Partyflock

Forumonderwerp · 767871
Waarschuw beheerder
Ik heb de laatste tijd steeds vaker momenten dat ik mezelf betrap op echt zieke gedachte. Beetje psycho :|

Zat bijvoorbeeld laatst in de metro in Amsterdam en toen zag ik zo'n ruimte tussen de rails en het perron in (soort gat) en toen dacht ik 'goh dat zou een mooie plek zijn om een lijk te verstoppen..'

Of 'ik zou best iemand kunnen vermoorden, wie zou nou denken dat IK dat gedaan heb?'

Niet dat ik zoiets echt zou doen, ik ben een hele vredelievende jongen.. Maar toch, wel bizar he zulke gedachte.

Hebben jullie dat ook wel eens?

Waarschuw beheerder
Ja hoor, vaak zat en in hele ernstige vormen.

Waarschuw beheerder
ik heb daar geen last van gelukkig

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 juli 2005 om 16:46:
ik heb daar geen last van gelukkig

nee tuurlijk niet. jij bent braaf:)

ik heb d'r best vaak last van. gelukkig dak nie de enige ben:)
Waarschuw beheerder
véél te veel...

3 maanden geleden (zwaar depressief, suicidaal, last van dissociëren [= een moment of een tijdje uit de realiteit zijn, heel beangstigend],...:

de psycho gedachtes waren "gelukkig" vooral op mezelf gericht:
- zelfmoordgedachtes 24u/24u: als ik in bad zat bedacht ik hoe het zou zijn als ik mijn polsen zou doorsnijden en het bad vol bloed zag lopen, als ik uit het raam van een hoog gebouw keek bedacht ik hoe het zou zijn als ik zou springen, als ik voor een trein stond bedacht ik hoe het zou zijn als ik voor die trein zou springen,... Die gedachtes had ik altijd, heel de dag door

- automutilatie: mezelf snijden, geobsedeerd zijn door mijn bloed

- mezelf steeds bewust in gevaar willen brengen, vb oversteken als het rood is,..

- veel gedachtes over dingen die hier ook al gezegd zijn: uit de auto willen springen als je aan het rijden bent, enz.

- Obsessie door Dutroux (kindermoordenaar uit België): ik was toen volledig geobsedeerd door hem, vraag me niet waarom want dat begreep ik zelf ook niet, zat zelfs met gedachten in m'n hoofd zoals: als ik nu iemand vermoord, stoppen ze me misschien bij hem want ik wou contact met hem... Ziek hé :-S Ik had veel obsessies, maar deze was de ergste.

- heb m'n hele begrafenis al gepland, weet welke muziek ik wil, hoe ze me moeten begraven,...

Over anderen: heb vaak de neiging mensen te slaan, bv een onbekende die in stad loopt maar wiens kop ik gewoon niet kan zien (zonder dat ik die ken heb dat gewoon bij sommige mensen) altijd de neiging om die te slaan, of met een mes te steken,...

Hoelang moet ik nog doorgaan? :-S

Waarschuw beheerder
op dit moment wel ja... als die kk vent nu voor me neus staat snij ik zijn strot door. je wil niet weten hoe kk ik me voel op dit ogenblik!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
haha ja er zijn wel momenten dat ik best wel is iemand zou willen dood maken :[