4178x bekeken
ken je dat gevoel dat je zo veel om iemand geeft dat je alles voor diegene zou doen?
je zelfs je hele leven ervoor op ze kop gooit,alle andere dingen vergeet en alleen maar gericht bent op de desbetreffende persoon?
nooit doen!
jah dat ken ik jah...maar ook al probeer je er alles aan te doen om het te voorkomen het lukt me niet
noujah na meer dan een half jaar mag et ook wel weer es en degene waarmee ik nu wat heb is het ook wel waard vind ik
het klinkt raar, maar hoe slechter je een vrouw behandeld hoe meer ze van je gaat houden
jah klinkt erg bekend,ookal doe ik dit niet bewust ik hou de vrouwen waar ik het meest van hou altijd op afstand en toon nooit egt al mijn gevoelens, maar pcies... door blauwtjes te lopen krijg je zo'n soort luchtafweergeschut
donateur
ken je dat gevoel dat je zo veel om iemand geeft dat je alles voor diegene zou doen?
je zelfs je hele leven ervoor op ze kop gooit,alle andere dingen vergeet en alleen maar gericht bent op de desbetreffende persoon?
ik ken dat gevoel donders goed
gaf heel mn leven hier in NL op ben toen verhuist naar Chili voor een vrouw, ze werd onder dwang gezet door haar Exman en nu ben ik weer back in NL