Partyflock

Forumonderwerp · 768156
2524x bekeken

Waarschuw beheerder
zou jij tegen je ouders zeggen dat je drugs gebruikt??

nou me pa heeft net gevraagt en heb gewoon nee gezeget tjah wat moet je anders zeggen????

Waarschuw beheerder
en jij denkt dat ze achterlijk zijn??
ik heb zelf een zoon, en ik kan zelfs al zien als ie ff niet lekker in ze vel zit aan ze hoofd, laat staan als ie aan de troep zou zitten

Waarschuw beheerder
Ja ik gebruik vet drugs maar het rukt me niet wat jullie ervan zeggen want ik blijf het lekker toch doen...
ofzoiets...ben je ook meteen helemaal eerlijk :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb ook altijd ontkent
ooit komen ze er toch wel achter :yes:
en het viel best mee

Waarschuw beheerder
tjah wat moet je anders zeggen????

eum.....jah??? :/

Waarschuw beheerder
ik gebruik geen drugs, maar ik zou ut nie zeggen denk ik :no:
Waarschuw beheerder
Gewoon de waarheid zeggen. Zodra ouders het gaan vragen, weten ze het allang. Alleen willen ze het van jou horen.

Waarschuw beheerder
donateur
heb eerlijk tegen me ouder gezegt dat ik af en toe drugs gebruik, en ze doen niet moeilijk zolang ik er maar eerlijk over ben en het bespreek... vind het we relax dat ze er zo op reageren!
Waarschuw beheerder
ik gebruik ook nie en anders zou ik het ook nie zeggen

Waarschuw beheerder
kzou het wel zegge...want stel je heb een t veel genome...en je ligt te slape ofzow en je word niet wakker schrikke je ouders en echt erg hoor :/..want ze wete niet wat er is en wat er aan de hand is... ofzow
Waarschuw beheerder
tjah wat moet je anders zeggen????

Ligt eraan wat je gebruikt. Als je bijvoorbeeld wiet rookt, gewoon zeggen, dat vinden de meeste ouders niet zo erg. Als je verder ook nog coke of speed ofzo gebruikt, is het beter om de halve waarheid maar te vertellen lijkt me.

Waarschuw beheerder
Of je gaat je ergewoon even lekker niet druk om maken

Waarschuw beheerder
donateur
tuurlijk niet hoezo de halve waarheid?? wees gewoon eerlijk toch.. ben altijd eerlijk tegenover me ouders over drugs gebruik en dat waarderen ze juist!!

Waarschuw beheerder
jah, zou het ook zeggen.
Denk dat ze het zelfs al weten.
Kan je niet omheen lijkt me als je op zondag morgen binnen komt stappen.

Waarschuw beheerder
die weten het wel jah

Waarschuw beheerder
heb het wel gezegd ja..

als je het eerlijk zegt is het toch beter
Waarschuw beheerder
Ik ben gestopt maar toen ik het nog deed nooit verteld... Ag ze vroeger er ook nooit direct naar O:)
Waarschuw beheerder
He, de halve waarheid is altijd nog steeds beter dan een leugen. Tenminste, zo bekijk ik het altijd.
Waarschuw beheerder
ik heb het ook eerlijk gezegd. m'n moeder was wel een bezorgd maar ik vertelde dat ik het laat testen en dat ik niet zo veel gebruik enzo... ;)
daardoor was ze wel weer een beetje opgelucht
Waarschuw beheerder
er viel een zak met dope uit mn jas weetje, toen moest ik t maar meteen vertellen, best kut was dat!! zeker om me moerder te vertellen dat ik dope gebruik,ik zou ook para worden als mn ouders aan de dope zaten (andere kant is dat wel goed voor mn handel hahaa )
Waarschuw beheerder
ik zou het wel vertellen,maar ja,ik gebruik niets dus hoef ik ook niets te zeggen!

Waarschuw beheerder
Moet je eens doen, kom je een keer van die bank af!
Waarschuw beheerder
maar jah met een biertje vermaak ik me ok wel en dan kom ik ook wel van die bank af:D:D:xtc:
Waarschuw beheerder
Moet je eens doen, kom je een keer van die bank af!

Mits je de goede drugs gebruikt, anders lig je nog steeds op die bank, alleen dan zwaar spacend.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
en dat was juist het geval,zodoende mijn foto!

Waarschuw beheerder
:bier: (y)
Waarschuw beheerder
halve waarheid is soms beter ja:jaja:
niet alles watje heb gebruikt op tafel gooien, en alsje het vaak doet vertellen datje het eens heb geprobeert ofzo.
maar hele waarheid is natuurlijk het beste:jaja:
Waarschuw beheerder
dat dacht ik.
Waarschuw beheerder
mijn ouders weten het wel hoor, k gebruik af en toe met oud&nieuw ofzo of op een feestje. Ze vinden het niet echt leuk maja .. K denk idd dat als j ouders vragen of je dat wel is doet, dat je dan beter eerlijk kan zijn, omdat ze het waarschijnlijkj al lang weten.
En wie weet valt hun reactie wel mee..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
je moet altijd eerlijk zijn,net zoals the verge of obsceen zegt,meestal weten of vermoeden ze wel wat!

Waarschuw beheerder
verge of obsceen??
was dat voor taal dan
Waarschuw beheerder
taal? das de nickname van degene boven mij!
Waarschuw beheerder
Nou uh, ik rook wel 's wat wiet en dat weet me moeder. We roken er ook wel 's 1 samen, zwaar gezellie. Goed, nu heb ik gelukkig ook een vrij moderne moeder. :)
En ze weet dat ik ook wel 's wat anders gebruik, zo af en toe. Ze weet toch dat ik er "verantwoord" me om gaat, dus ze maakt zich nie zo druk.............
Waarschuw beheerder
taal? das de nickname van degene boven mij!

En het is verneukt engels, btw.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik heb he wel eerlijk gezegd toen, en daar hielden ze rekening mee, maar het moest wel met mate gebeuren. Verbieden kunnen ze toch niet, want dan doe ik het toch wel..
Waarschuw beheerder
Da's ook 't beste denk ik. Als ik later kids heb (als die er komen..) kunnen ze mij in ieder geval nix wijsmaken. :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik gebruik al best wat jaartjes en ben ook al aardig wat keren waus thuis gekomen...Er is nog nooit wat aan me gevraagd..(ja mijn zusje een keer gewoon om me te pesten)
Kom ik 2 weken geleden thuis van Carl Cox, het was rond etenstijd, want had nog ff bij iemand gezeten..
Zegt mijn vader ineens: zo je hebt echt grote pupillen?? :vaag:
Ik: ja man ik heb 10 pillen op....mijn moeder ook gelijk kijken....
Ik vertelde dat er niets aan de hand was...alleen een blowtje gerookt.....ik maak me er nu ook veeeeel minder druk om als 6 jaar geleden bijvoorbeeld. Toen liep ik echt te stressen :yes:
Waarschuw beheerder
Zodra mijn ouders erachter komen dat je grote pupillen krijgt van mdma ben ik zeker weten de lul :P Hopelijk duurt dat nog wel ff, of beter nog, hopelijk komen ze er nooit achter.

Waarschuw beheerder
die wonen in het buitenland, als ik thuis had gewoond was ik toendertijd minder snel (of helemaal niet) met drugs gaan experimenteren. Nu woon ik bij m'n oma, en ja, die snapt toch niet waar die grote ogen van komen (ben moe oma..) en waarom ik zo met m'n kaken klap (ja ik heb een beetje last van m'n kies...):jaja:

Waarschuw beheerder
" Da's ook 't beste denk ik. Als ik later kids heb (als die er komen..) kunnen ze mij in ieder geval nix wijsmaken. laatste aanpassing 19 april 2005 20:41 "

wie weet zijn er dan weer nieuwe drugs met andere bijwerkingen. en ze weten ons dan als ouders vast wel om te lullen of verborgen te houden. kijk naar onszelf...:)

Waarschuw beheerder
donateur
nou me ma weet 't dat ik wel is drugs gebruikt...
ik ben daar gewoon eerlijk over en waarom zou ik erover moeten liegen...
en met eerlijkheid komt je t verst mee....

Waarschuw beheerder
Me ouders weten dat ik drugs gebruik, maar ze zegguh er weinig over...En als ze d`r over zeikuh lekker boeiend
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:bier:
Waarschuw beheerder
precies :dood:
Waarschuw beheerder
ik heb het nog nooit gehad
maar jah :D
Waarschuw beheerder
tuurlijk,van goor!
Waarschuw beheerder
alleen maar :bier::jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
m'n ouders hebben het ook al vaak zat aan mij gevraagd, maar ik blijf ook ontkennen
behalve blowen dan, dat weten ze echt al jaren
maar ik ontken het niet alleen maar om gezeik te voorkomen, ook voor hunzelf, ze zouden alleen maar zwaar teleurgesteld zijn en zich heel veel zorgen gaan maken, kan ik ze beter besparen
Waarschuw beheerder
No Excuse,je slaat de spijker op zn kop!
Waarschuw beheerder
donateur
dank u, dank u
8)
Waarschuw beheerder
Allebei me ouders weten datik het doe..
alsk thuis kom vraagt me ma altijd of het lekker was :/
me vader zit zelf aan de sos en whisky dus die moet niet zeiken zeg maar :)
Waarschuw beheerder
Toen ik gebruikte in mijn puberteit wisten mijn ouders dat.
Ben daarna een hele tijd gestopt geweest (zo'n 7 en half jaar).
Toen ik bij me ex wegging ben ik af en toe als ik op een feest was weer wat gaan gebruiken.
Dat wist me pa... (nie dat ik me an hem moest verantwoorduh)
Nu benk alweah een jaar gestopt 8)
Waarschuw beheerder
Kwas na oud en nieuw 2 maanden gestopt :)
Waarschuw beheerder
al hele tijd geleden gezegt..dacht ze komen er toch wel achter, beter gewoon eerlijk erin zijn..mja bij niet iedreen staat die optie open
Waarschuw beheerder
maar ze weten niet hoevaak..dat wil ik opzich toch wel zo houden...
Waarschuw beheerder
ik vind ,als ze er naar vragen,dat je eerlijk moet zijn!
want als ze er naderhand achterkomen ,dat je dan meer problemen hebt dan als je ze gewoon de waarheid zegt!

Waarschuw beheerder
:no:
Ask ut zeg gelove ze me toch nie..:D

Waarschuw beheerder
Als je t 1 keer heb gezegd.. gaan ze er ALTIJD op letten, en zien ze t elke keer dat je gebruikt.. Ik zou t niet zeggen. Is beter voor hun.. worden ze ook teleurgesteld.. dan zeggen we maar zo.. wat niet weet wat niet deert:)
Waarschuw beheerder
Eerlijk derover zijn is wel beste manier (y)
Waarschuw beheerder
Precies, ze weet 't, maar ik denk dat zij denkt dat ik 't 1 of 2 x per jaar doe............Nou ja en dat is prima toch, ben'k toch eerlijk, maar kga niet vertellen hoevaak. Vraagt mijn moeder ook niet trouwens.....
Waarschuw beheerder
Ennuh..............wat is SOS nu weer?

Waarschuw beheerder
Toen ik gebruikte heb ik het op den duur wel tegen mn ma gezecht
(ik konhet toch niet ontkennen want mn zusje had een foto gevonden bij een feest dus tjah )
en ze heb me ook al een paar x vaag gezien dus
Waarschuw beheerder
ik had afgelopen zaterdag gesnatst en zondag was ik beetje bagger ( weenie wrom:S) maar mn ma vroeg ofk ook weer drugs had gebruikt: ja ma speed. "ow gaat lekker met je:S" mn pa vond t niet erg. maar ze weten t al van me. mn ma vindt t niet echt leuk maar mn vader vertrouwt me erin

Waarschuw beheerder
"De deuren zijn voor mij gesloten als ik drugs ga gebruiken." (citaat van mijn pappie)Maarja mijn pappie zie ik dus amper dus de deuren zijn al half dicht:s ghahaha wel melig van de ene kant
Waarschuw beheerder
donateur
nou me pa heeft net gevraagt en heb gewoon nee gezeget tjah wat moet je anders zeggen????

eerlijk zijn...

mijn ouders weten dat ik af en toe op een feest een pilletje slik, en dat ik wel een coke heb geprobeerd.
en dat ik ook wel een pep op een feets gebruik.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb het wel verteld, ze reageerde best relaxt... Ze zeiden dat ik oud genoeg was om zelf te beslissen wat ik doe, maar dat ik wel moest uitkijken :D

Waarschuw beheerder
You're lucky!!

Waarschuw beheerder
blijft altijd moeilijk

Waarschuw beheerder
en wat zeiden ze??

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
gewoon eens een keer zegge dat ik wel eens iets geprobeerd heb.. en dat t tegenviel.. en dat is ook nog zo ;-)
Waarschuw beheerder
Mijn ouders weten het ook. Nu doe ik het al een half jaar niet meer maargoed. Heb er altijd gewoon over kunnen praten. Ze vonden het niet geweldig maar wisten dat ik er wel goed mee om zou gaan ;)
Waarschuw beheerder
Ons mam had mij betrapt toen ik met een groep op zolder zat met oud&nieuw. wij met zn alle blowe als een gek, komt ons mam binne.
ik zei; mam nou heb ik geen zin in gezeur, het is feest, we hebben het er morgen wel over.
sochtends verteld hoe vaak ik het deed enzo, vond ze nie zo leuk maar moest ik zelf weten.

ben achteraf blij geweest dat ze het wisten, want das veel makkelijker praten over vanalles en hoef je niet iedere keer smoesjes te verzinne waarom je alweer met rooie doppen thuis komt en dat soort dinge. snappie?!

Waarschuw beheerder
Mensen..! Snap niet dat je er aan beginnen wilt.;p
Ma dat is ieder voor zich natuurlijk.
Waarschuw beheerder
men ma had men kamer opgeruimt nadat ik op vakantie was geweest.
komt ze ineens na me toe, zegt ze: Ja gebruik jij soms drugs?? Ikzo: uuuh nee hoezo?
ma: Nou ik zag net in zon doosje toch echt van die witte poeder liggen, wat is dat dan??
Ik: oooo dat was van laatst, had ik niets te doen ben ik maar wat medicijnen gaan fijnprakken.

oef redelijk geluk gehad:P

Waarschuw beheerder
Toch maar zelf de kamer opruimen tegenwoordig?.;p

Waarschuw beheerder
Ik hoop voor je dat ze echt gelooft dat medicijnen prakken leuk is als je niks te doen heb gheeeeeeeeeeeh
Waarschuw beheerder
Toen mijn pa jaren geleden vroeg of ik wel eens 'wat anders' rookte heb ik dat meteen bekend.Wietjes worden gedoogd en klinkt ook niet zo heel erg.
Maar toen ze vroegen of ik wel eens een pilletje nam heb ik dat ontkend.Zoals hierboven ook al is gezegd ben ik bang dat ze je dan elk weekend super in de gaten gaan houden.De laatste tijd gebruik ik bijna niks meer maar toch durf ik het nog niet te zeggen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ze weten het! :)

De vraag werd eerlijk gevraagd, en op eerlijke vragen geef ik eerlijke antwoorden op terug! ;)

Waarschuw beheerder
en wat zeiden ze ??

Waarschuw beheerder
Mensen..! Snap niet dat je er aan beginnen wilt.
Ma dat is ieder voor zich natuurlijk.jah jah :D:D

Waarschuw beheerder
donateur
ey slet hier is al een topic over :/

Artiest Bloks
Waarschuw beheerder
ja me moeder en vader weet het
Ik zag me huis instorte en ging me moeder bellen
Stomste wat ik ooit heb gedaan
Dat huis bleekt te staan als een huis

maarja aan de ene kant is het wle beter dat ze het weet
waarom weet ik ook niet

Waarschuw beheerder
donateur
jup weten t... hoe veel en wanneer niet altijd maar wel dat :D ook als ik t thuis heb ligt t gewoon op tafel enz... wel zo fijn als je niet stiekum hoeft te doen...
Waarschuw beheerder
donateur
mijn ouders hadden mijn spul laatst ook gevonden,toen kon ik er niet meer onderuit.op dat moment werd ik bestempeld als junk,dief,noem het maar op.

2 dagen nie met ze gesproken of gezien,ben toen naar ze toe gegaan en uitgelegd dat ik af en toe wat neem,gewoon als extra,net zoals je zelf eens trakteren op iets.en er bij gezegd dat ik af en toe zal gebruiken.

want ik denk dat als ouders 2 x voorgelogen worden dat dan de rapen gaar zijn.denk dat dat bij de meeste mensen zo is
Waarschuw beheerder
Haha, normaal zijn je ouders echt niet dom hoor............
Waarschuw beheerder
niets zegen des te meer heb je voor jezelf
Waarschuw beheerder
Neej ik ga dat egt niet zeggen he wajjooo haha ...
Ze worden niet goed !

Waarschuw beheerder
Nee , Straks moet je nog delen met je ouders,;p

Waarschuw beheerder
donateur
Ik gebruik geen drugs en dat weten ze :P

Maar toen ik dat wel nog deed wisten ze dat ook.
Heb het ze gewoon verteld
Waarschuw beheerder
Nee , Straks moet je nog delen met je ouders
dat zal leuk zijn:D:D:P:P
Waarschuw beheerder
Vroeg mn moeder of mn zusje t leuk zou vinden mee te gaan naar een feest, zegt ze "maar je zusje gebruikt geen drugs". Wist niet dat mn moeder t van mij wel wist. Is nog steeds de enige reactie die k er ooit op gehad heb.
Waarschuw beheerder
heb t me ouders een paar jaar geleden eerlijk verteld... Ze vonden t niet nie leuk, maar ze weten heus wel dat ik er redelijk verstandig mee omga en t alleen op grote feesten doe. Maar goed, zodra ik dus naar een party ben geweest kijken ze me wel raar aan, maar vragen er nooit wat over...
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb het me ouders gewoon vertelt, maar ja ze komen zelf ook uit de hippie tijd :), dus ze vonden het eigenlijk niet zo erg
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
vertel ik over een jaar of 20 wel
Waarschuw beheerder
Damnnnnnnnnnnnnnnnnn je gaat toch nie tegen je ouders vertelle ! :s
gewoon altijd blijven ontkenne !
Waarschuw beheerder
ze komen er toch wel achter hoe dan ook

Waarschuw beheerder
donateur
mijn ouders weten dat ik op feesten pillen doe..

dat ik DXM heb gedaan en paddo's

GHB vertel ik ze niet.. heeft gewoon een te slechte naam opgebouwt..:no:

ltrs

Waarschuw beheerder
zou jij tegen je ouders zeggen dat je drugs gebruikt??

Vooral NIET zeggen... mijn ouders zijn er nogal op een klotemanier achtergekomen dat ik speed en xtc gebruikte en sindsdien durven ze me niet eens meer normaal de deur uit te laten gaan.. elke keer zijn ze bang dat ik gebruik en ze zeuren en ze laten me minder vaak ergens heen gaan.. ergens slapen kan al niet eens meer! Als je ouders het weten denk ik dat ze te veel op je gaan letten wat je gaat doen.. doen ze bij mij ook! Sommige vriendinnen willen ze niet eens meer hier in huis hebben omdat ze 'het gevoel hebben' dat die ook weleens wat gebruiken.. dus het gevolg van alles: ik moet btje stiekem gaan doen over ALLES eigenlijk.. wat niet weet wat nie deert dus doe maar beter alsof je verstandig ben en tegen drugs bent dan laten ze je vrijer
Waarschuw beheerder
je ouders weten het al, en dat weet jij ook... maar je houdt jezelf voro dat het niet zo is... dus kun je het ook maar beter niet zeggen, als ze het niet van jou horen kunnen ze na 2 jaar nog verdringen dat hun zoon een junk is

Waarschuw beheerder
hee raadsman.. hoezo denk je dat zijn ouders het al weten? Omdat ze het vragen? Het kan ook gewoon interesse zijn of dat ze van steeds meer vrienden hebben gehoord dat hun zoon of dochter drugs gebruikt en dat hij het ook zo ff vroeg

Waarschuw beheerder
ergens slapen kan al niet eens meer!

dan moet je genoeg speed snuiven, dan HOEF je niet te slapen
Waarschuw beheerder
white bad girl, dat is bij de meeste hier het geval, maar ze praten zichzelf in dat de ouders niks doorhebben...
dus dat is ook moeilijk toe te geven voor jou.

Waarschuw beheerder
haha partyjunk.. dat was een goeie opmerking (Y) maar ALS ik slaap.. doe ik dat liever gezellig bij vriendinnen dan thuis :)

Waarschuw beheerder
nee mijn ouders weten het niet...

laatst vond me moeder lange vloei oeps maar ze weet dat een vriend van me wel blowt heb ik gezegt is van tom:D haha
en XTC laat ze daar nooit achter komen dan kan ik de hut uit mijn familie wil me denk ik niet meer kennen want mijn ma kennende weet dan meteen iedereen het ach ja ik ga ze het in ieder geval niet vertellen als ze er achter komen is gewoon kut pech hebben
Waarschuw beheerder
dak wel es een blowtje rook mogen ze weten, maar de rest, das mijn probleem

Waarschuw beheerder
jullie moeten je daar niet zo druk om maken, toen ik nog nooit wat had aangeraakt dacht ik ook dat die drugs super erg was, dus ze wennen er wel aan als ze het eenmaal weten
Waarschuw beheerder
Ik gebruik geen harddrugs, vraag maar aan me moeder! :P

Waarschuw beheerder
je kan maar beter eerlijk wezen daar heb ik van geleerd!!!!!

Waarschuw beheerder
ouders hebben niet het recht om alles van je te weten
alles wat ze weten zal tegen je gebruikt worden! net als met de politie..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
je kan ook beter helemaal niks aan je ouders vertellen inderdaad, dan heb je ook minder kans dat je jezelf tegen spreekt als je liegt

Waarschuw beheerder
(Y)

Waarschuw beheerder
ouders hebben niet het recht om alles van je te weten
alles wat ze weten zal tegen je gebruikt worden! net als met de politie..

Zo gaat dat hier ook ik ga volgend jaar ook wel op kamers da vink wel beters:) Maja tot die tijd moek t gwoon nog goed verstoppe, ben benieuwd want ik heb nie echt een goeie plek:respect: Ik weet wel dak een supergroot probleem heb als mijn vader erachter zou komen, brrr. Ik koop volgend jaar denk ik een kluis....:x(y):x

Waarschuw beheerder
:yes: heb het gewoon eerlijk tegen me moeder verteld, Mocht er ooit iets gebeuren waardoor het fout zou gaan dan weet ze er vanaf en hoeft ze het niet van een vreemde te horen..en natuurlijk vond ze het niet leuk om te horen maar was toch blij dat ik er eerlijk over ben geweest :D

zolang je er maar verstandig mee omgaat zei ze :D

Waarschuw beheerder
me ma weet dak et wel es gedaan heb en zo en zeej er vrij weinig over,blowen mag ik gewoon thuis

Waarschuw beheerder
Mocht er ooit iets gebeuren waardoor het fout zou gaan dan weet ze er vanaf en hoeft ze het niet van een vreemde te horen..en natuurlijk vond ze het niet leuk om te horen maar was toch blij dat ik er eerlijk over ben geweest

zolang je er maar verstandig mee omgaat zei ze

Ik zou het ook wel vertellen als mijn ouders zo relaxt waren. Is wel beters!:)
Waarschuw beheerder
je ouders zien het toch wel aan je als je hebt gebruikt.

Waarschuw beheerder
ligt eraan wat je gebruikt denk ik
Waarschuw beheerder
je kan het echt goed aan iemand zien wanneer hij/zij pillen of andere zooi heeft gebruikt.
Waarschuw beheerder
mn ouders weten het wel..
best vaag mn pa is gelovig gaat na de kerk enz
maar kep alles heel eerlijk verteld hoe ik dr aan kwam en al die dingen meer..vroeger heeft mn pa met veel mensen te maken gehad die gebruikte en die afkickte en al die dingen meer..hij is nu ook heel erg blij dak weer een opleiding doe en dat ik meer van mn leven maak dan 2,5 jaar geleden :yes:
Nu neem ik nog welleens wat op feesten,
maar niet meer elk weekend of als ik gewoon uitga :)

Waarschuw beheerder
Wie wil zn pa en ma dat verdriet nou aan doen?

Zitten ze toch niet op te wachten.;p;p
Waarschuw beheerder
ze vinden het tuurlijk niet leuk om te horen maar jah het is wel beter dat ze het weten vind ik..!!!

Waarschuw beheerder
Ja en dan...Zogauw je stappen gaat , Zij met een hardverzakking in huis zitten te wachten tot je thuis komt.

Waarschuw beheerder
donateur
Op den duur moet je er wel voor uitkomen vind ik...beter dat je dat pas doet als je uit huis bent, of je weet dat je ouders er wel begrijpelijk mee om kunnen gaan..

Gelukkig heb ik n moeder die er vrij open voor staat...zo heb ik ook veel van mn "avonturen" aan haar kunnen vertellen destijds.

Het verschil is vaak, dat ouders die openheid niet hebben en ook nog eens weinig vertrouwen in hun kinderen wat dat betreft (en terecht; niet iedereen kan redelijk verantwoordelijk omgaan met drugs).

Waarschuw beheerder
Okey zit wat in ....Maar menig ouder hoort de raarste verhalen over drugs..

En als jij( of wie dan ook ) Gaat zeggen dat het niet zo erg is als er word vertelt op het nieuw, Denk je dat hun dat helemaal gerust steld.
Waarschuw beheerder
nee

Waarschuw beheerder
Eerlijkheid duurt het langst , ze weten het tochwel ookal word het niet uitgesproken.
En dan ben je juist fout bezig , het wel weten maar er maar gewoon over zwijgen.

Mijn moeder weet dat ik XTC gebruik , ze weet dat het getest spul is , en heeft ook vaak zat ervaringen van me gehoort.
Het komt ook wel eens voor dat ik om half 8 thuiskom , en moeder net op is om te gaan werken
Dan word er gewoon normaal gevraagd hoe het was en of alles goed is verlopen , en daar ben ik wel blij om.

Verder is al het gene de je snuift natuurlijk een no-go bij je ouders, die zien dat echt alsof je bijna op centraal station ligt oid , dat zou geen enkele ouder begrijpen denk ik.
Die hebben gewoon een bepaald beeld in hun hoofd, verschil tussen keta, speed of wit kennen ze toch niet, maar als je snuift ben je gewoon verloren
Zelfde als dat praktisch elke ouder over drugs begint als hun zoon of dochter naar een groot (qlimax, iq , td ,etc) evenement gaat , dat gaat bij 95 % van de ouders gewoon samen met drugsgebruik
En eigenlijk hebben ze nieteens ongelijk...

In het geval van snats geval geld voor mij wel ,wat niet weet wat niet deert , ik kan er goed mee omgaan ,en ik ga moeders er niet mee belasten.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 mei 2005 om 00:23:
In het geval van snats geval geld voor mij wel ,wat niet weet wat niet deert , ik kan er goed mee omgaan ,en ik ga moeders er niet mee belasten.laatste aanpassing 10 mei 2005 00:25

je bent wel beetje wazig aan het praten eerst vind je dat je het moet zeggen dan weer dat je dingen moet kunnen verzwijgen:S

ik vind dat me ouders het beter niet kunnen weten want dan krijgen ze verkeerde beelde van

Waarschuw beheerder
Ik lul niet wazig , mijn moeder, waar ik bij woon , die weet dat ik xtc gebruik , met regelmaat.
Heeft me ook meermaals onder invloed gezien , hebben het er ook over gehad en het is in feite geacepteerd.

Waarom zou ik mn moeder vertellen dat ik wel eens coke of pep opheb , om haar vervolgens allerlei waanideeén aan te praten over hoediep ik er wel niet onder zit ,terwijl dat onzin is.
Pillen slikken is voor ouders al een wereldramp bij uitstek , ik denk echt dat de meeste ouders een gevoel van falen hebben als ze dat van je weten
En dan is pillen slikken nog het meest bekende en "geacepteerde" , hoe staat snuiven bekend ?
Bar slecht , mede door kksoaps etc , en omdat de bekende gevallen altijd de gevallen zijn die eraan vast zitten.
Ik ken ook mensen die na wit snuiven zijn gaan basen en daaraan kapot zijn gegaan , maar het hele verhaal kennen je ouders niet , die weten alleen dat hij verslaafd aan de cocaine was, hoe of wat maakt ze weinig uit

Maar dat krijg je de toch niet uitgelegd , dus waarom zou je slapende honden wakkermaken.

Ik spaar mn moeder ,ze zou het niet begrijpen , en dat kan ik nog wel begrijpen eigenlijk.
Er is zoveel niet te begrijpen voor de oudere generatie tegenwoordig , ikzelf snap al niet wat jochies van 13 met 194mg pillen doen , maar wie ben ik? :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik heb het wel tegen mn ouders verteld ,. Kan absoluut niet tegen ze liegen. Ze schrokken wel natuurlijk en vinden het ook echt niet leuk maar ze vinden me oud en wijs genoeg om mn eigen beslissingen daarover te maken en weten dat ik mn grenzen wel ken. Ben blij dat ik t verteld heb hoor. Moet niet liegen tegen je ouders.
Waarschuw beheerder
zei toevallig afgelopen zondag dat ik anderhalf jaar gebruikt heb en dat ik nu nog maar af en toe wat neem.
Ze deden niks, me pa vroeg nog of het veel met je doet :D
ja 1e keer wel, daarna nie meer :p
Waarschuw beheerder
ach ja ze weten het wel, maar niet helemaal in welke mate en hoeveelheid, maar boeie dat hoeft ook niet:P

Waarschuw beheerder
Mijn ouders wisten van niets... totdat mijn zusje me vernaaide..:devil:

maar ben nu toch wel blij dat ze t weten... telkens liegen is echt kut! dis veel beter :D :yes:
Waarschuw beheerder
maar als je ouders zelf ook zo zijn? ik heb geen last:9

Waarschuw beheerder
Uitspraak van boelie! op woensdag 11 mei 2005 om 02:01:
maar als je ouders zelf ook zo zijn? ik heb geen last

Samen uit je dak gaan met die ouwe vellen..hihi

Waarschuw beheerder
mijn ouders wete nie dak t doe enzo... en da wou ik ook zo houden want mijn ma kennended flipt ze um dan helemaal...
Waarschuw beheerder
mien moe flipt ok,maar dan van de tripjes!
Waarschuw beheerder
donateur
Gewoon vertellen.. Bij mij geen probleem hoor..

Alsof je ouders het niet doorhebben als je helemaal wap, met ogen zo groot als een skippybal aan het ontbijt zit!
Artiest DanM
Waarschuw beheerder
ik hield het ook altijd voor mezelf, maar na een tijdje gaan ze het toch wel merken/ruiken of horen van iemand....:/ ( mijn ervaring!)
Mja....woon al 10 jaar niet meer bij pa en ma.......het zal hun boeie wat ik gebruik....:/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van B.... op woensdag 11 mei 2005 om 20:56:
Alsof je ouders het niet doorhebben als je helemaal wap, met ogen zo groot als een skippybal aan het ontbijt zit!

Ja precies, maar er dan gewoon niet over praten , lekker het "probleem" ontkennen , the dutch way of life.

Bah bah :)

Waarschuw beheerder
mijn ouder weten het gewoon!!!!! niet dat ze het onwjs te gek vinden ofzo maar goed............!!! als ik thuis kom ligt mijn moeder helemaal in een deuk om mijn hoofd!!!! :bounce:
Waarschuw beheerder
:no:

Waarschuw beheerder
nope, ze denken meteen dat ik verslaaft ben, dus echt niet.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 mei 2005 om 01:49:
ikzelf snap al niet wat jochies van 13 met 194mg pillen doen , maar wie ben ik?

Tegenwoordig (klink als een ouwe lul nu) is 't inderdaad een beetje aan het doorschieten bij sommige jongelui, en nemen ze er niet 1 maar 't liefst zoveel mogelijk. Dan begin ik me toch wel op mijn achterhoofd te krabben, waar 't heen moet.

De dealer die aan 13-jarigen verkoopt is natuurlijk ook niet goed wijs, die zitten er ook tussen.

Beetje offtopic dit, maar goed :flower:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ouders weten meer dan je denkt

Waarschuw beheerder
donateur
Wacht maar totdat ze het vinden.... Ben je mooi het zuur!!

Is mij namelijk overkomen, was ff geen pretje :nee:

Waarschuw beheerder
moet je zooi goed verstoppen:D

Waarschuw beheerder
heb gezegt dat ik blow af en toe meer hoeven ze niet te weten dus als ik vaag ben vrage ze heb je geblowd zeg ja einde verhaal lekker makkelijk.

Waarschuw beheerder
donateur
Ow dat had ik, maar had een hele nieuwsgierige moeder!!

Waarschuw beheerder
me ouders weten denk ik alles heb er tenminste nooit over gelogen maar altijd met een lach gezegd dus weet niet of ze denken dat ik een geinjt emaak of serieus ben:D
toen ik naar me 1e feest ging vroeg me ma hoe hou je dat vol zei ik nou je flikkert een paar pillen in je bek en je gaat de hele nacht door zei ze als je maar voorzichtig doet:D
en toen ik een keer thuis kwma vroeg ze heb je gesnoven zei ik nee heb alleen geslikt meer niet zei ze oh slaap lekker :D
en kwma der een keer tegen op de fiets toen ik terug kwma zei ze een paar weken later tegen me neef nou kwam hem laatst tegen nou hij zag er niet zo heel fris uit had grote pupillen en keek wazig uit ze ogen maar heb er geen gezeik mee:D
nooit liegen tegen ouders is in mijn ogen het beste

Waarschuw beheerder
Mijn ouders wisten het maar niet hoevaak. Ze dachten wel eens geprobeert enz. Maar nu mijn broer aan de drugs zit deden ze er allemaal niet zo makkelijk meer over en nu moet ik het dus ook niet meer wagen. Mja blowen enz mag allemaal wel maar harddrugs zou ik ze niet meer moeten flikken.

Waarschuw beheerder
Mijn ouders weten het ; aangezien ze het zelf ook wel is gedaan hebben en nog wel is doen...ze gaan soms zelfs naar feesten als Dance Valley en Mysteryland.
We zijn er erg open in dus...

Waarschuw beheerder
donateur
ze vroege laatst of ik blowde :P
tja ben meestal wel eerlijk dus gewoon eerlijk geantwoord dat ik er regelmatig 1 opvouw :P

maar over de rest tja.... denk da ze da mar beter niet kunnen weten. :P pa is daar nogal tja... ouderwets in
Waarschuw beheerder
donateur
mijnes weten het niet.... is ook niet belangrijk. Als ik het zou zeggen, dan gaan ze meteen het ergste denken en zorgen maken voor niets, want ik gebruik niet altijd en ook niet veel, dus heb het zelf goed onder controle

Waarschuw beheerder
donateur
wat niet weet wat niet deert...kijk als onze kids t later nou tegen ons zegge das wat anders onze generatie is er mee opgegroeit en iedereen heb t gedaan dus waarom onze kids niet wij hebbe de tijd van ons leven met die zooi dus ik zou t nooit verbieden maar wel waarschuwen dat ze uitkijken maar de generatie van onze ouders zoooo die vinden blowen al erg tenminste...mijn ouders haha dus als ik niet kan slapen ofzo dan komt t door de redboul haha
Waarschuw beheerder
Toen k voor de eerste keer drugs had gebruikt en me vader me ophaalde bij een vriendin.. Zou daar eigenlijk blijven slapen maar kon niet slapen omdat k nog te actief was :P Dus ik kom thuis.. Iedereen wakker omdat me broertje naar een honkbal wedstrijd moest.. Dus ik in het rond springen enzo en teveel lullen :P Me moeder vroeg of k drugs op had en ik antwoorde daar ja op.. 1 pilletje en klein beetje speed (wat trouwens waar was) Die vonden het niet zo erg als het maar geen gewoonte werd.. Want waar k nu achter ben gekomen dat mn moeder vroeger ook lsd en weet ik veel wat heeft uitgeprobeerd dus die snapte me wel.
Maar vanaf dat moment ging k steeds vaker op feestjes gebruiken.. Op keertje ging het mis en werd ik ziek en een week te depressief geweest.. Durfte niet in me kamer te slapen want dacht dat er ingebroken enzo werd en was gewoon fucking bang & down.. Dus daar waren mn ouders niet echt blij mee en moest beloven dat k het niet meer deed! Maar ze waren wel heel lief voor me en absoluut niet boos..
Mja Senna leert het niet zomaar dus gaat gewoon door.. Nog een keer niet echt goed gegaan.. Te ziek en zwak enzo.. Kon niks meer behalve op bed liggen.. Dus papa en mama weer niet blij.. Weeer beloofd dat k het niet meer doe!
Ik doe het nog af en toe.. Weet onderhand wel waar ik tegen kan.. Mja nog best stom dat k het doe mja :S

Denk dat ze het wel weten als k weer es verrot thuis kom maar ze zegggen er niks meer van..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hmm laatst tijdens t eten hadden we het over drugs en vroeg me moeder aan me of ik wel eens wat heb gebruikt.. Toen heb ik gewoon eerlijk geantwoord..
Van blowen wist ze wel al, maar dat doe ik niet meer, vind ik vies.
Ze schrok wel heel erg van de snatsers (3x gebruikt) maar ben eigenlijk wel blij dat ze het weet.. Heb namelijk de laatste keer ontzettend last van me huid gehad (eczeem enzo) wat dus ook door die pillen kwam.
Maar ben meer bang voor de reactie van me pa.. Die gaat echt flippen denk k.. Of misschien weet ie het al.. Weet t niet..
En ik zal problemen krijgen de eerst volgende keer dat ik weer naar een feestje wil gaan, ben bang dat ze niet willen dat ik ga. Dat ze moeilijk gaan doen enzo.
Maja.. M'n ma vroeg me of ik nu vaker ga gebruiken.. Heb gezegd dat ik 't niet van plan ben maar dat ik ook niks kan beloven.

Zo das mijn verhaal :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sennos op dinsdag 24 mei 2005 om 21:44:
Toen k voor de eerste keer drugs had gebruikt en me vader me ophaalde bij een vriendin.. Zou daar eigenlijk blijven slapen maar kon niet slapen omdat k nog te actief was Dus ik kom thuis.. Iedereen wakker omdat me broertje naar een honkbal wedstrijd moest.. Dus ik in het rond springen enzo en teveel lullen Me moeder vroeg of k drugs op had en ik antwoorde daar ja op.. 1 pilletje en klein beetje speed (wat trouwens waar was) Die vonden het niet zo erg als het maar geen gewoonte werd.. Want waar k nu achter ben gekomen dat mn moeder vroeger ook lsd en weet ik veel wat heeft uitgeprobeerd dus die snapte me wel.
Maar vanaf dat moment ging k steeds vaker op feestjes gebruiken.. Op keertje ging het mis en werd ik ziek en een week te depressief geweest.. Durfte niet in me kamer te slapen want dacht dat er ingebroken enzo werd en was gewoon fucking bang & down.. Dus daar waren mn ouders niet echt blij mee en moest beloven dat k het niet meer deed! Maar ze waren wel heel lief voor me en absoluut niet boos..
Mja Senna leert het niet zomaar dus gaat gewoon door.. Nog een keer niet echt goed gegaan.. Te ziek en zwak enzo.. Kon niks meer behalve op bed liggen.. Dus papa en mama weer niet blij.. Weeer beloofd dat k het niet meer doe!
Ik doe het nog af en toe.. Weet onderhand wel waar ik tegen kan.. Mja nog best stom dat k het doe mja

Denk dat ze het wel weten als k weer es verrot thuis kom maar ze zegggen er niks meer van..laatste aanpassing 24 mei 2005 21:45

ik denk dat je heel blij moet zijn met zulke ouders. maar ik vind het wel een beetje stom van je dat je hun vertrouwen misbruikt hebt om het zo maar te noemen.
juist omdat je zo blij moet zijn met zulke ouders.

Waarschuw beheerder
mijn ouders weten alleen dat ik blow.. laten we t daar maar ook bij houden :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ½jeKaaS op maandag 23 mei 2005 om 22:24:
De dealer die aan 13-jarigen verkoopt is natuurlijk ook niet goed wijs, die zitten er ook tussen.

Mja ,das een lastige kwestie he.
Verkoop je er 20 aan een gast van 17 , god moge weten wat hij ermee doet.
Maar idd..