waren en ging o zo moeilijk. Conditie was het niet, want hartslag was erg laag. Denk dat training van zaterdag net ff te zwaar was en ze een te korte hersteltijd hadden. En waarschijnlijk dat deze week veel km heb gemaakt. Meer dan normaal.

Heb er dus 15km van gemaakt(duurlooptempo D1 5.30min/km). Vind het nog steeds lastig om lange duurlopen in een betrekkelijk laag tempo te lopen, maar hoor overal dat je een niet te hoog tempo moeten lopen in de duurlopen. Vaak loopt men in een te hoog tempo. Maar goed, oefening baart kunst.

gister fftjes 15k gelopen ging wel lekker, 01.12.34

Netjes. Deed er 10min langer over gisteren :), maar was ook een D1 duurloop.

Uitspraak van Mr. Baas op maandag 6 juli 2009 om 10:12:
Gisteren ochtend 26km duurloop gedaan met iedere 5km een versnelling van 1 km, was erg zwaar na een BBQ de avond ervoor

Goed bezig! Blijf het knap vinden om op zo'n afstand om de 5km 1km in intervaltempo te lopen! Btw loop je op een marathonschema nu? Omdat je vrij grote afstanden maakt, want eigenlijk te lang is voor een halve marathon.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Reverb op maandag 6 juli 2009 om 15:40:
Goed bezig! Blijf het knap vinden om op zo'n afstand om de 5km 1km in intervaltempo te lopen! Btw loop je op een marathonschema nu? Omdat je vrij grote afstanden maakt, want eigenlijk te lang is voor een halve marathon.

De intervals tijdens me duurlopen gaan gewoon erg makkelijk :)

Ik ben niet aan het trainen voor een marathon maar train wel mee met een groep die in marathon training is. Ik ben gisteren na 26km gestopt, de rest heeft de 30km nog volgemaakt.

Ik hoop / denk dat deze lange duurlopen met snelle intervals me wedstrijden op de 10km, 10em en 1/2 marathon ten goede komt, dus proberen om het de zomer op deze manier vol te houden :D
Waarschuw beheerder
vanavond 5km baanwedstrijd gelopen in 19:06. Doel was onder de 19 maar door de harde wind zat het er niet in. Al met al weer tevreden :)

Waarschuw beheerder
donateur
4 dagen rust hier..

geveild door een buikgriep midden in de zomer :nocheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mr. Baas op woensdag 8 juli 2009 om 21:23:
vanavond 5km baanwedstrijd gelopen in 19:06. Doel was onder de 19 maar door de harde wind zat het er niet in. Al met al weer tevreden

Zeer goed! Kon je niet achter iemand lopen, die je uit de wind hield? Wat is je PR op de 5km baan?

Oja nog wat. Zondag vertelde je dat je 26km liep, loop je dan ook met een drinkgordel om? Was toen ook vrij warm nog. Die zondag was van plan om 20km te doen - werden er dus 15(zie waarom eerder pf-bericht) - dus drinkgordel mee. Maar vind zo'n ding toch niet echt prettig om te lopen. Soms verschuift het en gaat ie tussen je buik en heup zitten en zodoende gaat de drinkgordel op en neer. Als ie maar goed om m'n middel zit tegen de heupbenen vind ik het prettigs dan. Liefs loop ik zonder, vind ik ten eerste lekkerder lopen en ten tweede je bent natuurlijk ook gauw dan 2 kg lichter(bij 4 flesjes), dat ook makkelijker loopt. Maar op 15+ afstanden vind wel lekker om wat te drinken tussendoor, helemaal in de zomermaanden, dus moet ik er maar aan wennen denk ik.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 juli 2009 om 21:25:
geveild door een buikgriep midden in de zomer

Ah minder, Lientjuh! Beterschap! Hopen dat je niet teveel conditie kwijt bent geraakt. Ben ik altijd zo bang voor als niet aan me schema houd :P

Gisteren zelf fartlek training gedaan, door bossen gecrosst, aantal heuvels gepakt en tempowisselingen op bepaalde punten gedaan. Zware training, maar voldaan gevoel erna. Totalen; 12km in 56:10.

Morgen staat interval op het programma; 8*1000m, 200m dribbelpauze. Proberen de 1000-tjes te lopen in 4min/km. Ook morgen nog naar de dokter ivm met pijn in m'n linker knie. Duurt me nu al te lang en merk dat met voetballen niet voluit kan gaan, dus toch maar 'ns mee heen. Als ik ga hardlopen heb ik de eerste 5 min altijd erg last van m'n knie en loop dan ook afwijkend(lees: half hinkelend), maar na die 5 min heb praktisch geen last meer echt van... dat is dan weer het vreemde. Vooral het omhoog traplopen voelt k*t.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Zo net sinds een half jar weer aangehaakt bij de loopgroep in de duinen van Bloemendaal. Het zat nog aardig goed met de conditie, maar kon wel merken dat ik een tijdje niet meer heuvel op, heuvel af en door het losse zand heb gerend.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Reverb op woensdag 8 juli 2009 om 22:03:
Zeer goed! Kon je niet achter iemand lopen, die je uit de wind hield? Wat is je PR op de 5km baan?

PR is 18:50 maar die gaat er de komende maanden zeker aan :D

Zondag absoluut met een drinkgordel gelopen, dat moet wel als je 26 km loopt op een warme dag als zondag. Zelfs na z'n 15 km de flesjes nogmaals gevuld.... toevallig staat er deze maand een verhaal over drinken tijdens het lopen in de runners, erg interesant. Je moet jezelf op een warme dag eens wegen voor je gaat lopen. Na het lopen meteen afdrogen en dan nogmaals wegen, dat verschil moet je +/- dus eigelijk drinken tijdens het lopen. Geef toe dat dat bijna niet haalbaar is want dan blijf je drinken maar het is wel een indicatie.

Heb zelf geen last van z'n drankgordel, gewoon goed strak om je heupen trekken. Af en toe na een interval weer ff goed doe maar verder heb ik er geen problemen mee.

Gisteren rustige interval training gedaan, vandaag 5km westrijd, morgen interval en zondag weer duurloop..... mooie week haha :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
zoooo het leven van de hardlopers is weer terug :lol:

afgelopen dinsdag soort van afsluiting gehad, veel mensen gaan op vakantie dus wat minder trainingen in de zomer.
Was wel ff leuk :) Estaffette van 10k gedaan met 6 lopers per groepje :) bedoeling was 10k te verdelen met je groepje :)
Ging erg lekker, ik zelf heb 3x1200m gedaan :) uiteindelijk totale tijd van 30minuten (2e :P)

vanavond duur-interval :)
2uur duurloop T=11km/h met daarin 15x2minuut versnellen HP=2minuut (versnellen=13km/h)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Reverb op woensdag 8 juli 2009 om 22:03:
Ah minder, Lientjuh! Beterschap! Hopen dat je niet teveel conditie kwijt bent geraakt. Ben ik altijd zo bang voor als niet aan me schema houd

Ik heb ruim een week niet gelopen of wat aan sport kunnen doen :nocheer: Ik ga het morgen weer oppakken, vanavond nog maar even lekker pizza eten, heb ik een goeie motivatie om dat er morgen weer af te trainen ;-)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 juli 2009 om 13:49:
zoooo het leven van de hardlopers is weer terug

Krijg je met dit weer :roflol: Het is iig beter loopweer dan die hitte van vorige week :jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 juli 2009 om 18:58:
Ik heb ruim een week niet gelopen of wat aan sport kunnen doen Ik ga het morgen weer oppakken, vanavond nog maar even lekker pizza eten, heb ik een goeie motivatie om dat er morgen weer af te trainen

:) en was de pizza lekker? :P succes in iedergeval morgen met lopen! :D

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 juli 2009 om 18:58:
Krijg je met dit weer Het is iig beter loopweer dan die hitte van vorige week

:yes: idd :lol: nu is het heeeeeeerlijk weer :d
net ff in de stortregen 15k gelopen :) heerlijk (L)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bontje* op dinsdag 30 juni 2009 om 12:06:
zeg maar gerust hele flinke heuvels

maar wel gezellig altijd

Doe je ook mee?!

Ik wil me inschrijven maar kom niet voorbij de startpagina, heeft iemand de url van de betreffende pagina?

Lijkt me een mooi parcours, volgensmij niet veel zwaarder als de Bruggenloop hier, alleen wat meer vals plat. Vorig jaar net een week ervoor op m'n smoel gegaan 8)

Heb lekker vakantie, dus kan elke dag lopen. Alleen nog steeds voorzichtig aan met m'n knie. Begin 'm wel te voelen, dus vandaag maar dagje rust gedaan.

Mooi schema via myasics.nl, had daar nog nooit wat over gehoord. Meer mensen die dat gebruiken?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van lindaaatje op vrijdag 10 juli 2009 om 20:22:
Doe je ook mee?!

Ik wil me inschrijven maar kom niet voorbij de startpagina, heeft iemand de url van de betreffende pagina?

Lijkt me een mooi parcours, volgensmij niet veel zwaarder als de Bruggenloop hier, alleen wat meer vals plat. Vorig jaar net een week ervoor op m'n smoel gegaan

Heb lekker vakantie, dus kan elke dag lopen. Alleen nog steeds voorzichtig aan met m'n knie. Begin 'm wel te voelen, dus vandaag maar dagje rust gedaan.

Mooi schema via myasics.nl, had daar nog nooit wat over gehoord. Meer mensen die dat gebruiken?

de directe inschrijflink van de zevenheuveltjesloop bedoel je?

lekker hoor, geniet maar van je vakantie :D en pas zeker ff op met je knie.. rustig aan is heel verstandig :)

Inschrijflink zevenheuveltjesloop: https://www.inschrijven.nl/formulier?id=2009111518902&ag=j&tl=nl
Waarschuw beheerder
Zo weer terug hier op het topic.

Vandaag weer eens @ de club geweest en met mijn groepke gelopen.
Van de 45 minuten waar we 2 weken geleden waren zouden we vandaag 1x 40 minuten, 7 minuten dribbelen en dan nog 10 minuten knallen. Maar onze trainer is altijd zo'n stiekemerd die smeert er altijd wat minuten bij.

En omdat we zo goed liepen, hebben we maar 1 uur en 5 minuten aan 1 stuk gelopen.
Achteraf natuurlijk super trots :D:D :cheer:

Maar de rest van de dag wel spierpijn in mijn knieen....manman...Maargoed nu we het uur hebben gehaald en dit constant aanhouden (op de club dan) kan ik aan mijn tempo gaan werken. Daar valt nog een hoop aan te veranderen :$

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rian !! op zaterdag 11 juli 2009 om 23:51:
Zo weer terug hier op het topic.

welcome back :)

Uitspraak van Rian !! op zaterdag 11 juli 2009 om 23:51:
Vandaag weer eens @ de club geweest en met mijn groepke gelopen.
Van de 45 minuten waar we 2 weken geleden waren zouden we vandaag 1x 40 minuten, 7 minuten dribbelen en dan nog 10 minuten knallen. Maar onze trainer is altijd zo'n stiekemerd die smeert er altijd wat minuten bij.

En omdat we zo goed liepen, hebben we maar 1 uur en 5 minuten aan 1 stuk gelopen.
Achteraf natuurlijk super trots

Maar de rest van de dag wel spierpijn in mijn knieen....manman...Maargoed nu we het uur hebben gehaald en dit constant aanhouden (op de club dan) kan ik aan mijn tempo gaan werken. Daar valt nog een hoop aan te veranderen

mooie training hoor :D en heerlijk voor je dat je nu ff 1 uur en 5 min aan een stuk doorgelopen hebt :)
hoe voelde het? en wat je tempo betreft, dat komt vanzelf wel :) als je veel intervalletjes doet werk je vanzelf aan je tempo :)

Ik heb natuurlijk ook niet stil gestaan.. afgelopen zaterdag ff 30k gelopen, tijd: 02.40.23
Dus denk dat ik me maar ga inschrijven voor de 30 van Almere O:) (27 september).
Waarschuw beheerder
Netjes heren Hardloper en Mr. Baas. Voor mij stond een lange duurloop ook gisteren op het programma. Maar aangezien het hard regende en maar door bleef gaan, toch maar verschoven naar vandaag. Dit mede omdat dus met stromende regen niet lekker vind lopen en weet niet of mijn forerunner 305 er goed tegen kan.

Heb dus gisteren tempoloop gedaan 6.8 km in 30min.

Btw leuk dat je je stats laat zien via garmin connect. Vind altijd wel leuk om te checken. Zie je ook goed wat jou 5*4min/km uithalen in het gemiddelde tempo, halen tempo goed naar beneden. Marathon lopen zal dan al nu wel moeten kunnen, Mark. Aangezien je het zo makkelijk afgaat en bij een marathonschema train je tot max 35km ongeveer. Richt me dit jaar op afstanden tot de halve marathon. Dus 25+ km zijn voor mij een beetje teveel van het goede dan.

Btw heb zaterdag een racefiets gekocht. Dus ga dat ook nog combineren met hardlopen. Hardlopen blijft de hoofdmoot, maar in weekend lekker lang fietsen draagt ook wel bij aan je duurvermogen lijkt me.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mr. Baas op maandag 13 juli 2009 om 16:46:
Alle 5 weer onder de 3:50 min p/km

Verrek zie het ja op garmin connect! Chapeau! Volg eens mij loop je nu in een wedstrijd al wel een marathon onder de 3.30 met je huidige vorm!

Zo net ff duurloopje 20 km gedaan(1:41:40). Had best zwaar, maar liep ook niet op een heel langzaam duurlooptempo. Mijn eerste trainings-20k ook.
Kon wel merken dat weer iets warmen weer was. Hartslag gelijk stukje hoger. En wat had ik een dorst op het laatst en had al 'n drinkbelt mee met 4 flesjes. Daarna nog ff naar huis uitgelopen(1.5 km).

Details(kan zijn dat je ff rechtsboven moet klikken op 'metric' voor km ipv mijl) :
http://connect.garmin.com/activity/8687565
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mr. Baas op maandag 13 juli 2009 om 16:46:
Alle 5 weer onder de 3:50 min p/km

Netjes.. heel netjes :D Maakte me zelf een beetje zorgen om m`n conditie. De laatste tijd te weinig en niet intensief getrained. Gelukkig de duintrainingen weer opgepakt, gister 15K in de stromende regen en net 20K net onder wedstrijdtempo met 3 versnellingen erin. Ging weer als vanouds en had flink over :D Op naar weer eens een wedstrijd B)

Vraagje: Heb nieuwe schoenen nodig en na goede ervaringen met Nike gaat daar mijn voorkeur weer naar uit. Heeft iemand van jullie ervaring met de Lunar serie? Ik hoor er wisselende verhalen over maar vooral het materiaal en lichte gewicht schijnen een nuttig iets te zijn.
Waarschuw beheerder
Netjes.. heel netjes Maakte me zelf een beetje zorgen om m`n conditie. De laatste tijd te weinig en niet intensief getrained. Gelukkig de duintrainingen weer opgepakt, gister 15K in de stromende regen en net 20K net onder wedstrijdtempo met 3 versnellingen erin. Ging weer als vanouds en had flink over Op naar weer eens een wedstrijd

Ook heel netjes van jou! Omdat je laatste tijd weinig gedaan hebt en dan in een keer 20km. Knap! Wat voor gem. tempo liep je de 20km vandaag?

Uitspraak van M`83 op maandag 13 juli 2009 om 22:46:
Vraagje: Heb nieuwe schoenen nodig en na goede ervaringen met Nike gaat daar mijn voorkeur weer naar uit. Heeft iemand van jullie ervaring met de Lunar serie? Ik hoor er wisselende verhalen over maar vooral het materiaal en lichte gewicht schijnen een nuttig iets te zijn.

Ik heb zelf de o zo lichte Nike Lunar Racer. Gebruik deze bij wedstrijden(loop nog niet veel), tempoloop en intervallen. Deze schoenen lopen subliem. Het is dat ik de veters voel, maar anders denk je dat je geen schoenen aanhebt. Vooral als je op snelheid loopt is hij geweldig, ik loop er sneller door, omdat mede de afwikkeling erg soepel is en ze natuurlijk federlicht zijn.. Als ik mijn Asics Cumulus 9 pak voor de duurlopen heb gevoel dat er meer moeite voor moet doen, maar dit lijkt me mede tussen de oren zitten. Gewicht van een Lunar Racer paar ten opzichte van mijn Asics is bijna 2x zo laag(ja ik heb ze gewogen op keukenweegschaaltje :)). Tevens loopt de schoen ook heel lekker door het Nike 'NASA' Foam(oftewel de zool van NASA materiaal)

Toegegeven de Nike Lunar Racer is geen schoen waar je langer als één jaar mee doet(door materialen die gebruikt worden), maar dit is bij de meeste wedstrijdschoenen zo.

Je hebt ook nog de Nike Lunar Trainer. De trainingsvariant dus en heeft een vrij afwijkende zoolvorm. Deze is wel een stuk zwaarder dan de Racer en niet echt geschikt voor wedstrijden. De opvolger van de Trainer is net uitgekomen, dat is de Nike Lunar Glide. Deze heeft een nieuw systeem, zodat overproneerders of neutrale lopers er beide op kunnen lopen.

Tip: Ga voor de Lunar Racer. Krijg je absoluut geen spijt van. Je betaalt er wel wat voor(130euro) maar dan heb je wel wat :P

Hoop dat je er wat aan hebt.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
@ Reverb:

Ik lees dat stukje over die lunar Racer.. Kun je me daar wt meer over vertellen?
Wat is er zo speciaal aan die schoen? Ik loop momenteel op Mizuno, 2 jaar achter elkaar verschillende schoenen en tot nu toe bevallen ze. Maar ik ga volgende week naar PK Runningshop om nieuwe schoenen aan te schaffen voor New York.
Waarschuw beheerder
9km in ~50 minuten gedaan vandaag, gaat de goeie kant op. Anderhalve week terug was het 7.6 in ~50min :) Voor een beginner hardloper ben ik niet ontevreden met dit kleine resultaatje hehe.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Reverb op dinsdag 14 juli 2009 om 01:01:
Ik heb zelf de o zo lichte Nike Lunar Racer. Gebruik deze bij wedstrijden(loop nog niet veel), tempoloop en intervallen. Deze schoenen lopen subliem. Het is dat ik de veters voel, maar anders ..........

Thnx voor je uitgebreide uitleg (y) Ga donderdag/zaterdag nog ff info inwinnen bij de Run2Day en dan een keuze maken. Voora het lichte gewicht spreekt me aan.

Net 5KM rustig uitgelopen van gister. Echter blokkeerden de beentjes en voel ik de spierpijn. Morgen hopenlijk weer fit met intervallen in de duinen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M`83 op dinsdag 14 juli 2009 om 22:31:
Net 5KM rustig uitgelopen van gister. Echter blokkeerden de beentjes en voel ik de spierpijn. Morgen hopenlijk weer fit met intervallen in de duinen.

Zo je bent er weer goed mee bezig. Ga je elke dag hardlopen ofzo? :) Lijkt me ook niet echt goed na ff rustig aan te hebben gedaan, 4 dagen achter elkaar dan lopen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
k lees dat stukje over die lunar Racer.. Kun je me daar wt meer over vertellen?
Wat is er zo speciaal aan die schoen? Ik loop momenteel op Mizuno, 2 jaar achter elkaar verschillende schoenen en tot nu toe bevallen ze. Maar ik ga volgende week naar PK Runningshop om nieuwe schoenen aan te schaffen voor New York.

Zal morgen ff wat meer over vertellen. Nu ff geen tijd.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M op dinsdag 14 juli 2009 om 21:30:
9km in ~50 minuten gedaan vandaag, gaat de goeie kant op. Anderhalve week terug was het 7.6 in ~50min :) Voor een beginner hardloper ben ik niet ontevreden met dit kleine resultaatje hehe.

zo.. ben je zeker vooruit gegaan :D en nee je mag zeker niet ontevreden zijn met dit resultaat b) Go on :woop:

Uitspraak van Reverb op dinsdag 14 juli 2009 om 23:54:
Zal morgen ff wat meer over vertellen. Nu ff geen tijd.

:lol: is goed joh :) ik lees het vanzelf wel hier b) ben toch uurlijks te vinden hier 8) O:)

gisteren heerlijke intensieve duurloop :d
2x 25min T=12km/h - 13km/h HP=5min

vandaag ff rustig uitlooprondje van 13k.. :)
Waarschuw beheerder
Hier ook weer lekker op gang. Gisteren ipv 30 min er maar 45 van gemaakt, zonder problemen. Vandaag wel dan even intervallen, ipv een lange duurloop.
Tempo is nog wel superlaag, heb echt wel moeite met versnellen, maar dat komt vast nog wel.

Schoenen gaan mee op vakantie. Lekker s'morgens een rondje doen en gelijk erna een duik nemen :lief:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van lindaaatje op woensdag 15 juli 2009 om 08:49:
Hier ook weer lekker op gang. Gisteren ipv 30 min er maar 45 van gemaakt, zonder problemen. Vandaag wel dan even intervallen, ipv een lange duurloop.
Tempo is nog wel superlaag, heb echt wel moeite met versnellen, maar dat komt vast nog wel.

Schoenen gaan mee op vakantie. Lekker s'morgens een rondje doen en gelijk erna een duik nemen

met intervallen kom je vanzelf aan het tempo werk ;) :D
goed zo dat je je schoenen meeneemt, maar dan ook wel gebruiken he O:) :P

Waarschuw beheerder
*leest ff snel de laatste :)*
Wat een fanatiekelingen hiero!
Leuk om te lezen dat er meerdere zijn die dit verslavend vinden (en gezond natuurlijk) :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Leeuw op woensdag 20 april 2005 om 10:22:
Wie doet er hier aan hardlopen?

Ik niet, wat vind ik dat verschrikkelijk zeg...

Ik stap liever op de mountainbike :jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 juli 2009 om 16:46:
*leest ff snel de laatste *
Wat een fanatiekelingen hiero!
Leuk om te lezen dat er meerdere zijn die dit verslavend vinden (en gezond natuurlijk)

en ben jij ook zo fanatiek? :D

Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 juli 2009 om 20:25:
Ik niet, wat vind ik dat verschrikkelijk zeg...

Ik stap liever op de mountainbike

dat kan :) ieder zn eigen sport he :D

zooo.. net weer ff gelopen..
wat een uitloop rondje van 13k had moeten zijn is uiteindelijk een intensieve loop van 25k geworden 8)
constant gemiddeld 13km/h gelopen.. O:) morgen toch maar eens ECHT ff uitlopen 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 juli 2009 om 23:06:
dat kan ieder zn eigen sport he

Idd ;) 't zou veel te druk worden als iedereen opeens op de fiets zou springen haha

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 juli 2009 om 23:08:
Idd 't zou veel te druk worden als iedereen opeens op de fiets zou springen haha

:roflol: idd :P tis al druk genoeg met al die auto's :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Reverb op dinsdag 14 juli 2009 om 23:54:
Zo je bent er weer goed mee bezig. Ga je elke dag hardlopen ofzo? Lijkt me ook niet echt goed na ff rustig aan te hebben gedaan, 4 dagen achter elkaar dan lopen.

He nu 4 dagen achter elkaar gelopen. Gister was bagger, maar vandaag flink afgemat in de duinen (door het losse zand, heuvel op heuvel af ploeteren) en ging weer lekker :D Nu even 2 rustdagen.

Lachen van het lopen in de duinen wa vanavond dat je ineens naast een wippend stelletje loopt :roflol:

Uitspraak van lindaaatje op woensdag 15 juli 2009 om 08:49:
Hier ook weer lekker op gang. Gisteren ipv 30 min er maar 45 van gemaakt, zonder problemen. Vandaag wel dan even intervallen, ipv een lange duurloop

Heb je ff niet gezien, maar ook weer lekker bezig dus (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M`83 op woensdag 15 juli 2009 om 23:23:
Heb je ff niet gezien, maar ook weer lekker bezig dus

:O mij niet ff gezien, ben hier uurlijks te vinden :lol: :P
ja idd.. zeker heerlijk bezig b) lekker trainen naar de marathon toe.. en ondertussen ook trainen naar de 50km.. in januari ga ik van utrecht naar wageningen hardlopen (=50k) en 13 juni 2010 Rondje van Voorne (http://www.rondjevoorne.nl/) O:)

jij hebt zo te zien ook niet stil gestaan :P wel lekker hoor 4 dagen achter mekaar in de duinen b)
geniet maar van je rustdagen :P

Lachen van het lopen in de duinen wa vanavond dat je ineens naast een wippend stelletje loopt

:roflol: dat gebeurd niet alleen in de duinen hoor.. 8) gister in het bos ook 2! gezien.. (ik gewoon door lopen en doen alsof ik nix zag, ondertussen in mn hooghoeken zie ik hun koppen gloeiend rood worden.. 8))
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 juli 2009 om 23:06:
en ben jij ook zo fanatiek?

:yes: redelijk ja :lol: het is verslavend

Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 juli 2009 om 08:25:
wippend stelletje

Is ook een sport hè :p verbrand je behoorlijk wat cal. mee hahaha
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Heb je ff niet gezien, maar ook weer lekker bezig dus

Klopt. Veel te druk gehad met school enzo.
Nu wel weer helemaal van voor af aan moeten beginnen, maar is wel lekker.

Nu alleen veel te warm :[ Maar kan vanavond niet, dus moet er toch aan geloven...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 juli 2009 om 09:00:
redelijk ja het is verslavend

vertel.. :D ben je ergens naar toe aan het trainen? :)

Uitspraak van Hardloper op donderdag 16 juli 2009 om 08:25:
wippend stelletje

Is ook een sport hè verbrand je behoorlijk wat cal. mee hahaha

:lol: ja idd 8) alhoewel.. hangt wel van je inspanning of je veel calorieeën verbrand of niet 8) O:) :P

Uitspraak van lindaaatje op donderdag 16 juli 2009 om 12:28:
Klopt. Veel te druk gehad met school enzo.
Nu wel weer helemaal van voor af aan moeten beginnen, maar is wel lekker.

Nu alleen veel te warm Maar kan vanavond niet, dus moet er toch aan geloven...

aah balen joh.. maargoed, school is wel even belangrijker.. een diploma haal je maar 1x en hardlopen kan je je hele leven blijven doen ;)
Waarschuw beheerder
Vanavond nog eens die 9km proberen :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 juli 2009 om 13:49:
vertel.. ben je ergens naar toe aan het trainen?

Voorlopig zit ik op een uurtje, ga voor de lange afstanden :)
Loop ± 5km per 30 minuten.....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 juli 2009 om 15:44:
Voorlopig zit ik op een uurtje, ga voor de lange afstanden
Loop ± 5km per 30 minuten.....

netjes :) is gem. 10km/h :) en waaraan denk je bij lange afstanden? marathon? of halve?
Waarschuw beheerder
donateur
mij niet ff gezien, ben hier uurlijks te vinden

Quotte ik jou? :p

en ondertussen ook trainen naar de 50km

Pff.. ultraloper ;) Wat een afstand. Kon na 42.195 geen stap meer zetten 8) Heb wel besloten dat NY 2010 een feit wordt B)

Is ook een sport hè verbrand je behoorlijk wat cal. mee hahaha

Haha klopt.. had nog voorgesteld aan de groep om van sport te wisselen ;)