Partyflock

Forumonderwerp · 768352
3 volgers · 44240x bekeken
Waarschuw beheerder
Wie doet er hier aan hardlopen?
Ik heb het vroeger jarenlang gedaan en wil nu weer beginnen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 september 2007 om 12:34:
en waarom zit je tegen de 7-heuvelenloop op? is ie zo zwaar dan?

Ik heb nog nooit 15 km gelopen en dan nog over 7-heuvelen. 8) Ik loop nu regelmatig 10 km. En 15 km vlak dat zal niet zo'n probleem zijn, maar die heuvels... :P Ik weet niet hoe erg die heuvels zijn. Heb wel gehoord dat het veel vals plat is en daar kun je je behoorlijk op stuk lopen.

volgens mij kan je geen halve doen

:O Echt niet? Hmm, ik denk al jaren dat ik daar mijn eerste halve marathon ga lopen. Niet dus. Jammer.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 september 2007 om 13:10:
Ik heb nog nooit 15 km gelopen en dan nog over 7-heuvelen. Ik loop nu regelmatig 10 km. En 15 km vlak dat zal niet zo'n probleem zijn, maar die heuvels... Ik weet niet hoe erg die heuvels zijn. Heb wel gehoord dat het veel vals plat is en daar kun je je behoorlijk op stuk lopen

hm.. vals plat dat is dus echt niet fijn... hm als je de 7-heuvelenloop gehaald hebt, dan kun je denk ik ook wel de bruggenloop doen in rotterdam :P

Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 september 2007 om 13:10:
Echt niet? Hmm, ik denk al jaren dat ik daar mijn eerste halve marathon ga lopen. Niet dus. Jammer.

ik weet het niet zeker hoor, maar in iedergeval bij inschrijven staat er niks bij over halve marathon op 13 april.. je zou even kunnen mailen naar de organisatie?
(www.fortismarathonrotterdam.nl) (info@fortismarathonrotterdam.nl)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 september 2007 om 13:18:
ik weet het niet zeker hoor, maar in iedergeval bij inschrijven staat er niks bij over halve marathon op 13 april.. je zou even kunnen mailen naar de organisatie?

Denk dat je gelijk hebt. :nocheer: Jammer. Misschien de 10 km dan maar, want het lijkt me wel wat om in rotterdam te lopen.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 september 2007 om 13:18:
hm.. vals plat dat is dus echt niet fijn... hm als je de 7-heuvelenloop gehaald hebt, dan kun je denk ik ook wel de bruggenloop doen in rotterdam

Kdoe nu al de eindhovense viaducten. :D Ook leuk.

Ga jij wel de marathon in rotterdam lopen?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 september 2007 om 13:42:
Denk dat je gelijk hebt. Jammer. Misschien de 10 km dan maar, want het lijkt me wel wat om in rotterdam te lopen

ik kan je verzekeren, Rotterdam is echt top...
ik heb de halve marathon gelopen (zie foto's album) op 09 september, en dat was gewoon echt een kick.. topsfeer, leuke mensen, noem maar op :D

Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 september 2007 om 13:42:
Kdoe nu al de eindhovense viaducten. Ook leuk.

Ga jij wel de marathon in rotterdam lopen?

is dat ook een 15km loop? (eindhovense viaducten? of doeje dat voorjezelf als training?

en ja.. ik heb me ingeschreven voor de Marathon van Rotterdam..
loop via een schema, in 15 weken de marathon lopen in 3.30uur :) en verder ga ik vanaf maandag mee lopen met een marathon groep van de atletiekvereniging.. (met de groep loop ik 3x in de week mee)

en verder als training af en toe een halve marathon lopen + 5, 10, 15km loopjes..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 september 2007 om 13:52:
is dat ook een 15km loop? (eindhovense viaducten? of doeje dat voorjezelf als training?

Was een grapje. ;) Bestaat de bruggenloop in rotterdam wel echt dan? Ik dacht dat dat een grapje van je was. :D

Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 september 2007 om 13:52:
en ja.. ik heb me ingeschreven voor de Marathon van Rotterdam

Dapper! Het verste wat ik ga lopen is een halve marathon en helaas dus niet die in rotterdam. Dan loop ik liever die van eindhoven in oktober (daar woon ik). Misschien een jaar later die van rotterdam. Mooie praatjes, eerst de 7-heuvelenloop maar eens uit zien te lopen. Ik volg een schema om een eindtijd van ongeveer 1 uur en 25 minuten te halen. Ben benieuwd. 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 september 2007 om 23:12:
Was een grapje. Bestaat de bruggenloop in rotterdam wel echt dan? Ik dacht dat dat een grapje van je was.

:roflol: ja zeker bestaat de bruggenloop in rotterdam ;) die is 15km :) http://www.fortisbruggenloop.nl/

Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 september 2007 om 23:12:
Dapper! Het verste wat ik ga lopen is een halve marathon en helaas dus niet die in rotterdam. Dan loop ik liever die van eindhoven in oktober (daar woon ik). Misschien een jaar later die van rotterdam. Mooie praatjes, eerst de 7-heuvelenloop maar eens uit zien te lopen. Ik volg een schema om een eindtijd van ongeveer 1 uur en 25 minuten te halen. Ben benieuwd.

haha ja he, leuke praatjes :P :lol:
zou een leuke tijd zijn, 1 uur en 25 minuten hoop voor je dat je het haalt :D wanneer is die van eindhoven? (niet dat ik die ga doen, ga namelijk 21oktober de halve marathon van amsterdam doen :))
ga je 16 december ook de A73 Marathon doen? (halve) die loopt over de snelweg van roermond naar venlo :P (dit is de eerste en laatste x dat ie over de snelweg loopt, dus unieke halve marathon :))

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 september 2007 om 08:09:
ja zeker bestaat de bruggenloop in rotterdam die is 15km http://www.fortisbruggenloop.nl/

Wauw en wat voor een loop. Mooi! Daar ga ik me voor inschrijven nu ik weet dat er geen halve in rdam is in april. :woepwoep:

ga je 16 december ook de A73 Marathon doen? (halve) die loopt over de snelweg van roermond naar venlo (dit is de eerste en laatste x dat ie over de snelweg loopt, dus unieke halve marathon

Zeker uniek over de snelweg. lekker alle ruimte. (y) Ik ga hem niet lopen want dan haal ik nog geen halve. 8) Ik wacht je foto's wel af in je album.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 september 2007 om 09:37:
Wauw en wat voor een loop. Mooi! Daar ga ik me voor inschrijven nu ik weet dat er geen halve in rdam is in april.

:D deze ga ik ook zeker doen.. denk dat de inschrijvingen in november / december opengaan.. :)
dan ga je toch de 10km doen op 13 april? :) (beter iets doen dan niets doen :P :P)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 september 2007 om 09:37:
Zeker uniek over de snelweg. lekker alle ruimte. Ik ga hem niet lopen want dan haal ik nog geen halve. Ik wacht je foto's wel af in je album.

ja idd, daarom doe ik deze ook :D vlakker kan je het niet hebben :D alleen irritant dat het parcours nog niet online staat :P hou mn album maar regelmatig in de gaten ;) :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 september 2007 om 09:44:
dan ga je toch de 10km doen op 13 april? (beter iets doen dan niets doen )

Niets doen gebeurt sowieso niet. :D 10 km vind ik erg kort om daarvoor naar rotterdam te gaan. Maar die bruggenloop dat wordt hem zeker. Dat lijkt me echt een hele gave. (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 september 2007 om 09:51:
Niets doen gebeurt sowieso niet. 10 km vind ik erg kort om daarvoor naar rotterdam te gaan. Maar die bruggenloop dat wordt hem zeker. Dat lijkt me echt een hele gave.

hm ja dat is zo.. dan ga je een 10km in eindhoven doen :P
jaa bruggenloop lijkt me ook vet :D gaan we em samen lopen :) O:) :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
gister van arnhem naar wageningen gelopen (ongeveer 16km) :)
veel stijging / dalingen :) een toptraining voor de bruggenloop in Rotterdam op 24 feb. (tijd: 1uur & 25 minuten :D)
Waarschuw beheerder
ja zeker bestaat de bruggenloop in rotterdam die is 15km http://www.fortisbruggenloop.nl/

Doe zeker wel mee. Leuke voorbereiding voor de halve marathon twee maanden later...

Moet zeggen dat het wel lastig is om jezelf te motiveren als het nog zo lang vooruit is. Zeker nu het s'morgens donker en koud is. :(
Waarschuw beheerder
marre, volgens mij kan je geen halve doen, je kan wel de RTV Rijnmond loop doen (= 10 km)

:o Zie het nu ook.

Ga ook de organisatie maar 's mailen. Zou jammer zijn als je daarvoor traint en hij wordt helemaal niet gelopen. :(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van lindaaatje op maandag 1 oktober 2007 om 10:14:
Doe zeker wel mee. Leuke voorbereiding voor de halve marathon twee maanden later...

Moet zeggen dat het wel lastig is om jezelf te motiveren als het nog zo lang vooruit is. Zeker nu het s'morgens donker en koud is

:D gezellig.. straks wordt het een PF meeting daarzo :lol:
welke halve marathon ga je doen? :)

door van te voren veel te trainen motiveer je jezelf.. (bedoel er dus mee van dat je tegen jezelf zegt van ik train nu voor de bruggenloop en mijn doel is de bruggenloop in een bepaalde tijd te lopen ;))

Waarschuw beheerder
heey

ik ga de halve marathon van amsterdam voor eerst mee doen ben benieuwd

heb de dam tot dam loop gedaan
ongetraint in 1.19.14 weet niet of die goed of slecht is was 16.4km oftewel 10 engelse mijls

daarna ook nog de 7 heuvelenloop die moet gezellig zijn
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 september 2007 om 13:23:
fietsen & zwemmen zijn goeie alternatieven ipv hardlopen
in iedergeval succes

nou het gaat weer een stuk beter
kan weerlopen zonder pijn, weet ook niet wat het is geweest

maar gister 30 min gelopen
en zojuist 43, gaat weer de goede kant op
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 oktober 2007 om 14:38:
ongetraint in 1.19.14 weet niet of die goed of slecht is was 16.4km oftewel 10 engelse mijls

Ja das cker nettjes gelopen!
en vooral als je het nog ongetraint gedaan heb ook :o

Waarschuw beheerder
heey

ik ga de halve marathon van amsterdam voor eerst mee doen ben benieuwd

:| zoo.. das zeker goed, en ongetraind nog wel..
hey ik ga hem ook lopen, de halve marathon van amsterdam :D

Uitspraak van Ulriqje op maandag 1 oktober 2007 om 15:47:
nou het gaat weer een stuk beter
kan weerlopen zonder pijn, weet ook niet wat het is geweest

maar gister 30 min gelopen
en zojuist 43, gaat weer de goede kant op

goed om te horen dat je weer kan lopen :D rustig opbouwen en straks zit je weer op je eigen tempo :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 oktober 2007 om 19:05:
goed om te horen dat je weer kan lopen

thanks!

rustig opbouwen en straks zit je weer op je eigen tempo

daar zit nu net de moeilijkheid ;p
ben niet zo goed in opbouwen
maar weet dat het noodzaak is

Waarschuw beheerder
zoo.. das zeker goed, en ongetraind nog wel..
hey ik ga hem ook lopen, de halve marathon van amsterdam

i will see you there then wat is ongeveer je verwachten tijd ?

ik heb geen enkel idee ik probeer hem gewoon uit te lopen ben wel een beetje aan trainen maar bij de dam tot dam loop had ik nog veel over ik deed maar wat ging pas versnellen bij 12 km

had ook wel van 8km punt kunnen versnellen achteraf dan had ik er nog wel wat minuutjes af kunnen snoepen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 oktober 2007 om 00:48:
i will see you there then wat is ongeveer je verwachten tijd ?

ik heb geen enkel idee ik probeer hem gewoon uit te lopen ben wel een beetje aan trainen maar bij de dam tot dam loop had ik nog veel over ik deed maar wat ging pas versnellen bij 12 km

had ook wel van 8km punt kunnen versnellen achteraf dan had ik er nog wel wat minuutjes af kunnen snoepen

:) mijn verwachte eindtijd is tussen de 1.30 en 1.40
ik kan je zeggen, een halve marathon is zwaarder dan de dam tot dam loop :P dus wat trainen zou je zeker helpen :D

en bouw de halve marathon gewoon op qua snelheid.. begin wat langzamer dan normaal en eindig met wat sneller tempo ;)
(mijn tempo zit tussen de 12km/h - 15km/h)
Waarschuw beheerder
Heb vanmorgen eindelijk weer 's gelopen. Merkte er helemala niets van dat ik zolang niets had gedaan.
Baal wel ontzettend dat er in Rotterdam geen halve marathon is in april, daar keek ik helemaal naar uit.
Weet nu nog niet wat ik ga doen. :(
Iig de Bruggenloop maar dat moet sowieso geen enkel probleem zijn.

Misschien de hele, maar weet niet of ik dat ooit zal kunnen en of dat in eenhalf jaar haalbaar is. Ga gewoon weer 3 keer per week lopen, doordeweeks fartlek en herstelloop en elke zaterdag een km langer duurloop. Vind op afstand lopen namelijk veel leuker en uitdagender dan op tijd...
En dan zie ik wel hoe ver ik uiteindelijk kom...

Zaterdag eerst s warmere broek halen, want krijg koude benen in de regen...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 oktober 2007 om 08:14:
mijn verwachte eindtijd is tussen de 1.30 en 1.40
ik kan je zeggen, een halve marathon is zwaarder dan de dam tot dam loop dus wat trainen zou je zeker helpen

dat ga ik zeker doen dus een tijd tussen de 1.45 en 1.50 moet voor een nieuweling als mij best netjes zijn dus ?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 oktober 2007 om 10:48:
dat ga ik zeker doen dus een tijd tussen de 1.45 en 1.50 moet voor een nieuweling als mij best netjes zijn dus ?

ja ik denk het wel, als je goed genoeg getraind hebt dan moet dat zeker lukken :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van lindaaatje op dinsdag 2 oktober 2007 om 10:35:
Heb vanmorgen eindelijk weer 's gelopen. Merkte er helemala niets van dat ik zolang niets had gedaan.
Baal wel ontzettend dat er in Rotterdam geen halve marathon is in april, daar keek ik helemaal naar uit.
Weet nu nog niet wat ik ga doen.
Iig de Bruggenloop maar dat moet sowieso geen enkel probleem zijn.

Misschien de hele, maar weet niet of ik dat ooit zal kunnen en of dat in eenhalf jaar haalbaar is. Ga gewoon weer 3 keer per week lopen, doordeweeks fartlek en herstelloop en elke zaterdag een km langer duurloop. Vind op afstand lopen namelijk veel leuker en uitdagender dan op tijd...
En dan zie ik wel hoe ver ik uiteindelijk kom...

Zaterdag eerst s warmere broek halen, want krijg koude benen in de regen...

aah dat is minder, dat het niet goed ging.. maarjah rustig opbouwen ;)
je kan toch ook de RTV rijnmond loop doen? is dan geen halve marathon maar toch weer 10km.. (beter iets dan niets ;))

anders heb ik ook nog 2 andere halve marathons voor je:
15 maart: Fortis City-Pier-City Loop (den haag)
30 maart: Venloop (venlo)

pff.. een hele in een half jaar.. het kan opzich wel maar dan moet je van te voren wel getraind zijn, dus af en toe halve marathons lopen, 30 km loopjes enzo.. ik heb nu een schema voor mezelf op gesteld dat ik in 15 weken een hele marathon kan lopen in 3uur..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 oktober 2007 om 10:52:
aah dat is minder, dat het niet goed ging.. maarjah rustig opbouwen

:/ Wat gaat er niet goed dan?

15 maart: Fortis City-Pier-City Loop (den haag)

Dat is ook wel erg leuk inderdaad!

Ik ga gewoon aan de slag, zie wel hoe ver ik kom, hele lijkt me inderdaad wat te hoog gegrepen. Beslis van de winter wel, anders ga ik inderdaad op snelheid trainen voor de halve.

jaar.. het kan opzich wel maar dan moet je van te voren wel getraind zijn, dus af en toe halve marathons lopen, 30 km loopjes enzo..

:no: Heb hoogstens s 12 km gelopen. :D

Maar om een half jaar later straks weer 10 km te lopen, is niet echt uitdagend. Vind het namelijk vooral leuk om iets uit te lopen, niet om als eerste binnen te komen. ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van lindaaatje op dinsdag 2 oktober 2007 om 11:34:
Wat gaat er niet goed dan?

oh srry :P ik las het anders :P dacht dat het niet goed ging doordat je zolang niets had gedaan :P sorry :P :P

Dat is ook wel erg leuk inderdaad!

Ik ga gewoon aan de slag, zie wel hoe ver ik kom, hele lijkt me inderdaad wat te hoog gegrepen. Beslis van de winter wel, anders ga ik inderdaad op snelheid trainen voor de halve.

:d gewoon rustig opbouwe.. en als je denkt van ja, ik kan de hele wel aan dan moet je het doen :) je kan ook gewoon inschrijven en het dan gewoon proberen :D

Maar om een half jaar later straks weer 10 km te lopen, is niet echt uitdagend. Vind het namelijk vooral leuk om iets uit te lopen, niet om als eerste binnen te komen.

dat vind ik ook het belangrijkste, dat je de (halve) marathons gewoon lekker goed kan uitlopen en niet helemaal uitgeput en kapot en bijna kruipend de finish overkomt :P (wat ik dus bij sommige wel heb gezien op de halve marathon van rotterdam)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van lindaaatje op dinsdag 2 oktober 2007 om 10:35:
Baal wel ontzettend dat er in Rotterdam geen halve marathon is in april

:yes: daar had ik me ook op ingesteld. Is er nu voor het eerst geen halve dan in april of heb ik dat altijd alleen maar gedacht (dat er een halve was)? Maar ja, die bruggenloop lijkt me ook erg gaaf. Het gaat er mij gewoon om dat ik lekker door het centrum van rotterdam kan rennen (wel meer dan 10 km).

die ga ik ook lopen. Ik weet alleen niet of ik dan veel van die4 gezelligheid meekrijg. Denk dat ie best pittig wordt. Ik heb nog nooit 15 km gelopen. Nu zit ik op 10. 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 oktober 2007 om 14:38:
daar had ik me ook op ingesteld. Is er nu voor het eerst geen halve dan in april of heb ik dat altijd alleen maar gedacht (dat er een halve was)? Maar ja, die bruggenloop lijkt me ook erg gaaf. Het gaat er mij gewoon om dat ik lekker door het centrum van rotterdam kan rennen (wel meer dan 10 km).

als je ff terug had gelezen, kon je zien dat er nog aantal lopen zijn voor de Marathon van Rotterdam ;) (halve en 15km loopjes)
geef ze nog een keer :P ;)

24 feb: Bruggenloop in Rotterdam [15km]
15 mrt: City Pier City loop in Den Haag [21.1km]
30 mrt: Venloop in Venlo [21.1km]

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 oktober 2007 om 14:38:
die ga ik ook lopen. Ik weet alleen niet of ik dan veel van die4 gezelligheid meekrijg. Denk dat ie best pittig wordt. Ik heb nog nooit 15 km gelopen. Nu zit ik op 10.

ik ga hem denk ik ook doen.. zit nog beetje te twijfelen..
afgelopen zondag als training ff 17km gelopen, van arnhem naar wageningen.. veel stijging / dalingen echt een toptraining voor de bruggenloop in Rotterdam op 24 feb. (en eventueel de 7 heuvelenloop) (tijd: 1uur & 25 minuten )
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 oktober 2007 om 14:50:

Dat wordt hem sowieso! :D

ik ga hem denk ik ook doen.. zit nog beetje te twijfelen..

Ben benieuwd of je je nog in kunt schrijven. Vorig jaar wilde ik me op 1 oktober inschrijven en toen zat ie al vol. Daar baalde ik zo van dat ik toen 5 maanden niet gelopen heb. Gewoon geen zin meer. ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 oktober 2007 om 14:59:
Ben benieuwd of je je nog in kunt schrijven. Vorig jaar wilde ik me op 1 oktober inschrijven en toen zat ie al vol. Daar baalde ik zo van dat ik toen 5 maanden niet gelopen heb. Gewoon geen zin meer.

gelijk heb je :P nouja maakt niej uit.. ga ik wel mn eigen 7heuvelenloop doen :P :lol: genoeg afstanden om te lopen hier in omgeving wageningen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 oktober 2007 om 15:13:
ga ik wel mn eigen 7heuvelenloop doen genoeg afstanden om te lopen hier in omgeving wageningen

Heb gehoord dat daar in de buurt ook een soort nacht of avondloop is binnenkort. Met lichtjes langs de route? Grebbeberg? Zegt dat je iets of mag ik weer terug naar de basisschool? :P

Waarschuw beheerder
gevonde4n: http://www.bergrace.nl/bynight/index.php?option=com_content&task=view&id=17&Itemid=33 is dat iets?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 oktober 2007 om 15:17:
Heb gehoord dat daar in de buurt ook een soort nacht of avondloop is binnenkort. Met lichtjes langs de route? Grebbeberg? Zegt dat je iets of mag ik weer terug naar de basisschool?

:lol: neeh je mag door naar de middelbare school :lol:
dat is de bergrace by night.. die ga ik misschien doen, afhankelijk hoe mijn herstel is na de halve marathon van Amsterdam.. als ik hem doen, dan pak ik de 5.6km

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 oktober 2007 om 15:21:
neeh je mag door naar de middelbare school

liever niet, dat ligt al ff achter me en dat vind ik prima.

afhankelijk hoe mijn herstel is na de halve marathon van Amsterdam.

Je traint heel verantwoord vlg mij dus dan zul je ook snel herstellen toch?

dat is de bergrace by night.. die ga ik misschien doen, afhankelijk hoe mijn herstel is na de halve marathon van Amsterdam.. als ik hem doen, dan pak ik de 5.6km

Ziet er wel gezellig uit, maar ik ben dan net aan het klussen in mn nieuwe huis dus het zit er ws niet in. Hoewel het dan natuurlijk wel goede ontspanning is.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 oktober 2007 om 15:26:
liever niet, dat ligt al ff achter me en dat vind ik prima.

:lol:

Je traint heel verantwoord vlg mij dus dan zul je ook snel herstellen toch?

ja dat is zo, maar een training is toch iets anders dan een halve marathon lopen ;) maar ik zie het wel.. misschien ben ik wel helemaal top in orde en pak ik gewoon de 12km :P

Ziet er wel gezellig uit, maar ik ben dan net aan het klussen in mn nieuwe huis dus het zit er ws niet in. Hoewel het dan natuurlijk wel goede ontspanning is.

dat is jammer, maarjah klussen aan je nieuwe huis is ook leuk :) waar ga je wonen? :)
Waarschuw beheerder
15 mrt: City Pier City loop in Den Haag [21.1km

Denk dat ik die twee sowieso ga doen. :jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 oktober 2007 om 15:31:
dat is jammer, maarjah klussen aan je nieuwe huis is ook leuk

heb er superveel zin in! :D
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 oktober 2007 om 15:31:
waar ga je wonen?

ik blijf in eindhoven wonen. Ik woon er nu bijna 5 jaar en het bevalt wel.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van lindaaatje op dinsdag 2 oktober 2007 om 15:44:
Denk dat ik die twee sowieso ga doen.

:D gezellig

dat wordt een PF meeting :lol:

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 oktober 2007 om 15:50:
heb er superveel zin in!

:d lekker toch..

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 oktober 2007 om 15:50:
ik blijf in eindhoven wonen. Ik woon er nu bijna 5 jaar en het bevalt wel.

ooh kej :D nouja misschien volgend jaar de halve marathon van eindhoven doen :P dus kom k je dan wel tegen :P :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 oktober 2007 om 17:49:
dat wordt een PF meeting

ken dat ook ingevuld worden in de feestagenda hier? :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 oktober 2007 om 19:15:
ken dat ook ingevuld worden in de feestagenda hier?

:lol: vast wel O:)

Waarschuw beheerder
net ff gelopen 30 minuutjes hoog tempo rond de 16km per uur

viel beetje tegen zware bene vandaag :(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 oktober 2007 om 13:33:
net ff gelopen 30 minuutjes hoog tempo rond de 16km per uur

viel beetje tegen zware bene vandaag

hoe bedoel je met zware benen?

maar wel netjes, 30 minuten met 16km/h :) nu dat nog anderhalf uur volhouden tijdens de halve marathon :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 oktober 2007 om 13:38:
hoe bedoel je met zware benen?

nou net het gevoel dat je lood aan je enkels hebt hangen ken je dat ?

soms heb je toch ook wel eens lichte bene dan loop je heel makelijk

was maar waar dat ik 16km/pu vol kon houden voor anderhalf uur maar ik denk niet dat dat hem word

ik ga denk ik beginnen met rond de 12 km/pu dan op voeren zodat ik rond de 18km punt rond de 16km/pu kom te zitten dan haal ik het wel hooop ik !!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 oktober 2007 om 14:19:
nou net het gevoel dat je lood aan je enkels hebt hangen ken je dat ?

soms heb je toch ook wel eens lichte bene dan loop je heel makelijk

was maar waar dat ik 16km/pu vol kon houden voor anderhalf uur maar ik denk niet dat dat hem word

ik ga denk ik beginnen met rond de 12 km/pu dan op voeren zodat ik rond de 18km punt rond de 16km/pu kom te zitten dan haal ik het wel hooop ik !!!

heb ik eerlijk gezegd nooit last van gehad :)

zo begin ik ook, gewoon rustig beginnen en snel eindigen :D ;)

Waarschuw beheerder
Lekker hardloopweer vandaag!

Hoe doen andere lopers dat eigenlijk met eten voor het lopen? Ik kan maar heel weinig en beter niet eten voor het lopen want anders krijg ik daar last van (steen in mn buik). Als ik 's ochtends loop dan eet ik een snee brood, wacht een uur en ga dan lopen. Dat gaat prima. Maar wat ik 's avonds het beste kan eten weet ik nog steeds niet. Vaak heb ik nog een steen in mn maag als ik 2 uur na het eten ga hardlopen.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 oktober 2007 om 19:37:
Hoe doen andere lopers dat eigenlijk met eten voor het lopen? Ik

Ik loop vaak 's avonds. mijn avondeten sla ik dan gewoon over, of eet ik na het lopen (maar vaak is dat dan al te laat en neem ik een cracker ofzo) ik zorg gewoon dat ik op mijn werk nog even een boterham eet tegen een uur of 5. ik werk tot half 7, en dan loop ik meestal om half 8. daar heb ik voldoende aan.

Ik zou als ik jou was in ieder geval geen warme maaltijd nemen voor het lopen, omdat het gewoon lang duurt voordat dat voldoende verteerd is zodat je er geen last van hebt. Misschien een idee om 's middags warm te eten, en dan rond 5 een boterham?

Succes!

Ik baal trouwens, ben grieperig, kan niet trainen, en heb zondag wedstrijd. :-( hopelijk voel ik me dan beter, maarja als ik niet kan trainen heeft die wedstrijd ook niet veel zin :-(