+6-3 12 april 2005 23:14En dan begin ik maar : Sterf Mededeling: Het is hier dus de bedoeling om een bericht voor de gene die Ná jou post neer te zetten! Offtopic berichten worden verwijderd laatste aanpassing 7 december 2011 07:33 door een beheerder
14 november 2006 13:27Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 november 2006 om 13:04:▶een knuffel die iemand echt meent... ook zo'n hoofdpijn
[SF] daphie 14 november 2006 13:59werken maar ja... t verdient wel lekker nog grootse plannen met de feestdagen?
BlaZe [ JM ] 14 november 2006 14:18Uitspraak van inactief op dinsdag 14 november 2006 om 14:13:▶Heb jij ook zo'n zin om iemand te slaan? Momenteel niet...soms wel... Uitspraak van CinneWieJ op dinsdag 14 november 2006 om 14:16:▶En jij? Fitnissen ofzo... Hmmm wat vind je van Balkenellende ?laatste aanpassing 14 november 2006 14:18
Kimmuz 14 november 2006 14:26Haha wat een vraag.. Hoe moet ik dat nou weten? Ik weet toch niet wie er NA mij post? Kun je dan niet beter vragen, wie er VOOR jou post?
BlaZe [ JM ] 14 november 2006 14:26ja inderdaad en diegene die niet post ?laatste aanpassing 14 november 2006 14:26
14 november 2006 15:11Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 november 2006 om 15:08:▶voor jou En bedankt! Prettig kennis met je te maken! Ik eet vanavond Chinese Zoetzuur (kip, boontjes, rijst en een of ander sausje) Welke telefoon heb jij?
14 november 2006 16:18Door in me nakie over straat te gaan rennen en te roepen dat iedereen gek is... Weet jij iets beters?
BlaZe [ JM ] 14 november 2006 16:20Hmmmm in ieder geval dat niet Verzin eens wat leuks ? Berichtje voor degene die na je post hoiO:)laatste aanpassing 14 november 2006 16:21
14 november 2006 19:50Vanavond beetje vroeg want ik moet morgen ochtend weer werken. Wat voor werk doe jij?
Chica21 14 november 2006 21:37ja wel goed .. net een nieuwe tv gekocht!!! wat heb jij vandaag gedaan?
Chica21 14 november 2006 22:12ik moet morgen naar school ... wat ga jij morgen doen dan???laatste aanpassing 14 november 2006 22:12
14 november 2006 22:52morgen heb ik toets en daarna doe ik heel de dag NIETS! Heb jij nog een goede remedie tegen een gebroken hart?
Kimmuz 14 november 2006 23:00Afleiding zoeken, sletten, chocola eten, huilen, films kijken, euuh... drinken? Waarom een gebroken hart?
Kimmuz 14 november 2006 23:14Weet niet.. nog nooit een gebroken hart gehad gelukkig Heb jij een relatie?