Ik vind het serieus een symphatieke vent. Zoveel prijzen in de wacht gesleept en nog steeds niet arrogant of uit de hoogte doen. En draaien kan hij ook nog is. En werkelijk iedereen kan hem wel waarderen.
Ik ben toch niet echt van de nieuwe hardcore. Moet zeggen dat ophidian inderdaad een lekker setje kan neer zetten. Maar ben toch van de early rave buzz fuzz, dano style. Lekker snel....
En zo te zien ben jij zow dom om je ook te verlagen tot dit niveau.... Bral dan lekker op een ander forum verder
Zijn nummer 1 dj werd de grond in getrapt met hele grove uitspraken. Hij zal wel denken van wie de bal kaatst kan em terug verwachten. Dus vandaar dat hij op jullie gebral in gaat....
DUSSSS
En zo te zien ben jij zow dom om je ook te verlagen tot dit niveau.... Bral dan lekker op een ander forum verder
wat een wijze taal voor een zigeuner.
ik ben idd wel heeel dom om mij tot jou niveau te verlagen mevrouw Bauer. zal er volgende keer op letten...
voor mij marco v niet alleen beste dj all over the world ook producer, hij is bijna elke dag in het buitenland te vinden en als hij hier draait maakt ie er weer een feestje van!