Partyflock

Forumonderwerp · 768156
2524x bekeken

Waarschuw beheerder
zou jij tegen je ouders zeggen dat je drugs gebruikt??

nou me pa heeft net gevraagt en heb gewoon nee gezeget tjah wat moet je anders zeggen????

Waarschuw beheerder
me ouders weten denk ik alles heb er tenminste nooit over gelogen maar altijd met een lach gezegd dus weet niet of ze denken dat ik een geinjt emaak of serieus ben:D
toen ik naar me 1e feest ging vroeg me ma hoe hou je dat vol zei ik nou je flikkert een paar pillen in je bek en je gaat de hele nacht door zei ze als je maar voorzichtig doet:D
en toen ik een keer thuis kwma vroeg ze heb je gesnoven zei ik nee heb alleen geslikt meer niet zei ze oh slaap lekker :D
en kwma der een keer tegen op de fiets toen ik terug kwma zei ze een paar weken later tegen me neef nou kwam hem laatst tegen nou hij zag er niet zo heel fris uit had grote pupillen en keek wazig uit ze ogen maar heb er geen gezeik mee:D
nooit liegen tegen ouders is in mijn ogen het beste

Waarschuw beheerder
Mijn ouders wisten het maar niet hoevaak. Ze dachten wel eens geprobeert enz. Maar nu mijn broer aan de drugs zit deden ze er allemaal niet zo makkelijk meer over en nu moet ik het dus ook niet meer wagen. Mja blowen enz mag allemaal wel maar harddrugs zou ik ze niet meer moeten flikken.

Waarschuw beheerder
Mijn ouders weten het ; aangezien ze het zelf ook wel is gedaan hebben en nog wel is doen...ze gaan soms zelfs naar feesten als Dance Valley en Mysteryland.
We zijn er erg open in dus...

Waarschuw beheerder
donateur
ze vroege laatst of ik blowde :P
tja ben meestal wel eerlijk dus gewoon eerlijk geantwoord dat ik er regelmatig 1 opvouw :P

maar over de rest tja.... denk da ze da mar beter niet kunnen weten. :P pa is daar nogal tja... ouderwets in
Waarschuw beheerder
donateur
mijnes weten het niet.... is ook niet belangrijk. Als ik het zou zeggen, dan gaan ze meteen het ergste denken en zorgen maken voor niets, want ik gebruik niet altijd en ook niet veel, dus heb het zelf goed onder controle

Waarschuw beheerder
donateur
wat niet weet wat niet deert...kijk als onze kids t later nou tegen ons zegge das wat anders onze generatie is er mee opgegroeit en iedereen heb t gedaan dus waarom onze kids niet wij hebbe de tijd van ons leven met die zooi dus ik zou t nooit verbieden maar wel waarschuwen dat ze uitkijken maar de generatie van onze ouders zoooo die vinden blowen al erg tenminste...mijn ouders haha dus als ik niet kan slapen ofzo dan komt t door de redboul haha
Waarschuw beheerder
Toen k voor de eerste keer drugs had gebruikt en me vader me ophaalde bij een vriendin.. Zou daar eigenlijk blijven slapen maar kon niet slapen omdat k nog te actief was :P Dus ik kom thuis.. Iedereen wakker omdat me broertje naar een honkbal wedstrijd moest.. Dus ik in het rond springen enzo en teveel lullen :P Me moeder vroeg of k drugs op had en ik antwoorde daar ja op.. 1 pilletje en klein beetje speed (wat trouwens waar was) Die vonden het niet zo erg als het maar geen gewoonte werd.. Want waar k nu achter ben gekomen dat mn moeder vroeger ook lsd en weet ik veel wat heeft uitgeprobeerd dus die snapte me wel.
Maar vanaf dat moment ging k steeds vaker op feestjes gebruiken.. Op keertje ging het mis en werd ik ziek en een week te depressief geweest.. Durfte niet in me kamer te slapen want dacht dat er ingebroken enzo werd en was gewoon fucking bang & down.. Dus daar waren mn ouders niet echt blij mee en moest beloven dat k het niet meer deed! Maar ze waren wel heel lief voor me en absoluut niet boos..
Mja Senna leert het niet zomaar dus gaat gewoon door.. Nog een keer niet echt goed gegaan.. Te ziek en zwak enzo.. Kon niks meer behalve op bed liggen.. Dus papa en mama weer niet blij.. Weeer beloofd dat k het niet meer doe!
Ik doe het nog af en toe.. Weet onderhand wel waar ik tegen kan.. Mja nog best stom dat k het doe mja :S

Denk dat ze het wel weten als k weer es verrot thuis kom maar ze zegggen er niks meer van..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hmm laatst tijdens t eten hadden we het over drugs en vroeg me moeder aan me of ik wel eens wat heb gebruikt.. Toen heb ik gewoon eerlijk geantwoord..
Van blowen wist ze wel al, maar dat doe ik niet meer, vind ik vies.
Ze schrok wel heel erg van de snatsers (3x gebruikt) maar ben eigenlijk wel blij dat ze het weet.. Heb namelijk de laatste keer ontzettend last van me huid gehad (eczeem enzo) wat dus ook door die pillen kwam.
Maar ben meer bang voor de reactie van me pa.. Die gaat echt flippen denk k.. Of misschien weet ie het al.. Weet t niet..
En ik zal problemen krijgen de eerst volgende keer dat ik weer naar een feestje wil gaan, ben bang dat ze niet willen dat ik ga. Dat ze moeilijk gaan doen enzo.
Maja.. M'n ma vroeg me of ik nu vaker ga gebruiken.. Heb gezegd dat ik 't niet van plan ben maar dat ik ook niks kan beloven.

Zo das mijn verhaal :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sennos op dinsdag 24 mei 2005 om 21:44:
Toen k voor de eerste keer drugs had gebruikt en me vader me ophaalde bij een vriendin.. Zou daar eigenlijk blijven slapen maar kon niet slapen omdat k nog te actief was Dus ik kom thuis.. Iedereen wakker omdat me broertje naar een honkbal wedstrijd moest.. Dus ik in het rond springen enzo en teveel lullen Me moeder vroeg of k drugs op had en ik antwoorde daar ja op.. 1 pilletje en klein beetje speed (wat trouwens waar was) Die vonden het niet zo erg als het maar geen gewoonte werd.. Want waar k nu achter ben gekomen dat mn moeder vroeger ook lsd en weet ik veel wat heeft uitgeprobeerd dus die snapte me wel.
Maar vanaf dat moment ging k steeds vaker op feestjes gebruiken.. Op keertje ging het mis en werd ik ziek en een week te depressief geweest.. Durfte niet in me kamer te slapen want dacht dat er ingebroken enzo werd en was gewoon fucking bang & down.. Dus daar waren mn ouders niet echt blij mee en moest beloven dat k het niet meer deed! Maar ze waren wel heel lief voor me en absoluut niet boos..
Mja Senna leert het niet zomaar dus gaat gewoon door.. Nog een keer niet echt goed gegaan.. Te ziek en zwak enzo.. Kon niks meer behalve op bed liggen.. Dus papa en mama weer niet blij.. Weeer beloofd dat k het niet meer doe!
Ik doe het nog af en toe.. Weet onderhand wel waar ik tegen kan.. Mja nog best stom dat k het doe mja

Denk dat ze het wel weten als k weer es verrot thuis kom maar ze zegggen er niks meer van..laatste aanpassing 24 mei 2005 21:45

ik denk dat je heel blij moet zijn met zulke ouders. maar ik vind het wel een beetje stom van je dat je hun vertrouwen misbruikt hebt om het zo maar te noemen.
juist omdat je zo blij moet zijn met zulke ouders.

Waarschuw beheerder
mijn ouders weten alleen dat ik blow.. laten we t daar maar ook bij houden :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ½jeKaaS op maandag 23 mei 2005 om 22:24:
De dealer die aan 13-jarigen verkoopt is natuurlijk ook niet goed wijs, die zitten er ook tussen.

Mja ,das een lastige kwestie he.
Verkoop je er 20 aan een gast van 17 , god moge weten wat hij ermee doet.
Maar idd..