Partyflock
 
Forumonderwerp · 765913
 
Waarschuw beheerder
+6-3
En dan begin ik maar :

Sterf :[

Mededeling:

Het is hier dus de bedoeling om een bericht voor de gene die jou post neer te zetten!
Offtopic berichten worden verwijderd :)
laatste aanpassing door een beheerder
 
Waarschuw beheerder
Nee al een tijd niet meer, daarom weet ik ook dat school met ch en niet met g is :P


Toch jammer dat de nederlandsche taal niet meer in ere wordt gehouden he...
Waarschuw beheerder
Aahh joh, soms is het wel eens tijd voor een beetje verandering hé :)

Hoe laat werd je vandaag wakker?
 
Waarschuw beheerder
te vroeg:S

hoe laat ga je slapen dan?
 
Waarschuw beheerder
vandaag rond een uurtje of 22.00


en jij dan?
 
Waarschuw beheerder
meestal lig ik om 22.30 in bed en gak om 23.00 slapen... :-)

Wat een klote weer he?
Waarschuw beheerder
Nou inderdaad. Op zo'n dag blijf ik het liefst de hele dag in bed liggen!

Heb jij je rijbewijs?
Waarschuw beheerder
Zaterdag naar Zak gebobt :)

Vind je het vervelend om een avond niet te drinken?
Waarschuw beheerder
neej hoor.. geen probleem! :D



ben je van jezelf al gek genoeg? :p
 
Waarschuw beheerder
Gek? Ik? Echt niet...



Maak je er weer een lekkere werkweek van?
 
Waarschuw beheerder
Hehh nou ik maak dr een heerlijke toetsweek van... ook goed?

Ben jij gezond?
 
Waarschuw beheerder
Hoop het :P

Lust je zonnepitten?
Waarschuw beheerder
mwah .. niet echt !!

regent het bij jouw ook zo ?
 
Waarschuw beheerder
Ja rot weer hier ook :(


Hou je van regen?
 
Waarschuw beheerder
nee niet echt




heb je de griep al gehad?
Waarschuw beheerder
nee gelukkig nog nie .. afkloppen !!!

ben je ook zo moe?
 
Waarschuw beheerder
zo mooi...:Z

weleens slaappillen gebruikt?
 
Waarschuw beheerder
nee niet nodig

heb je t druk?
 
Waarschuw beheerder
nee heb nog steeds vrij.

jij ook vrij vandaag?
 
Waarschuw beheerder
nee :(

wat ga je zo eten?
 
Waarschuw beheerder
hmm ik denk appeltaart, me zus is jarig :D

vind je appeltaart ook zo lekker?
 
Waarschuw beheerder
ligt eraan welke (appelkruimel, met rozijnen etc)

weet jij nog een interessante vraag?
Waarschuw beheerder
daar zou ik ff goed over na moeten denken :lol:

ook zo zin in vakantie????
Waarschuw beheerder
ja echt wel

ook zo zin in de zomer ?(alweer?)
Waarschuw beheerder
jaa echt wel lijkt alweer zo lang gelede dat warme weer :(
maar eerst mij verjaardag in de winter hoor :P die mag niet overgeslagen worden :lol:

ben je ook niet blij dat de maandag alweer bijna voorbij is :D???
 
Waarschuw beheerder
zeker zeker, vandag maar een koude dag :(

vind jij het ook zo koud?
 
Waarschuw beheerder
ja gelukkig wel kunnen we weer verder met de rest van de week


of niet?
Waarschuw beheerder
jaaa bbrrr maar het word nog veel kouder :(

heb je de verwarming ook lekker heet aan???
Waarschuw beheerder
Jaaaaa heerlijk ~!!!! 24 graden :D :P

had je t ook zo ijskoud ??
 
Waarschuw beheerder
nope gewoon extra trui


jij wel de verwarming aan?
Waarschuw beheerder
jaah maar heb het nog koud ben echte koukleum :P

hebben jullie ook zo zooitje op je kamer??? (zie ik nu net ff als ik me kamer inkijk :P)
 
Waarschuw beheerder
nope :P



ben je al thuis?
Waarschuw beheerder
jaah gelukkig wel :D weg van school weer

wat zijn de plannen voor morgen???
 
Waarschuw beheerder
werken en ff bij me oude dansschool langsgaan

en jij dan?
Waarschuw beheerder
na curcus voor me werk .. en derna lekker bij me schat slapen :D

ook zo honger gekregen ???
 
Waarschuw beheerder
neuh nog niet echt

ga je zelf koken?
Waarschuw beheerder
nee doet me papa zo ff :P

jij wel dan ???
Waarschuw beheerder
denk dat ik vandaag wat haal:P


En wat ga jij eten
Waarschuw beheerder
zou ik even bij me pa moeten informeren :P

wat ga je halen dan???
Waarschuw beheerder
heb wel zin in pizza


waar heb jij zin in dan?
Waarschuw beheerder
ik heb zin in lasagna!

ga je vanavond nog iets doen?
Waarschuw beheerder
doe mij ook maar een pizza :P haha die smaken altijd goei :P


hmms waar ik zin in heb .... .................. .......... tja wie zal het zeggen :P

vandaag op tijd na bed of zeggie van nee???
 
Waarschuw beheerder
nee heb morge lekker vrij :D

nog wat doen vanaaf?
Waarschuw beheerder
jaa na me sgatjuh

jij dan??
 
Waarschuw beheerder
lui zijn :P

had je vandaag ook zon gezeik met die kut treinen?
 
Waarschuw beheerder
nee ik was met de auto

lekker makkelijk toch?
 
Waarschuw beheerder
donateur
zeker weten



lekker vrij nu??
Waarschuw beheerder
nee ben aant werk :(

heb geen zin meer, wil jij t niet van me over komen nemn?
 
Waarschuw beheerder
nee ik heb al gewerkt,



tot hoe laat moet je nog werken dan?