3843x bekeken
Onderwerp is dubbel!
Zie "Welke maat schoen heb jij?" voor eenzelfde onderwerp.
36/37
39
hahaha ja idd... ik heb er geen kracht meer voor
whaha nee ik ook niet..ik ga wel op men blote kakkers
38/39, hangt van de schoen af. 
ja net als vorige keer...
was wel lekker luchtig...
44 en je weet wat dat betekend toch




![[Death Valley Queen]](/images/user/26312_206322.jpg)





















