Partyflock

Forumonderwerp · 767871
Waarschuw beheerder
Ik heb de laatste tijd steeds vaker momenten dat ik mezelf betrap op echt zieke gedachte. Beetje psycho :|

Zat bijvoorbeeld laatst in de metro in Amsterdam en toen zag ik zo'n ruimte tussen de rails en het perron in (soort gat) en toen dacht ik 'goh dat zou een mooie plek zijn om een lijk te verstoppen..'

Of 'ik zou best iemand kunnen vermoorden, wie zou nou denken dat IK dat gedaan heb?'

Niet dat ik zoiets echt zou doen, ik ben een hele vredelievende jongen.. Maar toch, wel bizar he zulke gedachte.

Hebben jullie dat ook wel eens?

Waarschuw beheerder
iedereen heeft weleens die gedachtes denk ik.

Waarschuw beheerder
donateur
<---------------------

Lijkt me duidelijk. Ik ben de enige echt Psycho Forze. b)
Waarschuw beheerder
ja vaak van die gedachten, gelukkig zijn het maar gedachten

Waarschuw beheerder
heb wel eens als ik in de auto zit de gedachte van, hoe zou het gaan als ik nou met 80 in het uur tegen die boom aan rij.

of ineens je deur open doen als er een auto langs komt rijden! :D

volgens mij ziet zoiets der best gaaf uit

maar gelukkig zijn het maar gedachten!

zou het echt niet zomaar uitproberen! :nee:
Waarschuw beheerder
best wel eens ja.. maar goed dat ik het niet uitvoer
Waarschuw beheerder
dagelijks

Waarschuw beheerder
ooh, dat heb ik zo vaak.

Gewoon als ik over straat loop en ik zie iemand aan komen lopen waarvan z'n kop me niet aanstaat. Dan denk ik, als ik em nu nou eens uit het een vuistslag in z'n gezicht geef en en public in elkaar trap totdat ik zeker weet dat hij nooit meer opstaat?

Of in de kroeg, als iemand tof tegen je loopt te doen. Dan denk ik altijd... waarom zou ik nou eens niet met deze halve liter pul die ik in me handen heb ze kop inslaan en daarna in z'n gezicht gaan steken?

Wat me ook wel gaaf lijkt is de perfecte moord te plegen. Er zijn zulke simpele manieren voor! Maar als ik daar verder op inga, staat zeker weten de AIVD voor de deur morgen.
Waarschuw beheerder
whahaha ik d8 ook altyd dak de enige was
maar zo`n gedachte ja heb ik ook welleens gehad
vet vaag :P
als je bijvoorbeeld met de trein ergends heen rijd en dan gewoon een heel lang stuk met veel zand enz ziet..heel afgelegen..zijn ze nie mee bezig enz..gewoon veel zand hele bergen..ook mooie plek om lijk te verbergen (6)..

:vaag: mja hahaha
Waarschuw beheerder
iedereen heeft weleens die gedachtes denk ik.

verklaart u eens nader.....

Waarschuw beheerder
verklaart u eens nader.....

dat ik langs een kinderboederij rijd en denk zo die diertjes zou ik graag x een bruut nemen, heeft iedereen toch? of ben ik de enige:$
Waarschuw beheerder
Nee klinkt nogal braaf
Waarschuw beheerder
Ik ben gewoon altijd psycho volgens mij..:S

Waarschuw beheerder
ja zo vaak:yes:
Waarschuw beheerder
Herken het wel, ik heb meer van die vage gedachtens zoals: Wat is gevoel? Hoezo denk je in je hoofd en voel je het ook vanuit je hoofd.. Naja... snap er zelf ook niet veel van...
Waarschuw beheerder
ik heb hier nog n semie volledig uitgewerkt moordplan..op n paar details na..kope iemand?..ik heb m nie meer nodig want die Turkse jongen zit alweer in Turkije.
Waarschuw beheerder
Tuurlijk!Maar die hou ik wel lekker voor mezelf;)
Waarschuw beheerder
oh zo herkenbaar!
Als je op een balkon loopt en denkt, hoe zou het voelen als ik eraf spring (van 5 hoog) van dat soort dingen. haha
:devil:
Heeft iedereen denk ik wel.
(K)
Waarschuw beheerder
Wiekie!!!! Jij ook al psycho gedachtens, hih

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Continu, betrap mezelf minder op normale gedachten eerlijk gezegd
Waarschuw beheerder
Herkenbaar! :yes:

Ik denk wel eens aan hoe het zou voelen om iemand neer te steken. Of je dan echt veel kracht moet zetten of dat het mes er zo in glijdt. :vaag:

Of iemand idd zo hard mogelijk slaan. :/

Maar ook plekken waar je een lijk zou kunnen dumpen en hoe ik dat dan aan zou pakken. Een inbreker bijvoorbeeld doodsteken en dan begraven in het bos ofzo. Kan nooit iemand achter komen toch?! Dat ik het heb gedaan dan.

Maar goed, verder heb ik gelukkig ook nog een heleboel positieve gedachtes. :)

Waarschuw beheerder
Ik betrap mezelf zo af en toe op maatschappelijk aanvaarde gedachten...

Die zijn pas om van te schrikken ...

:yes:
Waarschuw beheerder
Ohja als ik de film Leon of iets wat er op lijkt heb gezien, beeld ik me ook wel eens in dat ik een huurmoordenaar ben :bloos:

Lijkt me echt zoooo vet om op het dak van een gebouw te liggen, koffertje open, wapen in elkaar zetten, schieten, en snel wegwezen! En er natuurlijk dik voor betaald krijgen :P
Ik zou dan een zwarte pruik opdoen en een lange zwarte jas en hele hoge haken. (Niet comfortabel, maar voor het image ;) ).

Sluipschutter zijn lijkt me ook wel leuk. :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Sluipschutter zijn is niet leuk :nee:

Gewoon in een drukke winkelstraat een dubbelloops onder je lange jas vandaan trekken en iemand kapot knallen :D

Iedereen die dan in de buurt loopt zit dan onder de stukjes hersen en schedel :jaja:

Cool effect geeft dat B)
Waarschuw beheerder
donateur
Cool effect geeft dat B)

8)

wat je ook kan doen, is een jachtgeweer met hagel kogels. dat geeft ook altijd zoveel bloed :9 en met een beetje mazzel als je het op afstand doet, raak je meedere mensen :jaja:
Waarschuw beheerder
hahaha betrap mezelf dagelijks op zulke dingen hahah wel grappig dat de topicopener begint over dat lijk verstoppen.. zulke gedachtes heb ik ook wel eens..
Waarschuw beheerder
donateur
Lijken VERSTOPPEN? :|

Ik wil juist dat m'n slachtoffer gevonden word, ik ben trots op het werk wat ik heb verricht :/
Waarschuw beheerder
ja maar zonder lijk, geen moord... of in ieder geval minder aanknopingspunten... dus als je de perfecte moord wil plegen, zou het niet handig zijn om het lijk op n zichtbare plek te leggen toch? Perfecte moorden zijn ook wel eens evil ged8tegangen van mij... maar ja shit happens haha
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb de perfecte moord al uitgedacht hoor :D
Alleen waarom stiekem doen terwijl je het met de hele wereld kan delen...

Moorden voor je plezier is een stuk gezelliger :bier:

Waarschuw beheerder
Ik probeer me zelf elke dag oraal te bevredigen. Oh ja wereld dominatie. Oh ja....

Waarschuw beheerder
die gedachten ben ik al over heen om mensen te verstoppen ofzo je dump ze gewoon in beton en je bent van ze af de perfecte moord heb ik al lang uit gevogeld nu heb ik nog mooie gedachten dan moorden

Waarschuw beheerder
jah mooi :P hebbik ook last van...
Waarschuw beheerder
Ik heb 24/7 van die zieke gedachtes gna gna :[

Waarschuw beheerder
ja iid wil ik wel weten hoe het voeld om iemand neer te steken

maaaaaaaaar graag of nou ja graag?

ik zou zelf ook wel eens neergeschoten willen worden maar dan wel met een heel spektakel er om heen he dikke auto's mooie mannen en ik die achtervolgt word

of of of ontvoerd worden door een hele mooie man!
o geweldig lijkt me dat hahahhah

of of of

dat hoop ik elke dag!
dat ik door het bos loop en zie dat er iemand word vermoord en dat de dader me ziet en dan naar me toe komt en zegt hey hoer! als je je bek hou dan krijg je een miljoen

of of of

hoe het er uit zou zien als iemand voor de trein springt en alle stukken rond vliegen hahahahah

o shit ik ga hulp zoeken

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 mei 2005 om 14:14:
o shit ik ga hulp zoeken

ja ook voor mn nederlands ;)

Waarschuw beheerder
dat heb ik te vaak

Waarschuw beheerder
die gedachtes zijn ziek.. maar toch leuk om es over na te denken ;)

Artiest {SHOWLIST artist 54609, 15191, 54617}
Waarschuw beheerder
Ja ... dat heb ik wel vrij regelmatig...

Soms schrik ik gewoon van mn eigen gedachten :O :P
Waarschuw beheerder
whaha. leuke topic. Laat me je vertellen dat ieder1 wel eens "psycho" ged88 heeft...is eigenlijk heel normaal. De tittel van deze topic geeft het antwoord :).

Op het moment dat je jezelf betrapt op een abnormale ged88 is der niets aan de hand..pas als je jezelf er niet meer op betrapt kan je psychotische denkbeelden krijgen. :D

Soms schrik ik gewoon van mn eigen gedachten

Dat schrikken betekent juist dat je niet gek bent.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Soms zie ik van die mensen lopen en dan vraag ik me ineens af hoe het zou zijn om ze in elkaar te slaan.. En of ze dan hard zullen schreeuwen en of ze terug zullen vechten..

Beetje psycho is dat wel
Waarschuw beheerder
neej maar arjan wel eens.. ghehe ;)

Waarschuw beheerder
Schijt eten van me zelf tijdend gala dinee met Meraya Kerry
Waarschuw beheerder
ik heb in gedachten al vaak m,n chef begraven :P

Waarschuw beheerder
vaak genoeg:O

Waarschuw beheerder
donateur
heb laast nog iemand vermoord

Waarschuw beheerder
ik denk dat iedereen dat wel heeft.
Waarschuw beheerder
ik wou een keer iemand kapot slaan met een stoel.

Waarschuw beheerder
ik kan hele zieke gedachtes hebben...
maar ik hou me tot nu toe nog altijd netjes in..:yes:

maar der komt een keer dat ik het wel doe en heeft die gene het wel heel bont gemaakt bij me en issie te laat :bounce:

Waarschuw beheerder
donateur
Haha ja vaak zat.. Heb een te levendige fantasie soms :)