Partyflock

Forumonderwerp · 763513
1 volger · 2019x bekeken
Waarschuw beheerder
donateur
Nieuwe serie, soort van documentaire op Yorin. Wat vinden we er van? Het is vergelijkbaar met Finals, destijds van BNN.

En er zit nog een bekende in ook! Ollie, heeft (volgens mij in 2003) Q-Beach een tijdje bewoond en daar uiteraard gewerkt. En speelde ook mee in een clip van Jim. Wat een schatje!

Maar goed, ik dwaal af... Het gaat dus over twee meiden die met drie andere mensen twee maanden door Nieuw Zeeland reizen en alles filmen.

Is het wat?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ken het niet?? wanneer is dat erop?
Waarschuw beheerder
donateur
Nu! :) Maandagavond dus om tien uur..

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind het tot nu toe een beetje kut.
Kan ook aan mij liggen hoor ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Nou, niet helemaal. (F) Maar ik kijk wel weer volgende week. :frusty:
Waarschuw beheerder
Ik vond het wel lachuh :)

Vond Ellen wel een beetje irritant...janken en moeilijk doen, maar ze zei steeds maar niet waarom?!

Maar de meest irritante kerel vinnik die Matthijs :@

Ik leees hierboven dat het vergelijkbaar is met Finals, maar dat was geacteerd!
Ik twijfelde of ik die Matthijs-kerel in de McDonald's 'Mannenweken' commercial zag...nu weet ik het zeker..

Dit Kicken!-programma is dus nep :(
Waarschuw beheerder
Heb ik daarvoor De Lama's gemist :(:(:(
Waarschuw beheerder
JEZUS!!!!!

wat een klote programma,

kijk dan hoe nep het is,

denk van de makers van de trip (mtv) zit namelijk precies dezelfde tune in aan het begin van het programma,

maar de trip was nep, ze moesten heel veel dingen doen om het aantrekkelijk te maken,

en ik zag in een oogopslag dat dit dik fake is..

Eerste aflevering bijna van een rafijn gereden en in botsing gekomen met een auto,

en dan springt dat meisje ook nog is van die berg af op haar snowboard..

haha en op hetzelfde moment komt die Nick eraan (die in die shop werkte)
]
:S:S:S:S:S

afschaffen dit programma!!
Waarschuw beheerder
donateur
Dit is ook geacteerd inderdaad. Want Ollie heet ineens Nick. :S Matthijs is een dikke vette sukkel!
Waarschuw beheerder
donateur
Maar ik vond het wel grappig... :bloos:
Waarschuw beheerder
jah jezus wat irriteer ik me aan die vent!!!!

denkt dat ie helemaal de man is.. :vaag:

stumper..

Waarschuw beheerder
kut programma net ook gezien maar is niks aan :D egt nep
Waarschuw beheerder
Het feit dat wij ons aan hem irriteren...betekent dat ie goed acteert ;)
Waarschuw beheerder
oprotten met die vent!!!

KOP ERAF!
Waarschuw beheerder
Ghehehe...echt een ballen-kop hè?
Waarschuw beheerder
donateur
Of hij acteert goed, of hij is gewoon echt zo. Want ze bestaan hoor, dat soort types.... :@

Waarschuw beheerder
zonde van de 5 minuten die ik eraan gespendeerd heb... dan was Finals leuker... maar dat kwam omdat daar een heerlijke Rosa in meespeelde :kwijl:
Waarschuw beheerder
Brrr...inderdaad, ik krijg er kippenvel van!
Waarschuw beheerder
hehe, vet nep idd, vond t eigenlijk ook matig geacteerd, al herkende ik zelf niemand (dat vond ik wel een beetje vreemd dus..)
maar staat ook op tvgids.nl als amusement en niet als documentaire oid.. maar alsnog n redelijk vermakelijke serie :)
had iig af en toe de neiging om toch af en toe ff te kijken, terwijl t eigenlijk op de achtergrond aanstond)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ook, dus dan werkt de formule...
Waarschuw beheerder
Ik vond Ellen wel een bekende kop hebben eigenlijk!
En Matthijs zag ik dus later in een reclame..
Vond het ook heeeel slap dat ze dezelfde begintune hadden als The Trip #1 :S

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik vind het maar bagger!!

gaat nergens over
Waarschuw beheerder
donateur
toch maar es checken volgende week dan ;P
Waarschuw beheerder
Dat meisje van 19 zien we binnenkort vast wel in GTST!

als "Sjors" (hey zo heeft ik ook, raar om die naam te typen, als je het niet over jezelf hebt :/ ) ziek word, of ergens anders voor word gevraagd..

:p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
lekker gejat van de trip en peking express...een mix?

Waarschuw beheerder
donateur
als je niet kan zien dat het nep is moet je toch echt wat aan je ogen doen...

kvond het wel leuk om naar te kijken maar irriteerde me soms wel aan hoe gespeeld het was.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Vond Ellen wel een beetje irritant...janken en moeilijk doen, maar ze zei steeds maar niet waarom?!

Heb je wel gekeken dan ?

Ellen heeft een one-night-stand gehad met Matthijs, en is toen zwanger geraakt. Matthijs heeft nooit meer iets van zich laten horen, en herkent Ellen nu niet eens meer.... Knap lullig inderdaad..

Maar bij afloop zag ik ook dat het dus nep is, en daarom ga ik het ook niet meer kijken :)
Waarschuw beheerder
donateur
bij rtl boulevard kwam ook , dat ze dit programma voordoen alsof het allemaal real life is, dat ze echt zoveel weken in een caravan hebben geslapen
terwijl ze alles acteren(miscien wel slecht ook)en aan het eind van de dag lekker hun hotel weer ingaan :/
Waarschuw beheerder
Heb je wel gekeken dan ?

ja, maar het heeft nog best een tijd geduurd voor ze er eindelijk mee voor de dag kwam, vandaar.

Waarschuw beheerder
donateur
Ah zo :)

Waarschuw beheerder
trouwens,

de trip van mtv vond ik deel 1 heel erg vermakelijk :yes:
maar deel 2 is toch echt triest, wat een mutsen die wijven pffff das echt bagger :no:

peking express was deel 1 ook leuker dan nu deel 2

Waarschuw beheerder
:D boeiend dat het nep is,kvind het wel leuk om te zien. Vooral die mathijs wat een balletje is dat zeg :(
Waarschuw beheerder
Ik vind het ook super nep en als het dan nep is oke,
maar het ook nog eens super slecht gedaan.

Niet meer kijken!!!

Waarschuw beheerder
De eerste 2 The Trips waren leuk! ik dacht dat dit iets in die richting was...

maar dit is echt zo gruwelijk nep! zelfs slecht geacteerd al moet ik zeggen dat ik die matthijs wel een ongelofelijke bal vind! dus als ie een bal speelt doet ie dat wel weer goed! maar ik zal hier niet nog een x naar gaan kijken!
Waarschuw beheerder
donateur
Opzich leuk programma, je moet je alleen niet gaan storen aan dat het echt fake is !
Waarschuw beheerder
Kvind het wel een leuk programma idd!!! :yes:

Waarschuw beheerder
wilde et kijken omdat ik zelf ook in NZ ben geweest
maar na 1 minuut had ik er al wel weer genoeg van

gruwelijk nep

:yes: (n)
Waarschuw beheerder
donateur
Vind 't ook een leuk programma :)

En die matthijs..tja..als je er niet aan denkt dat het nep is, en je probeert in te denken,dat er echt zulke eikels rondlopen..tja..dan erger je je wel aan die gast :)
Waarschuw beheerder
donateur
Nep of niet het is gewoon een leuke soap om naar te kijken....vind ik!:)

Ik vind het mooi hoe ze al die karakters tegen elkaar op laten spelen.
Zoals Daan en Mathijs en die Ellen die 't dan weer wel dan weer niet zeker weet.(y)
En dan het zusje van mathijs die alles voor elkaar krijgt bij hem omdat ze "iets weet"....
Ik blijf um volgen :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
als je je over de slechte acteer"prestaties" heen zet is het toch wel amusing :D

Waarschuw beheerder
Ik vind het een beetje nep allemaal!
Wel gaaf dat t in Nieuw zeeland is!
Waarschuw beheerder
het is wel grappig alleen vind die blonde jongen uhm naam kwijt echt een kwal!!! niet luisteren en ze eigen zin door drammen.
bijvoorbeeld maandag met dat zieke paard grrr wat kon ik toen ze nek wel omdraaien :D

Waarschuw beheerder
donateur
Wat een irritante gast die Matthijs

Waarschuw beheerder
Wat een nep kk programma is dat zeg :S

Waarschuw beheerder
donateur
die matthijs speelt in de reclame van: "de mannen weken bij McDonalds :jaja:

scherrup! en erg boeiende info :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Toch vind ik het leuk om te zien en blijf het ook wel kijken :)

Waarschuw beheerder
donateur
volgende week weer :jaja:
echt prachtige televisie :D
Waarschuw beheerder
donateur
'Hij had een corrigerend tikje nodig.' Grrr, wat een lul die Matthijs.
Maar Ollie maakte veel goed met zijn bungeejunmp! :D Mooie beelden!
Waarschuw beheerder
bijvoorbeeld maandag met dat zieke paard grrr wat kon ik toen ze nek wel omdraaien

Idd, ik erger me ook ontzettend aan Matthijs en vooral die X met dat paard.
Hij vind zichzelf echt zóóóóóóóóó geweldig goed!!!!
Denkt dat ie alles beter weet!!!:nee:
Wie wil er nou zo'n kerel?????!!!!!
Aan de ene kant denk ik dat het hardstikke nep is en aan de andere kant weet ik het nog niet.
Er bestaan zeker wel van dit soort mensen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Als je goed leest, dan kun je zien dat het allemaal nep is. (F) Maar goed, wel vermakelijk!

Waarschuw beheerder
Vind er niet zoveel meer aan... de eerste aflevering was leuk en nu geen fuck meer aan.... veel te overdreven.... laat die matthijs lekker in de Mac donalds reclame blijven!
Waarschuw beheerder
donateur
Vage show is het maar aan de andere kant toch stiekem wel een beetje verslavend. :bloos: Ze doen voorkomen alsof het real life is, nou sorry hoor maar het is mij allemaal een beetje te gemaakt. En als die Mathijs in RL ook echt zo is moeten ze hem aan de hoogste boom hangen die er is. Wat een ontzettende eikel is dat zeg. :[ :[ :[

Heb je wel gekeken dan ?

Ellen heeft een one-night-stand gehad met Matthijs, en is toen zwanger geraakt. Matthijs heeft nooit meer iets van zich laten horen, en herkent Ellen nu niet eens meer.... Knap lullig inderdaad..

Maar bij afloop zag ik ook dat het dus nep is, en daarom ga ik het ook niet meer kijken

Nou sorry hoor maar bij de laatste 5 min werd pas duidelijk wat er nou precies aan de hand was. :/ Beetje raar dat je je beste vriendin niet verteld wat er aan de hand is maar het wel aan een volkomen vreemde verteld die je net 5 min kent. :vaag:

En die vriendin van Mathijs is ook niet echt slim he. Toch bungyjumpen terwijl je het vermoeden hebt dat je zwanger bent. Als ik dat vermoeden had, had hij kunnen zeggen wat hij wilde maar dan was ik toch mooi niet gegaan. :nee:

Waarschuw beheerder
donateur
Kvind t wel LOL ... 8)
Waarschuw beheerder
donateur
En die vriendin van Mathijs is ook niet echt slim he. Toch bungyjumpen terwijl je het vermoeden hebt dat je zwanger bent. Als ik dat vermoeden had, had hij kunnen zeggen wat hij wilde maar dan was ik toch mooi niet gegaan

Precies, had hij hoog of laag kunnen 'springen'! ;)

Ik kijk voornamelijk voor Ollie, wat een schatje is dat!
Waarschuw beheerder
donateur
Precies, had hij hoog of laag kunnen 'springen'!

Nou idd, maar goed begrijp wel dat ze op een gegeven moment zo opgefokt was dat ze toch gegaan is maar als ze echt zwanger is/was gaat ze hier nog spijt van krijgen. Denk dat ze die baby dan wel op der buik kan schrijven. :X :X

Had die Mathijs niet zonder elastiek kunnen springen? O:)

Ik kijk voornamelijk voor Ollie, wat een schatje is dat!

Dat is die ene broer met dat korte haar toch? Ik vind beide broers (y).
Waarschuw beheerder
donateur
Nee, Ollie speelt Nick! Die met dat langere haar! Hij is in het echt ook ongeveer zo, graappig om hem te zien, menig zondagje op Q-Baech met hem doorgebracht.

Mathijs is inderdaad ZWAAAAAAAAR irritant... :[
Waarschuw beheerder
donateur
Nee, Ollie speelt Nick! Die met dat langere haar! Hij is in het echt ook ongeveer zo, graappig om hem te zien, menig zondagje op Q-Baech met hem doorgebracht.

Dus ze hebben in RL een andere naam? Nou dat bewijst dan maar weer dat het allemaal fake is. Zijn het wel broers of ook dat niet? :/

Mathijs is inderdaad ZWAAAAAAAAR irritant...

Ze mogen mij wel effe een half uurtje met hem opsluiten hoor. :devil:
Waarschuw beheerder
donateur
Nee, het zijn ook geen broers... Sorry, dat ik je je illusie moet ontnemen...

Pfff, die Mathijs... Ik weet dat alles gespeeld is (kun je ook aan de aftiteling zien), maar die acteert zo goed, dat ik hem gewoon bijna haat. :)
Waarschuw beheerder
donateur
Leuke foto van Rich trouwens! (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Nee, het zijn ook geen broers... Sorry, dat ik je je illusie moet ontnemen...

Waarom doen ze dan voorkomen alsof het een real life show is? :vaag: Zeg dan gewoon dat het allemaal gespeeld is.

Pfff, die Mathijs... Ik weet dat alles gespeeld is (kun je ook aan de aftiteling zien), maar die acteert zo goed, dat ik hem gewoon bijna haat.

Hij zou een Oscar moeten krijgen. :P Hij is echt super irritant in de serie. Zit me altijd vreselijk te irriteren aan die klootzak. :[ :[

Leuke foto van Rich trouwens!

Leuk he, vond hem ook wel stoer. :9 :9
Waarschuw beheerder
donateur
Weet ik ook niet, waarom ze dat hebben gedaan. Ik had het direct door, omdat ik Ollie natuurlijk ken.

Klopt, heb ik precies zo! Ik zou hem best een tik kunnne verkopen als ik hem tegenkwam. B)

En ja, hij is zeker leuk!
Waarschuw beheerder
donateur
Weet ik ook niet, waarom ze dat hebben gedaan. Ik had het direct door, omdat ik Ollie natuurlijk ken.

Dat scheelt idd wel. Ik had het niet geweten. Ik had wel het vermoeden dat het niet zo RL was als dat hun voor deden komen maar dat ze in RL andere namen hebben en dus geen broers zijn had ik niet geweten. Wel stom van ze want ze hadden toch kunnen verwachten dat het een keer uit zou komen. Dan verliezen ze meteen hun geloofwaardigheid.

Klopt, heb ik precies zo! Ik zou hem best een tik kunnne verkopen als ik hem tegenkwam.

Ghehe, denk dat meer mensen zoiets hebben. Hij zal denk ik weleens aangesproken worden door mensen. 8)

En ja, hij is zeker leuk!

Tja, leuke vent, leuke foto. Zo simpel is het. :P
Waarschuw beheerder
donateur
Ze zetten ook de aftiteling eronder met de namen van de spelers, dus ze vinden het ook niet erg dat mensen er achter komen, anders hadden ze dat niet gedaan.

Ik denk het ook wel, weet alleen niet of het zo goed bekeken wordt. Ik heb precies hetzelfde met Morris uit gtst, die gun ik het licht in zijn ogen ook niet. :bloos:

En, ja ik weet er alles van... O:)
Waarschuw beheerder
Ik wil de vorige Morris terug!
Deze is stom!
Waarschuw beheerder
donateur
Precies! :yes: Maar die andere was ook irritant. :[
Waarschuw beheerder
Ik volg het verder niet, maar vind het leuk om Ollie weer es te zien.. Krijg dan steeds flashbacks naar oud & nieuw in Landsmeer (starring Kim, Sashanna en Roderick) :D
Waarschuw beheerder
donateur
En lachgas! B)
Waarschuw beheerder
Zit er serieus over te denken om toch es even langs de groothandel te gaan voor een slagroombus met gaspatronen :D
Waarschuw beheerder
Klamer!
Geloof dat daar een pasje van in mn portomoja zit ;)
Waarschuw beheerder
donateur
:yes: Ik ga douchen, dus sluit even af! (K)
Waarschuw beheerder
Wil je dan meteen een doos raketjes voor me meenemen, iQa ? :P
Waarschuw beheerder
Jes.. ;)
Alleen als je ze zelf af komt halen :)

Artiest Pat Houston
Waarschuw beheerder
zwaar fake allemaal..

ik vind het maar een droevig programma. Slaat werkelijk nergens op. :no:

Het LIJKT niet eens echt :no:
Waarschuw beheerder
donateur
Krijgen we dan eindelijk onze zin? :9 :9 Flikkert Mathijs echt van die berg of gaan ze hem toch redden? :P

Daan is mijn held. :respect: Maar waarom helpen ze hem toch weer die berg op? :[ :[
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ja wat een hond, die Mathijs...

Ik ben voor Nick... :lief:
Waarschuw beheerder
donateur
Nou, wat een drama weer zeg. De Bold & The Beautiful kan er een puntje aan zuigen. :/

Nick is de "broer" van Daan toch, met die lange haren? Ik vond het wel lullig hoe die Kim uit zat te horen. Hoe lang ze al bij elkaar waren enzo.
Waarschuw beheerder
donateur
Ja, dat is waar... Maar ja, hij heeft gelijk! :lief:
Waarschuw beheerder
donateur
Okee, Mathijs is een lul maar hij zorgde echt dat zij zich lullig voelde. Hij zat hem echt zwart te maken. ( hoewel Mathijs dat stiekem een beetje verdiend O:) )

Zag ik nou goed dat Ellen en Mathijs volgende week gaan zoenen? (waar is toch die kots smilie als je hem nodig hebt? )
Waarschuw beheerder
donateur
Ja, dat wilde ik net neer gaan zetten. Ze gaan zoenen. :| :| :|

Nou ja, Mathijs kan mij niet zwart genoeg gemaakt worden... O:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
kijk het wel af en toe.
Maar is volgens mij gespeeld.

Elk normaal mens had die vent(die broer van dat meisje) allang van de berg afgetieft :)

Waarschuw beheerder
Heb der vorige week klein stukkie van gezien, mah vind het 10 keer nix.
In dat stuk had zon gast een paard meegenomen dat erg ziek was (was hem nog vertelt die niet mee te nemen maar deed die tog) en dan in de middle of nowhere gaat dat paard inkeer liggen en kan niet meer opstaan.. En later komt er zon dierenarts bij en schiet hem neer.. hij was niet meer te redden.

Nou die l*l kon wel schieten!!!

Oftewel, h eel stom stuk dus!
Waarschuw beheerder
Jammer dat die Matthijs gister niet
aangepakt werd!

Waarschuw beheerder
Fake ass shit.. beter rouzen ze die Mathijs echt eens van een berg :-(
Waarschuw beheerder
Leuk om te bekijken,helaas iets TE Fake.. overduidelijk acteren.. maarja je moet iets om het interessant te maken;)

En die mathijs, idd een klootzak, maar word heel goed gespeeld:D
Waarschuw beheerder
Ik vind Mathijs juist de leukste!:[
Ben zo te lezen een van de weinigen hier die dat vind O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Ja, apart he? :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ja, dat wilde ik net neer gaan zetten. Ze gaan zoenen.

Nou het is maar waar je zin in hebt. Voor geen miljoen zou ik dat willen. :nee:

In dat stuk had zon gast een paard meegenomen dat erg ziek was (was hem nog vertelt die niet mee te nemen maar deed die tog) en dan in de middle of nowhere gaat dat paard inkeer liggen en kan niet meer opstaan.. En later komt er zon dierenarts bij en schiet hem neer.. hij was niet meer te redden.

:O Die aflevering heb ik net gemist. Wat een ontzettende **************. *censuur* :[ :[

Ik vind Mathijs juist de leukste!
Ben zo te lezen een van de weinigen hier die dat vind

Geloof dat ik jou niet zo lief meer vind. Neem Mathijs de 28ste maar mee. :[ :[ :P
Waarschuw beheerder
Als jij ff zijn nummer regelt voor me neem ik hem zeker mee de 28ste, kan hij jouw tenminste een keer lekker gallen i.p.v jij mij altijd:[

Ja, dat wilde ik net neer gaan zetten. Ze gaan zoenen.

Nou het is maar waar je zin in hebt. Voor geen miljoen zou ik dat willen

Nou ik wel hoor, en voor een miljoen helemaal!;)
Waarschuw beheerder
donateur
Als jij ff zijn nummer regelt voor me neem ik hem zeker mee de 28ste, kan hij jouw tenminste een keer lekker gallen i.p.v jij mij altijd

:O Nou ja zeg, ik ben altijd zo lief tegen je. :[ :[ :[ Neem maar mee hoor, stamp hem zo de grond in. :devil:

Nou ik wel hoor, en voor een miljoen helemaal!

Nou, voor dat geld kus ik nog liever Bakellende.
Waarschuw beheerder
donateur
:O Heb het niet gezien. :( Wat heb ik gemist? Weet iemand wanneer het herhaald wordt? :[ :[
Waarschuw beheerder
donateur
Zondag om 18.00 uur!

Er gebeurde weer van alles, Mathijs is nog steeds een lul. :) Verder verklap ik niets, tenzij je zondag niet kunt kijken!

Waarschuw beheerder
mathijs is zeker een vette lul!
maar jammer dat alles gespeeld is....!

Waarschuw beheerder
ik vind t nog steeds een stom nep stuk
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben nu dronken, morgen vertel ik het je! :)
Waarschuw beheerder
beetje vaag programma, maar ik kijk t meestal wel!mathijs is een eikel!
Waarschuw beheerder
donateur
Oke, wat ik er nog van weet dan...

Mathijs heeft met dat andere meisje gezoend (weet haar naam niet meer), Ellen en dat meisje hebben ruzie gekregen.

Ze gingen met z'n allen ergens surfen, behalve Mathijs, want die jankerd zat nog met zijn enkel. Ze liggen allemaal in de zee en op dat moment gaat Mathijs de "haai-alarmbel' laten rinkelen. Iedereen schrikt zich dood en hij staat daar wat stompzinnig te lachen. Dan moet hij daarna natuurlijk ook laten zien dat hij beter kan surfen dan Nick en Daan. Slaat natuurlijk nergens op en dan krijgt Iris een surfplank tegen haar hoofd. Ze doet dan net alsof ze bewusteloos is, Mathijs schijt zeven kleuren. Nick gaat mond-op-mond beademing bij haar doen en dan begint ze te lachen. Ze heeft Mathijs dus teruggepakt.

Kim is erg boos op Mathijs en moet eigenlijk niet zoveel meer van hem hebben. :D

Er zal nog wel wat gebeurd zijn, maar dat weet ik even niet meer!
Waarschuw beheerder
was zonet weer een zeer leuke aflevering:yes:
volgende week weer kijken dan gaat Daan knokken met een paar lui:D
Waarschuw beheerder
donateur
2 L-inda-Mix: heb het zondag wel kunnen kijken maar alsnog bedankt voor je uitleg.

Nou voordat ze doen alsof het een RL docu is maken ze het wel heel ongeloofwaardig. Begin me een beetje te irriteren aan het feit dat elke week wel bijna iemand doodgaat. :gaap: En die Ellen is ook een stom, egoistisch wijf zeg. Er ligt iemand in een gleuf en dat vind zij dan het juiste moment om effe een serieus gesprek met Mathijs te gaan voeren. Voor het eerst was ik het met hem eens. :O

Begin Kim trouwens wel een beetje zielig te vinden. (yeah i know, it´s not real). Geen kindje meer, twijfelen of je relatie nog wel werkt. Ahhhh.... :(

Ben wel benieuwd naar volgende week. :9 :9
Waarschuw beheerder
donateur
:@ Potverdomme, weet je wel hoeveel moeite ik heb gedaan om alles terug te halen na een zware bevrijdingsdag? ;)

Maar ik had inderdaad precies hetzelfde, mijn irritaties kwamen toen ze gingen zonder gids. Welke mongool doet dat nou? Oh ja, en even bij een ravijn gaan balanceren... :/

Maar ik kijk volgende week gerust weer. :)

Waarschuw beheerder
Ik heb net me vriendje verteld dat het nep is..hij vond er meteen geen reed meer aan. En als je het weet ga je het ook zien..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van L-inda-Mix op maandag 9 mei 2005 om 23:25:
Potverdomme, weet je wel hoeveel moeite ik heb gedaan om alles terug te halen na een zware bevrijdingsdag?

Sorry! :flower: Wilde effe je geheugen testen. :P

Uitspraak van L-inda-Mix op maandag 9 mei 2005 om 23:25:
mijn irritaties kwamen toen ze gingen zonder gids. Welke mongool doet dat nou? Oh ja, en even bij een ravijn gaan balanceren...

Ja idd, het was wel weer voorspelbaar dat er iets ging gebeuren. Zonder gids naar boven, op een randje balanceren, over een hek heenstappen terwijl er nog een bord staat dat je op het pad moet blijven. *zucht*

Maar idd, het is verslavend. Ik ga ook weer kijken. Ben wel benieuwd hoe Kimmy zichzelf in de nesten werkt. 8)
Waarschuw beheerder
Mensen toch! geloven jullie deze bulshit!!
Het is allemaal NEP!!!
Maar die nick is wel een lekkerding!!
Waarschuw beheerder
donateur
Als je beter leest, zul je zien dat er heel veel mensen al wisten dat het nep is en dat ik er ook in heb gezegd dat dat lekkere ding (Ollie/Nick) iemand is die ik ken en dat ik het daarom wel grappig vind!

Uitspraak van B-Flock :bounce: op woensdag 11 mei 2005 om 22:37:
Sorry! Wilde effe je geheugen testen.

:[ ;)
Waarschuw beheerder
Die muts ff langs de rand kieken en ook naar benee tieft 8) whhawhawhah

Als ik op die rots stond had ik stenen naar benee gegooit :[

Ik kijk omdat ik het grappig vind :) en er is toch niks op zondag avond op tievie :/

Nou heb geen lekker ding gezien hoor :x
Waarschuw beheerder
nou idd er is op zondag nix erop.
maar het komt op maandag om 22:00 uur.
vergissing,maak ik ook weleens!

Waarschuw beheerder
donateur
Kut serie (n)

Waarschuw beheerder
dom en nep :/

Waarschuw beheerder
ach ja welk proramma is tegenwoordig niet nep:) vind het wel vermakelijk.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vond het leuk maar na vandaag ben ik dr pas achter gekomen dat het idd nep is :S

maar tog blijft leuk :D
Waarschuw beheerder
Die gasten kunnen echt niet acteren, behalve trouwens dat wijfie die in Stille Nacht meespeeld !
Waarschuw beheerder
donateur
alleen die jongste hoorde ik dat ze in meiden van de with speelde spelen ze nu allemaal in een serie ofzo :S
Waarschuw beheerder
Zijn allemaal acteurs !!

Waarschuw beheerder
dit is echt zwaar kut, finals vond ik nog wel te pruimen , maar dit is echt waardeloos.

De kakker moet je kapot trappe

Die 'Surferboy-Skileraar' achtige-homo van hetzelfde

en zet die jongedame maar bij mij thuis af. O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Heb het begin gemist. Hoe kwam het nou dat het zo uit de hand liep met die jongens? :/

Waarschuw beheerder
heb het helemaal gemist vandaag:S

Waarschuw beheerder
het is nep bianca, staat in hun script

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 mei 2005 om 01:09:

hahahahahahaha
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 mei 2005 om 01:09:

Ja dat weet ik nou wel hoor. Was er zelf al achtergekomen en het is nou al 5 keer langsgekomen in dit topic. ;)

Toch vind ik het een leuke serie om te kijken dus ik wil graag even weten wat ik gemist heb.

Waarschuw beheerder
zondag herhaling kijken:)

Waarschuw beheerder
De 1e keer dat ik het zag was die ene aan het huilen omdat ze het met die dude had gedaan en hij daarna niks van zich liet horen.. Ik d8 toen al dat het nep moest zijn, want als je zelf filmt wil je niet dat heel NL het weet.
Maar hoe irritant het ook is en hoe ´toevallig´ er allemaal nare dingen gebeuren...., wil ik toch weten wat er gaat gebeuren :P heeeel vervelend haha

Waarschuw beheerder
leuk om te zien dat ze toen dus zogenaam ruzie hadden met die bengels, dat zo'n vent in de lach schoot. Erg goed. (Y) powpow

Waarschuw beheerder
donateur
Vind het wel lachen eigenlijk.. :)

Waarschuw beheerder
slechte acteurs
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 mei 2005 om 02:39:
leuk om te zien dat ze toen dus zogenaam ruzie hadden met die bengels, dat zo'n vent in de lach schoot. Erg goed. powpow

Ja dat zag ik indd ook. Maar toch volg ik de serie wel, vind het best grappig.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
vin het wel leuk om naar te kijken
Waarschuw beheerder
Vind t ook wel leuk om naar te kijken! Maar jezus zeg,, die Mathijs mag egt ff oprotten,, gevoelloze vent :S

Waarschuw beheerder
donateur
zielig voor nick :D

Waarschuw beheerder
Ik vond het gister aardig vaag!! :/
Waarschuw beheerder
Gisteren was cool......had t nog nooit gezien maar zag wel meteen dat het nep was :yes:

Waarschuw beheerder
Ik kijk het ook, maar idd super triest dat het allemaal zo overdreven nep is.. Het klopt gewoon niet.. Ze hebben maar 2 camera's maar toch kan je opeens beide boten zien waar ze allemaal inzitten :S
Waarschuw beheerder
ja dat soort dingen vallen wel erg op, zie je iemand bv skateboarden zie je een shot genomen vanaf ze been,

maar mooi niet dat daar een camera aanhangt ofzo, maar inderdaad wel erg grappig om te zien,

Waarschuw beheerder
donateur
Vind het wel oke :d

Waarschuw beheerder
donateur
Niks aan (n)

Irritante serie
Waarschuw beheerder
donateur
Heb het nu al 2 weken niet meer gezien. :( Linda, vertel is effe wat ik gemist heb of heb je weer zitten :mixje:? O:) O:)

Waarschuw beheerder
vind het wel leuk (y)
Waarschuw beheerder
donateur
1 ding cker vodn het wel leuk programma maar na vanaaf weet ik het cker tis nep het einde hoe nep :/
Plus dan ze allemaal acteurs waren maar tog jammer dat is afgelopen vond het leuker dan gtst 8)
Waarschuw beheerder
Ja vond het een leuk programma om naar te kijken :jaja: jammer dat het afgelopen is, nou ja komt vast wel weer zoiets :P

Waarschuw beheerder
het maakt me echt niet uit, dat het nep is.

maar huur dan is goeie acteurs in!!
Waarschuw beheerder
donateur
ik vond het vet!!

Waarschuw beheerder
best leuk:D maar die mathijs is egt een kwal van een vent bahbah

Waarschuw beheerder
te nep
Waarschuw beheerder
het mag dan wel een nep programma zijn..
maar wel een leuke..
heb er met plezier naar gekeken, jammer dat het afgelopen is maar persoonlijk vond ik het wel vermakelijk :P :yes:
wat moeten we nu weer kijken op maandag avond :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 20:08:
best leuk maar die mathijs is egt een kwal van een vent bahbah

wie kiest er niet voor zon vriendje... kijk niemand zou het willen maar op tv te zien is toch wel grappig...

Waarschuw beheerder
als je toch niet vanaf de eerste aflevering kon zien dat et nep was....
dan moet je jezelf echt laten nakijken!

wat een enorme rukserie!

Waarschuw beheerder
Ha Linda, alles goetuuh?

Ik geloofde eerst wel dat het echt was, totdat ik die gevechten tussen de Nederlanders en de Americanen zag,, dat was zo ontzettend nep... :)
Waarschuw beheerder
donateur
Hey Thijs! :D Ja, gaat goed! Met jou ook? Mis je Leeuwarden al? Nee zeker, he? :)

Artiest {SHOWLIST artist 58500, 51904}
Waarschuw beheerder
Die Matthijs is echt super!!!

Waarschuw beheerder
als je toch niet vanaf de eerste aflevering kon zien dat et nep was....
dan moet je jezelf echt laten nakijken!

wat een enorme rukserie!

Idd wat een slecht acteerwerk, toen dat paard zowat doodging echt een TE slechte acteerreactie :S
Waarschuw beheerder
haha als je dacht dat je van mathijs af was...
hij is nu weer te zien in een 1 of andere vage rol in GTST...
:no:
Waarschuw beheerder
donateur
Ja, verdomme... :[