Partyflock
 
Forumonderwerp · 765913
 
Waarschuw beheerder
+6-3
En dan begin ik maar :

Sterf :[

Mededeling:

Het is hier dus de bedoeling om een bericht voor de gene die jou post neer te zetten!
Offtopic berichten worden verwijderd :)
laatste aanpassing door een beheerder
 
Waarschuw beheerder
ik hoef morgen pas weer te werken, om 17u tot 1 uur ongeveer. overdag lekker vrij

jij ook lekker dagje vrij?
 
Waarschuw beheerder
nee...



heb je jeuk?
Waarschuw beheerder
Wow, dat is echt scary. Toen ik dit topic opende was ik net aan't krabben ;) :P

Ben je al een beetje moe aan 't worden?
Waarschuw beheerder
Op zich wel, maar zit nog wel met lekker vrouwtje op MSN :flower:

Morgen nog grote plannen?
Waarschuw beheerder
vandaag bedoel je :P nee geen grote plannen .. ben zo moe als ik weet niet wat en moet over kwartiertje al weg :(

vroege ochtend sucks onnie dan ??
Waarschuw beheerder
Vertel mij wat :gaap:


Vanavond vroeg naar je bedje? :p
 
Waarschuw beheerder
donateur
Nee.. lekker laat:9



ook zo`n honger??
 
Waarschuw beheerder
Nee net ontbeten.

Wat is jouw ontbijt?
 
Waarschuw beheerder
tot nu toe een kop thee




wist je dat het donderdag 17 graden word?
Waarschuw beheerder
Neej.. :D Maar nu wel!!


Trek je dan alsnog een warme trui aan?
Waarschuw beheerder
als er een koude wind staat wel


en ga je zaterdag ook naar de aankomst van sinterklaas kijken?
Waarschuw beheerder
Whaha.. denk t niet! :D:D



Vieren jullie nog sinterklaas?
Waarschuw beheerder
ja met mijn kleine nichie

(maar cin je moet kijken misschien zie je mij wel voorbij huppelen:D)



en heb je t druk vandaag?
 
Waarschuw beheerder
neuh valt mee


ben je al aan het werk?
Waarschuw beheerder
Mwah niet druk maar genoeg te doen! :D

Whaha ga je er heen joh.. coowl b)

Ben je niet stout geweest dan dit jaar? :p
Waarschuw beheerder
Nee hoor O:)

wat ga jij nog doen vandaag ?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Werken.. ffies naar t dorp en niks doen! :D


Wat eet je vanavond?
Waarschuw beheerder
Hmm dat weet ik nog niet, denk iets van pasta

Waar heb je nu heel veel zin in ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van CinneWieJ O:) op dinsdag 14 november 2006 om 11:20:
Whaha ga je er heen joh.. coowl


ja hij komt in middelburg aan woon ik vlak bij dus hup met die kleine er heen:D

OT:

om eens lekker te gaan shoppen:D


zin om mee te gaan?
 
Waarschuw beheerder
jaaaa..


betaal jij? :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mama Deb(l) op dinsdag 14 november 2006 om 11:24:
ja hij komt in middelburg aan woon ik vlak bij dus hup met die kleine er heen


Echt leuk zeg! :D

ot: neej! :D:D


heb jij een geldboom in je tuin?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van CinneWieJ O:) op dinsdag 14 november 2006 om 11:28:
Echt leuk zeg


:yes: lekker kou lijden denk ik hahaha maar ja heb alles voor die kleine over dus ja:D





nee was t maar waar


wat zou jij allemaal met dat boompje doen dan?
Waarschuw beheerder
heeel veel leuke dingen !

Verveel jij je ook zo ?
Waarschuw beheerder
Neej hoor.. ben aan t werk! :D



Wil je wat werk overnemen? :p
 
Waarschuw beheerder
nee ik ga zo werken dus gaat niet,


neem jij het dan ff van cin over?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
van cin met liefde zelfs:D


dus zeg maar wat ik moet doen
Waarschuw beheerder
Hmmm nummers invoeren ..

Wat zou je doen met 180 miljoen ?
Waarschuw beheerder
huis kopen reizen en shoppen en nog wat geld doneren en de rest op de nbank en van rentenieren:D




en zin in t weekend?
Waarschuw beheerder
ja behoorlijk...

jij ook ?
Waarschuw beheerder
zekers te weten


wat ga jij doen dan?
Waarschuw beheerder
feest vieren met vrienden !!

en wat doe jij dit weekend ?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
feest vieren met mijn dinnetje op trancesetters:D





en ga je zo ook lunchen?
Waarschuw beheerder
heb net gelunched...

wat ga je eten ?
Waarschuw beheerder
Ik heb nog geen honger. Pak zo wel een cracker oid.

Net wakker?
Waarschuw beheerder
nee al een paar uurtjes...

hoelang ben jij al wakker ?
 
Waarschuw beheerder
nee al een uurtje of 5:(


heb jij knuffels in bed?
Waarschuw beheerder
Nee geen knuffels in bed..

Vanavond vroeg naar bed?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Gaat beetje fout volgensmij :P

vanavond niet veel doen lekker vroeg naar bed denk ik

morgen werken?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Secrifice op dinsdag 14 november 2006 om 12:11:
ga je het weekend nog wat deon


feestje bouwen ..

jij dan ?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Feestje bouwen :P

Moet d'r vandaag nog gewerkt worden of niet?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kimmuz op dinsdag 14 november 2006 om 12:16:
Moet d'r vandaag nog gewerkt worden of niet?


:yes:

Wordt er vanaaf nog actief aan sport gedaan?
Waarschuw beheerder
:no: doe ik niet aan :)


Wie mis je op dit moment het meeste ????
 
Waarschuw beheerder
een knuffel die iemand echt meent...


wat staat er voor jou vandaag op de planning?
Waarschuw beheerder
mijn vriendinnetjes..

ook zo doodziek?
 
Waarschuw beheerder
beetje


moet je niet werken?
Waarschuw beheerder
jawel, straks om 3uur.

en jij? moet jij ook zo werken? of ben je al klaar? of juist nog op je werk?
 
Waarschuw beheerder
ik zit momenteel op mn werk en omdat mn collega met lunchpauze is kan ik hier op pf ff zooien :)


waar hou je je nu mee bezig dan?
Waarschuw beheerder
beter worden

waar verlang je naar?