1 april 2005 12:19ik heb zelf kleine voeten maat 35 best klote met schoenen kopen ben benieuw of er meer mensen last van hebben
BKBobby Artiest Wildpitcherz 13 december 2005 23:42Uitspraak van Rinus.. op dinsdag 13 december 2005 om 23:36:▶42/43 same here
26 februari 2006 12:142 maanden geleden 40 nu ineens 41 schijnt dat je voeten ineens kunnen gaan groeien nog wel verkloot nu zijn namelijk al me schoenen maatje te klein
26 februari 2006 14:01donateurUitspraak van verwijderd op dinsdag 13 december 2005 om 14:40:▶maatje 38, k ben d'r blij mee eigenlijk!! Ikke ook!!!
illebil 26 februari 2006 14:24mt 40/41 kan alleen moeilijk slagen met laarzen kopen bovenkant is vaak veel te wijd... vaak word bij een grotere maak namlijk de bovenkant ook veel wijder.....niet eerlijk
Beauty is mama !! 26 februari 2006 15:14Uitspraak van illebil op zondag 26 februari 2006 om 14:24:▶kan alleen moeilijk slagen met laarzen kopen hahaha ja idd... ik heb er geen kracht meer voor
illebil 26 februari 2006 15:21Uitspraak van Beauty is mama !! op zondag 26 februari 2006 om 15:14:▶hahaha ja idd... ik heb er geen kracht meer voor whaha nee ik ook niet..ik ga wel op men blote kakkers
Beauty is mama !! 26 februari 2006 15:28Uitspraak van illebil op zondag 26 februari 2006 om 15:21:▶..ik ga wel op men blote kakkers ja net als vorige keer...
26 februari 2006 15:33donateurUitspraak van illebil op zondag 26 februari 2006 om 14:24:▶bovenkant is vaak veel te wijd... Op maat laten maken dan???
illebil 26 februari 2006 19:40Uitspraak van actief op zondag 26 februari 2006 om 15:33:▶Op maat laten maken dan??? zal aardig wat kosten
illebil 26 februari 2006 19:42Uitspraak van Beauty is mama !! op zondag 26 februari 2006 om 15:28:▶ja net als vorige keer... was wel lekker luchtig...
Beauty is mama !! 26 februari 2006 19:56Uitspraak van illebil op zondag 26 februari 2006 om 19:42:▶was wel lekker luchtig... dat wel... maar me voetjes werden er niet beter van
26 februari 2006 20:49donateurUitspraak van illebil op zondag 26 februari 2006 om 19:40:▶zal aardig wat kosten Ja is inderdaad wel zo, maar dan heb je wel laarzen die echt perfect zitten!!