+6-3 12 april 2005 23:14En dan begin ik maar : Sterf Mededeling: Het is hier dus de bedoeling om een bericht voor de gene die Ná jou post neer te zetten! Offtopic berichten worden verwijderd laatste aanpassing 7 december 2011 07:33 door een beheerder
13 november 2006 12:27Nee al een tijd niet meer, daarom weet ik ook dat school met ch en niet met g is Toch jammer dat de nederlandsche taal niet meer in ere wordt gehouden he...
Kimmuz 13 november 2006 12:38Aahh joh, soms is het wel eens tijd voor een beetje verandering hé Hoe laat werd je vandaag wakker?
13 november 2006 12:52meestal lig ik om 22.30 in bed en gak om 23.00 slapen... Wat een klote weer he?
Kimmuz 13 november 2006 12:53Nou inderdaad. Op zo'n dag blijf ik het liefst de hele dag in bed liggen! Heb jij je rijbewijs?
Silver Bullet 13 november 2006 13:30Uitspraak van Kimmuz op maandag 13 november 2006 om 12:53:▶Heb jij je rijbewijs? Bob je wel eens?
Kimmuz 13 november 2006 13:47Zaterdag naar Zak gebobt Vind je het vervelend om een avond niet te drinken?
13 november 2006 17:00ligt eraan welke (appelkruimel, met rozijnen etc) weet jij nog een interessante vraag?
eendje 13 november 2006 17:10jaa echt wel lijkt alweer zo lang gelede dat warme weer maar eerst mij verjaardag in de winter hoor die mag niet overgeslagen worden ben je ook niet blij dat de maandag alweer bijna voorbij is ???
eendje 13 november 2006 17:12jaaa bbrrr maar het word nog veel kouder heb je de verwarming ook lekker heet aan???
eendje 13 november 2006 17:19jaah maar heb het nog koud ben echte koukleum hebben jullie ook zo zooitje op je kamer??? (zie ik nu net ff als ik me kamer inkijk )
eendje 13 november 2006 17:25jaah gelukkig wel weg van school weer wat zijn de plannen voor morgen???
eendje 13 november 2006 17:35na curcus voor me werk .. en derna lekker bij me schat slapen ook zo honger gekregen ???
eendje 13 november 2006 17:56doe mij ook maar een pizza haha die smaken altijd goei hmms waar ik zin in heb .... .................. .......... tja wie zal het zeggen vandaag op tijd na bed of zeggie van nee???
[SF] daphie 13 november 2006 19:31nee ben aant werk heb geen zin meer, wil jij t niet van me over komen nemn?