Partyflock

Forumonderwerp · 767871
Waarschuw beheerder
Ik heb de laatste tijd steeds vaker momenten dat ik mezelf betrap op echt zieke gedachte. Beetje psycho :|

Zat bijvoorbeeld laatst in de metro in Amsterdam en toen zag ik zo'n ruimte tussen de rails en het perron in (soort gat) en toen dacht ik 'goh dat zou een mooie plek zijn om een lijk te verstoppen..'

Of 'ik zou best iemand kunnen vermoorden, wie zou nou denken dat IK dat gedaan heb?'

Niet dat ik zoiets echt zou doen, ik ben een hele vredelievende jongen.. Maar toch, wel bizar he zulke gedachte.

Hebben jullie dat ook wel eens?
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vraag me weleens af hoe het is om met iemand anders z'n vel te kunnen rondlopen :/
Waarschuw beheerder
whahaha ach die zieke gedachtes heeft iedereen wel eens denk ik..
Waarschuw beheerder
donateur
heb vandaag wel ernstig veel last van psycho gedachten..

Waarschuw beheerder
vertel vertel!!!

heeft iedereen wel eens denk ik

Waarschuw beheerder
is normaal heb ik ook vaker last van

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
maar soms ook niet

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
er zou een topic moeten zijn met de allerziekste uitspraken op partyflock, lijkt me lagge
Waarschuw beheerder
donateur
vertel vertel!!!

hahahahaha :D nieuwschierig heleentje :p

heb beetje neigingen om iemand behoorlijk toe te takelen :[
beetje psycho-achtig toetakelen hahaha
maarre ik bespaar je de details ;)
Waarschuw beheerder
Betrap me wekelijks nog weleens tijdens een vage bui :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
ja gebeurd mij ook.. maar waarom?:S
Waarschuw beheerder
Ik betrap me zelf er dagelijks op, en het meest psycho is nog wel dat ik niet eens denk : Wow.. dit is toch wel psycho..

Waarschuw beheerder
ja soms echt van die maffe dingen... als k bijvoorbeeld n btje blut ben ofzo en k zie n bejaarde ergens achteraf eenzaam in een tuintje onkruid wieden ofzo... dan denk k wel s: wat zou er gebeuren als ik hem/haar doodknuppel en er vervolgens met wat geld vandoor ga?

...maar vervolgens doe ik dit dan gewoon NIET :S
Waarschuw beheerder
donateur
Geef jij je niet over aan dat gevoel dan GIO? :o

Ik ga meer voor "the thrill" dan geld ofzo...
Ik vind bloed en ingewanden gewoon leuk om mee te spelen :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
heheheh, dat vindt ik nou niet echt heel ziek, als je geen geld hebt denk je altidj dat soort dingen
Waarschuw beheerder
Tsja, de een trekt een been van een barbie.. de ander trekt een hart uit een lichaam..:D

Waarschuw beheerder
dokter Bibber heeft een slechte invloed op de kids! ik zeg t al jaren! :9
Waarschuw beheerder
Haha :D Ik vond het vroeger altijd wel een heerlijk spelletje.. :D

Waarschuw beheerder
Ik heb weleens de gedachte om zelfmoord te plegen :S
Maar doe het niet hoor :no:!

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb ook wel eens érg vage gedachten. Maar Crazy Jason, don't be afraid, zolang het gedachtes zijn en geen plannen is er (nog) niks aan de hand. Zodra het mis gaat, neem ff contact met me op, ik loop stage op een instelling voor psychiatrische patienten.

:9

Waarschuw beheerder
Denk af en toe wat te veel :D
Waarschuw beheerder
donateur
Dokter Bibber is voor mietjes (N)

Ik vind het leuker om iemand open te snijden en hem horen gillen terwijl ik z'n darmen gebruik als slingers :jaja:

Waarschuw beheerder
heb ik elke dag. ;D

Waarschuw beheerder
zo vaak :[
Waarschuw beheerder
donateur
Ik betrap mezelf zo af en toe op maatschappelijk aanvaarde gedachten...

Die zijn pas om van te schrikken ... :o

Waarschuw beheerder
om de 5 minuten...best lastig als je gewoon met iemand staat te praten en je bedenkt dan hoe je hem om gaat leggen :d

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik heb af en toe ook weleens van die dingen dan loop ik over straat en dan zie ik iemand lopuh en dan heb ik toch wel zin om em te molesteren ofzo of ik denk af en toe welens bij me eigen van zou best weleens iemand doodt willen schoppuh kijkuh wat voor gevoel dat geeft of je er een kick van krijgt dat je et vaker wilt doen of dat je er toch spijt van krijgt?
Waarschuw beheerder
Er gaan continu gedachten door je heen. "Goede" en "slechte" gedachten. Voordat je die kan beoordelen op "goed" en "slecht", moet je er dus aan gedacht hebben. Logisch dat er ook veel slechte tussen zitten. Ieder mens is wel nieuwsgierig wat er gebeurt als je een bepaalde actie uitvoert. Daarna ga je pas denken of het wel goed is en wat de consequenties zijn. Daar is niks zieks aan.

Het komt ook voor als je het rechtvaardig vindt dat iemand gestraft wordt voor iets waar hij zich niet, maar waar jij je wel aan houdt. Verleent iemand bv geen voorrang, dan is het logisch dat iemand daar de negatieve gevolgen van ondervindt en jij niet; want jij houdt je aan de regels en bent dus "beter" dan dat domme geval. Dus voelt het onbewust beter als jij veilig aan de overkant komt terwijl de ander het slachtoffer wordt van zijn domheid. Als een soort bevestiging van: "Zie je wel dat ik wel het goede doe".

Waarschuw beheerder
Iedereen toch wel eens...

Waarschuw beheerder
mwa mijn zieke gedachten.. laat ik er maar ff buiten :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik heb hele zieke gedachtes ja ;d
het idee dat pillen hier nog goedkoper zijn als de pille van de grootste drugsvangst ooit in australie. oftewel we kenne concurere met een van de grootste drugsbaronne daar. buite dat is het fijn dat niemand weet wat er door je hoofd gaat :)
Werkzaam bij Projexx
Artiest {SHOWLIST artist 51264, 19010}
Waarschuw beheerder
:[ 24/7 :[
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik vandaag de hele dag, werd er zelf bang van, eerst wilde k mezelf van kant maken, toen hem, en toen hem en haar en nu denk k alleen maar, hoe kan ik hem het meeste pijn doen...
Terwijl k eigenlijk gewoon gvd tyfus (excuus voor mijn taalgebruik) veel van die k*th**retiget*fusdrugsm*ng**ldeb**l hou....:[

Waarschuw beheerder
:[ sorry hoor :[

Waarschuw beheerder
:kusje2: gelukkig dacht k aan m'n lieve zusjes silenced..:lief:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja elke dag...wie niet
k zat dr gister ook nog aan te denken toen k langs een soort rieteveld reed
hier zou je best een lijk kenne dumpe zonder dat iemand dr achter kom.
maarja uitvoere is anders dan denken toch!

Waarschuw beheerder
zeker wel :jaja:

Waarschuw beheerder
Mja dat soort gedachten heb ik ook wel eens...
Waarschuw beheerder
donateur
gister in de auto op weg naar de afterparty weer ff ernstige psycho gedachten gehad :vaag: :devil:
en was niet de enige :vaag:
Waarschuw beheerder
heb ik al een paar weken last van ...wil iemand vermoorden !

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ja ik heb het ook wel eens. STerker nog heel vaak zelfs.
Ik heb namelijk de perfecte moord in mijn hoofd uitgedacht. Echt een waterdicht plan. Is ook alleen bij een bepaalde doelgroep uitvoerbaar. Maar ik ga er niet verder op in. Zou zonde zijn.

Waarschuw beheerder
the world have made me until I am today.... :yes:

Waarschuw beheerder
ofzoget... ik ga mijn bijl poetsen... :bounce:

Waarschuw beheerder
Ik had dat dus ook,(lees ff terug) ik betrap me er nu vaak op, dat ik erg nuchter over dingen denk en me eigenlijk nergens (bijna nergens) druk over maak..
Maar ik kan ze dus ook wel eens hebben ja :|

Waarschuw beheerder
zieke teksten verzinnen op sinterklaas liedjes in een dirk v/d broek in Adam , ging heeel spontaan, lol
Waarschuw beheerder
Bijna altijd wel...:|