Partyflock

Forumonderwerp · 759742
Waarschuw beheerder
Nou mensen, ik vind het nu wel eens mooi geweest met hiphop... Het klinkt helemaal nergens meer naar. Vroeger toen het nog niet (minder) commercieel was ergerde ik me er niet aan, maar nu..... De nummers lijken allemaal op elkaar. Ze zeggen allemaal hetzelfde, geldklopperij is het.
Wanneer is het nou eens afgelopen??
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja tegenwoordig zijn er teveel hitjes en klinkt de hip hop nergens meer naar, maar sommige hip hop blijft vet en vooral de ouwe shit :respect:

Waarschuw beheerder
ik hoop snel :[

Waarschuw beheerder
hip hop gaat pas dood als niemand het meer luisterd he :p

Waarschuw beheerder
ben bang van nooit, maar er komt net als bij de gabber een tijd dat iedereen die urban shit uitkotst, maar zoals alles komt ook hip hop dan weer terug
Waarschuw beheerder
donateur
Zo snel mogelijk! :P

Owhjeh.... nu krijg ik ruzie met iemand:P Sorry El :lief:
Waarschuw beheerder
Weet wel cker dat eerder Hardcore sterft dan Hip Hop.:yes:
Maar jah jammer dat er altijd mensen zijn die andere muzieksmaken niet respecteren.

Waarschuw beheerder
goeje vraag

Werkzaam bij KraakPiep
Waarschuw beheerder
donateur
Kijk eens naar de VS .. dat is volgens mij een van de grootste muziek scene's nu!

En Topic opener: 80% van de vocals die in de muziek zit waarnaar jij luistert komt daar vandaan ;)

Waarschuw beheerder
mtv mag ok wel opbokken
Waarschuw beheerder
Sneu topic weer...

:respect: 2 Live Crew :respect:

Om eens wat te noemen.
Waarschuw beheerder
TMF en MTV moeten zeker in plaats van Hip Hop Hardcore laten zien!:vaag:

Jah dan gaan de kijkcijfers omhoog! :vaag:

Waarschuw beheerder
nee hardcore moet van de tv afblijven commercieele kut herrie
outblast
korsakoff
catscan (komt ook op de box)
darkraver
paul elstak

allemaal commercieele apen
Waarschuw beheerder
juist "hardcore leeft en hip hop beeft"
ik ga met zn alle in protest de anti h-h
Waarschuw beheerder
Jij weet t extazzzi(y)
14 jaar en jezelf extazzzi noemen...
Waarschuw beheerder
donateur
TMF en MTV moeten zeker in plaats van Hip Hop Hardcore laten zien

Nee dat hoeft ook weer niet, alleen af en toe een nummertje kan wel, HC hoeft van mijn niet commercieel, doe voor mij gewone dance/rock op TMF gemengd met wat trance,

Alles is beter als urban/hip-hop
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
nou laat ze de "the box" er ook meteen afflikkeren want die heeft allemaal van die hip hop feesten en speciale uitzendingen met die herrie :S
Waarschuw beheerder
outblast
korsakoff
darkraver
paul elstak

inderdaad en door hun ga je toch ook niet zeggen van wanneer sterft hardcore kut muziek bla bla...

Zo is t met hiphop ook er is zat goeie alleen moet je verder kijken dan je neus lang is :D
Waarschuw beheerder
donateur
Pfff... wat een topic! :frusty::frusty::frusty:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Karl_Hardhouse

is da goed of niej goe

Waarschuw beheerder
hopelijk snel :yes:
Waarschuw beheerder
alleen moet je verder kijken dan je neus lang is

Jah dat is voor sommigen mensen te moeilijk!
Waarschuw beheerder
donateur
De hip-hop muziek is de laatste jaren gewoon veel slechter geworden, en die overdreven cultuur die erbij hoort is helemaal niet te harden, wat een vette onzin zeg, in de clips van urban muziek gaat het niet eens meer om de muziek maar om sex en om opgefokte negers die ooozoooo slechte jeugd hebben gehad en dat als excuus gebruiken om de crimineel uit te hangen. enz enz
Waarschuw beheerder
ja maar het staat achter me dan ken je niej verder kijken :X
Waarschuw beheerder
is da goed of niej goe

Natuurlijk jongen
Waarschuw beheerder
ohw ohwkeej
ben in een ruig leven opgevoed
in een omgeving met allemaal mensen die hardcore goed vinden. lag niej op scouting
Waarschuw beheerder
De hip-hop muziek is de laatste jaren gewoon veel slechter geworden, en die overdreven cultuur die erbij hoort is helemaal niet te harden, wat een vette onzin zeg, in de clips van urban muziek gaat het niet eens meer om de muziek maar om sex en om opgefokte negers die ooozoooo slechte jeugd hebben gehad en dat als excuus gebruiken om de crimineel uit te hangen. enz enz

Dat is als je denkt dat wat je op tv ziet alleen maar Hip Hop, Urban is....

Net als iedereen denkt dat Hardcore net als Korsakoff en Outblast is.
Waarschuw beheerder
neej man egte hardcore ken je zeggen neophyte en MoH
Waarschuw beheerder
donateur
Dat is als je denkt dat wat je op tv ziet alleen maar Hip Hop, Urban is....

Net als iedereen denkt dat Hardcore net als Korsakoff en Outblast is

Alsof er een "underground" urban scene is, die is er bijna niet want die gasten willen allemaal een "vette waggie" kopen enz, het gaat hun toch meer om het geld en de status dan om de muziek zelf, dat is het verschil tussen urban en hardcore en andere dance-stylen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Tja als dat jou beeld is bij Urban....
Net als anderen over Hardcore zeggen dat t allemaal racisten zijn en alleen maar aan drugs gebruiken!

Maar goed het blijft moeilijk om andere muziek te respecteren blijkbaar
Waarschuw beheerder
:[
Waarschuw beheerder
donateur
Geloof me, ik ben vaak genoeg in tenten geweest waar ze urban draaien, en het is nog niet eens de muziek waar ik me aan stoor maar aan die achterlijke overdreven cultuur die eromheen zit.
Tegenwoordig wordt ik gelijk aan het overdreven cultuurtje herrinerd als ik die urban hoor. En die zuigt gewoon enorm, ben je wel eens op innercity geweest? dan weet je ook precies wat ik bedoel.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Hip Hop gaat nooit dood jullie kut hetro's hebben nergens varstand van hardcore is voor wannabe's
Waarschuw beheerder
Jullie kennen de 'hip hop' alleen maar van Nederlandse tv en radio. Hoe kun je dan in godsnaam een helder beeld hebben van de hele, wereldwijde hiphopscene? Als jullie al weten wat dat is. :frusty:

Jullie zien een wannabe-gangstah op jullie favoriete zender Th3 BoX en gaan meteen lopen blaten.
De hardkoor van nu is dan even triest en mag inderdaad ook sterven als jullie zo denken.

R&B sucks nog altijd, hiphop zeker niet. B)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nico zuigt paarden klaar
Waarschuw beheerder
donateur
outblast
korsakoff
darkraver
paul elstak

allemaal commercieele apen

idd muziek word er niet beter op..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hip hop is niet wat je op tv ziet aan wannabe gangsters met slechte lyrics, dat is gewoon breezersletjes muziek.

oldskool hip hop blijft relaxt, maar tegenwoordig is nieuwe vette hiphop gewoon moeilijk te vinden
Waarschuw beheerder
donateur
Jullie kennen de 'hip hop' alleen maar van Nederlandse tv en radio. Hoe kun je dan in godsnaam een helder beeld hebben van de hele, wereldwijde hiphopscene? Als jullie al weten wat dat is.

Daarom vindt ik hardcore juist beter, het is niet over de hele wereld bekend en het is geen meelopen met (vooral) de amerikanen. Het is gewoon een unieke stroming binnen de dance die gewoon veel volgelingen heeft in Nederland omdat het hier is ontstaan, ik steun hardcore ook omdat het toch iets echt nederlands is en hip-hop niet.

En dat was geen rasistische opmerking, maar gewoon een betje normaal gevoel voor het eigen vaderland en de cultuur die hier ontstaan is o:)
Waarschuw beheerder
Omdat het Nederlands is steun je Hardcore dus?:vaag:
Dat vind ik nou meelopen!
Muziek moet je gewoon leuk vinden. Niet omdat het in is of omdat het stoer is om te luisteren!
Begrijp dat je nederlandse muziek wilt steunen maar als je Hardcore alleen luisterd om je land een eer aan te doen....
Waarschuw beheerder
En dat terwijl de hardcore niet eens in NL ontstaan is... ;)

Gabber dat is wel typisch nederlands daarbinnen... :)
Waarschuw beheerder
donateur
Omdat het Nederlands is steun je Hardcore dus?
Dat vind ik nou meelopen!

Ik noemde het alleen als voorbeeld van 1 van de vele redenen waarom ik ook van hardcore hou. En dan vooral om aan te geven hoe commercieel hip-hop is.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Hip hop is echt wel leuke muziek :[

Artiest Bloks
Waarschuw beheerder
Hip Hop it don't stop :P

Waarschuw beheerder
Neej Kier..HipHop Blijft Nog wel effe..En neej Hoor Wordt niet Boos..:kusje2: & :Lief:

Waarschuw beheerder
Ja helaas wordt er nog wel wat oppervlakkig over gedacht, maar ok dat komt ook door die shitzenders tmf, the box en mtv, alhoewel mtv nog wel eens goeie programma's uitzend over de echte pioneers!

Gasten als KRS-ONE , Dilated Peoples , Jurassic 5 etc. die maken nog steeds goeie echte hiphop maar die zul je niet op een van de 3 zenders te zien krijgen..

gelukkig is er een breed scala aan hiphop muziek.. en blijft et niet beperkt tot 50 cent en zn hele G G G G-Unit!
Waarschuw beheerder
En dan vooral om aan te geven hoe commercieel hip-hop is.

Hardcore is niet commercieel dan?
Outblast maakt met een geile blonde DJ een clip wat bijna geen Hardcore te noemen is en al die meelopers die niet eens weten wat Hardcore ooit was, voelen ze zich de nieuwe Hardcorefans!

Ik val jou er nie mee aan hoor Thijs maar Hip Hop heeft echt wel zijn underground stroom!

Waarschuw beheerder
En Topic opener: 80% van de vocals die in de muziek zit waarnaar jij luistert komt daar vandaan

gaat het niet om, gaat om de muziek zelf niet om de lyrics ;)
en wat mij betreft opgeflikkerd weg ermee met die kut hiphop :@
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
wees blij dat er verschillende stijlen zijn.

jij zal het ook niet leuk vinden als je elke dag alleen maar aardappels kan eten :no:
Waarschuw beheerder
tsja..wat er tegenwoordig uitkomt is sowieso k*t! of nou hardcore is of ''hiphop'' ..niet dat ik van hiphop houd :no: maar van die olschool rap is soms wel lache..''as we kick some gangsta shit'' :p

Waarschuw beheerder
jij zal het ook niet leuk vinden als je elke dag alleen maar aardappels kan eten

dat betwijfel ik ghehe :p
Waarschuw beheerder
aardappels :respect:

Waarschuw beheerder
:respect:
Artiest {SHOWLIST artist 31027, 16404, 58027}
Waarschuw beheerder
Hiphop leeft zeer zeker meer underground...

Laat al die commerciele mongolen maar bovengronds blijven, zodat al die meelopers naar de TMF Awards gaan.

Dan ga ik wel naar de echte hiphopfeestjes.

Nog een half jaartje, dan weer Splash Festival, Oost-Duitsland...!!!
Waarschuw beheerder
Wat n triest topic,oppervlakkigheid kent geen tijd!
Weet wel cker dat eerder Hardcore sterft dan Hip Hop.
Maar jah jammer dat er altijd mensen zijn die andere muzieksmaken niet respecteren.

Inderdaad heel jammer:/

Jullie kennen de 'hip hop' alleen maar van Nederlandse tv en radio. Hoe kun je dan in godsnaam een helder beeld hebben van de hele, wereldwijde hiphopscene? Als jullie al weten wat dat is.

Jullie zien een wannabe-gangstah op jullie favoriete zender Th3 BoX en gaan meteen lopen blaten.
De hardkoor van nu is dan even triest en mag inderdaad ook sterven als jullie zo denken.

De hiphop wat er op tv voorbij komt kun je eigenlijk niet eens hiphop noemen,dat is blingblingrap...
Echte hiphop gaat niet over autos,sieraden,ho's&bitches maar om t uiten van gevoelens tegenover de maatschappij.
Als je eens wist hoeveel substromingen hiphop bevat dan zou je er denk ik wel anders tegen aan kijken,de blingblingrap is n klein deel van hiphop en de weg die de meeste kiezen om snel geld binnen te halen.
It's all music en als je geen respect kunt opbrengen voor n bepaalde muziekstroming dan heb je in mijn ogen ook niet t recht om die stroming af te zeiken.
Net als met politiek,als je niet hebt gestemd heb je ook niet t recht om te kankeren op de politiek...

Waarschuw beheerder
Sorry topicopener..

Je bent een zielig mannetje :[

Artiest Hungry
Waarschuw beheerder
Sorry topicopener..

Je bent een zielig mannetje

Idd, lekker zelf doodgaan als je er last van heb
Waarschuw beheerder
Er is superveel goede hiphop als je je best er een beetje voor doet :S
Waarschuw beheerder
Ik heb een teringhekel aan hiphop. Uitsterven hoeft van mij niet, maar mag wel minder!
Waarschuw beheerder
Nou mensen, ik vind het nu wel eens mooi geweest met hiphop... Het klinkt helemaal nergens meer naar

alsof hardcore zoveel beter is geworden in de loop der jaren :X

anyway , hiphop is best relax zo af en toe .. :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
nutteloos topic weer grgrgrgr
Waarschuw beheerder
donateur
:vaag:

mensen die in dit topic serieus aan het discussiëren zijn, mogen zichzelf wel eens na laten kijken.

Waarschuw beheerder
beter morgen kutmuziek

Waarschuw beheerder
mensen dat houd nooit op het is net hardcore het houd niet op er zijn genoeg mensen over de helen wereld die er van houde het ken op ze minst op de achtergrond raken maar het hou nooit op

Waarschuw beheerder
waar maak je je druk om!?
Ik vind zeker wel flex om naar enkele hiphop groepen te luisteren als ik lekker in de trein zit op weg naar school of shit!

IK ben hardcore, darkcore, industrial DJ...en ik vind het zo'n onzin dat het stoer is als je alleen van een bepaalde stroom muziek houdt! :[

Als je niet van hiphop houdt, BOEIE, dan weetje dat van jezelf en dat is verder geen probleem, maar hou het lekker voor jezelf :-)
Werkzaam bij Revolt Productions
Artiest {SHOWLIST artist 68765, 42248}
Waarschuw beheerder
hopelijk sterven hip-hop en alle aanverwante stijlen nooit!

dan sterft namelijk hardcore ook uit, al die producers van nu herkauwen ouwe shit of jatten het uit hip-hop nrs

als dat zou gebeuren heb ik helemaal niks meer om naar te luisteren, geen hip-hop en geen hardcore:(

Waarschuw beheerder
alsof hardcore zoveel beter is geworden in de loop der jaren

jij bedoelt het sarcastisch :yes:

en ik niet, de hardcore is beter geworden :yes:
Waarschuw beheerder
hip hop is rete vet

gangsta rap zuigt piemels
Waarschuw beheerder
Ja man hardcore is veel orginelere en intelligentere muziek :frusty: Sowiezo 95 % wat op TMF komt is crap, dus ook de hiphop. Oh nee w8,'Urban', sorry..

Kijk gewoon wat verder dan je neus lang is, genoeg fucking goede hiphop. Ja Rule, Nelly & co kan je niet eens hiphop noemen, eerder iets van hip-pop.
Waarschuw beheerder
Dat sterft nooit.

Hiphip is here to stay, je weet toch

aaaight
(y)

Waarschuw beheerder
de enigste hip hop die ik leuk vindt is osdorp posse hun zijn nog oldschool en doen normaal

Waarschuw beheerder
>>> moduleindustrial

Ik zou willen, dat jij nooit geboren was!
En wat betreft, dat t allemaal op elkaar lijkt, is zeker omdat de meesten, alleen maar de dingen van de radio en de top 10/20/30/40 luisteren, wie maar genoeg weet, zal erachter komen, dat er wel veel betere dingen zijn

gangsta rap zuigt piemels

We zeiken toch ook niet op Frans Bauer, met zijn smartlap, zo zou je die muziek en teksten kunnen omschrijven, die de gangsta's maken, want ze doenniet alleen zo, ze zijn t ook
Waarschuw beheerder
Pietje precies, wat is dat nou voor onzin. Het gaat hier om een discussie en in duscussies ga je elkaar niet uitschelden....
Het komt er eigenlijk op neer dat ik niet genoeg weet om de echte hiphop te kennen, maar voor zover ik het ken vind ik het kut.
Maar ik weet wel dat het niveau van hiphop sterk aan het afnemen is... NU wordt het alleen maar gemaakt om centen te verdienen. Vroeger kon ik me er ook niet zo aan ergeren...
dwz Dr Dre 2001 vind ik geen slechte cd, maar sindsdien... een neerwaartse spiraal.....

Waarschuw beheerder
Gaan we weer Dre, niks mis mee, maar je noemt wel weer iets heel herkenbaars

En dit soort topic's, worden een paar keer per week, aangemaakt, nutteloos,
Ik voel mij er niet beter bij, als iemand 't wel of niet met mee eens is.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
En nu is het wel weer genoeg... :/

Artiest Balbasaur
Waarschuw beheerder
Ja man hardcore is veel orginelere en intelligentere muziek

Waar heb jij het nou weer over?
Waarschuw beheerder
Het komt er eigenlijk op neer dat ik niet genoeg weet om de echte hiphop te kennen, maar voor zover ik het ken vind ik het kut.

Doe eerst je huiswerk dan voordat je zulke topics aanmaakt.

Waarschuw beheerder
Hip Hop,Wip Wap, Sapper de flap tis allemaal hetzefde. :vaag:

Waarschuw beheerder
echt een superkansloze discussie dit

voordat je ergens je mening over geeft zul je je eerst er in moeten verdiepen. maarja dat is vast al 100x gezegd.

Houd dus je gewoon je bek dicht ipv heel cool te zeggen wat jij vindt dat slecht is en mag uitsterven.
Artiest Ritz
Waarschuw beheerder
Hip hop is er al een kwart eeuw ofzo en is nu pas echt aan het pieken, qua populariteit dan, maar net als house was de sfeer er omheen vroeger beter. :yes:
Waarschuw beheerder
De sfeer op een Hiphop feest is perfect hoor, ik weet niet waar jij komt?
Waarschuw beheerder
donateur
Hip Hop is opzich wel goeie muziek, maar het wordt verneuQt door al die kneuzen op tv die het 'urban' noemen!

En over dat commerciele hip hop alleen maar over bling bling gaat, ben ik het ook niet helemaal mee eens. Nas is commercieel, maar kan gewoon een verhaal vertellen in z'n nummer! Niet zo kort door de bocht zijn!

Ben zelf 1x op een hip hop feest geweest en vond de sfeer prima, gewoon relaxt.

Artiest {SHOWLIST artist 10796, 40407}
Waarschuw beheerder
je moet eens verder kijken dan de bling bling laag van hip-hop

er is ook een underground scene die weer opgesplitst Zijn in andere groepenwaar zelfs de meeste hip hopppers niet vanaf weten

Waarschuw beheerder
hop hop zal de komende 20 jaar niet dood gaan net zoals house

antwoord is heel simpel house en dus ook trance hardcore terror techno etc.

komen uit de muziek stromingen: hip-hop,funk,disco

hardcore muziek bestaat uit echt heel veel hip-hop samples meer dan dat de meeste mensen denken
Waarschuw beheerder
Hip hop moet dus weer underground gaan....
Waarschuw beheerder
t is een beetje doeloos topic als je zon hekel aan hip hop hebt doe er dan wat aan. en als hardcore veel op tv is dan weer zeiken hardcore wordt te commercieel :S
Artiest Epox
Waarschuw beheerder
heeey een ding wat me niks boeit hiphop is dat eten? :)
Waarschuw beheerder
ik meen toch egt dat ik hier iets gepost had maargoed...
Waarschuw beheerder
klote server staat ie er toch :/
Waarschuw beheerder
respect to flup 1 ding
hardcore leeft en hop hop beeft.
ik hou van citaten
Waarschuw beheerder
En hardcore hiphop? O:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Wanneer sterven alle wazi's?
Waarschuw beheerder
binnekort wanneer de commerciele hardcore door hun toedoen weer sterft :)
Waarschuw beheerder
Tuurlijk niet...
Bij elke geschiedenisles die over WOII wordt gegeven zijn er weer ventjes (en soms vrouwtjes) die denken dat hakenkruizen krassen en tekenen op allerlei plekken stoer is...
Wazi staat voor wannabee nazi dus daar vallen hun ook onder...of ze nu naar hardcore luisteren ja of nee...

Dat ze zich op 1 of andere manier vaak aangetrokken voelen tot hardcore...nare bijkomstigheid...
Op dit moment grondig ingrijpen met succes schiet ook niet echt op ben ik bang...al moet je nooit toegeven aan ze...het is nu gewoon dweilen met de kraan open ben ik bang...heb je de ene weg komt er weer een ander voor in de plaats...maar het zoveel mogelijk indammen en beperken is prima...graag zelfs... :)
Als het over tijdje weer ingeklapt is en ze in getale afnemen de boel flink schoonvegen en ze er ook uithouden dit keer en niet als ze weer in getale groeien denken ach trekt wel bij, valt wel mee etc...
Want dat is gewoon weer gebeurd hoor...blijf er bij...toch wel beetje eigen schuld dikke bult met zo'n houding en altijd met de eieren na pasen komen... ;p
Waarschuw beheerder
Wanneer sterven alle wazi's?

vraag ik me ook af , gabbers waren er nooit gewest als hitler er nu nog was alle lang geheerst had
dan was nooit hc ontstaan en nog minder gabbers
niemand had dan kaal hoofd

dus waarom alle wazi's zo op hitler bestemt zijn en hun racistis gedragen ophc snp er de balle van hoor

maar hip hop mag wel dood maar ieder heeft zijn muziek dat vind ik , er zijn zoveel di gabbers dood wille alle bij wijze van spreken om dat gabbers drek racisten zijn peup foutje :p drm ieder zijn keus en dan ist goe he
Waarschuw beheerder
Ik ga alle reacties niet lezen en de openings post heb ik ook niet gelezen.
Tóch wil ik even kwijt dat hiphop vééle malen groter is dan hardcore, en dit zal ook altijd zo blijven.
Als je het mij vraagt vind ik dat ook helemaal niet erg.
Artiest {SHOWLIST artist 1260, 75631}
Waarschuw beheerder
moduleindustrial 22 maart 2005 15:40
Nou mensen, ik vind het nu wel eens mooi geweest met hiphop... Het klinkt helemaal nergens meer naar. Vroeger toen het nog niet (minder) commercieel was ergerde ik me er niet aan, maar nu..... De nummers lijken allemaal op elkaar. Ze zeggen allemaal hetzelfde, geldklopperij is het.
Wanneer is het nou eens afgelopen??laatste aanpassing 22 maart 2005 15:41

Geen idee of het al gemeld is maar de echte hip-hop wordt ook eigenlijk niet meer gemaakt. Of ik moet het gewoon echt nergens meer tegenkomen? :S
Waarschuw beheerder
Hoe verder weg van WOII we geraken hoe minder wazis er zullen zijn denk ik, over 50 jaar zal je er wel een stuk minder hebben...
Waarschuw beheerder
:z
Waarschuw beheerder
Wat de hoer boeit mij nou wat je luisterd ga toch eens opbokken met jullie gezeur over ga eens dood hiphoppers en ga eens dood wazi's BOEIt mij wat ik luister mijn eigen zooi en dergelijke waar maken jullie je toch druk over :S

Waarschuw beheerder
blablabla

hiphop is gewoon een hele dikke stroming. Maar alles wat met TMF, MTV, BlingBling, bontkraag figuren en geld smijten te maken heeft, geeft hiphop een slechte naam.

kijk bijvoorbeeld naar Redman 2003, RJD2, Atmosphere, Cali Agents.
Allemaal underground artiesten die kwalitatief goede hiphop maken, zonder de bink uit te hoeven hangen.

Waarschuw beheerder
Redman underground??? :S ;)

Wanneer is het nou eens afgelopen??

Haal in ieder geval dat Industrial bij je naam weg, je kortzichtige gelul is beledigend voor de stijl die je als naam draagt
Heb je enig idee hoe lang Hiphop al bestaat?? Denk je nu echt dat die muziek dood gaat?
Die troep van de tv wel ja, maar de echte hiphop blijft bestaan hoe dan ook.
Zoek eens een keertje verder en dan kom je er achter dat Hiphop niet over blingbling gaat, er zit zoveel meer in.
Eerst verdiepen, dan lullen :yes:

Waarschuw beheerder
[quote[Tóch wil ik even kwijt dat hiphop vééle malen groter is dan hardcore, en dit zal ook altijd zo blijven[/quote]

geen flikker van waar, hip-hop[ is commercieel, hardcore underground, (hip-hop ook maar boeit niet) hardcore heeft meerdere aftakkinge dan hip-hop dus nie lulle dat hip-hop groter is, want das bullshit..

Waarschuw beheerder
Eerst verdiepen, dan lullen

waarom zou je je erin verdiepen als je het toch geen zak aan vind ?;)

Waarschuw beheerder
Dat is waar, maar ga dan ook geen loze reacties geven :D
Waarschuw beheerder
Denk toch echt wel dat hiphop (of het nu meer of minder aftakkingen heeft) meer aanhangers over de gehele wereld heeft dan hardcore hoor... ;)

Waarschuw beheerder
Ik weet het wel zeker :D

Waarschuw beheerder
waarom zou je je erin verdiepen als je het toch geen zak aan vind ?

Ben ik helemaal mee eens:yes:
Waarschuw beheerder
Maar dan ook geen commentaar geven dus...want dat mag alleen als je weet waar je over praat... :yes:
Waarschuw beheerder
Nooit niet gek !!!!

Hip Hop is (Y)

En alle mensen die zeggen dat je hardstyle of hardcore ofzo niet kan combineren met hip hop zijn kansloozz

Want hip hop will always survive :yes:
Waarschuw beheerder
beetje kansloos onderwerp ook....zonder hiphop was er waarschijnlijk ook geen house,dus ook geen hardcore.

wat denk je van al die samples uit hiphop..... die zijn nu onder hand al voor vier generaties gebruikt ( en misbruikt....)en de muziek waarin het gebruikt wordt vind je dan wel goed...tsja...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hip hop mag wel bestaan van mij. Daar heb ik geen moeite mee. Ik wil alleen dat er niet zoveel mainstream hiphop op tv komt.. Dat is lelijke muziek

Waarschuw beheerder
geen flikker van waar, hip-hop[ is commercieel, hardcore underground, (hip-hop ook maar boeit niet) hardcore heeft meerdere aftakkinge dan hip-hop dus nie lulle dat hip-hop groter is, want das bullshit..

dit is toch echt de allerdomste opmerking van dit topic als ik het zo even vlug doorlees.

Hardcore underground hahahahahahahaahahah

en hiphop commercieel hahahahahaha

Voor hiphop-optredens betaal je meestal niet meer dan 15 euro tenzij het écht een grote naam is. Voor een beetje hardcorefeest betaal je zo al 20 euro om dan nog maar te zwijgen over MoH, Thunderdome etc. etc. En hardcore meer aftakkingen.... waarop baseer jij dat? Jij denkt zeker dat hiphop 1 stijl is.
Waarschuw beheerder
hardcore heeft meerdere aftakkinge dan hip-hop dus nie lulle dat hip-hop groter is, want das bullshit..

Als dr 1 muzieksoort is met de meeste aftakkingen dan is t hiphop wel!!!
Waarschuw beheerder
donateur
hip-hop[ is commercieel, hardcore underground, (hip-hop ook maar boeit niet)

Hoe bedoel je ik lul me tegen in 1 zin :S :S

waarom zou je je erin verdiepen als je het toch geen zak aan vind ? ;)

Dan kraam je niet zulke onzin uit, de volgende keer ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
wat een boulshit toppic, nog nooit van de zin 'Respect voor iedere muziek soort' gehoort ?????????

Waarschuw beheerder
Om ff trug te komen op de nutteloze vraag van de topic opener... Nooit niet..

Als dr 1 muzieksoort is met de meeste aftakkingen dan is t hiphop wel!!!

:jaja: Psies...
Alleen kent deze jongen ze niet en beargumenteerd dus van wat hij letterlijk op tv ziet :)

waarom zou je je erin verdiepen als je het toch geen zak aan vind ?;)

Waarom zou je je mening geven als je je er toch niet in verdiept hebt :)

wat een boulshit toppic, nog nooit van de zin 'Respect voor iedere muziek soort' gehoort ?????????

:respect: Precies...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Hiphop stinkt

Waarschuw beheerder
jijstinkt

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Dat is het punt niet
Waarschuw beheerder
Voor hiphop-optredens betaal je meestal niet meer dan 15 euro tenzij het écht een grote naam is. Voor een beetje hardcorefeest betaal je zo al 20 euro om dan nog maar te zwijgen over MoH, Thunderdome etc. etc. En hardcore meer aftakkingen.... waarop baseer jij dat? Jij denkt zeker dat hiphop 1 stijl is.

:yes: Maar goed dat er mensen zijn die et begrijpe ;)

Waarschuw beheerder
Stiekum toch fan zijn van Ali B :D

Waarschuw beheerder
Mensen die zich niet in hiphop sferen wanen zien enkel de stuff die op tv komt.

9 van de 10 zijn dat (in mijn ogen) partynummers.
50 cent bijv, sommige tracks hebben iets inhoudelijks, andere dissen en de meeste zijn om er lekker op te dansen met je chimeid.. zo ook dus "candy shop".

Commercieel is het zeker, maar daar hebben de meeste schijt aan. Who cares of het commercieel of underground is?
Het klinkt voor hun lekker in hun oren...
Tuurlijk zijn er mensen die wat meer inhoudelijks willen, like me...

Je kan beppen wat je wil over 2pac, maar als je nou is voor de gein een paar lyrics opzoekt en ze leest.
Kom je der achter dat het niet enkel nigger dit nigger dat is...
Het mooie aan hiphop is je kan je uiten.. en degene die er naar luisteren kunnen er een hoop uit putten..

hiphop is niet enkel bling bling, het hoord er wel bij maar dat gedeelte interesseert mij niet zoveel.

Hiphop is bij wijze van:

Van de Straat, voor de Straat en voor iedereen die ervoor Openstaat.

Zolang er problemen zijn en die zullen er altijd zijn zal hiphop blijven bestaan. Ik ben geen onderzoeker, ik ben geen waarzegger maar dit kan ik je zeggen.
Waarschuw beheerder
Ik vind het image wat ze bij Hiphop achterlaten niet echt goed.. vrouwonvriendelijk.
Veel gescheld. Kijk als het nou niet altijd op tv was heb ik er geen probleem mee.
EN hiphop underground heb ik niks mee te maken want dat hoor ik toch niet. Deze topic gaat over de hiphop die op tv te zien is.
Waarschuw beheerder
er is nog zoooooooooooooooooveel hip hop underground :gaap:
sterft niet
Waarschuw beheerder
Hip hop dont stop... :dood:
COME ON MAKE THE BEAT DROP
TURN IT UP!!! RANG RANG RANG :bounce:

Waarschuw beheerder
. En hardcore meer aftakkingen.... waarop baseer jij dat? Jij denkt zeker dat hiphop 1 stijl is.

als je beter had gelezen stond er dat hardcore MEERDERE aftakkingen heeft. dus dan heb ik het niet over dat hip-hop 1 STIJL is.

beter lezen vriend :frusty:

Waarschuw beheerder
ja en waarop baseer jij dat hardcore meerdere aftakkingen heeft dan hiphop

goed lezen vriend! :frusty:

Waarschuw beheerder
hip-hop heeft er niet veel, underground hardcore-rap dissraps, Urban, meer weet ik er niet te vinden,

en hardcore heeft, Industrial, Dark, Terror, Break, Doom, Powernoize, Early Rave, Oldskool, Speed, en ik zou er nog wel een paar vergeten zijn, maar dan kun je toch al nagaan dat het veel meer aftakkingen heeft dan hip-hop of niet dan

ja hip-hop is groter in populatie omdat dat over ter wereld is, en vooral in Amerika :), Hardcore vergt meer in de Benelux, Duitsland, Verenigd Koninkrijk, Skandinavië, Italië, Frankrijk, dus europa zo gezien oohja en ook nog in Azie sommige delen,

dus wat betreft heb je gelijk in maar ik denk toch echt dat hardcore meerdere aftakkingen heeft ;)

Waarschuw beheerder
Toch denk je fout ;) HIPHOP zelf bevat Rap, Gangsta Rap, Hardcore Rap, Oldschool Rap, Up Tempo, Slow Jams, Ragga en zo zijn er nog HEEL wat vertakkingen. Je hebt HipHop met Jazz invloeden, Hiphop met R&B of Soul invloeden erin. Je hebt Hiphop dat puur uit zang bestaat maar geen R&B is. En natuurlijk heb je ook Commerciele Hiphop...

HipHop vergt idd vooral in Amerika ook qua roots maar is juist in Europa MATELOOS populair... En dan noem ik vooral ook Scandinavië,Frankrijk,Duitsland,Groot Britanië en vergeet niet NEDERLAND alleen daar weet jij niet zoveel vanaf ;)

Geloof me ik houd ook van Hardcore daarom kan ik juist het tegendeel bewijzen ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
bedankt hca

verder heb ik geen zin om meer toe te voegen.
Waarschuw beheerder
rap is something you do and hip hop is something you live
Waarschuw beheerder
donateur
Wanneer is het nou eens afgelopen??laatste aanpassing 22 maart 2005 15:41

Alsof de house nog wat te bieden heeft. elke stroming vercommercialeseerd zodra de aasgieren er hun zinnen op zetten.
Je moet gewoon eens wat minder naar tmf en mtv kijken. Hip hop rules.

Waarschuw beheerder
denk je fout HIPHOP zelf bevat Rap, Gangsta Rap, Hardcore Rap, Oldschool Rap, Up Tempo, Slow Jams, Ragga en zo zijn er nog HEEL wat vertakkingen. Je hebt HipHop met Jazz invloeden, Hiphop met R&B of Soul invloeden erin. Je hebt Hiphop dat puur uit zang bestaat maar geen R&B is. En natuurlijk heb je ook Commerciele Hiphop...

HipHop vergt idd vooral in Amerika ook qua roots maar is juist in Europa MATELOOS populair... En dan noem ik vooral ook Scandinavië,Frankrijk,Duitsland,Groot Britanië en vergeet niet NEDERLAND alleen daar weet jij niet zoveel vanaf

Geloof me ik houd ook van Hardcore daarom kan ik juist het tegendeel bewijzen

hmm ik ben overtuigd (Y)

Waarschuw beheerder
zo snel mogelijk

Waarschuw beheerder
hip-hop heeft er niet veel, underground hardcore-rap dissraps, Urban, meer weet ik er niet te vinden

Flikker toch een eind op man, daarom zei ik een paar posts geleden "eerst verdiepen, dan lullen".
Dan krijg je tenminste niet van die bullshit posts :/
Hiphop bestaat al zo lang, en staat zo sterk en heeft zoveel kwalitatief goede aftakkingen dat je Hardcore niet eens mag vergelijken ;)

Waarschuw beheerder
Flikker toch een eind op man, daarom zei ik een paar posts geleden "eerst verdiepen, dan lullen".
Dan krijg je tenminste niet van die bullshit posts
Hiphop bestaat al zo lang, en staat zo sterk en heeft zoveel kwalitatief goede aftakkingen dat je Hardcore niet eens mag vergelijken

zei tochj al dat ik overtuigd was dus shut up ! dank u :yes:

Waarschuw beheerder
Ragga komt van Reggea

Ik zei niet dat de roots van Ragga van Hiphop afkomen maar je hebt Ragga Hiphop en ook Reggae Hiphop zoals Sean Paul en anderen een jaar of 2 trug bewezen. ;)

Waarschuw beheerder
k hoop snel
Waarschuw beheerder
vndaag nog hoop ik wnt ik heb het helemaal gehad met die schijtmuziek!!!!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Wat ken je zoal dan?

:frusty:
Waarschuw beheerder
Zozo dat is best veel ;)

Waarschuw beheerder
ik hoop dat t vanavond om klokslag 12:00 uur is afgelopen
met die schijtmuziekO:)
Waarschuw beheerder
st03r3 uitspraken hier,eg wel!
Dweebs
Waarschuw beheerder
wanneer sterft hiphop:

Ik hoop zo snel mogelijk. Wat een kutmuziek is dat toch en dan vooral die blingbling gasten. KOTS!
Waarschuw beheerder
ik luister weer opgezwolle :respect:

blijft zo vet :)
Waarschuw beheerder
maar waarom kan niemand alle muziekstijlen respecteren :S

respecteer gewoon andere muziek

zielige gasten allemaal ( WAZI GELUL )
Waarschuw beheerder
Waarom zou je alle muziekstijlen respecteren. ruk=ruk
En die patserblinblingmuziek is misselijkmakend.

Waarschuw beheerder
zielige gasten allemaal ( WAZI GELUL )

ik kan alle muziekstijlen accepteren behalve hiphop en r&b
en dat is niet omdat ik een wazi ben of zwabber of hoe
je t ook wil noemen, ik heb t gewoon nooit interessante
muziek gevonden, alleen de oldschool hiphop van Tupac en
Notorious BIG bijvoorbeeld vind ik wel ok, de nu-hiphop is
inhoudsloos en vervelend:jaja:

Artiest {SHOWLIST artist 51833, 65138}
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind alle stylen vet, dus het boeit me geen flikker wanneer een enkele style dood gaat er is namelijk altijd weer wat anders leuks te horen :|
Waarschuw beheerder

Hier sluit ik mij bij aan.
Waarschuw beheerder
wanneer sterft hiphop

zo snel mogelijk?!!
Waarschuw beheerder
Weet wel cker dat eerder Hardcore sterft dan Hip Hop.:yes:

ben ik et mee eens

Waarschuw beheerder
hoeveel wordt er van een hardcore album verkocht max 20.000 stuks ofzo?

hip hop album 7-8 miljoen hip hop bestaat al meeer dan 30 jaar hardcore 12 jaar

denk dat hip hop de komende 20 jaar niet weg zal gaan

niet zeiken je bepaalt zelf van je in de schuif van je cd speler stopt dus niet liggen zeiken

en als er geen hip hop was geweest stonden ook vandaag de dag niet die neo's te trappelen op hardcore!!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 maart 2005 om 15:14:
9 van de 10 zijn dat (in mijn ogen) partynummers.

(y)

inderdaad. er is nog zoveel andere hiphop
Waarschuw beheerder
donateur

ik kan alle muziekstijlen accepteren behalve hiphop en r&b
en dat is niet omdat ik een wazi ben of zwabber of hoe
je t ook wil noemen, ik heb t gewoon nooit interessante
muziek gevonden, alleen de oldschool hiphop van Tupac en
Notorious BIG bijvoorbeeld vind ik wel ok, de nu-hiphop is
inhoudsloos en vervelend

Jezus wat een klets allemaal, Stel dat ik all1 DJ Paul ken (happy hardcore tijd) en daarna zeg dat alle hardcore ruk =dan ben ik heel kortzichtig bezig.. Maar ja gelukkig weet ik wel beter, want ik luister en draai hardcore al vanaf het begin, daarvoor was het hiphop en nog steeds luister ik hiphop Ik vind het all1 jammer dat al die mensen die slecht over hiphop praten vaak all1 die mtv bullshit kennen...
(mtv&tmf is slecht voor je hehehehe) terwijl de hardcore hiphop ruled (g1 gangsta rap en blingbling dus)

Luister maar eens naar krs-one of non phixion, royce 5'9 , gangstarr, opgezwolle, O.P, KGV, DAC, etc..

Voormij blijft hardcore, hardcore... of dat nu hiphop of hardcore is (of iets anders)
Je bent "Hardcore" als je die sjit snapt!!!!!!!!!

Pz...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hiphop gaat nooit dood

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Delicia op zaterdag 14 mei 2005 om 17:58:
hiphop gaat nooit dood

laten we het niet hopen :)

Waarschuw beheerder
hoeveel hardcore nummers hebben hiphop samples er in :/

heel veel :)

en de meeste hier op pf kennen die teksten ook wel en zingen ze die mischien ook zelfs mee ;) ZELFS die hier zitte te zeike over dat hiphop maar moet sterven :o