Toen k voor de eerste keer drugs had gebruikt en me vader me ophaalde bij een vriendin.. Zou daar eigenlijk blijven slapen maar kon niet slapen omdat k nog te actief was

Dus ik kom thuis.. Iedereen wakker omdat me broertje naar een honkbal wedstrijd moest.. Dus ik in het rond springen enzo en teveel lullen

Me moeder vroeg of k drugs op had en ik antwoorde daar ja op.. 1 pilletje en klein beetje speed (wat trouwens waar was) Die vonden het niet zo erg als het maar geen gewoonte werd.. Want waar k nu achter ben gekomen dat mn moeder vroeger ook lsd en weet ik veel wat heeft uitgeprobeerd dus die snapte me wel.
Maar vanaf dat moment ging k steeds vaker op feestjes gebruiken.. Op keertje ging het mis en werd ik ziek en een week te depressief geweest.. Durfte niet in me kamer te slapen want dacht dat er ingebroken enzo werd en was gewoon fucking bang & down.. Dus daar waren mn ouders niet echt blij mee en moest beloven dat k het niet meer deed! Maar ze waren wel heel lief voor me en absoluut niet boos..
Mja Senna leert het niet zomaar dus gaat gewoon door.. Nog een keer niet echt goed gegaan.. Te ziek en zwak enzo.. Kon niks meer behalve op bed liggen.. Dus papa en mama weer niet blij.. Weeer beloofd dat k het niet meer doe!
Ik doe het nog af en toe.. Weet onderhand wel waar ik tegen kan.. Mja nog best stom dat k het doe mja
Denk dat ze het wel weten als k weer es verrot thuis kom maar ze zegggen er niks meer van..