Partyflock

Forumonderwerp · 759742
Waarschuw beheerder
Nou mensen, ik vind het nu wel eens mooi geweest met hiphop... Het klinkt helemaal nergens meer naar. Vroeger toen het nog niet (minder) commercieel was ergerde ik me er niet aan, maar nu..... De nummers lijken allemaal op elkaar. Ze zeggen allemaal hetzelfde, geldklopperij is het.
Wanneer is het nou eens afgelopen??
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:respect:
Artiest {SHOWLIST artist 31027, 16404, 58027}
Waarschuw beheerder
Hiphop leeft zeer zeker meer underground...

Laat al die commerciele mongolen maar bovengronds blijven, zodat al die meelopers naar de TMF Awards gaan.

Dan ga ik wel naar de echte hiphopfeestjes.

Nog een half jaartje, dan weer Splash Festival, Oost-Duitsland...!!!
Waarschuw beheerder
Wat n triest topic,oppervlakkigheid kent geen tijd!
Weet wel cker dat eerder Hardcore sterft dan Hip Hop.
Maar jah jammer dat er altijd mensen zijn die andere muzieksmaken niet respecteren.

Inderdaad heel jammer:/

Jullie kennen de 'hip hop' alleen maar van Nederlandse tv en radio. Hoe kun je dan in godsnaam een helder beeld hebben van de hele, wereldwijde hiphopscene? Als jullie al weten wat dat is.

Jullie zien een wannabe-gangstah op jullie favoriete zender Th3 BoX en gaan meteen lopen blaten.
De hardkoor van nu is dan even triest en mag inderdaad ook sterven als jullie zo denken.

De hiphop wat er op tv voorbij komt kun je eigenlijk niet eens hiphop noemen,dat is blingblingrap...
Echte hiphop gaat niet over autos,sieraden,ho's&bitches maar om t uiten van gevoelens tegenover de maatschappij.
Als je eens wist hoeveel substromingen hiphop bevat dan zou je er denk ik wel anders tegen aan kijken,de blingblingrap is n klein deel van hiphop en de weg die de meeste kiezen om snel geld binnen te halen.
It's all music en als je geen respect kunt opbrengen voor n bepaalde muziekstroming dan heb je in mijn ogen ook niet t recht om die stroming af te zeiken.
Net als met politiek,als je niet hebt gestemd heb je ook niet t recht om te kankeren op de politiek...

Waarschuw beheerder
Sorry topicopener..

Je bent een zielig mannetje :[

Artiest Hungry
Waarschuw beheerder
Sorry topicopener..

Je bent een zielig mannetje

Idd, lekker zelf doodgaan als je er last van heb
Waarschuw beheerder
Er is superveel goede hiphop als je je best er een beetje voor doet :S
Waarschuw beheerder
Ik heb een teringhekel aan hiphop. Uitsterven hoeft van mij niet, maar mag wel minder!
Waarschuw beheerder
Nou mensen, ik vind het nu wel eens mooi geweest met hiphop... Het klinkt helemaal nergens meer naar

alsof hardcore zoveel beter is geworden in de loop der jaren :X

anyway , hiphop is best relax zo af en toe .. :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
nutteloos topic weer grgrgrgr
Waarschuw beheerder
donateur
:vaag:

mensen die in dit topic serieus aan het discussiëren zijn, mogen zichzelf wel eens na laten kijken.

Waarschuw beheerder
beter morgen kutmuziek

Waarschuw beheerder
mensen dat houd nooit op het is net hardcore het houd niet op er zijn genoeg mensen over de helen wereld die er van houde het ken op ze minst op de achtergrond raken maar het hou nooit op

Waarschuw beheerder
waar maak je je druk om!?
Ik vind zeker wel flex om naar enkele hiphop groepen te luisteren als ik lekker in de trein zit op weg naar school of shit!

IK ben hardcore, darkcore, industrial DJ...en ik vind het zo'n onzin dat het stoer is als je alleen van een bepaalde stroom muziek houdt! :[

Als je niet van hiphop houdt, BOEIE, dan weetje dat van jezelf en dat is verder geen probleem, maar hou het lekker voor jezelf :-)
Werkzaam bij Revolt Productions
Artiest {SHOWLIST artist 68765, 42248}
Waarschuw beheerder
hopelijk sterven hip-hop en alle aanverwante stijlen nooit!

dan sterft namelijk hardcore ook uit, al die producers van nu herkauwen ouwe shit of jatten het uit hip-hop nrs

als dat zou gebeuren heb ik helemaal niks meer om naar te luisteren, geen hip-hop en geen hardcore:(

Waarschuw beheerder
alsof hardcore zoveel beter is geworden in de loop der jaren

jij bedoelt het sarcastisch :yes:

en ik niet, de hardcore is beter geworden :yes:
Waarschuw beheerder
hip hop is rete vet

gangsta rap zuigt piemels
Waarschuw beheerder
Ja man hardcore is veel orginelere en intelligentere muziek :frusty: Sowiezo 95 % wat op TMF komt is crap, dus ook de hiphop. Oh nee w8,'Urban', sorry..

Kijk gewoon wat verder dan je neus lang is, genoeg fucking goede hiphop. Ja Rule, Nelly & co kan je niet eens hiphop noemen, eerder iets van hip-pop.
Waarschuw beheerder
Dat sterft nooit.

Hiphip is here to stay, je weet toch

aaaight
(y)

Waarschuw beheerder
de enigste hip hop die ik leuk vindt is osdorp posse hun zijn nog oldschool en doen normaal

Waarschuw beheerder
>>> moduleindustrial

Ik zou willen, dat jij nooit geboren was!
En wat betreft, dat t allemaal op elkaar lijkt, is zeker omdat de meesten, alleen maar de dingen van de radio en de top 10/20/30/40 luisteren, wie maar genoeg weet, zal erachter komen, dat er wel veel betere dingen zijn

gangsta rap zuigt piemels

We zeiken toch ook niet op Frans Bauer, met zijn smartlap, zo zou je die muziek en teksten kunnen omschrijven, die de gangsta's maken, want ze doenniet alleen zo, ze zijn t ook
Waarschuw beheerder
Pietje precies, wat is dat nou voor onzin. Het gaat hier om een discussie en in duscussies ga je elkaar niet uitschelden....
Het komt er eigenlijk op neer dat ik niet genoeg weet om de echte hiphop te kennen, maar voor zover ik het ken vind ik het kut.
Maar ik weet wel dat het niveau van hiphop sterk aan het afnemen is... NU wordt het alleen maar gemaakt om centen te verdienen. Vroeger kon ik me er ook niet zo aan ergeren...
dwz Dr Dre 2001 vind ik geen slechte cd, maar sindsdien... een neerwaartse spiraal.....

Waarschuw beheerder
Gaan we weer Dre, niks mis mee, maar je noemt wel weer iets heel herkenbaars

En dit soort topic's, worden een paar keer per week, aangemaakt, nutteloos,
Ik voel mij er niet beter bij, als iemand 't wel of niet met mee eens is.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
En nu is het wel weer genoeg... :/

Artiest Balbasaur
Waarschuw beheerder
Ja man hardcore is veel orginelere en intelligentere muziek

Waar heb jij het nou weer over?
Waarschuw beheerder
Het komt er eigenlijk op neer dat ik niet genoeg weet om de echte hiphop te kennen, maar voor zover ik het ken vind ik het kut.

Doe eerst je huiswerk dan voordat je zulke topics aanmaakt.

Waarschuw beheerder
Hip Hop,Wip Wap, Sapper de flap tis allemaal hetzefde. :vaag:

Waarschuw beheerder
echt een superkansloze discussie dit

voordat je ergens je mening over geeft zul je je eerst er in moeten verdiepen. maarja dat is vast al 100x gezegd.

Houd dus je gewoon je bek dicht ipv heel cool te zeggen wat jij vindt dat slecht is en mag uitsterven.
Artiest Ritz
Waarschuw beheerder
Hip hop is er al een kwart eeuw ofzo en is nu pas echt aan het pieken, qua populariteit dan, maar net als house was de sfeer er omheen vroeger beter. :yes:
Waarschuw beheerder
De sfeer op een Hiphop feest is perfect hoor, ik weet niet waar jij komt?
Waarschuw beheerder
donateur
Hip Hop is opzich wel goeie muziek, maar het wordt verneuQt door al die kneuzen op tv die het 'urban' noemen!

En over dat commerciele hip hop alleen maar over bling bling gaat, ben ik het ook niet helemaal mee eens. Nas is commercieel, maar kan gewoon een verhaal vertellen in z'n nummer! Niet zo kort door de bocht zijn!

Ben zelf 1x op een hip hop feest geweest en vond de sfeer prima, gewoon relaxt.

Artiest {SHOWLIST artist 10796, 40407}
Waarschuw beheerder
je moet eens verder kijken dan de bling bling laag van hip-hop

er is ook een underground scene die weer opgesplitst Zijn in andere groepenwaar zelfs de meeste hip hopppers niet vanaf weten

Waarschuw beheerder
hop hop zal de komende 20 jaar niet dood gaan net zoals house

antwoord is heel simpel house en dus ook trance hardcore terror techno etc.

komen uit de muziek stromingen: hip-hop,funk,disco

hardcore muziek bestaat uit echt heel veel hip-hop samples meer dan dat de meeste mensen denken
Waarschuw beheerder
Hip hop moet dus weer underground gaan....
Waarschuw beheerder
t is een beetje doeloos topic als je zon hekel aan hip hop hebt doe er dan wat aan. en als hardcore veel op tv is dan weer zeiken hardcore wordt te commercieel :S
Artiest Epox
Waarschuw beheerder
heeey een ding wat me niks boeit hiphop is dat eten? :)
Waarschuw beheerder
ik meen toch egt dat ik hier iets gepost had maargoed...
Waarschuw beheerder
klote server staat ie er toch :/
Waarschuw beheerder
respect to flup 1 ding
hardcore leeft en hop hop beeft.
ik hou van citaten
Waarschuw beheerder
En hardcore hiphop? O:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Wanneer sterven alle wazi's?
Waarschuw beheerder
binnekort wanneer de commerciele hardcore door hun toedoen weer sterft :)
Waarschuw beheerder
Tuurlijk niet...
Bij elke geschiedenisles die over WOII wordt gegeven zijn er weer ventjes (en soms vrouwtjes) die denken dat hakenkruizen krassen en tekenen op allerlei plekken stoer is...
Wazi staat voor wannabee nazi dus daar vallen hun ook onder...of ze nu naar hardcore luisteren ja of nee...

Dat ze zich op 1 of andere manier vaak aangetrokken voelen tot hardcore...nare bijkomstigheid...
Op dit moment grondig ingrijpen met succes schiet ook niet echt op ben ik bang...al moet je nooit toegeven aan ze...het is nu gewoon dweilen met de kraan open ben ik bang...heb je de ene weg komt er weer een ander voor in de plaats...maar het zoveel mogelijk indammen en beperken is prima...graag zelfs... :)
Als het over tijdje weer ingeklapt is en ze in getale afnemen de boel flink schoonvegen en ze er ook uithouden dit keer en niet als ze weer in getale groeien denken ach trekt wel bij, valt wel mee etc...
Want dat is gewoon weer gebeurd hoor...blijf er bij...toch wel beetje eigen schuld dikke bult met zo'n houding en altijd met de eieren na pasen komen... ;p
Waarschuw beheerder
Wanneer sterven alle wazi's?

vraag ik me ook af , gabbers waren er nooit gewest als hitler er nu nog was alle lang geheerst had
dan was nooit hc ontstaan en nog minder gabbers
niemand had dan kaal hoofd

dus waarom alle wazi's zo op hitler bestemt zijn en hun racistis gedragen ophc snp er de balle van hoor

maar hip hop mag wel dood maar ieder heeft zijn muziek dat vind ik , er zijn zoveel di gabbers dood wille alle bij wijze van spreken om dat gabbers drek racisten zijn peup foutje :p drm ieder zijn keus en dan ist goe he
Waarschuw beheerder
Ik ga alle reacties niet lezen en de openings post heb ik ook niet gelezen.
Tóch wil ik even kwijt dat hiphop vééle malen groter is dan hardcore, en dit zal ook altijd zo blijven.
Als je het mij vraagt vind ik dat ook helemaal niet erg.
Artiest {SHOWLIST artist 1260, 75631}
Waarschuw beheerder
moduleindustrial 22 maart 2005 15:40
Nou mensen, ik vind het nu wel eens mooi geweest met hiphop... Het klinkt helemaal nergens meer naar. Vroeger toen het nog niet (minder) commercieel was ergerde ik me er niet aan, maar nu..... De nummers lijken allemaal op elkaar. Ze zeggen allemaal hetzelfde, geldklopperij is het.
Wanneer is het nou eens afgelopen??laatste aanpassing 22 maart 2005 15:41

Geen idee of het al gemeld is maar de echte hip-hop wordt ook eigenlijk niet meer gemaakt. Of ik moet het gewoon echt nergens meer tegenkomen? :S
Waarschuw beheerder
Hoe verder weg van WOII we geraken hoe minder wazis er zullen zijn denk ik, over 50 jaar zal je er wel een stuk minder hebben...
Waarschuw beheerder
:z
Waarschuw beheerder
Wat de hoer boeit mij nou wat je luisterd ga toch eens opbokken met jullie gezeur over ga eens dood hiphoppers en ga eens dood wazi's BOEIt mij wat ik luister mijn eigen zooi en dergelijke waar maken jullie je toch druk over :S