Partyflock

Forumonderwerp · 765579

Waarschuw beheerder
ken je dat gevoel dat je zo veel om iemand geeft dat je alles voor diegene zou doen?
je zelfs je hele leven ervoor op ze kop gooit,alle andere dingen vergeet en alleen maar gericht bent op de desbetreffende persoon?
nooit doen!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van MindFucker op maandag 25 juli 2005 om 00:50:
Ben ook zojuist fucking hard gedumpt !

Klote voor je :(
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 juli 2005 om 00:49:
je moet er zelf wat van je leven maken

:yes:
Waarschuw beheerder
't was al soort van uit zegmaar, alleen heb ik net de genadeklap ontvangen :(

Waarschuw beheerder
donateur
@ Mindfucker :hug:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 april 2005 om 23:48:
ken je dat gevoel dat je zo veel om iemand geeft dat je alles voor diegene zou doen?
je zelfs je hele leven ervoor op ze kop gooit,alle andere dingen vergeet en alleen maar gericht bent op de desbetreffende persoon?
nooit doen!

jah dat ken ik jah...maar ook al probeer je er alles aan te doen om het te voorkomen het lukt me niet:P
noujah na meer dan een half jaar mag et ook wel weer es en degene waarmee ik nu wat heb is het ook wel waard vind ik:)

Waarschuw beheerder
jezus wat een dom topic..
mensen die zoiets doen zijn echt nog dommer dan dom
hoe kun je nou een gelijkwaardige relatie hebben als je jezelf helemaal wegcijfert? dan ben je in feite gewoon een slaaf..
dingen kunnen je kapot maken als jij t de kans geeft om je kapot te maken..
Waarschuw beheerder
nou dat zou ik haar niet aan doen :)

Waarschuw beheerder
ken het helaas wel ja :(

Waarschuw beheerder
nooit doen!

te laat!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Spaanse Vlieg:hyper: op dinsdag 12 april 2005 om 00:08:
het klinkt raar, maar hoe slechter je een vrouw behandeld hoe meer ze van je gaat houden

jah klinkt erg bekend,ookal doe ik dit niet bewust ik hou de vrouwen waar ik het meest van hou altijd op afstand en toon nooit egt al mijn gevoelens, maar pcies... door blauwtjes te lopen krijg je zo'n soort luchtafweergeschut:S

Waarschuw beheerder
donateur

ik ken dat gevoel donders goed
gaf heel mn leven hier in NL op ben toen verhuist naar Chili voor een vrouw, ze werd onder dwang gezet door haar Exman en nu ben ik weer back in NL :s

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 6 augustus 2005 om 06:06:
ik ken dat gevoel donders goed

ik ook