Partyflock
 
Forumonderwerp · 762550

Onderwerp is dubbel!

Zie "Welke maat schoen heb jij?" voor eenzelfde onderwerp.
 
Waarschuw beheerder
ik heb zelf kleine voeten maat 35 best klote met schoenen kopen ben benieuw of er meer mensen last van hebben:D
Waarschuw beheerder
donateur
38
Waarschuw beheerder
39/40 :|
Waarschuw beheerder
43
Waarschuw beheerder
donateur
42/43
 
Waarschuw beheerder
39/40
Waarschuw beheerder
40
 
Waarschuw beheerder
2 maanden geleden 40 nu ineens 41 :S schijnt dat je voeten ineens kunnen gaan groeien nog :S wel verkloot nu zijn namelijk al me schoenen maatje te klein :S
Waarschuw beheerder
39/40 :S
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 december 2005 om 14:40:
maatje 38, k ben d'r blij mee eigenlijk!!


Ikke ook!!!
Waarschuw beheerder
donateur
43 :bloos:
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
41 ook lastig:(
Waarschuw beheerder
mt 40/41
kan alleen moeilijk slagen met laarzen kopen
bovenkant is vaak veel te wijd...
vaak word bij een grotere maak namlijk de bovenkant ook veel wijder.....niet eerlijk
 
Waarschuw beheerder
bij mij is de bovenkant vaak te smal..


klapkuiten:[
 
Waarschuw beheerder
39/40 :$
Waarschuw beheerder
Uitspraak van illebil op zondag 26 februari 2006 om 14:24:
kan alleen moeilijk slagen met laarzen kopen


hahaha ja idd... ik heb er geen kracht meer voor :p
 
Waarschuw beheerder
40
 
Waarschuw beheerder
44
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Beauty is mama !! op zondag 26 februari 2006 om 15:14:
hahaha ja idd... ik heb er geen kracht meer voor


whaha nee ik ook niet..ik ga wel op men blote kakkers
 
Waarschuw beheerder
37,5
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van illebil op zondag 26 februari 2006 om 14:24:
bovenkant is vaak veel te wijd...


Op maat laten maken dan???
Waarschuw beheerder
donateur
37
Waarschuw beheerder
38/39, hangt van de schoen af. :)
 
Waarschuw beheerder
36
Waarschuw beheerder
39/40
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 26 februari 2006 om 15:33:
Op maat laten maken dan???


zal aardig wat kosten
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van illebil op zondag 26 februari 2006 om 19:40:
zal aardig wat kosten


Ja is inderdaad wel zo, maar dan heb je wel laarzen die echt perfect zitten!!
 
Waarschuw beheerder
maatje 44 :x
 
Waarschuw beheerder
38
Waarschuw beheerder
donateur
36/37:D
Waarschuw beheerder
44 en je weet wat dat betekend toch;)
 
Waarschuw beheerder
38/39
 
Waarschuw beheerder
37
 
Waarschuw beheerder
39
 
Waarschuw beheerder
ik heb 36...