Nee sorry, ik ben een paar weken afwezig geweest vanwege allemaal persoonlijke drama's, relatie uit na 4,5 jaar, bijna m'n huis kwijt, auto kapot
Maar da's wel zuur zeg gelukkig dat het snel geneest, maar zal wel voorzichtig blijven doen
zo.. das even heftig hopelijk gaat het nu wel weer wat met je, hopelijk kun je je boosheid en alles even lekker dr uit lopen in iedergeval veel sterkte met alles
ja idd.. maargoed, ik doe zeker wel voorzichtig..
M'n wereld staat nog steeds op z'n kop. Ingewikkeld verhaal, zal ik jullie verder niet mee lastig vallen Kan met lopen iig wel goed m'n hoofd leeg maken
goedzo! het zou zonde zijn als het gelijk weer overbelast.
wat op zn kop staat dat gaat ooit weer een keer recht staan en je hoeft je verhaal ook niet hier neer te zetten. tis al fijn genoeg voor je dat je je hoofd ff helemaal leeg kan maken door te gaan hardlopen
ja idd, en daar heb ik niet veel zin in.. dus daarom ff goed laten genezen (wil namelijk ook weer kunnen pumpen en attacken
inderdaad! Wilde vanmiddag wel want ik voelde me zo ellendig maarja, kwam net terug van schoolkamp dus ik ben echt een wrak Eerst maar eens wat slaap inhalen, dan zien we morgen wel verder
wat is pumpen en attacken?
Zo net ff een schema opgezocht om een halve marathon uit te lopen. Ben erg benieuwd. Ik heb altijd het idee gehad dat 15 km hardlopen voor mij de max is. Maar in plaats van steeds sneller te lopen wil ik liever steeds verder lopen. Als het me echt niet lukt ga ik gewoon mn best doen om de 15 km sneller te lopen.
heel veel succes met je training op de halve marathon
wanneer denk je dat je de eerste halve wil gaan doen?
Dank je wel. 12 oktober in Eindhoven. Ben erg benieuwd. Qua tijd moet het lukken. Het schema duurt 10 weken en het duurt nog zo'n 13 weken. Dus dan kan ik nog een keer een stap terug doen als het niet zo lekker gaat.
Dank je wel. 12 oktober in Eindhoven. Ben erg benieuwd. Qua tijd moet het lukken. Het schema duurt 10 weken en het duurt nog zo'n 13 weken. Dus dan kan ik nog een keer een stap terug doen als het niet zo lekker gaat.
Oke dan Moet je zeker lukken. Eindhoven was vorig jaar mijn eerste wedstrijd. Ook dit jaar heb ik me uiteraard weer ingeschreven. gezellig loopje hoor
en mocht 12okt. net iets te vroeg zijn kan je altijd 19 oktober de halve van amsterdam doen
Moet je zeker lukken. Eindhoven was vorig jaar mijn eerste wedstrijd. Ook dit jaar heb ik me uiteraard weer ingeschreven. gezellig loopje hoor
gezellig loopje hoor
Haha Lastig kiezen met verschillende loopjes rond dezelfde tijd. Eindhoven is dichtbij huis dus dat vind ik ook handig.
Ik ben heel benieuwd. Eerst maar eens beginnen met de training. Vandaag lekker rustig beginnen met 40 min D1 en daarna 10 min D2.
Zo, na een dag of vijf niet te hebben gelopen (maar wel een heerlijke alternatieve training in de vorm van bier/voetbal/bier/voetbal/slapen op de bank) de schoenen maar weer eens aangetrokken voor ongeveer 10,5km.
morgen zijn de voorspellingen een stuk minder...
bier / voetbal / bier / voetbal / slapen noem ik geen alternatief maargoed, het mag een xtje
en hoe ging de 10,5km?
helemaal niet, morgen gaat het regen topweer om te lopen!! dat wordt dan een 25km duurloop morgen
Heeft iemand trouwens al het nike+ horloge of band? Het ziet er gaaf uit, mar ben benieuwd naar de ervaringen (is het praktisch?)
Er moet zaterdag toch weer 15km afgelegd worden natuurlijk
en was het een leuk schoolkamp rust iig maar ff lkkr uit
Bodypump is een krachttraining op muziek, doel van pump is het versterken van je spieren.
er zijn 10 nrs en elk nr richt zicht op een spicifieke spiergroep (Dus, rug, buik, biceps, triceps, etc etc)
Zo net ff een schema opgezocht om een halve marathon uit te lopen. Ben erg benieuwd. Ik heb altijd het idee gehad dat 15 km hardlopen voor mij de max is. Maar in plaats van steeds sneller te lopen wil ik liever steeds verder lopen. Als het me echt niet lukt ga ik gewoon mn best doen om de 15 km sneller te lopen
Op de terugweg nog gemoond door een paar dames (nou ja, dames.. Ik weet nog wel een TV-programmaatje waar ze niet in zouden misstaan) die duidelijk op weg waren naar Sensation en even langs de A1 stonden.. Sowieso geslaagde avond dus
het was enorm leuk! maar wel erg vermoeiend, ook voor de kids, maar ik was kapot toen ik weer thuis was Inmiddels wel uitgerust, maar in het koppie nog steeds niet Daarom morgen maar weer ff lopen, kijken of ik wat leeg kan lopen, zou wel prettig zijn
Ook weer gelukt, eindtijd rond de 1.14. Niet al te snel (PR op de 10EM ligt lager..) maar gezien mijn conditie momenteel ben ik dik tevreden. Het was ook nog vrij benauwd vond ik, zeker de eerste 5km, dat hielp ook niet echt. Lekker constant gelopen, laatste vijf km nog iets versneld.
Leuke loop wederom, goede organisatie en mooi parcours, lekker over de Veluwe.
het was enorm leuk! maar wel erg vermoeiend, ook voor de kids, maar ik was kapot toen ik weer thuis was Inmiddels wel uitgerust, maar in het koppie nog steeds niet Daarom morgen maar weer ff lopen, kijken of ik wat leeg kan lopen, zou wel prettig zijn
Oh dat klinkt leuk! Da's ook wel wat voor mij denk ik, lopen is leuk, maar wil ook de boel wat strakker hebben eigenlijk
ohja, white is vanavond ja! Ik ga volgende week naar Black
heb altijd het idee gehad dat 15 km hardlopen voor mij de max is. Maar in plaats van steeds sneller te lopen wil ik liever steeds verder lopen.
Ik loop in september de halve voor de tweede keer en ga daarna voor grotere afstanden.
Wil 'm een stuk sneller lopen als de vorige keer, maar vind op snelheid trainen lang niet zo leuk
Rotterdam?
Wat is je PR en waar streef je nu naar?
You go girl Sterkte d'r mee, voor mij helpt een lekker lang stuk lopen in ieder geval altijd goed als ik ergens mee zit.. Lekker je hoofd leeg maken en ik krijg vaak goede ideeen tijdens het lopen.
Het eerste stuk is dan om alles van je af te zetten, en daarna kijk je overal met een frisse blik tegen aan en zie je alles net even anders..
en hoe ging het lopen na je vermoeinende schoolkamp
hm dan is pump je wel aan te raden en goed advies: train je bovenlichaam met minder gewicht dan je been spieren..
Ruim 2 uur, richt me nu op 1:45. Moet lukken, want weet dat ik de afstand kan halen, dus hoef nu eigenlijk alleen maar te versnellen.
Wel 's beginnen met echt ervoor trainen
Ruim 2 uur, richt me nu op 1:45. Moet lukken, want weet dat ik de afstand kan halen, dus hoef nu eigenlijk alleen maar te versnellen.
Ben vandaag niet gegaan tot 1 uur op bed gelegen en werd toen gebeld door m'n ouders of ik langskwam, dus ik ga morgen echt! als het droog is dan
mijn streven voor de halve van Rotterdam is onder de 01:41:24 lopen
Nog mensen die straks in September de damloop gaan doen?
als het droog is dan
Op de terugweg nog gemoond door een paar dames (nou ja, dames.. Ik weet nog wel een TV-programmaatje waar ze niet in zouden misstaan) die duidelijk op weg waren naar Sensation
Daarom morgen maar weer ff lopen, kijken of ik wat leeg kan lopen, zou wel prettig zijn
dit jaar naar Dance Valley
Ik loop in september de halve voor de tweede keer
Nog mensen die straks in September de damloop gaan doen?
Lekker met regen lopen. Ik heb weleens gehoord dat er dan meer zuurstof in de lucht zit en dat het daarom lekker loopt met regen. Geen idee of het zo is, maar het klonk wel aannemelijk. Toch wel blij dat ik vanomrgen tussen de buien doorgelopen ben.
Heerlijk als je het druk hebt met van alles en nog wat om dan lekker ver weg te lopen.
Witte billen dus?
Verder lopen lijkt idd een grotere prestatie dan sneller lopen.
gebruik je ook een schema of verzin je zelf steeds wat?
Voor welke afstanden wil je gaan?
gelopen in de regen
duurloop D3 / D4 tempo 15km.
D4? Is dat niet belachelijk snel voor een duurloop (het woord zegt het al..). Even ervan uitgaande dat jij ook bij D0 begint te tellen D4 is volgens mij alleen interessant als je 100m sprints gaat doen..
Lekker trouwens, zo'n intervaltraining.. Ik kan het niet opbrengen, vind er niet veel aan, maar zou het wel af en toe moeten doen want het is wel erg goed, al was het alleen maar voor de afwisseling.
Volgensmij zijn er ook te vinden waar je speciaal voor een bepaalde tijd traint.
Hele, in Rotterdam in april, dus dat zien we daarna wel weer
Ik zou zelf de een niet beter / groter dan de ander willen noemen
Heb al schema gevonden op hardloopschema.nl, maar kan 'm niet printen omdat ik geen abonnement heb. Iemand hier wel?