Partyflock
 
Forumonderwerp · 765913
 
Waarschuw beheerder
+6-3
En dan begin ik maar :

Sterf :[

Mededeling:

Het is hier dus de bedoeling om een bericht voor de gene die jou post neer te zetten!
Offtopic berichten worden verwijderd :)
laatste aanpassing door een beheerder
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 november 2006 om 13:04:
een knuffel die iemand echt meent...


ook zo'n hoofdpijn
Waarschuw beheerder
nee gelukkig niet

al plannen voor aankomend weekend?
Waarschuw beheerder
werken :( maar ja... t verdient wel lekker :)

nog grootse plannen met de feestdagen?
Waarschuw beheerder
eigenlijk nog niet :(...

Wat ga je vanavond nog doen ?
 
Waarschuw beheerder
leren...

Heb jij ook zo'n zin om iemand te slaan?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op dinsdag 14 november 2006 om 14:13:
Heb jij ook zo'n zin om iemand te slaan?


Momenteel niet...soms wel...


Uitspraak van CinneWieJ O:) op dinsdag 14 november 2006 om 14:16:
En jij?


Fitnissen ofzo...

Hmmm wat vind je van Balkenellende O:) ?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Een lulletje 8)


Of niet dan?
 
Waarschuw beheerder
of niet..

wat vind je van degene die na jou post?
Waarschuw beheerder
Haha wat een vraag.. Hoe moet ik dat nou weten? Ik weet toch niet wie er NA mij post?

Kun je dan niet beter vragen, wie er VOOR jou post? :P
Waarschuw beheerder
ja inderdaad

en diegene die niet post O:) ?
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
O:) Die posten niet O:)

Hoelang denk jij erover om op
iets te reageren??
 
Waarschuw beheerder
Ligt dr aan met wat...

Waar schaam je je voor?
 
Waarschuw beheerder
voor jou ;)

wat eet jij vanavond?
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 november 2006 om 15:08:
voor jou


En bedankt! Prettig kennis met je te maken!

Ik eet vanavond Chinese Zoetzuur (kip, boontjes, rijst en een of ander sausje)

Welke telefoon heb jij?
 
Waarschuw beheerder
huistelefoon

bijt jij nagels?
Waarschuw beheerder
Neej! :D:D


heb je wel eens 2 verschillende sokken aan? 8)
Waarschuw beheerder
eigenlijk nooit..

heb je wel eens GEEN ondergoed aan ?
 
Waarschuw beheerder
ja


zijn er mensen die ook af en toe lekker gek doen?
Waarschuw beheerder
:cheer: hiero...

hoe kan jij je uitleven ?
 
Waarschuw beheerder
die gekheid?




of bedoel je wat anderS?
Waarschuw beheerder
ja de gekheid...

Hoe leef jij je lekker gek uit ?
 
Waarschuw beheerder
Door in me nakie over straat te gaan rennen en te roepen dat iedereen gek is... :S


Weet jij iets beters?
Waarschuw beheerder
Hmmmm in ieder geval dat niet :P

Verzin eens wat leuks ?

Berichtje voor degene die na je post :P


hoiO:)
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
heyyyy :)




hoe is het nou?
Waarschuw beheerder
ja goed hoor...

met jou ?
 
Waarschuw beheerder
niet goed




word het ook al donker?
Waarschuw beheerder
hier wel ja...

waarom niet goed ?
 
Waarschuw beheerder
is niet boeiend ;)



zie je buiten ook nog meeuwen op het dak rondlopen?
 
Waarschuw beheerder
Jep..


Onm vind j dat leuk?
 
Waarschuw beheerder
Bierte? of Biertje? :P



Lekker vroeg slapen?
 
Waarschuw beheerder
Nee!
Weer een nacht lang wakker liggen *zucht*

Deospray of roller?
 
Waarschuw beheerder
spray!

vroeg naar bed of laat naar bed?
 
Waarschuw beheerder
Vanavond beetje vroeg want ik moet morgen ochtend weer werken.

Wat voor werk doe jij?
Waarschuw beheerder
werk bij de licom

waar ga jij zaterdag stappen?
 
Waarschuw beheerder
nergens.. dan vier ik me verjaardag voor me vrienden en vriendinne :D

jij dan?
Waarschuw beheerder
naar het ora denk ik


welk ijs vind jij het lekkerst?
Waarschuw beheerder
walnoten :kwijl:

waneer heb je voor t laats tranen met tuiten gelachen?
 
Waarschuw beheerder
maandag...




wanneer van verdriet?
 
Waarschuw beheerder
pff dat weet ik niet meer...

hoe gaat ie verder?
Waarschuw beheerder
ja wel goed .. net een nieuwe tv gekocht!!!

wat heb jij vandaag gedaan?
 
Waarschuw beheerder
gewerkt

en jij dan?
 
Waarschuw beheerder
ik had lekker vrij :)

ook zin in morge?
Waarschuw beheerder
ik moet morgen naar school ... :devil: :frusty:

wat ga jij morgen doen dan???
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
morgen heb ik toets en daarna doe ik heel de dag NIETS!

Heb jij nog een goede remedie tegen een gebroken hart?
Waarschuw beheerder
Afleiding zoeken, sletten, chocola eten, huilen, films kijken, euuh... drinken?

Waarom een gebroken hart? :(
Waarschuw beheerder
Tsja .. lang verhaal

Niks aan te doen, toch?
Waarschuw beheerder
Weet niet.. nog nooit een gebroken hart gehad gelukkig

Heb jij een relatie?