Week lang met de griep thuis gebleven , en dus ook niet gelopen. Nu net weer een beetje beter, dinsdag waarschijnlijk pas weer rustig aan beginnen en kijken wat de schade is. Jammer, duurloop van vorige week ging net zo lekker..
en hoe is het de lopers afgegaan in Egmond?
Nette tijd... Ik wilde hem eigenlijk onder de 1:40 lopen
hadden jullie beetje wind mee op het strand?
(welke site? hij staat namelijk niet op inschrijven.nl)
hahah grapjas !
Deze loop is onderdeel van het Zorg & Zekerheids circuit
Idd En denk je straks langs het water te gaan lopen, moet je wegspringen voor een golf
U bent ingeschreven voor de volgende evenementen
29-03-2009: Runner's World Zandvoort CircuitRun, Zandvoort
05-04-2009: Fortis Marathon Rotterdam, Rotterdam
Twijfel alleen nog over GroetuitSchoorl. Leuke 30KM trainingsloop, maar kom de avond ervoor terug van vakantieBen gelukkig verrassend snel hersteld van zondag. Morgen maar weer eens intensief intervallen
Kan steeds een stukje verder zonder pijn in de knie, zit nu op 5 km. Hopen dat het zonder behandeling ook nog vooruit gaat.
Marathon van Rotterdam zit er dus niet in. Maar beter ook, vind het wel lekker om niet perse voor een datum klaar te moeten zijn. Ik ga gewoon weer steeds stukje verder en sneller en dan zie ik wel of er een leuk evenement is tzt.
Ik vanmiddag ook lekker weer.
Kan steeds een stukje verder zonder pijn in de knie, zit nu op 5 km. Hopen dat het zonder behandeling ook nog vooruit gaat.
Marathon van Rotterdam zit er dus niet in. Maar beter ook, vind het wel lekker om niet perse voor een datum klaar te moeten zijn. Ik ga gewoon weer steeds stukje verder en sneller en dan zie ik wel of er een leuk evenement is tzt.
Marathon van Rotterdam zit er dus niet in
Wat was het nou uiteindelijk met je knie?
Je hebt al wel eens een 10km gelopen toch? In principe moet je dan met een beetje een handig schema gemakkelijk in vijf maanden naar een halve marathon toe kunnen werken.
Als ik de tijd had, zou ik het doen, maar ben druk met school en ga bovendien een maand naar Thailand eind maart, dus dan wordt het met trainen niet echt wat denk ik. (zie mezelf al gaan door de drukte in Bangkok )
Nee dat is niet echt een optie nee.. Nou ja, langere afstanden lopen kan je nog tot je tachtigste ofzo, dus dan heb je nog wel een paar jaar.
De volgende keer ga ik eens proberen te lachen
Ben voor m`n werk in een hotel en geen leuk loopgebied hier. Gelukkig is er een fitnesszaal bij
Bandjes van de meniscus beschadigd/overbelast. Is na die klap gewoon nooit goed herstelt en moet nu steeds meer aan belasting wennen.
Met snowboarden weer veel op gevallen, maar was 't waard
Als ik de tijd had, zou ik het doen, maar ben druk met school en ga bovendien een maand naar Thailand eind maart, dus dan wordt het met trainen niet echt wat denk ik. (zie mezelf al gaan door de drukte in Bangkok )
De volgende keer ga ik eens proberen te lachen
Meer de tanden op elkaar
wel een goeie uitdaging voor stabiliteit, hardlopen in de drukte van bangkok
maarja, dat wordt dan dus hard trainen als je weer terug bent
ach, misschien boek ik tussendoor wel een hotelletje met fitnessruimte Maar zal idd wel weer ff doortrainen worden als ik terugkom. Maar dat komt wel goed
Vanmiddag of morgen maar weer lopen
Gisteren tempoloopje gedaan, 10min D1 - 25min D2 - 10min D1, 9km totaal. Morgen lange duurloop, ruim 22km. Nu al zin in
gister de Mastboscross gelopen in Breda ging lekker.
had daarvoor geregend, dus heerlijk in de modder en blubber gecrossed
tijd: 00:10:22
Op de 2800m? Netjes hoor..
Wil ook eind deze maand / begin volgende maand weer eens een wedstrijdje doen, zit te denken aan halve marathon als stevig trainingsrondje.. Eens even zoeken vanavond.
Net even 5km uitgelopen.. Benen voelden de duurloop van gisteren nog wel een beetje
Als ik je een leuke halve marathon mag aanraden: www.venloop.nl
k heb zojuist een bevestiging gekregen dat mn gegevens goed zijn ontvangen..
Jop heeft een gegarandeerd startbewijs voor de New York City Marathon
dus heerlijk in de modder en blubber gecrossed
Ik heb zojuist een bevestiging gekregen dat mn gegevens goed zijn ontvangen..
Jop heeft een gegarandeerd startbewijs voor de New York City Marathon
Eerst een week zwaar verkouden geweest, was net over en nu ineens buikgriep
Maar 1 keer getraind de afgelopen 2 weken ..
Ik ga voor de 5 km en darna met mijn zus en haar gezin de dierentuin onveilig maken
22 maart loop ik denk ik al ergens anders een 30km..
Vet! Niks voor mij (te massaal) maar het schijnt wel een belevenis te zijn
Het is maar waar je van houd
Hoe vet is dat gefeliciteerd man!
hm dan misschien de CPC?
ik ga ckr niet voor de tijd.. maar echt om te genieten.. gewoon met camera in mn hand de marathon lopen en ondertussen foto's maken
Die loop ik sowieso met mijn werk. Is me eigenlijk ook te groot, maar goed, het is gratis
Dat is wel lekker ja, voor een toptijd schijn je daar sowieso niet te moeten zijn met die drukte en de bruggen niet te vergeten
3bergenloop
Die is zeker leuk!!!!! 6 km is misschien wel wat voor mij, eens even vragen of m'n pa zin heeft in een loopje