Partyflock

Forumonderwerp · 768352
3 volgers · 47005x bekeken
Waarschuw beheerder
Wie doet er hier aan hardlopen?
Ik heb het vroeger jarenlang gedaan en wil nu weer beginnen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 juni 2008 om 14:55:
Nee sorry, ik ben een paar weken afwezig geweest vanwege allemaal persoonlijke drama's, relatie uit na 4,5 jaar, bijna m'n huis kwijt, auto kapot

:O zo.. das even heftig :( hopelijk gaat het nu wel weer wat met je, hopelijk kun je je boosheid en alles even lekker dr uit lopen :) in iedergeval veel sterkte met alles :flower:

Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 juni 2008 om 14:55:
Maar da's wel zuur zeg gelukkig dat het snel geneest, maar zal wel voorzichtig blijven doen

ja idd.. maargoed, ik doe zeker wel voorzichtig.. :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 juni 2008 om 15:31:
zo.. das even heftig hopelijk gaat het nu wel weer wat met je, hopelijk kun je je boosheid en alles even lekker dr uit lopen in iedergeval veel sterkte met alles

M'n wereld staat nog steeds op z'n kop. Ingewikkeld verhaal, zal ik jullie verder niet mee lastig vallen :flower: Kan met lopen iig wel goed m'n hoofd leeg maken (Y)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 juni 2008 om 15:31:
ja idd.. maargoed, ik doe zeker wel voorzichtig..

goedzo! het zou zonde zijn als het gelijk weer overbelast.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 juni 2008 om 16:11:
M'n wereld staat nog steeds op z'n kop. Ingewikkeld verhaal, zal ik jullie verder niet mee lastig vallen Kan met lopen iig wel goed m'n hoofd leeg maken

wat op zn kop staat dat gaat ooit weer een keer recht staan :) en je hoeft je verhaal ook niet hier neer te zetten. tis al fijn genoeg voor je dat je je hoofd ff helemaal leeg kan maken door te gaan hardlopen :D

Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 juni 2008 om 16:11:
goedzo! het zou zonde zijn als het gelijk weer overbelast.

ja idd, en daar heb ik niet veel zin in.. dus daarom ff goed laten genezen :D (wil namelijk ook weer kunnen pumpen en attacken :P)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 juni 2008 om 17:44:
wat op zn kop staat dat gaat ooit weer een keer recht staan en je hoeft je verhaal ook niet hier neer te zetten. tis al fijn genoeg voor je dat je je hoofd ff helemaal leeg kan maken door te gaan hardlopen

:jaja: inderdaad! Wilde vanmiddag wel want ik voelde me zo ellendig :-( maarja, kwam net terug van schoolkamp dus ik ben echt een wrak :dood: Eerst maar eens wat slaap inhalen, dan zien we morgen wel verder :D

Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 juni 2008 om 17:44:
ja idd, en daar heb ik niet veel zin in.. dus daarom ff goed laten genezen (wil namelijk ook weer kunnen pumpen en attacken

wat is pumpen en attacken? 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 juni 2008 om 22:44:
inderdaad! Wilde vanmiddag wel want ik voelde me zo ellendig maarja, kwam net terug van schoolkamp dus ik ben echt een wrak Eerst maar eens wat slaap inhalen, dan zien we morgen wel verder

en was het een leuk schoolkamp :P rust iig maar ff lkkr uit :D :P

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 juni 2008 om 22:44:
wat is pumpen en attacken?

Bodypump is een krachttraining op muziek, doel van pump is het versterken van je spieren.
er zijn 10 nrs en elk nr richt zicht op een spicifieke spiergroep (Dus, rug, buik, biceps, triceps, etc etc)

Bodyattack is een high-impacht conditie training. (ook op muziek)

ik geef daar les in op de sportschool :D

Waarschuw beheerder
Zo net ff een schema opgezocht om een halve marathon uit te lopen. Ben erg benieuwd. Ik heb altijd het idee gehad dat 15 km hardlopen voor mij de max is. Maar in plaats van steeds sneller te lopen wil ik liever steeds verder lopen. Als het me echt niet lukt ga ik gewoon mn best doen om de 15 km sneller te lopen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 28 juni 2008 om 13:05:
Zo net ff een schema opgezocht om een halve marathon uit te lopen. Ben erg benieuwd. Ik heb altijd het idee gehad dat 15 km hardlopen voor mij de max is. Maar in plaats van steeds sneller te lopen wil ik liever steeds verder lopen. Als het me echt niet lukt ga ik gewoon mn best doen om de 15 km sneller te lopen.

:d das een hele goeie instelling :D
en weetje, hoe verder de afstand hoe langzamer je eigenlijk MOET lopen..

mijn snelheidstempo op de Halve Marathon ligt veel hoger dan op een Hele Marathon.
Als ik het zelfde tempo van de halve op de hele zou lopen dan zou ik na 21,1km neerstorten, dan kan ik de hele gewoon niet uitlopen..

heel veel succes met je training op de halve marathon :D
wanneer denk je dat je de eerste halve wil gaan doen?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 28 juni 2008 om 16:49:
heel veel succes met je training op de halve marathon
wanneer denk je dat je de eerste halve wil gaan doen?

Dank je wel. 12 oktober in Eindhoven. Ben erg benieuwd. Qua tijd moet het lukken. Het schema duurt 10 weken en het duurt nog zo'n 13 weken. Dus dan kan ik nog een keer een stap terug doen als het niet zo lekker gaat. ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 28 juni 2008 om 16:57:
een stap terug doen

Dacht dat je vooruit moest lopen. :vaag:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mike E op zaterdag 28 juni 2008 om 17:02:
Dacht dat je vooruit moest lopen.

Ik loop altijd achterstevoren. :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 28 juni 2008 om 17:04:
Ik loop altijd achterstevoren.

Aha, apart! Vrouwen! :p

Waarschuw beheerder
Dank je wel. 12 oktober in Eindhoven. Ben erg benieuwd. Qua tijd moet het lukken. Het schema duurt 10 weken en het duurt nog zo'n 13 weken. Dus dan kan ik nog een keer een stap terug doen als het niet zo lekker gaat.

ooh kej :D komt zeker wel goed :D als je maar in je achterhoofd houdt dat het uitlopen van een halve marathon belangrijker is dan de tijd ;) :D en mocht 12okt. net iets te vroeg zijn kan je altijd 19 oktober de halve van amsterdam doen O:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Dank je wel. 12 oktober in Eindhoven. Ben erg benieuwd. Qua tijd moet het lukken. Het schema duurt 10 weken en het duurt nog zo'n 13 weken. Dus dan kan ik nog een keer een stap terug doen als het niet zo lekker gaat.

Oke dan (y) Moet je zeker lukken. Eindhoven was vorig jaar mijn eerste wedstrijd. Ook dit jaar heb ik me uiteraard weer ingeschreven. gezellig loopje hoor (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M`83 op zondag 29 juni 2008 om 15:59:
Oke dan Moet je zeker lukken. Eindhoven was vorig jaar mijn eerste wedstrijd. Ook dit jaar heb ik me uiteraard weer ingeschreven. gezellig loopje hoor

hm.. dat wordt em voor mij volgend jaar, de halve van eindhoven :)
(dit jaar al de hele van amsterdam O:))

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 juni 2008 om 15:43:
en mocht 12okt. net iets te vroeg zijn kan je altijd 19 oktober de halve van amsterdam doen

Haha :lol: Lastig kiezen met verschillende loopjes rond dezelfde tijd. Eindhoven is dichtbij huis dus dat vind ik ook handig. ;)

Moet je zeker lukken. Eindhoven was vorig jaar mijn eerste wedstrijd. Ook dit jaar heb ik me uiteraard weer ingeschreven. gezellig loopje hoor

Ik ben heel benieuwd. Eerst maar eens beginnen met de training. Vandaag lekker rustig beginnen met 40 min D1 en daarna 10 min D2.

gezellig loopje hoor

Om te kijken is meestal ook erg gezellig. :D ;)
Waarschuw beheerder
Zo, na een dag of vijf niet te hebben gelopen (maar wel een heerlijke alternatieve training in de vorm van bier/voetbal/bier/voetbal/slapen op de bank) de schoenen maar weer eens aangetrokken voor ongeveer 10,5km. Opvallend druk met lopers langs de route, maar goed, het was natuurlijk ook erg lekker weer, en voor morgen zijn de voorspellingen een stuk minder...

Grootste stuk lekker ontspannen gelopen, km of 3 wat steviger tempo. Er moet zaterdag toch weer 15km afgelegd worden natuurlijk :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 juli 2008 om 09:05:
Haha Lastig kiezen met verschillende loopjes rond dezelfde tijd. Eindhoven is dichtbij huis dus dat vind ik ook handig.

ja he :P is best wel lastig :P

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 juli 2008 om 09:05:
Ik ben heel benieuwd. Eerst maar eens beginnen met de training. Vandaag lekker rustig beginnen met 40 min D1 en daarna 10 min D2.

succes er mee he :D b)

Uitspraak van basd op dinsdag 1 juli 2008 om 23:00:
Zo, na een dag of vijf niet te hebben gelopen (maar wel een heerlijke alternatieve training in de vorm van bier/voetbal/bier/voetbal/slapen op de bank) de schoenen maar weer eens aangetrokken voor ongeveer 10,5km.

bier / voetbal / bier / voetbal / slapen noem ik geen alternatief :P :lol: maargoed, het mag een xtje O:) :P
en hoe ging de 10,5km? :)

morgen zijn de voorspellingen een stuk minder...

helemaal niet, morgen gaat het regen :D topweer om te lopen!! :D :cheer: dat wordt dan een 25km duurloop morgen :D b)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 juli 2008 om 23:26:
bier / voetbal / bier / voetbal / slapen noem ik geen alternatief maargoed, het mag een xtje
en hoe ging de 10,5km?

Heerlijk :)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 juli 2008 om 23:26:
helemaal niet, morgen gaat het regen topweer om te lopen!! dat wordt dan een 25km duurloop morgen

Niet als het zo benauwd is of gaat hagelen :nocheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Zo lekkere training gehad, al was het flink zweten. op naar zaterdag.. BanktotBank loop B)
Waarschuw beheerder
donateur
Heeft iemand trouwens al het nike+ horloge of band? Het ziet er gaaf uit, mar ben benieuwd naar de ervaringen (is het praktisch?)

Waarschuw beheerder
:D en Jop is weer trug van zn duurloop :D
25km gelopen in de regen :D :cheer: ging super :D
tijd: 02:10:23 (pr op de 25km verbeterd iig :P)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 juli 2008 om 22:54:
en Jop is weer trug van zn duurloop
25km gelopen in de regen ging super
tijd: 02:10:23 (pr op de 25km verbeterd iig )

Geen last meer van de blessure dus? Mooi zo!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M`83 op woensdag 2 juli 2008 om 22:36:
Heeft iemand trouwens al het nike+ horloge of band? Het ziet er gaaf uit, mar ben benieuwd naar de ervaringen (is het praktisch?)

zeker praktisch :yes: je belangrijkste spier in de gate houden!
ik vind t fijn dat er een own-zone opzit en ik zie hoeveel cals ik verbrand koolhydraten of vet percentage :p en je kunt zien of je conditioneel verbeterd :)
zo kun je je traineing supercompleet maken omdat je schemaas kunt instellen en je weet waar je mee bezig bent ;p (ps ik heb polar f6)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van basd op donderdag 3 juli 2008 om 07:42:
Geen last meer van de blessure dus? Mooi zo!

klopt :D nergens last van b) :D :cheer:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Er moet zaterdag toch weer 15km afgelegd worden natuurlijk

Ook weer gelukt, eindtijd rond de 1.14. Niet al te snel (PR op de 10EM ligt lager..) maar gezien mijn conditie momenteel ben ik dik tevreden. Het was ook nog vrij benauwd vond ik, zeker de eerste 5km, dat hielp ook niet echt. Lekker constant gelopen, laatste vijf km nog iets versneld.

Leuke loop wederom, goede organisatie en mooi parcours, lekker over de Veluwe.

Op de terugweg nog gemoond door een paar dames (nou ja, dames.. Ik weet nog wel een TV-programmaatje waar ze niet in zouden misstaan) die duidelijk op weg waren naar Sensation en even langs de A1 stonden.. Sowieso geslaagde avond dus :P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 28 juni 2008 om 12:34:
en was het een leuk schoolkamp rust iig maar ff lkkr uit

het was enorm leuk! maar wel erg vermoeiend, ook voor de kids, maar ik was kapot toen ik weer thuis was :) Inmiddels wel uitgerust, maar in het koppie nog steeds niet :nocheer: Daarom morgen maar weer ff lopen, kijken of ik wat leeg kan lopen, zou wel prettig zijn
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 28 juni 2008 om 12:34:
Bodypump is een krachttraining op muziek, doel van pump is het versterken van je spieren.
er zijn 10 nrs en elk nr richt zicht op een spicifieke spiergroep (Dus, rug, buik, biceps, triceps, etc etc)

Oh dat klinkt leuk! Da's ook wel wat voor mij denk ik, lopen is leuk, maar wil ook de boel wat strakker hebben eigenlijk 8)
Zo net ff een schema opgezocht om een halve marathon uit te lopen. Ben erg benieuwd. Ik heb altijd het idee gehad dat 15 km hardlopen voor mij de max is. Maar in plaats van steeds sneller te lopen wil ik liever steeds verder lopen. Als het me echt niet lukt ga ik gewoon mn best doen om de 15 km sneller te lopen

succes!
Uitspraak van basd op zaterdag 5 juli 2008 om 23:38:
Op de terugweg nog gemoond door een paar dames (nou ja, dames.. Ik weet nog wel een TV-programmaatje waar ze niet in zouden misstaan) die duidelijk op weg waren naar Sensation en even langs de A1 stonden.. Sowieso geslaagde avond dus

:lol: ohja, white is vanavond ja! Ik ga volgende week naar Black :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 juli 2008 om 23:57:
het was enorm leuk! maar wel erg vermoeiend, ook voor de kids, maar ik was kapot toen ik weer thuis was Inmiddels wel uitgerust, maar in het koppie nog steeds niet Daarom morgen maar weer ff lopen, kijken of ik wat leeg kan lopen, zou wel prettig zijn

You go girl :) Sterkte d'r mee, voor mij helpt een lekker lang stuk lopen in ieder geval altijd goed als ik ergens mee zit.. Lekker je hoofd leeg maken en ik krijg vaak goede ideeen tijdens het lopen.

Het eerste stuk is dan om alles van je af te zetten, en daarna kijk je overal met een frisse blik tegen aan en zie je alles net even anders..

Waarschuw beheerder
Ook weer gelukt, eindtijd rond de 1.14. Niet al te snel (PR op de 10EM ligt lager..) maar gezien mijn conditie momenteel ben ik dik tevreden. Het was ook nog vrij benauwd vond ik, zeker de eerste 5km, dat hielp ook niet echt. Lekker constant gelopen, laatste vijf km nog iets versneld.

Leuke loop wederom, goede organisatie en mooi parcours, lekker over de Veluwe.

mooie tijd hoor :) en lkkr dat er er wel ff van genoten hebt :D

het was enorm leuk! maar wel erg vermoeiend, ook voor de kids, maar ik was kapot toen ik weer thuis was Inmiddels wel uitgerust, maar in het koppie nog steeds niet Daarom morgen maar weer ff lopen, kijken of ik wat leeg kan lopen, zou wel prettig zijn

en hoe ging het lopen na je vermoeinende schoolkamp :P

Oh dat klinkt leuk! Da's ook wel wat voor mij denk ik, lopen is leuk, maar wil ook de boel wat strakker hebben eigenlijk

hm dan is pump je wel aan te raden :D en goed advies: train je bovenlichaam met minder gewicht dan je been spieren.. ;)

ohja, white is vanavond ja! Ik ga volgende week naar Black

geen black voor mij meer, slechte ervaringen mee gehad :(
dit jaar naar Dance Valley :D
Waarschuw beheerder
heb altijd het idee gehad dat 15 km hardlopen voor mij de max is. Maar in plaats van steeds sneller te lopen wil ik liever steeds verder lopen.

:jaja: Heb ik ook hoor. Dat lijkt gewoon voor jezelf een veel grotere prestatie.
Ik loop in september de halve voor de tweede keer en ga daarna voor grotere afstanden.
Wil 'm een stuk sneller lopen als de vorige keer, maar vind op snelheid trainen lang niet zo leuk :bloos:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van lindaaatje op zondag 6 juli 2008 om 22:01:
Ik loop in september de halve voor de tweede keer en ga daarna voor grotere afstanden.

Rotterdam?

Wil 'm een stuk sneller lopen als de vorige keer, maar vind op snelheid trainen lang niet zo leuk

Wat is je PR en waar streef je nu naar?

Ik ken het wel, en heb het gisteren nog maar weer eens bevestigd gekregen.. Ben ook niet echt voor snelheid in de wieg gelegd (dan zou ik inderdaad ook veel meer intervaltrainingen moeten doen en die vind ik niet echt leuk) maar lang doorlopen, dat kan ik wel..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van basd op zondag 6 juli 2008 om 22:09:
Rotterdam?

:jaja:

Uitspraak van basd op zondag 6 juli 2008 om 22:09:
Wat is je PR en waar streef je nu naar?

Ruim 2 uur, richt me nu op 1:45. Moet lukken, want weet dat ik de afstand kan halen, dus hoef nu eigenlijk alleen maar te versnellen.

Wel 's beginnen met echt ervoor trainen 8)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van basd op zondag 6 juli 2008 om 00:28:
You go girl Sterkte d'r mee, voor mij helpt een lekker lang stuk lopen in ieder geval altijd goed als ik ergens mee zit.. Lekker je hoofd leeg maken en ik krijg vaak goede ideeen tijdens het lopen.

Het eerste stuk is dan om alles van je af te zetten, en daarna kijk je overal met een frisse blik tegen aan en zie je alles net even anders..

Ben vandaag niet gegaan :$ tot 1 uur op bed gelegen en werd toen gebeld door m'n ouders of ik langskwam, dus ik ga morgen echt! als het droog is dan 8)
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 juli 2008 om 19:12:
en hoe ging het lopen na je vermoeinende schoolkamp

nouja, dat zullen jullie morgen wel horen dan :lol:
hm dan is pump je wel aan te raden en goed advies: train je bovenlichaam met minder gewicht dan je been spieren..

hmmz ok, ik zal het onthouden!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van lindaaatje op zondag 6 juli 2008 om 22:11:
Ruim 2 uur, richt me nu op 1:45. Moet lukken, want weet dat ik de afstand kan halen, dus hoef nu eigenlijk alleen maar te versnellen.

Wel 's beginnen met echt ervoor trainen

dat moet zeker lukken.. wat goede snelheidstrainingen zijn, is intervaltrainingen..
en elke keer een ander iets doen.

mijn streven voor de halve van Rotterdam is onder de 01:41:24 lopen ;)
Waarschuw beheerder
donateur
20 km per week,.. goed voor de conditi en scheelt weer geld op de feesies :bloos:
Waarschuw beheerder
Nog mensen die straks in September de damloop gaan doen?
Waarschuw beheerder

Mooi streven, 1.45. Is ook een makkelijke tijd om je tijdens trainingen op te richten, precies 12 km/u..

Uitspraak van verwijderd op zondag 6 juli 2008 om 22:29:
Ben vandaag niet gegaan tot 1 uur op bed gelegen en werd toen gebeld door m'n ouders of ik langskwam, dus ik ga morgen echt! als het droog is dan

Ook lekker :)

Uitspraak van verwijderd op maandag 7 juli 2008 om 00:06:
mijn streven voor de halve van Rotterdam is onder de 01:41:24 lopen

Dat moet toch wel te doen zijn voor je.. Jij loopt volgens mij sneller dan ik en mijn PR is 1.38..

Uitspraak van FF op maandag 7 juli 2008 om 01:14:

Jazeker! Wel net terug van vakantie dan, dus moet maar even zien hoe het tegen die tijd met de conditie / snelheid is :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 juli 2008 om 22:29:
als het droog is dan

:o Lekker met regen lopen. Ik heb weleens gehoord dat er dan meer zuurstof in de lucht zit en dat het daarom lekker loopt met regen. Geen idee of het zo is, maar het klonk wel aannemelijk. ;) Toch wel blij dat ik vanomrgen tussen de buien doorgelopen ben. :D

Op de terugweg nog gemoond door een paar dames (nou ja, dames.. Ik weet nog wel een TV-programmaatje waar ze niet in zouden misstaan) die duidelijk op weg waren naar Sensation

Witte billen dus? ;P

Daarom morgen maar weer ff lopen, kijken of ik wat leeg kan lopen, zou wel prettig zijn

Heerlijk als je het druk hebt met van alles en nog wat om dan lekker ver weg te lopen.

dit jaar naar Dance Valley

Ik ook :cheer:

Ik loop in september de halve voor de tweede keer

Goed hoor! Voor welke afstanden wil je gaan? Verder lopen lijkt idd een grotere prestatie dan sneller lopen.

gebruik je ook een schema of verzin je zelf steeds wat?

Uitspraak van FF op maandag 7 juli 2008 om 01:14:

misschien een ander jaar. het is denk ik verstandig om me nu eerst te richten op de halve in eindhoven.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 juli 2008 om 11:19:
Lekker met regen lopen. Ik heb weleens gehoord dat er dan meer zuurstof in de lucht zit en dat het daarom lekker loopt met regen. Geen idee of het zo is, maar het klonk wel aannemelijk. Toch wel blij dat ik vanomrgen tussen de buien doorgelopen ben.

beetje regen is niet erg, maar gister kwamen hier buien voorbij, daar wil ik niet doorheen lopen hoor! en van die zuurstof klopt wel, normaal puf ik altijd voordat ik ga lopen ivm inspanningsastma, maar met regen heb ik de puf nauwelijks nodig.......bizar :/
Heerlijk als je het druk hebt met van alles en nog wat om dan lekker ver weg te lopen.

:jaja: even m'n ontbijtje laten zakken, wat opruimen hier in huis en dan lekker rennen zo!
Waarschuw beheerder
Witte billen dus?

Inderdaad ja..

Verder lopen lijkt idd een grotere prestatie dan sneller lopen.

Ik zou zelf de een niet beter / groter dan de ander willen noemen, maar het is inderdaad wel een groot verschil :)
Waarschuw beheerder
gebruik je ook een schema of verzin je zelf steeds wat?

Verzin zelf maar wat, maar kan wel weer gaan kijken voor een schema. Volgensmij zijn er ook te vinden waar je speciaal voor een bepaalde tijd traint.

Voor welke afstanden wil je gaan?

Hele, in Rotterdam in april, dus dat zien we daarna wel weer ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 juli 2008 om 22:54:
gelopen in de regen

Net een wisselduurloopje van 9,5 km gedaan, ook lekker in de regen.. Eerst alleen een beetje miezerregen, maar aan het einde kwam het echt met bakken uit de lucht.. Heerlijk :) Veel beter dan dat benauwde, kon merken dat het lopen veel makkelijker ging.. Alleen de benen lieten nog even weten dat ze zaterdag toch best hard hadden gewerkt.

Waarschuw beheerder
en Jop heeft ook niet stil gestaan :)
net terug van de weekselijkse looptraining vanuit de sportschool :)

30min. duurloop op D3 tempo
en daarna 10x 100meter sprint met 200m jogpauze.

results sprint:
Track 1: 20sec.
track 2: 20sec.
track 3: 18 sec.
track 4: 15 sec.
track 5: 15 sec.
track 6: 16 sec.
track 7: 14 sec.
track 8: 14 sec.
track 9: 13 sec.
track 10: 13 sec.

b)

programma voor morgen:
duurloop D3 / D4 tempo 15km.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 juli 2008 om 22:50:
duurloop D3 / D4 tempo 15km.

D4? Is dat niet belachelijk snel voor een duurloop (het woord zegt het al..). Even ervan uitgaande dat jij ook bij D0 begint te tellen :) D4 is volgens mij alleen interessant als je 100m sprints gaat doen..

Lekker trouwens, zo'n intervaltraining.. Ik kan het niet opbrengen, vind er niet veel aan, maar zou het wel af en toe moeten doen want het is wel erg goed, al was het alleen maar voor de afwisseling.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van basd op dinsdag 8 juli 2008 om 06:41:
D4? Is dat niet belachelijk snel voor een duurloop (het woord zegt het al..). Even ervan uitgaande dat jij ook bij D0 begint te tellen D4 is volgens mij alleen interessant als je 100m sprints gaat doen..

O:) vooruit, hoogtempo D3 :P

Uitspraak van basd op dinsdag 8 juli 2008 om 06:41:
Lekker trouwens, zo'n intervaltraining.. Ik kan het niet opbrengen, vind er niet veel aan, maar zou het wel af en toe moeten doen want het is wel erg goed, al was het alleen maar voor de afwisseling.

een interval kan saai zijn, maar tis een hele goede training voor de marathon ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 juli 2008 om 10:01:
een interval kan saai zijn, maar tis een hele goede training voor de marathon

Ik weet het, en heb het ook wel gedaan en resultaat gemerkt, maar ik vind het gewoon niet leuk :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van basd op dinsdag 8 juli 2008 om 10:15:
Ik weet het, en heb het ook wel gedaan en resultaat gemerkt, maar ik vind het gewoon niet leuk

ook dingen doen die je niet leuk vindt he O:) :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van lindaaatje op maandag 7 juli 2008 om 19:26:
Volgensmij zijn er ook te vinden waar je speciaal voor een bepaalde tijd traint.

Ja, ik heb gewoon de halve marathon uitlopen :P

Uitspraak van lindaaatje op maandag 7 juli 2008 om 19:26:
Hele, in Rotterdam in april, dus dat zien we daarna wel weer

Wauw, wat een ambitie. ;)

Uitspraak van basd op maandag 7 juli 2008 om 12:52:
Ik zou zelf de een niet beter / groter dan de ander willen noemen

Dan heb ik het niet over prestaties van anderen maar puur voor mezelf.
Waarschuw beheerder
Heb al schema gevonden op hardloopschema.nl, maar kan 'm niet printen omdat ik geen abonnement heb. Iemand hier wel?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van lindaaatje op dinsdag 8 juli 2008 om 17:11:
Heb al schema gevonden op hardloopschema.nl, maar kan 'm niet printen omdat ik geen abonnement heb. Iemand hier wel?

Ik heb ook geen abonnement maar het hardloopschema geopend via loperzz ofzo en toen gekopieerd naar word en uitgeprint op mn werk. :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 juli 2008 om 16:48:
Dan heb ik het niet over prestaties van anderen maar puur voor mezelf.

Ah okee, dan heb ik het niet helemaal goed begrepen.. Dat heb je wel eens.