+6-3 12 april 2005 23:14En dan begin ik maar : Sterf Mededeling: Het is hier dus de bedoeling om een bericht voor de gene die Ná jou post neer te zetten! Offtopic berichten worden verwijderd laatste aanpassing 7 december 2011 07:33 door een beheerder
13 november 2006 22:11ik hoef morgen pas weer te werken, om 17u tot 1 uur ongeveer. overdag lekker vrij jij ook lekker dagje vrij?
Kimmuz 13 november 2006 23:32Wow, dat is echt scary. Toen ik dit topic opende was ik net aan't krabben Ben je al een beetje moe aan 't worden?
Silver Bullet 13 november 2006 23:33Op zich wel, maar zit nog wel met lekker vrouwtje op MSN Morgen nog grote plannen?
eendje 14 november 2006 06:38vandaag bedoel je nee geen grote plannen .. ben zo moe als ik weet niet wat en moet over kwartiertje al weg vroege ochtend sucks onnie dan ??
Mama Deb 14 november 2006 10:46als er een koude wind staat wel en ga je zaterdag ook naar de aankomst van sinterklaas kijken?
Mama Deb 14 november 2006 10:48ja met mijn kleine nichie (maar cin je moet kijken misschien zie je mij wel voorbij huppelen) en heb je t druk vandaag?
CinneWieJ 14 november 2006 11:20Mwah niet druk maar genoeg te doen! Whaha ga je er heen joh.. coowl Ben je niet stout geweest dan dit jaar?
BlaZe [ JM ] 14 november 2006 11:20Nee hoor wat ga jij nog doen vandaag ?laatste aanpassing 14 november 2006 11:21
BlaZe [ JM ] 14 november 2006 11:22Hmm dat weet ik nog niet, denk iets van pasta Waar heb je nu heel veel zin in ?
Mama Deb 14 november 2006 11:24Uitspraak van CinneWieJ op dinsdag 14 november 2006 om 11:20:▶Whaha ga je er heen joh.. coowl ja hij komt in middelburg aan woon ik vlak bij dus hup met die kleine er heen OT: om eens lekker te gaan shoppen zin om mee te gaan?
CinneWieJ 14 november 2006 11:28Uitspraak van Mama Deb op dinsdag 14 november 2006 om 11:24:▶ja hij komt in middelburg aan woon ik vlak bij dus hup met die kleine er heen Echt leuk zeg! ot: neej! heb jij een geldboom in je tuin?
Mama Deb 14 november 2006 11:29Uitspraak van CinneWieJ op dinsdag 14 november 2006 om 11:28:▶Echt leuk zeg lekker kou lijden denk ik hahaha maar ja heb alles voor die kleine over dus ja nee was t maar waar wat zou jij allemaal met dat boompje doen dan?
14 november 2006 11:35nee ik ga zo werken dus gaat niet, neem jij het dan ff van cin over?laatste aanpassing 14 november 2006 11:35
Mama Deb 14 november 2006 11:41huis kopen reizen en shoppen en nog wat geld doneren en de rest op de nbank en van rentenieren en zin in t weekend?
BlaZe [ JM ] 14 november 2006 11:51feest vieren met vrienden !! en wat doe jij dit weekend ?laatste aanpassing 14 november 2006 11:51
Mama Deb 14 november 2006 11:52feest vieren met mijn dinnetje op trancesetters en ga je zo ook lunchen?
Lost In Music 14 november 2006 12:10Nee geen knuffels in bed.. Vanavond vroeg naar bed?laatste aanpassing 14 november 2006 12:11
Secrifice Werkzaam bij Secrifice Events 14 november 2006 12:11donateurKeihard werken! ga je het weekend nog wat deon
Lost In Music 14 november 2006 12:12Gaat beetje fout volgensmij vanavond niet veel doen lekker vroeg naar bed denk ik morgen werken?laatste aanpassing 14 november 2006 12:12
BlaZe [ JM ] 14 november 2006 12:12Uitspraak van Secrifice op dinsdag 14 november 2006 om 12:11:▶ga je het weekend nog wat deon feestje bouwen .. jij dan ?laatste aanpassing 14 november 2006 12:12
Silver Bullet 14 november 2006 12:31Uitspraak van Kimmuz op dinsdag 14 november 2006 om 12:16:▶Moet d'r vandaag nog gewerkt worden of niet? Wordt er vanaaf nog actief aan sport gedaan?
14 november 2006 13:04een knuffel die iemand echt meent... wat staat er voor jou vandaag op de planning?
[SF] daphie 14 november 2006 13:09jawel, straks om 3uur. en jij? moet jij ook zo werken? of ben je al klaar? of juist nog op je werk?
14 november 2006 13:11ik zit momenteel op mn werk en omdat mn collega met lunchpauze is kan ik hier op pf ff zooien waar hou je je nu mee bezig dan?