Partyflock

Forumonderwerp · 759487
13725x bekeken
Waarschuw beheerder
Een vraagje..

Vorige week heb ik voor t eerst wat cocaine gesnoven om uit te proberen. Maar ik merk er niets van.. Kan ik iets verkeerd doen ofzo of ben ik gewoon belazerd? Lijkt me raar dat je coke kunt snuiven zonder iets te merken..

Groeten, Sjoerd
Waarschuw beheerder
whiskey drinken als je hebt gehad?
meer sos nemen?
Waarschuw beheerder
donateur
Probeer het eens anaal in te nemen (y)
Waarschuw beheerder
gewoon een goeie lijn neer legguh _________________________//

en snuiven maar en as juh er dan nix van voeld:/
ben juh idd beflikkerd....

Waarschuw beheerder
donateur
of ben ik gewoon belazerd?

:yes:
Waarschuw beheerder
sunil of witte reus?!
Waarschuw beheerder
whahahhaa :P
of OMO dat kan oowk nog;)
percill:P
gewoon genaaid

Waarschuw beheerder
Volgens mij verschilt het per persoon wat je van coke merkt. Ik heb zelf ook het idee dat ik er veel minder van merk als andere mensen die het nemen. Komt misschien ook omdat ik meer de leipheid van pillen gewent bent en coke is natuurlijk weer heel anders. Ik word er wel chill van, maar meer ook niet. Wat mij betreft is het dus veels te duur als je kijkt naar de prijs-kwaliteit(leipheid) verhouding. Voor het geld wat ik aan een halve gram coke betaal heb ik de nacht van me leven met andere soorten dope.
Waarschuw beheerder
Coke is rotzooi. Coke is troep!! Als je toevallig n x echt goeie hebt dan ben je net zo van slag (zo niet erger) als met speed. Maar is ook lang niet altijd.

T kost je n berg. Is de moeite niet waard. En mensen die het echt veel doen krijgen vaak hele eigenaardige karaktertrekjes.

Niet echt charmant om t zo maar te noemen.

Oei oei jongen. Waar ben je aan begonnen.

Waarschuw beheerder
tip de korrels verfynen en dunnen lynen leggen ...
en jah verschilt per persoon maar zo voel je het meeste der van
majh beters no drugs :x ....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
meer nemen of je hebt wat anders gehad:s
Waarschuw beheerder
donateur
tsja wat kan ik daar op zeggen....

Coke is voor de zwakke en PEP is voor de strakke :yes:
Waarschuw beheerder
dan heb je gewoon kut spul

Waarschuw beheerder
Had je ook al andere drugs op voordat je coke ging snuiven?

Ik vind goeie coke veel lekkerder dan pep.
Coke is voor de strakke en pep voor de brakke :P
Waarschuw beheerder
juist nijnie
Waarschuw beheerder
Witte Reus
Waarschuw beheerder
Witte Neus

Waarschuw beheerder
donateur
Witte Neus

Kost een berg, werkt een beetje.....

Enige nadeel van sos je blijft nakken en je blijft zuipuh anders gezegt : dure avond :/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik ben een brave sosgebruiker. Gebruik zelden, en als ik gebruik een halve gram per avond en daarna kan ik gewoon stoppen. Zuip er niet bij, want dat vind ik dan weer zonde.

@Shoot: als je weer eens coke probeert, wrijf dan eens een beetje boven je voortanden op je tandvlees. Als het dan verdoofd gaat aanvoelen, heb je een goede kans dat het echte sos is en je niet genept bent.
Waarschuw beheerder
Coke : is vrij prijzig, maar binnenin blijft er meer van je over
pep : goedkoop, werkt beter, alleen let niej op je ingewanden

coke - pep 1-1

Als het dan verdoofd gaat aanvoelen, heb je een goede kans dat het echte sos is en je niet genept bent.

alleen dan heb je van die slimmerikken die er van die tandartsverdoving tussen douwuh! bebn je nog geen stap verder
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
indd
€50,- is me wat teveel als er dan ook nog meestal meer dan de helft lidoïne bij zit

Waarschuw beheerder
Als het dan verdoofd gaat aanvoelen, heb je een goede kans dat het echte sos is en je niet genept bent.

[quote]alleen dan heb je van die slimmerikken die er van die tandartsverdoving tussen douwuh! bebn je nog geen stap verderlaatste aanpassing 21 maart 2005 20:32

Daarom zei ik ook: goede kans ;). Zeker weten doe je het pas als het gaat werken. Of niet :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Whahaha poedersuiker gekregen volgende x eerst proeven he
Waarschuw beheerder
Daarom zei ik ook: goede kans . Zeker weten doe je het pas als het gaat werken. Of niet

zeker weten doe je pas als je acceptabel gewicht overgehouwuh hebt na het uitkoken ervan :yes:

Waarschuw beheerder
ik heb ook welles coke gesnove, maar voelde dr ook nix van..:S heel vaag..

terwijl et egt wel goede had moete weze, want twas onwijs duur..:S:S
maar ik geloof best dat somige mensen dr gwn nix van merken.. maar wel vervelend..
Waarschuw beheerder
Als je echt goeie hebt voel je het zeker wel. Maar is zonde van het geld en je wordt er verrekte depi van.
Waarschuw beheerder
thanx voor jullie reacties.

Had op dat moment verder niks op en wilde het es proberen. Ik weet ook niet hoe t smaakt dus.. Kreeg wel wat via mn neus in mn keel, was niet echt lekker.. Had bijna een halve gram op maar kon niet zeggen dat ik iets voelde.
Zoek een keer wat anders dan xtc..
Zal anders eens bellen met degene die t leverde.

Waarschuw beheerder
:xtc:

Waarschuw beheerder
leg van 1g paar dikke lijnen en snuif ze in 1x weg, zeker weten dat je wat voelt(y)

Waarschuw beheerder
Ja en das dan 50 euri.
Koop dan liever 3 paarse stierenkoppen voor een tientje das veel relaxter :vaag:

Waarschuw beheerder
50euri? hmm hier niet hoor:)

Waarschuw beheerder
50 euro dan ben je al aardig afgezet...

De eerste keer voelde ik ook niks....sowieso als je wat anders gewend bent is het niet zo 'intensief'.
Maar de keren daarna merkte ik het effect wel en ik vind het ideaal bi jhet stappen....alcohol..benk te buis of moe, dan wat sos.....
maar ik doe het wel met mate...ik heb geen behoefte aan vaag zijn, dus dan werkt het top...maar jah, wel dure avond jah :S Maar voor mij wel de ideale combinatie...niet vaag, niet agressief..gewoon wakker, energiek en het gevoel van drank, maar dan niet buis :D

Waarschuw beheerder
Oow ja, en depri hek geen last van...dag derna niks aan het handje....dus das wel beter dan pillen en de rest van die zooi

Waarschuw beheerder
Wat betalen jullie dan voor je coke? Ik haal het nergens voor onder de 40 euro :(

Waarschuw beheerder
ik betaal ook 50 ..

of ik moet in 1 x 5 gram halen dan krijg je wel een fixe korting....

Waarschuw beheerder
Die versneden zooi hoef ik niet!

Waarschuw beheerder
Ik betaal 30 euro per gram....
Maar dan moet ik er wel bijzeggen dat dat een maat van me is....
Gangbare prijs is 40 euro...maar dan ook geen cent meer....

Waarschuw beheerder
donateur
ik heb het een paar keer op en voelde er ook vrij weinig van. weet niet.. niet echt mijn ding denk ik. vind het ook te duur voor wat je er aan hebt.. ja of je moet natuurlijk een halve gram op een avond naar binnen werken... maar ik heb alleen nog maar 4 puntjes op ofzo..

Waarschuw beheerder
Dat was bij mij het vage...

IN het begin merkte ik er ook geen reet van, de eerste paar keer dus.

Maar op een avond bood iemand et weer aan, en merkte ik het dus wel, maar dat zou ook wel komen omdat ik niks verwachte...tis niet dat je vaag word ofzo...het is zeg maar 'verfijnder'. Je word niet vaag, je ziet het uiterlijk bijna niet....maar je bent wakkerder en krijgt energie en voelt je goed (niet die speed energie).

Akls ik nu ga stappen gebruik ik het ook......als ik buis ben neem ik sos en dan voel ik me weer 'leuk aangeschoten' van de drank.....dus het uis niet echt een drug drugs ervaring als je begrijpt wat ik bedoel...

Ideaal om een avond door te komen zonder het idee drugs op te hebben...perfect voor de mensen die niet vaag willen zijn en toch door willen gaan tijdens het zuipen :D

Waarschuw beheerder
Ligt er gewoon heel er aan per persoon, de ene voelt het meer dan de ander , maar grote kans dat het innd komt omdat je wat 'heftigers' gewent bent

Waarschuw beheerder
sos , het is niet mn ding.
Als ik aardig fucked up ben , neem ik wat sos om te relaxxen , want dat is het voor mij
Gewoon een thuis-zit en chill drug :).
Verder is het natuurlijk ideaal om een beetje te kalmeren bij overmatig speed / Xtc gebruik :)
Waarschuw beheerder
Coke Voor De Zwakke en Pep Voor De Strakke Tis Maar Waar Je Van Houd He
Waarschuw beheerder
donateur
Coke Voor De Zwakke en Pep Voor De Strakke Tis Maar Waar Je Van Houd He

Waarschuw beheerder
donateur
Ideaal om een avond door te komen zonder het idee drugs op te hebben...perfect voor de mensen die niet vaag willen zijn en toch door willen gaan tijdens het zuipen

Dat geld voor mij ook wel zolang ik het bij een kwartgram op heel de avond hou en nie TE veel bier want anders ben ik nog kei zat/gaar en weet ik dag erna niks meer :$
Waarschuw beheerder
ik merk er alleen wat van als ik ervoor heb gedronken... daarom is pep veel beter :respect:
Waarschuw beheerder
Pep is goed, probeer dat eens :yes:

Je zult er geen spijt van krijgen !!!!

:) :) :) :) :) :)
Werkzaam bij Multar
Artiest {SHOWLIST artist 35853, 25881}
Waarschuw beheerder
donateur
Pep is grote t*ring zooi (vind ik)

Cocaine werkt ook niet als trip middel of dergelijke het houd je op de been en je word er nuchter van!

Als je zwaar bezopen bent of je hebt een zuip wedstrijd dan ken je het beste sos gebruiken iedere keer als je er wat van neemt word je weer nuchter en wakker!

of te wel wil je trippen of wil je zwaar v/d plaat zijn neem dan wat anders !!
Waarschuw beheerder
donateur
is coke dan echt alleen maar goed om nuchter van te worden? :s

zonde van je geld dan toch?
van pep merk ik meer dan dat ik alleen energie krijg

maarjah dat vind ik

Waarschuw beheerder
ja pep is natuurlijk beter.

Maar ik merkte de 1e x dat ik coke gesnoven had ook niks. Dacht toen ook van is dit t nou.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik voel er ok niks van, maar da komt denk ik omda ik t nie gebruik :D

Waarschuw beheerder
COke,speed,GHB,Heroine allemaal voor junkies!!!
paracetamol met mate is voor de partymasters!!!
Waarschuw beheerder
donateur
als je goede coe hebt werkt het echt wel, grote kans dat je genept bent....
Waarschuw beheerder
Eerste x sos merkte ik ook weinig tot niks van...Tis net als met olijven..die moet je leren eten.....Coke moet je leren snuiven zeg maar :D
Waarschuw beheerder
jaartje of wat genakt wel lekker maar loopt zo in de cijfers !!!
als je niks voelt:

bakmeel??!!

ps van die cijfers daar denken die mensen 8ter het station in amsterdam ook zo over

Waarschuw beheerder
ik merkte echt wel wat bij mijn eerste keer sos :P
was wel leuk..jammer dattut zo duur is alleen
Waarschuw beheerder
..jammer dattut zo duur is alleen

PEP bied ook daarin een oplossing :)

Werkzaam bij TNMO
Waarschuw beheerder
dan ben je niet de enige!!
ik voel niks van coke roken!!
basen en plofjes!!
ik krijg er geen ander gevoel door!!
ik wil daarna alleen maar slapen!!
dus geen coke voor mij!!
te veel geld voor geen enkele effect!!
alleen de smaak is lekker!!
maar voor dat geld koop ik liever snoep!!
smaakt ook lekker!!
doe mij maar pep!!
Waarschuw beheerder
oke,

Ik heb ook wel es speed geslikt, merkte idd dat ik er lekker wakker van bleef...
En xtc geeft goed effect maak ben elke keer tot dinsdag ziek en depri van die rommel.. Dus daarom es coke genomen. Zal t nog es proberen. Kan met snuiven zelf toch weinig fout doen lijkt mij? Anders laat ik t wel es door een ander testen..
Waarschuw beheerder
dan heb je gewoon echt KUTcoke gehad....!!
Waarschuw beheerder
te veel geld voor geen enkele effect!!
alleen de smaak is lekker!!
maar voor dat geld koop ik liever snoep!!
smaakt ook lekker!!
doe mij maar pep!!

:jaja:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Coke stelt geen reet voor!! :no:

Ik voel d'r ook altijd maar weinig van:/

Waarschuw beheerder
NEeej man, je moet ook PEP snuive!!!

PEP (Y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Shoot, je hebt al een aardig ingevallen bekkie :jaja:
Waarschuw beheerder
Hee, brabant, pillenland he. Hou t lekker daarbij. Als je coke gebruikt kan je leven er alleen maar complexer van worden;)
Waarschuw beheerder
met coke word het er allemaal niet beter op nee.. :(

SPEED en pille is de shit :jaja:
Waarschuw beheerder
je moet gwn wat meer nemen dan voel je er wel wat van
maar het kan ook zijn omdat je het voor de eerste keer doet

Waarschuw beheerder
ik voelde er de eerste 3 X ook niets van...
Waarschuw beheerder
ik voel niks:)
lol
zou jij dan niet gauw die gozer gaan opzoeken om je geld terug te eisen?

Waarschuw beheerder
De rest was de eerste 3X helemaal uit ze stekker er van dus het zal wel aan mij gelegen hebben :/
Waarschuw beheerder
ja gaven ze jou g1 grammetje lucht;)

Waarschuw beheerder
het gaat er om dat ik he nu wel voel ;)

Waarschuw beheerder
nou dan weet je dat ook weer. gewoon van die bende afblijven dus. coke = bah
Waarschuw beheerder
COke,speed,GHB,Heroine allemaal voor junkies!!!
paracetamol met mate is voor de partymasters!!!

:respect:
Waarschuw beheerder
donateur
terwijl et egt wel goede had moete weze, want twas onwijs duur..

het is al tijd duur 8)

maar je moet er ook veel van snuiven en asjie blijven roken :d
Waarschuw beheerder
@Sander,

Grapjas, als dat al zo is is dat zeker niet van de drugs hoor. Weeg altijd al weinig, dus.. Maar dat kun je ook niet weten..

Waarschuw beheerder
De eerste keer dat ik coke snoof viel het mij ook erg tegen (vooral vergeleken met pillen).
Het effect begin je meestal pas na een paar keer te 'waarderen'.

Waarschuw beheerder
coke is voor mij 100% de meest relaxte drugs!

tis alleen zo verrot duur :( 15 euro per halve.

maar na een avond stampen en een aantal pillen verder is het wel chill de terugreis je pakkie ff op te maken :D om weer op aarde te komen.

Waarschuw beheerder
Das duidelijke taal :yes:

Waarschuw beheerder
Het is idd geen drug voor op een feest oid.

Het meest ideale is:

1 fles whiskey of veel (goede!) wijn.
Dan anderhalve gram voor 2 personen.
De eerste lijn nemen na 3-4 glazen alcohol, dan blijf je uuuuuuuuuren een happy gevoel houden, wordt je niet al te zat en je klets oneindig door.
Vooral leuk voor thuis dus.

Coke ALLEEN(zonder drank) is klote, dan wordt je hyper, je weet niet wat je met je energie moet en het werkt dan minder lang.

Bij mij werkte het de eerste keer ook niet goed, hoe vaker je het doet hoe lekkerder je het gaat vinden.

Coke VOELT dan ook aan als een aanvulling, niet een drug opzich, zie het als (dure) koffie.
Probleem is alleen dat je juist doordat het zich zo makkelijk laat gebruiken je er snel verslaafd aan raakt.
Je ziet er namelijk niet "verdrugst" uit, het veroorzaakt geen kater(behalve soms een beetje chago de eerste 2 uur nadat het op is), en het laat zich makkelijk nemen naast alcohol.

Al met al een spulletje wat geen "psycho analitische" waarde heeft, duur is en extreem verslavend, gewoon laten liggen dus.

Chris
p.s. doe het zelf dus wel heel af en toe, maar moet zeggen dat maar heel weinig mensen dat lukt!

Waarschuw beheerder
coke is rotzooi speed is veel beter

Waarschuw beheerder
verder is het wel chill...

:no: Coke(n)

...Wel chill is het om met Ket. precies het tegenovergestelde te doen, na een feestje!!!(Y)
Vett!!!!:vaag:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Vind t geen fuck aan. Ja t kan wel leuk zijn maar toch niet in verhouding met die andere dingen. Idd vooral als je kijkt naar de werkingsduur en de kwaliteit-prijsverhoudingen.
Waarschuw beheerder
het veroorzaakt geen kater(behalve soms een beetje chago de eerste 2 uur nadat het op is)

:X dat is bij mij wel anders..

PEP daarintegen heb ik zowat geen kater van.. beetje moe naderhand meer niet :)

Waarschuw beheerder
Nou ik ben dus zo'n beetje de enigste die het wel suoer relaxed vind!
bij mij gaat het er dus ook niet om om altijd maar extreem de weg kwijt te zijn!
k vind het heerlijk een baco'tje en een lijntje sos
en ik voel het ook zeker wel
beetje zweverig vrolijk warm gevoel: de hele wereld is dan relaxed:d
Alleen met de uitwerking word ik vaak echt chagarijnig en weet ik niet wat ik met mezelf aan moet: dat is een groot nadeel
Waarschuw beheerder
Nou ik ben dus zo'n beetje de enigste die het wel suoer relaxed vind!

nog een paar weken zo promoten en dan klopt het wel wat je zegt ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik vind er weinig aan. Nog nooit echt een 'positieve' ervaring mee gehad, 5 koppen koffie hebben op mij meer effect..
Waarschuw beheerder
HaKKuHpOeStEr=Oldstyle Die Hard!(OFC)

Ja precies. Je voelt je ook ff wel goed. Maar daar is ook alles mee gezegd.
Waarschuw beheerder
thanx voor reacties
net nog maar es wat geprobeerd. Nu merkte ik dat wat licht in mn hoofd werd en kreeg er wel wat energie van en merkte wel dat ik een beetje wat vrolijker gevoel kreeg, dus.. Maar niet echt extreem ofzo maar zal t nog wel es vaker proberen. Maar een vervanger voor xtc zal t voor mij zeker niet worden al zou ik daar eigenlijk ook liever helemaal mee stoppen... maar ja dat heb ik al vaker gezegd.

Waarschuw beheerder
niet in verhouding met die andere dingen. Idd vooral als je kijkt naar de werkingsduur en de kwaliteit-prijsverhoudingen.

(Y) heeeel mooi verwoord;p

Waarschuw beheerder
..mmaare, shoot, jij heb een probleem maat jij gebruikt drugs zonder overtuiging:s
Waarschuw beheerder
hoezo? leg eens uit wat je daarmee bedoeld..
Nadat mij ooit eens een pil is aangeboden gebruik ik sinds een jaar of 3 enkel tijdens feesten xtc. Dit geeft me meestal toch een leukere avond. Kan ook best zonder een goeie avond hebben maar ik hoef je niet uit te leggen waarom je toch weer gebruikt..
Waarschuw beheerder
net nog maar es wat geprobeerd. Nu merkte ik dat wat licht in mn hoofd werd en kreeg er wel wat energie van en merkte wel dat ik een beetje wat vrolijker gevoel kreeg, dus.. Maar niet echt extreem ofzo maar zal t nog wel es vaker proberen

doe dat nou maar niet want zo speciaal is da spul echt niet en hoevaker je het doet, hoe verslavender en kutter het word...!

kunt beter een keer PEP proberen daar heb je veel meer aan en is nog niet eens zo verslavend

of je houd het gewoon bij MDMA dat heeft nog altijd t lekkerste effect :)

Artiest {SHOWLIST artist 40778, 18526}
Waarschuw beheerder
probeer es PEPSI....;)

Maar niet teveel he, krijg je een opgezette pens van...:P
Waarschuw beheerder
beter probeer je het is in een jointje, draai gewoon een jointje en gooi er een halve gram sos bij in..

Denk dan dat je wel anders praat..
Waarschuw beheerder
net nog maar es wat geprobeerd. Nu merkte ik dat wat licht in mn hoofd werd en kreeg er wel wat energie van en merkte wel dat ik een beetje wat vrolijker gevoel kreeg, dus.. Maar niet echt extreem ofzo maar zal t nog wel es vaker proberen

coke is ook niet extreem
en je gaat er niet heel erg uit je bol van
maar je krijgt een klein beetje een rlx gevoel en je tanden en tong worden verdooft
Waarschuw beheerder
dan ben jij nog nooit leip geweest van coke
Waarschuw beheerder
MIx 't met antropine. Geheid dat je "wat voelt".
coke is zo'n ego drux... Pak liever vitaminen als dolfijntjes etc. veel gezelliger dan de para gedrage van sommige op de coke op ten duur :S

Waarschuw beheerder
heb t ok een 1x gesnoven, weinig van gemerkt, jah een loopneus de hele avond, maar mn maten zeiden dak opeens wel 'raar' stond te hakkuh

maar allemaal te duur, gif mijn mar BAVARIA, 8 blikken min. voor aanvang feest
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb ook 1 keer coke gesnoven maar voelde er helemaal niets van. Ik hoor van meer mensen dat het eigenlijk maar een hele saaie drug is en dat het eigenlijk niets voorstelt, zeker niet voor die prijs...

Waarschuw beheerder
je kan beter pep pakken...
Waarschuw beheerder
nou aan die KOP van jou te zien kan je beter niks "pakken"..
Waarschuw beheerder
dan ben jij nog nooit leip geweest van coke

nou dat valt ook wel weer mee hoor ;)
als je genoeg op hebt ben je opzich wel uit je plaat
maarja sommige mensen verw8en denk dat ze net zo erg uit hun plaat zijn net als pillen ofzo maarja dat is helemaal niet zo

alcohol bij de coke kan trouwens ook leuk zijn ;)
Waarschuw beheerder
donateur
PEP + alcohol is op zn minst net zo leuk :yes:

kun je voor die €45 wat je niet aan coke uitgeeft zuipen ;)
Waarschuw beheerder
dat is waar ;)
Waarschuw beheerder
speed zuigt doet alleen maar fucking veel zeer aan je neus, wordt er wel altijd enorm verkouden van
Waarschuw beheerder
ja doet wel pijn aan je neus maar ik raak juist verkouden van coke
maar ben de volgende dag ook altijd erg verrot van speed

Waarschuw beheerder
donateur
alcohol bij de coke kan trouwens ook leuk zijn

Ja, te leuk. Ik gebruik geen sos meer, maar dronk er altijd bij. En steeds maar weer meer van beide ...

Waarschuw beheerder
voel niks van coke..

Wahahahah jajaa:S moet je GOEDE speed kopen(Y)
zul je meer van voelen:P

Waarschuw beheerder
coke is voor mij 100% de meest relaxte drugs!

:no: Kom je nog wel achter hoor! Coke de witte sloper (op lange termijn!)

tis alleen zo verrot duur 15 euro per halve.

Vind ik goedkoop.
Waarschuw beheerder
donateur
doe het zelf dus wel heel af en toe, maar moet zeggen dat maar heel weinig mensen dat lukt!

lukt mij anders ook prima hoor :jaja:

en ik vind het juist fijn dat je van coke niet wazig wordt en als je goede coke heb kan je ook heerlijk pitten als je thuis bent :jaja: dus ik ben maandags meestal weer helemaal mezelf :p

Waarschuw beheerder
donateur
Coke schiet niet op man.....
na een kwartier is et weer half uitgewerkt..
en zit je te snakken naar wat nieuwe nakken :9

Waarschuw beheerder
donateur
blijf ervan af
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Coke schiet niet op man.....
na een kwartier is et weer half uitgewerkt..
en zit je te snakken naar wat nieuwe nakken

Schiet niet op nee. Zeker niet omdat t zo kkduur is.
Pep is beter, werkt langer en de drang naar meer is veel minder.
Waarschuw beheerder
haha ik heb hetzelfde met pep nu... voel er geen flikker van... alleen als ik me ogen dicht deed had ik een beetje dat flikkerende gedoe maar dat weerhoudde me er echt niet van te kunnen slapen... geen energie / euforie oid... :(

over coke verder; het is ook zeker geen vervanging voor xtc dus zo moet je het ook niet zien... ik heb het idd leuk gevonden tijdens avonden dat je lekker wat gaat drinken... maar het blijft erg duur natuurlijk dus beter van afblijven ;)
Waarschuw beheerder
meer info heb ik nie voor je

cocaïne

Wat is het?
Cocaïne is een wit kristalachtig poeder. Via een chemisch proces wordt het vrijgemaakt uit de bladeren van de cocaplant. Cocaïne is een ‘upper’, het heeft een stimulerende werking. Cocaïne staat ook wel bekend onder de namen coke, wit en sosa.

Geschiedenis
3000 jaar geleden werd al op cocabladeren gekauwd door de Inca’s in o.a. Peru. In Europa kreeg het echter geen voet aan wal, omdat de bladeren hun werking verloren tijdens het transport over de oceaan. In de 19e eeuw lukte het om de diverse bestanddelen van het cocablad te isoleren. Freud raakte geïnteresseerd in de stof. Drie jaar na zijn publicaties over cocaïne werd echter duidelijk dat cocaïne verslavend was. In 1914 werd in de Verenigde Staten de Harrisson wet (de Amerikaanse opiumwet) ingevoerd. Het niet-medisch gebruik van cocaïne werd verboden. In 1928 wordt in Nederland de opiumwet aangenomen. Ook deze wet verbiedt het niet-medisch gebruik van cocaïne. Eind jaren '70, begin jaren '80 wordt cocaïne in Nederland populair. Eind tachtiger jaren verdringt XTC de cocaïne. De laatste tijd is de beweging weer andersom en verdringt de cocaïne de XTC weer.

Wijze van toediening
De meest voorkomende manier van cokegebruik is snuiven. Het cocaïnepoeder wordt in een 'lijntje' gelegd en via een kokertje, of direct, in de neus, opgesnoven. Vervolgens wordt de cocaïne opgenomen door de neusslijmvliezen, waardoor het in het bloed en uiteindelijk in de hersenen terechtkomt. Soms wordt de cocaïne met tabak gemengd en gerookt. Hierbij gaat echter het grootste gedeelte van de cocaine verloren, omdat het meteen in rook opgaat zodra het brandt. Tevens bestaat het risico dat een brandend stukje coke in de longen terecht komt en hierin een gaatje brandt. Zeer riskant is het spuiten van cocaïne. Bij spuiten wordt de cocaïne opgelost in water en direct in een ader gespoten. Cocaïne wordt ook wel uitgekookt op een lepel, waarna de dampen worden opgesnoven. Dit heet ‘basen’ en is veel verslavender dan snuiven. In de rest van deze tekst zullen wij vooral ingaan op het snuiven van cocaïne.

Dosis
Al van het snuiven van een heel klein beetje cocaïne (een sleutelpuntje) is het effect voelbaar. Meestal neemt men een aantal lijntje op een avond, omdat het effect vrij snel weer afneemt. De maximale dosis voor cocaïne is nog niet wetenschappelijk vastgesteld. Wel is echter bekend dat cocaïne dodelijk kan zijn als je meer dan 1,2 gram oraal (via de mond) inneemt of 500 mg in de ader spuit.

Effecten
Bij het snuiven beginnen de effecten na enkele minuten en zij houden zo’n 30 tot 45 minuten aan.

Positieve effecten:
euforisch (gelukzalig) gevoel
energiek
beweegelijk
honger en moeheid verdwijnen
meer zelfvertrouwen
spraakzaam
denken lijkt sneller en helder te gaan
"king of the world" gevoel
Lichamelijke effecten:
versnelling van de ademhaling
verhoging van hartslag en bloeddruk
tijdelijke toename van de spierkracht en uithoudingsvermogen
lichte stijging van de lichaamstemperatuur
droge slijmvliezen
laxerende werking
frequent urineren
locaal verdovend effect (mond, tong en tandvlees worden gevoelloos)
Nadelige effecten:
uitwerking: rusteloos, geïrriteerd, neerslachtig en sterke drang naar meer
hogere dosissen: angst, paranoïa, agressie en psychische klachten
De kater
Cocaïne doet een grote aanspraak op de reserves in je lichaam. De dagen na cocaïne gebruik kun je erg moe zijn. Tevens kun je je de dagen na gebruik neerslachtig voelen.

Afbraak van cocaïne
Een uur na gebruik is de concentratie cocaïne in je bloed maximaal. Hierna halveert de hoeveelheid in je bloed ieder uur. Na 5 uur is 98% van de cocaïne uit je bloed. De afbraakstoffen blijven maximaal een week in je lichaam aanwezig en dus aantoonbaar.

Risico's op de korte termijn
Voor de volgende risico's op de korte termijn geldt dat de kans toeneemt naarmate een persoon ouder is en naarmate hij vaker gebruikt.

pijnlijkse neus
hartaanval
ademhalingsstoornis
hersenbloeding
nierinfarct
epileptische aanval
acute opwindingstoestand
overdosis
Risico's op de lange termijn
Verandering in persoonlijkheid
Mensen die veel en regelmatig coke gebruiken, kunnen veranderen in onaardige personen: koel, arrogant en egoïstisch. Bovendien zijn ze vaak prikkelbaar, geïrriteerd en rusteloos. Dit kan leiden tot allerlei ruzies. De omgeving heeft dit soort veranderingen vaak eerder in de gaten dan de gebruiker zelf. Bij zeer veel cocaïnegebruik kan een gebruiker het contact met de realiteit verliezen en zich achterdochtig en bedreigd voelen. Dit kan weer leiden tot agressief en paranoïde gedrag.

Oververmoeidheid en depressies
Coke kan leiden tot oververmoeidheid, uitputting en depressieve gevoelens. Men put zichzelf volledig uit.

Gewichtsverlies
Coke kan ook leiden tot gewichtsverlies. Door gebrek aan eetlust gaat de conditie achteruit.

Neusslijmvlies
Door het snuiven kan het neusslijmvlies gaan ontsteken. Reuk, geur en smaak gaan achteruit. Iemand kan chronisch verkouden zijn en vaak bloedneuzen krijgen.

Hart- en bloedvatenstelsel
Cocaïne belast het hart- en bloedvatenstelsel. Er zijn gevallen bekend van hartinfarcten en plotselinge dood na gebruik van cocaïne.

Psychose
Het regelmatig gebruiken van cocaïne kan een psychose veroorzaken. Het is nog onduidelijk of dit alleen kan worden ‘getriggered’ bij mensen die hier al aanleg voor hebben, of dat regelmatig cocaïne gebruik op zichzelf een psychose kan opwekken.

Hepatitis C
Dit is een aandoening aan de lever.Het wordt niet veroorzaakt door cocaïne zelf, maar door het delen van snuif-buisjes. Zorg dus dat je altijd je eigen snuif-buisje hebt en deze niet deelt met anderen. Mensen die het afgelopen jaar cocaïne hebben gesnoven mogen om deze reden ook geen bloed doneren bij de bloedbank.

Verslaving
Het grootste risico van cocaïne is misschien nog wel de kans op verslaving. Je bent niet meteen verslaafd als je wel eens cocaïne gebruikt. Er zijn veel mensen die cocaïne op een recreatieve manier gebruiken. Maar als je wel verslaafd bent, heb je te doen met een hardnekkige en lastige verslaving die je zowel geestelijk, lichamelijk, sociaal en financieel zeer veel kan schaden. Cocaïne is een verleidelijke drug. Gebruikers maken duidelijk dat coke 'zo lekker' is dat je er niet af kunt blijven. Bij veel en regelmatig gebruik treedt tolerantie op. Je hebt dan steeds meer nodig om je prettig te voelen. Ontwenningsverschijnselen zijn er ook. De gebruiker voelt zich neerslachtig en uitgeput. Als iemand lang en veel coke heeft gebruikt zijn deze ontwenningsverschijnselen zeer heftig en kunnen maanden en soms zelfs jaren duren. Iemand is niet meer in staat om zich ook nog maar een beetje plezierig te voelen. Daarbij houden zij een zeer sterk verlangen naar cocaïne. Langdurig gebruik van cocaïne leidt tot veel problemen, zowel financieel als met relaties, vrienden of familie. Veel gebruikers zien op tijd de nadelige gevolgen en blijken dan in staat op eigen kracht te minderen of te stoppen. Een aantal lukt dat niet en met hen gaat het fout. Zij worden afhankelijk van de coke.

Mensen die regelmatig cocaïne gebruiken zouden eens over de volgende vragen na kunnen denken om te kijken of hun gebruik niet uit de hand loopt:

Kan ik ook zonder cocaïne gebruik nog in een goede stemming komen?
Ben ik de afgelopen tijd steeds meer gaan gebruiken. Gebruik ik meer cocaïne per keer, op meer plekken en op meer tijdstippen?
Kost het middel me steeds meer?
Levert het middel steeds meer problemen op bijvoorbeeld met sommige vrienden, werk en opleiding?
Ben ik in gedachten veel met het middel bezig?
Ben ik veranderd sinds mijn gebruik?
Gebruik ik wel eens om nadelig gevolgen van vorig gebruik op te heffen?
Op de website www.jellinek.nl kun je bij de zelftest van cocaïne kijken hoe jouw gebruik is.

Cocaïne gebruik in Nederland: Prevalentie-cijfers
2.9% van de Nederlanders geeft in 2001 aan gedurende zijn leven wel eens cocaïne te hebben gebruikt. Het gaat hierbij zowel om snuifcoke als om base-coke 0.9% deed dit het afgelopen jaar nog en 0.4% heeft de afgelopen maand nog cocaïne genomen.

De wet
Cocaïne wordt in de Opiumwet beschouwd als een hardrug; een drug met onaanvaardbare gezondheidsrisico’s. Bezit, productie en handel zijn strafbaar. De politie zal bij een hoeveelheid die bestemd is voor eigen gebruik (tot een halve gram) waarschijnlijk niet optreden. Wel kan de politie de cocaïne in beslag nemen.

Het verkeer
Cocaïne beïnvloedt de rijvaardigheid. Cocaïne gebruiken en aan het verkeer deelnemen is daarom zeer riskant (helemaal in combinatie met alcohol).

Combi
XTC en cocaïne
De combinatie van XTC en cocaïne vergroot de kans op verslaving. Tevens is de combinatie een extra belasting voor het lichaam en dan vooral voor hart en bloedvaten. Er worden meer reserves verbruikt. Cocaïne werkt het ‘love’-effect van XTC tegen.

Alcohol en cocaïne
De combinatie van alcohol en cocaïne vormt in je bloed de stof coca-ethyleen. Deze stof is een extra belasting voor hart- en bloedvaten en de lever. Omdat cocaïne je wakkerder en fitter laat voelen kun je veel meer drinken als je gesnoven hebt. De kater de dag daarna is echter wel ontzettend groot, omdat je meer gedronken hebt dan dat je normaal zou kunnen. Als je alcohol en cocaïne vaak gelijktijdig gebruikt kan het ook moelijker zijn om met cocaïne te stoppen. Op het moment dat je een paar drankjes op hebt kan er een ontzettend sterke drang naar coke ontstaan.

Extra info: Waar wordt coke mee versneden?
Geruchten dat cocaïne wordt versneden met gemalen TL-buis of wasmiddel zijn niet waar. Het komt ook maar zelden voor de cocaïne wordt versneden met speed. Wel wordt cocaine met andere middelen versneden om winst te maken. Die middelen moeten dan goedkoper zijn dan cocaïne zelf en geen storende werking op het effect hebben. Op dit moment bevatten de meest cocaïne samples die bij de testservices binnen komen zo’n 50% cocaine. Het meest wordt cocaïne versneden met witte poeders die erop lijken, zoals bakpoeder, poedersuiker en manitol (een soort suiker). Ook wordt er nog wel eens cafeïne of lidocaïne in de samples gevonden. Cafeïne heeft een licht stimulerend effect. Lidocaïne wordt door tandartsen gebruikt om lokaal te verdoven. Door met lidocaïne te versnijden denkt de gebruiker dat hij goede cocaïne heeft. Het heeft immers een verdovende werking wanneer het op de tong of het tandvlees wordt gesmeerd. Als je poeder dus een goede verdovende werking heeft in de mond hoeft het dus niet per defenitie goede coke te zijn.

Unity Tips
Alleen af en toe of bij een speciale gelegenheid gebruiken.
Gebruik alleen als je je goed voelt.
Gebruik niet om de nadelige effecten van cocaïne gebruik (zoals vermoeidheid of depressie) tegen te gaan. Dit is de basis voor een verslaving.
Rust goed uit voor en na cocaïne gebruik
Eet gezond voor en na cocaïne gebruik. Vooral veel reservestoffen (noten, pinda’s) en vitaminen (sinaasappels, kiwi, brocoli)
Maak je neus schoon voordat je gaat slapen. Je kunt dit doen door met een vochtig wattenstaafje de resten die nog in je neus zitten verwijderen of tijdens het douchen met je vingers.
Niet gebruiken bij: suikerziekte, zwak hart, hoge bloeddruk, epilepsie en psychische klachten of in combinatie met medicijnen.
Nooit coke spuiten en roken of crack gebruiken. (Vergrote kans op verslaving)
Niet combineren met alcohol.
Niet deelnemen aan het verkeer.
Zorg voor een eigen persoonlijk snuifbuisjes en deel deze niet met anderen.
Waarschuw beheerder
ooh en nog fff wat gewoon door rammen komt vanzelf goed

Waarschuw beheerder
Meer snuiven!!

Waarschuw beheerder
Meer snuiven!!

hoofd achterover, trechter in je neus en giet het erin..
Waarschuw beheerder
donateur
van een beetje coke wordt je niet raar nee...

gewoon meer nemen.. en lekker veel zuipen.. ;)
Waarschuw beheerder
coke is rotzooi jullie moeten speed snuiven veel beter

Waarschuw beheerder
Je moet gewoon alles door elkaar gebruiken

Crack,en lijm snuiven is ook leuk..+ 4 flessen sterke drank
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Coke is ook kut, decadente kutdrugs voor yuppen die alleen goed is om te ontnuchteren van de drank :yes:
Waarschuw beheerder
speed is en blijft gewoon de beste en lekkerste drugs:jaja:

Waarschuw beheerder
mmmmmm nee ik voel me ook niet egt wat van wit me vriende staan altijd naast me van pffff ben in de warre maare ik word er gewoon een beetje helder van en dat ist
kan iemand mij ook es eem vertelle wat effect ist van snelle heb al wel jengels gehad maar daar ga ik me egt vies in de warre van voele en ja wit mmm ja

Waarschuw beheerder
coke is master!

Waarschuw beheerder
coke is master!

pep is beter :jaja:
Artiest {SHOWLIST artist 48346, 59806}
Waarschuw beheerder
donateur
Geef mij maar een ranja i.p.v. coke!

[img width=29 height=15]http://www.crazycows.nl/forum/uploads/opfrissertje.gif[/img]
Waarschuw beheerder
1ste x voelde ik ook geen reed, maar
gewoon ff half pakkie opsnuiven (Y)

Idd Pep Is beter :jaja:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
laaste tijd is het niet veel met de coke.

Waarschuw beheerder
toch wel veel pep liefhebbers hier
Waarschuw beheerder
jah op PF is er iig nix van te merken dat coke op dit moment t populairst is in NL :D
Waarschuw beheerder
ben helaas nog steeds geen sos met antropine tegengekomen,
hebje tenminste wat waar voorje 50piek

Waarschuw beheerder
hoofd achterover, trechter in je neus en giet het erin..

:yes:
Als je het doet... Meteen goed!! :P
Waarschuw beheerder
pep en coke zijn allebij goed , maar je moet weten hoe je ze moet gebruiken !!