Partyflock

Forumonderwerp · 765579

Waarschuw beheerder
ken je dat gevoel dat je zo veel om iemand geeft dat je alles voor diegene zou doen?
je zelfs je hele leven ervoor op ze kop gooit,alle andere dingen vergeet en alleen maar gericht bent op de desbetreffende persoon?
nooit doen!

Waarschuw beheerder
Dan is het wel een schatje ja.
Laat haar dan gewoon een vriendin van je zijn, anders verpest je de vriendschap en ben je haar echt kwijt.

Doe ik ook hoor, maar het is af en toe net als nou dat ik gewoon weer in een dipje zit en terug moet denken aan haar als ik zie dat er net een relatie kappot gaat.

Waarschuw beheerder
Maar daddy is ook 'n schatje :flower:
En welterustn Ruffryder :flower:
*voelt zich alsof ze in een "ik vind iedereen lief" roes zit* :p
Waarschuw beheerder
Zo te lezen moet ik het er dus bij laten.. keihard gedumpt, willen dat het goedkomt, jezelf voor de gek houden.. tijdverspilling.. helaas achteraf gelul..
Waarschuw beheerder
neeh hoor niet altijd zo maar het wordt hier allemaal een beetje uitvergroot :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ken dat hele liefdes gevoel niet :s

Ik denk ook dat het me nooit zal overkomen.. :no:

Zal wel een of andere hormoon of hersencel zijn die ik mis/ ben kwijt geraakt ;p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hmm ?? zou het..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
haha nou ik ken het wel en het voelt heel goed als je verliefd bent met nadruk op als :S

Waarschuw beheerder
donateur
Ik weet niet wat ik mis... ;)
Alleen iedereen om je heen overkomt het wel, das soms wel minder...
Waarschuw beheerder
ja!! nou het voelt slecht als je nog steeds verliefd bent, en weet dat die persoon je gewoon keihard niet wilt..
Waarschuw beheerder
jah dat is helemaal een klote gevoel sterkte meid (f) :kusje2:
Waarschuw beheerder
Ik dank u vriendelijk.. ben natuurlijk een enorme bikkel.. hahah tja het is gemakkelijker geweest..
Waarschuw beheerder
jah maar het kan altijd makkelijker elkaar tegen het lijf lopen en de rest van je leven gelukkig dat is het makkelijkst :yes:

Waarschuw beheerder
indd, is mij gebeurt, alleen is ie nu n stukje doorgelopen
*roept: KOM TERUG KOM TERUHUUUUG!*
:D
Waarschuw beheerder
helaas wordt daar niet in meegegaan.. moet het f alleen doen.. maar we hebben weer nieuwe vlammen.. gaan natuurlijk niet stil zitten.. toch?
Waarschuw beheerder
heel verstandig als je stil zit krijg je doorzit plekken :P

Waarschuw beheerder
donateur
Tja je ware liefde , dat dacht ik ook tot een paar weken terug :s

Waarschuw beheerder
ik ook..:cry: pcies 4 weken geleden.....om ff pcies te zijn..
t is laat...dat zal t zijn..
pcies..:cry:
Waarschuw beheerder
dat dacht ik ook tot een paar weken terug

Me 2
Waarschuw beheerder
dacht ik een jaar geleden ook nog :D

Waarschuw beheerder
donateur
Zullen we gaan huilen met ze 3en???:cry:
Waarschuw beheerder
Lijkt me leuk.. 1, 2, 3.. haha mooi dat ik geen traan meer laat.. is zonde van je tijd.. toevallig las ik gister.. dat wannee je een minuut boos verdrietig of wat dan ook bent, je 60 sec geluk mist.. hahah zit wat in..
Waarschuw beheerder
daar zit zeker wat in jah :D

Waarschuw beheerder
donateur
Oke kzie dat je naar DefQon gaat , dan gaan we daar ff een potje huilen :cry:

:O LOL
Waarschuw beheerder
defqon is helaas niet zeker.. ik wil heeeeeeel graag, maar .... nie alles kan wat ik wil.. zou wel lekker zijn. :D:D

Waarschuw beheerder
donateur
Ja dan regel snel een kaartje :O ik heb gister 1 gehaald en het is bijna uitverkocht hoor :(

Waarschuw beheerder
keej, gaan we met pcies 3 man huilen...maar héél misschien, als k hard m'n best doen, mogen jullie met z'n tweetjes huilen..:) :flower: maar dan zal k jullie wel even komen troosten hoor :knuffel:

Waarschuw beheerder
donateur
Ja jij gaat ook na Defkont he :D en je bent ook nog Limburgs ook (Y) Nee met ze 3en vind ik veel leuker ;):O
Waarschuw beheerder
:D

ja ik heb mijn best gedaan.. huil dus lekker verder.. hahah
Waarschuw beheerder
gaan jullie maar huilen ga ik mijn zonden overdenken in mijn nestje (F)

Waarschuw beheerder
ghehe...
:[ nou duim voor me dat jullie daar met z'n tweetjes huilen ja!! ik zal heus wel bij jullie komen zitten, maar dan hoef k daarna tenminste niet in zo'n groot bed alleen te slapen..:[
:D :p ik ga ook naar defkont ja..enne, limburg rules B)

Waarschuw beheerder
donateur
Welke zonden :[ :O

Ja Limburg Ruleert zwaar :O
Waarschuw beheerder
nou ik ga nu lekker in dat grote bed slapen, dan wel alleen.. maar dit bed ligt lekker genoeg :D:D truste zielepieten hahah ben der zelf net zo een..

(K)

Waarschuw beheerder
donateur
Truste Piet :D

Waarschuw beheerder
Ik ga ook maar :z helemaal alleen :cry:
Slaap lekker allemaal, morgen weer 'n dag..(Y)
Welterustuhh..(K)

Waarschuw beheerder
donateur
truste :D
Waarschuw beheerder
bekende situatie jah,en je moet inderdaad nooit alles opgeven voor een ander! Maarja, daar kom je vanzelf wel een xtje achter.
Waarschuw beheerder
je zelfs je hele leven ervoor op ze kop gooit,alle andere dingen vergeet en alleen maar gericht bent op de desbetreffende persoon?

Nope ken ik niet, iemand moet een toevoeging in je leven zijn niet je eerste levensbehoefte O:)

Waarschuw beheerder
Nee..nooit gehad..beetje ziek ook toch :-/
Waarschuw beheerder
donateur
Niet kapotmaken, maar je kunt er wel een tijdje van in een dip zitten idd...
Waarschuw beheerder
exen kunnen je kapot maken, of wagen heel vaak een poging tot!! If you cant beat them, joint them is het toch?
Waarschuw beheerder
donateur
Ja ik ken dat gevoel maar al te goed

ach zo is het leven eenmaal
Waarschuw beheerder
Herkenbaar allemaal....

Maar wat Tanky zegt klopt helemaal!!

Nope ken ik niet, iemand moet een toevoeging in je leven zijn niet je eerste levensbehoefte O:)

Hou dit allemaal in jullie achterhoofd!!!

grz ICE
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik denk dat het in iedergeval niet goed is om je vriendin overdreven veel te verwennen.
Niet perperdure cadeautjes geven...dat werkt alleen maar averrechts.
Het moet wel een gelijkwaardige relatie zijn.
Waarschuw beheerder
Dat van die toevoeging is helemaal waar ja :respect:

In een relatie hebben beide partijen een eigen leven hebben en dat moet ook anders heeft een relatie geen goede kans van slagen.
Waarschuw beheerder
donateur
Het is gewoon jammer dat als een relatie uit is, mensen vaak lullig tegen elkaar gaan doen. Ik geef toe dat ik het ook wel eens gedaan heb, maar 'k heb er wel van geleerd. En ik heb veel respect voor m'n 3 exvriendinnetjes!

Liefde is nou eenmaal een van de moeilijkste gevoelens... en daarmee omgaan is niet altijd even makkelijk ;)
Waarschuw beheerder
Soms zeg ik wel eens dingen die kloppen hoor, :bloos: hahahaha
Waarschuw beheerder
Heb wel m'n leven ondersteboven gegooid voor iemand..het kan verkeerd aflopen, maar dat risico neem ik wel! :)
Ik laat me niet gek maken..als 't niet goed gaat zal ik 't ook wel overleven :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:yes: en nu zit ik er mee:(

Waarschuw beheerder
:yes: