Partyflock

Forumonderwerp · 765579

Waarschuw beheerder
ken je dat gevoel dat je zo veel om iemand geeft dat je alles voor diegene zou doen?
je zelfs je hele leven ervoor op ze kop gooit,alle andere dingen vergeet en alleen maar gericht bent op de desbetreffende persoon?
nooit doen!
Waarschuw beheerder
Het is maar net hoe je er zelf mee omgaat, tuurlijk heeft t voor een tijdje een impact op je, maar t is van zelfbelang om de draad weer op te pakken! Een ander verhaal wordt het als je je geestelijk of lichamelijk hebt laten mishandelen dan zit je nog wel ff wat langer met de brokstukken te kijken, maar ook hierbij geldt, pak jezelf op en probeer vooruit te kijken en leer van je verleden.
Waarschuw beheerder
Het moet wel een toevoeging zijn maar reken er wel op dat de meeste er wel wat voor laten dus als het uitgaat moet je dat weer oppakken :yes:

Waarschuw beheerder
liefde ken je zeker naar de kl*te helpen jah dat is niet zo fijn gevoel :|
Waarschuw beheerder
donateur
ken je dat gevoel dat je zo veel om iemand geeft dat je alles voor diegene zou doen?
je zelfs je hele leven ervoor op ze kop gooit,alle andere dingen vergeet en alleen maar gericht bent op de desbetreffende persoon?

herkenbaar

maar er door kapot gaan dat ook weer niet, je kan je in een periode wel zo voelen maar echt kapot gaan vind ik te ver gaan

Waarschuw beheerder
liefde ken je zeker naar de kl*te helpen jah dat is niet zo fijn gevoel

:yes: mee eens
Waarschuw beheerder
dat is erger dan in elkaar geslagen worden oid :yes:
Waarschuw beheerder
niet dat ik ooit in elkaar ben gemept hoor, maar bij wijze van spreken dan :d

Waarschuw beheerder
Liefde kan je maken:D en breken:(
Als een jongen geen respect toont voor mij en er geen sprake is van geven en nemen....dan is hij mijn liefde niet waard:no:
Waarschuw beheerder
donateur
Liefde maakt meer kapot dan er drank is....
Waarschuw beheerder
Vrouwen maken meer kapot als drank goed ken maken

Waarschuw beheerder
Ik ken het gevoel

Waarschuw beheerder
Liefde maakt meer kapot dan er drank is....

Vrouwen maken meer kapot als drank goed ken maken

Helemaal mee eens! :respect:

Waarschuw beheerder
Wie mijn liefde kapot maakt

maak ik kapot :)

Werkzaam bij Stylez-eventz
Waarschuw beheerder
donateur
Wie mijn liefde kapot maakt

maak ik kapot

:jaja:

Waarschuw beheerder
Ze maken onze liefde kapot sla ze Jempy :O

Waarschuw beheerder
donateur
:bounce:

Waarschuw beheerder
Jongens ze kunnen je maken en breken..

Als ik gebroken ben heb ik toch altijd weer mensen die mij maken!! En andersom natuurlijk ook.
Het blijft kut. I know Maar je komt er altijd weer overheen.

Waarschuw beheerder
Ik breek dat wijf die dat zou doen :)
Waarschuw beheerder
idd....ook je eigen leven blijven houden..ik maakte die fouten ook!

Waarschuw beheerder
Zeker nooit doen..!!
Waarschuw beheerder
idd....ook je eigen leven blijven houden..ik maakte die fouten ook

klopt veel mensen maken een fout dat zij zich zelf wegcijferen in een relatie, of dat ze bijna geen contact meer hebben met hun vrienden, tja en als het uit is, gaan ze zich klote voelen en hebben een vrienden nodig, maarja of ze die dan nog hebben is nog de vraag natuurlijk.

Nee, hoor in een relatie is het geven en nemen. Voor minder moet je niet gaan,

Waarschuw beheerder
Mee eens Tanky..:)

Waarschuw beheerder
hmm hoe doe je dat.??

niet doen???
Waarschuw beheerder
Nope ken ik niet, iemand moet een toevoeging in je leven zijn niet je eerste levensbehoefte

ben ik het helemaal mee eens en is prachtig gezegd! maar in praktijk wil het nog wel eens anders verlopen:$
Waarschuw beheerder
he deny :D jij ook hier
Waarschuw beheerder
neeh denk het niet hoor ;)
Waarschuw beheerder
1 keer zwaar liefdesverdriet gehad, en dat was niet tof! :nee:

Heb er ook zeker geen zin in dat dat nog een keer gebeurt. :/

Ik zie mijn vriendje die ik nu heb, niet als mijn eerste levensbehoefte, maar ook zeker niet "alleen maar" als een aanvulling. Hij betekent wel meer voor me dan dat.

Ik moet er ook niet aan denken dat het uit zou gaan op dit moment.. Ik zou me geen raad weten. Ik hou ECHT van hem en wil hem niet kwijt. :nee:
Waarschuw beheerder
heb ik al gedaan ik had alles voor die lul over en dat was dom van me maar ja van fouten leer je iedereen met liefdesverdriet heel veel succes ermee ik weet hoe dat is
Waarschuw beheerder
Nee dat ken ik niet!
Veanderen voor een ander nee dat NOOIT

Waarschuw beheerder
vind ik ook... ben je slecht bezig als je voor een ander veranderd.. mense moete je maar acceptere zoals je ben zo nie dan nie.. liefde kan je kapot maken ja.. das zeker waar.. maar dat is alleen als je het zelf toelaat...
Waarschuw beheerder
Vrouwen kunnen je breken, maar ook maken, dat merk ik nu wel weer:d
Waarschuw beheerder
ik zou nooit me hele leven voor iemand op ze kop gaan zetten ben gek maar zo gek word ik nooit! kijk wel uit laat me leven echt nie bepalen door me vriend dan en zeker zou ik niet me hele leven aan hem gaan aanpassen!

Waarschuw beheerder
donateur
ik ben helaas ook te naief geweest....
daardoor heb ik mezelf te kwetsbaar opgesteld...
dat zal me ook nooit maar dan ook nooit meer gebeuren...
of ik blij moet zijn dat ik zo weinig vertrouwen heb?? denk et niet...
maar aan de deze kant is dit wel veiliger :Vaag:

Waarschuw beheerder
soms heb je een kleine periode van verstandsverbijstering :/
Waarschuw beheerder
ik ken een jongen die is zo gek op ze ex
dat is ziekelijk gewoon:/

ze ex die neukt gewoon met een andere kerel die hij ook kent en nog loopt ie achter haar aan
hij sluit zich op in huis omdat ze hem dan maby zielig gaat vinden:s

niet normaal vind ik
zo gek ben ik op niemand geweest
als ik t uit had ging ik juist weer los feeste en gek doen met vriende zo kom je er beter overheen dan dat zielige gedoe
zo maak je jezelf alleen kapot
Waarschuw beheerder
donateur
Het is gewoon jammer dat als een relatie uit is, mensen vaak lullig tegen elkaar gaan doen. Ik geef toe dat ik het ook wel eens gedaan heb, maar 'k heb er wel van geleerd. En ik heb veel respect voor m'n 3 exvriendinnetjes!

Ligt aan de manier waarom et uit is gegaan denk ik, kben ook wel es voor een lullige rede gedumpt, nja van mij krijgt ze egt geen respect dan...

ik ben helaas ook te naief geweest....
daardoor heb ik mezelf te kwetsbaar opgesteld...
dat zal me ook nooit maar dan ook nooit meer gebeuren...
of ik blij moet zijn dat ik zo weinig vertrouwen heb?? denk et niet...
maar aan de deze kant is dit wel veiliger

Na me vorige relatie ben ik ook stuk achterdochtiger geworden,, doe je niks aan..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ligt aan de manier waarom et uit is gegaan denk ik, kben ook wel es voor een lullige rede gedumpt, nja van mij krijgt ze egt geen respect dan...

Precies.... alles leuk en aardig... maar als je 2x voorgelogen word door dezelfde persoon... en die je aan de kant zet omdat ze 2x een nieuw speeltje gevonden heeft... en jou blijkbaar zat is.... nou ik kan je vertellen dat je dan niet snel iemand vergeeft... zelf heb ik ook wel is de relatie verbroken hoor....
maar met hele andere ged88 erachter... om een break te nemen van elkaar...
maar niet om gelijk een andere partner te scoren.... en er dan ook nog is over blijven liegen :|
nou als zo iemand 3 tot 4 jaar je beste vriendin is geweest? dan ga je wel twijfelen over de oprechtheid van iemand....

Na me vorige relatie ben ik ook stuk achterdochtiger geworden,, doe je niks aan..

Idd... dat is het gevolg... helaas.......... :(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
was ik ook .. totdat je iemand tegenkomt waar je wel weer supergek op wordt dan is die achterdocht wel snel weer weg
Waarschuw beheerder
ja ik ken dat gevoel en ik heb er zker van geleerd vooral nu me ex met een 16 jarig meissie is :S en dat al na 2 weken :S
Ik ben niet gaan veranderen voor hem maar gaf heel veel dingen op voor zoals op zaterdag stappen :S nou nooit meer duzz :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ben op een kut manier in de steek gelaten en dan durft hij me nog aan het lijntje te houden ook! Al heb ik zoveel verdriet het doet hem kennelijk niets.

Ik moet maar een paar weken zonder hem doen en dan neemt hij me wel terug.........dat is toch geen manier om met iemand om te gaan? :S
Life goes on........zat vissen in de zee O:)

:[
Waarschuw beheerder
moet je wel een hengel hebben.....;)

Waarschuw beheerder
Daar heb je helemaal gelijk in! :jaja:
Waarschuw beheerder
ja ik ken de situatie helemaal! ik ben nog steeds gek op een meisje en qua omgaan ging het perfect! altijd leuke dingen doen enz. nu zie ik dat ze zich meer aangetrokken voelt tot andere, dat geeft mij een klote gevoel. Toch probeer je te laten zien aan die gene dat je er nog bent en het blijft moeilijk hoor! Het is klote, maar niets aan te doen..

Waarschuw beheerder
oldschooldon:
je echte liefde zou je het gevoel moeten geven dat je ook nog je om je eigen vrienden en vrijheid moet denken..

: En... lukt dat een beetje ;)?

Waarschuw beheerder
ik weet er alles van en dat is dus helemaallllllllll niet leuk dat gun ik ook weinig mensen eigenlijk:nee:

Waarschuw beheerder
liefdes verdriet zuigt..ik heb het één keer gehad..
het enge is..de jongen waar ik nu mee heb ben ik nog veel gekker op dan op de bovengenoemde.. :|