Partyflock

Forumonderwerp · 759565
Waarschuw beheerder
rot euro's heb liever weer de ouwe guldens en de dubbies wat jullie ??

Waarschuw beheerder
:jaja: vind ik ook..
al vind ik t wel makkelijker in t buitenland :D

de 1 euro moet gewoon niet 2.20 zijn.. maar gewoon 1 euro o:)

:vaag:
Werkzaam bij Tryfecta Events
Waarschuw beheerder
Helemaal mee eens, of in ieder geval die prijzen weer zoals ze waren, word het een stuk beter van!
Waarschuw beheerder
of in ieder geval die prijzen weer zoals ze waren, word het een stuk beter van!

(Y) :D

Waarschuw beheerder
donateur
:x

Waarschuw beheerder
tjah..zal de nederlandse economie erg goed doen!...:no: :nee:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Vind ik ook!!

Dus stem op Geert Wilders!! :jaja:

Waarschuw beheerder
Dus stem op Geert Wilders!!

Die stelling van hem is zo goed als niet haalbaar :no:
Waarschuw beheerder
donateur
Dus stem op Geert Wilders!!

:x
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Vergeet de gulden mensen,

die krijgen we nooit meer terug

GET OVER IT

Waarschuw beheerder
De euro is prima :yes:

het wordt de sterkste munt van de wereld ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Wilders staat voor herinvoering van de euro (Y)..

En hij heeft wel meer goede plannen;)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik mis het wel.

[img width=499 height=229 cacheid=0000000c00010611f8281bbe1a00a36202]http://img78.exs.cx/img78/3776/geldx0gb.gif[/img]

Waarschuw beheerder
donateur
De gulden mag van mij ook wel wegblijven

Waarschuw beheerder
Hoeft van mij ook niet eens:no: ben er nu wel zo'n beetje aan gewend.

Waarschuw beheerder
snap echt niet wat mensen zo tegen de euro hebben...dat alles duurder is geworden, heeft echt niet alleen met de euro te maken!!..

Waarschuw beheerder
Ja ik ook.
Alleen die van 250 en 1000 gulden had ik zo weinig O:)

Waarschuw beheerder
de knaken moeten terug ja
en als ze dan meteen iedereen een vuurtorentje geven is het helemaal mooi :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
We4dden dat ze met de euro, zulke bedragen niet durven te vragen??

Ze gaan echt niet voor een discotheek feestje van bijvoorbeeld 15 euro, ff 34 gulden vragen hoor. Zoiest kun je gewoon niet maken.
Alleen de euro is gewoon mislijdent!
Waarschuw beheerder
Tja wat heb je er aan als de gulden terug komt helemaal niks want de prijzen blijven het zelfde je betaald dan nog steeds evenveel of meer door de afrondingt ;)
Waarschuw beheerder
pim fortuyn had de beste ideen maar geert wilders probeert hem na te doen maar haalt het lang niet bij pimmetje

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Mwa, ja ok, pim had beter ideeén, maar wel goed dat toch weer iemand hetzelfde idee deelt.
Waarschuw beheerder
Ik zie graag veel dingen van vroeger terug. :yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik ook, ik ben e3n conservatieveling :p
Waarschuw beheerder
plus iedereen vergeet de inflatie...denk dat de euro nu heus wel gelijk staat aan 2 gulden....

Waarschuw beheerder
donateur
Iedereen denkt dat door de euro alles duurder is geworden. Dat is helemaal niet waar. Er is inderdaad misbruik gemaakt met de komst van de euro. Maar ook met de gulden zag je dat elk jaar alles duurder werd in cafe's, restaurants, winkels etc. Alleen met de gulden was het een kwestie van tijd geweest.

Nu de euro er toch al is, heb je er alleen maar minder last mee in het buitenland. :)
Waarschuw beheerder
Ja cker!! echt heel graag!! Krijg je een doodschrik wat alles kost weer omgekeerd in guldens!!

Waarschuw beheerder
donateur
Gulden terug = mininmaal 30% hogere prijzen (de gulden zal NOOIT meer een sterke munt worden)

plus natuurlijk weer geldwisselkosten gaan betalen, handelsproblemen met andere EU-landen, hogere inflatie, hogere jaarlijkse prijsstijgingen, bevriezen van salarissen, etc etc

ik vermoed dat dat de redenen zijn dat ie echt nooit meer terugkomt... jammer, maar t is niet anders

(rare jongens, die voorstanders :P )
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
denk niet dat het ooit nog gebeurt.
Waarschuw beheerder
De Euro had gewoon nooit moeten komen.

Mochten de burgers erover stemmen?

NEE, de Euro werd gewoon ingevoerd.

Klootzakken.

Waarschuw beheerder
donateur
de euro nu heus wel gelijk staat aan 2 gulden....

vergeet t maar... als we nu de gulden zouden herinvoeren zou een gulden nog maar 30 eurocent waard zijn

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Hoezo dat dan, een gulden is toch gewoon een gulden zoals die ooit was??? 45 euro cent dus..

En ik geloof ook niet, dat als de gulden word alles nóg duurder word, want dat kunnen ze gewoon niet maken, en dat weten winkeliers enzo zelf ook wel...

Iedereen denkt dat door de euro alles duurder is geworden. Dat is helemaal niet waar. Er is inderdaad misbruik gemaakt met de komst van de euro. Maar ook met de gulden zag je dat elk jaar alles duurder werd in cafe's, restaurants, winkels etc. Alleen met de gulden was het een kwestie van tijd geweest.

Ja daaaaaaaaggggggggggg!!!!!!!!
Het is allemaal niet een beetje verhoogd, maar het is echt gewoon allemaal dubbel zoveel geworden onderhand.
Ik durf te wedden dat bv kaartjes voor een feest, nu echt geen 100 gulden zouden kosten hoor als de gulden er niet was. Ten eerste ging dan niemand, en ten 2e, durven ze zoiets (terecht) gewoon waarschijnlijk niet eens te vragen.
Op het einde van het guldentijdperk, waren de prijzen bij lange na niet zo hoog als dat ze nu zijn.
Het is allemaal precies hetzelfde gebleven qua prijs als nu, alleen dan met € tekentje ervoor, alleen dan x 2.20 :/
Waarschuw beheerder
we zijn genaait met die f*cking euro

Waarschuw beheerder
donateur
Hoezo dat dan, een gulden is toch gewoon een gulden zoals die ooit was??? 45 euro cent dus..

De gulden die we zouden terugkrijgen is in feite een NIEUWE gulden en niet de munt waar de Euro mede op gebaseerd is.

Als NL uit de Euro stapt zal deze "nieuwe gulden" zeker geen sterke munt zijn en zal hooguit kunnen beginnen op 30 eurocent en waarschijnlijk in een jaartje of 5 terugzakken naar 20 (net zo'n soort terugval als we met de dollar hebben). Je hebt in zo'n situatie echt niet voor het kiezen hoeveel je zelf vindt dat je nieuwe gulden waard mag zijn hoor ;)

En dan komen hier opeens Spanjaarden en Italianen de rijke toerist uithangen whahaha

Waarschuw beheerder
donateur
Het is allemaal precies hetzelfde gebleven qua prijs als nu, alleen dan met € tekentje ervoor, alleen dan x 2.20

Dus een brood is nu ruim 2 keer zo duur als 3 jaar geleden? Geloof je t zelf? :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ik wil ook me oude vertrouwde gulden terug:yes:

Waarschuw beheerder
donateur
ja maar lieverd, die krijg je tóch niet... zelfs al zouden we een gulden terugkrijgen dan kan dat niet dezelfde als vroeger zijn

dat wordt dan een hele nieuwe gulden die waarsch nog zwakker zal zijn dan de dollar, daar schiet je niks mee op :no:
Waarschuw beheerder
donateur
:(

kanje weer niet slapen darkie:bah:
Waarschuw beheerder
Het is nu niet terug te draaien nee :(

Nogmaals: Die Euro had er nooit mogen wezen :[

Mochten we democratisch erover stemmen, was ie nooit gekomen denk ik O:)

En moeten we wel zo blij zijn dat die Euro meer waard is dan de Dollar? Komt de Export naar de VS niet ten goede.

Maarja, omgekeerd zijn Amerikaanse producten weer goedkoper voor ons (?) En is het voor Europese toeristen een goedkoper land (?)

:X

Waarschuw beheerder
donateur
En moeten we wel zo blij zijn dat die Euro meer waard is dan de Dollar? Komt de Export naar de VS niet ten goede.

Dat is nou niet bepaald *onze* schuld... dat heeft meneer Bush allemaal zo geregeld :S

En is het voor Europese toeristen een goedkoper land (?)

Dat is af en toe idd echt achterlijk... als ik in de VS ben geweest kom ik tegenwoordig met ruim 1½ keer zoveel dingen thuis als 3 jaar geleden voor hetzelfde geld (kleren, boeken, CD's...)

ik voel me daar nu gewoon echt een "rijke Europeaan" :P

kanje weer niet slapen darkie

k ben ff met mn nieuwe fotocamera aan t spelen dus ik heb nog helemaal geen zin om te slapen ;)
Waarschuw beheerder
donateur
k wil de drachmas weer terug
t was beter toen...
Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
donateur
en clinton moet weer president worden!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
en monica zn bitch

Waarschuw beheerder
donateur
mike you read my mind :P

Waarschuw beheerder
Ik wil de florijn weer terug. Toen was alles veel goedkoper! :[
Waarschuw beheerder
We worden genept met z'n allen!! We denken oooooohw DAS GOEDKOOP! maar dat is dus niet zo...

Die omschakeling heeft ook veel geld kost waar wij nu voor moeten betalen! Ik ga zelden op vakantie en wil best 1 keer per jaar geld wisselen. De gulden is ten minste EERLIJK over de waarde van een product! Tuurlijk, alles is duurder maar dat gaat met alles zo zowiezo per jaar....

Er zijn na de invoering opeens meer mensen in geldnood beland! Das niet goed lijkt mij...:S

Waarschuw beheerder
:no:

Waarschuw beheerder
We denken oooooohw DAS GOEDKOOP!

Beetje moeite met hoofdrekenen? Omrekenen naar guldens (niet dat ik dat nog nodig vindt) lijkt me toch niet zo moeilijk :S
Waarschuw beheerder
Vroeger betaalde je voor een pilsje 2 a 2,50.. nu toch al gouw €1,70.. te gek voor woorden!