ik blow alleen, verder nix anders geprobeerd, en ben t ook niet van plan...
ik was 14 toen ik m'n eerste blowtje rookte, toen ben ik blijven blowen tot m'n 16e, en daarna gestopt...
en 3 jaar later, op m'n 19e, ben ik weer begonnen...jammer he...maar wel lekker8)
kan geen kwaad toch? ik studeer en werk nog steeds, en als ik geen geld meer heb, nou, dan niet...
7: thee
9: koffie
12: tabak en alcohol
17: weed
19: hash
intussen hebben xtc, mdma, lachgas etc de plek van koffie, alcohol en tabak ingenomen. k zoek nog vele vervangers voor de thee..
toen ik 14 was gebruikte ik gabber, daarna jointjes en toen techno en toen kwam de rest... nu weer rustiger aan aan het doen, gebruik nog steeds techno en gabber, werkt ook nog steeds lekker hoor!!!
13: nicotine( weleens eerder gedaan maar niet over mijn longen
13:alcohol
14:wiet/hasj
15: xtc
16: mdma, speed, sos
17:ketamine( klein beetje)
18:2cb
dat was het volgens mij
13: alcohol, nicotine, wiet, hasj
15: pillen
16: pep
ben afgelopen 1 januari gestopt met de HD, iedereen roept wel dat ze ertegen kunnen, maar vroeg of laat ist mis...en dan ben je te laat
dus na ongeveer 5 jaartje hd had ik dr wel genoeg van
11: Nicotine (Nu 3 Maanden Gestopt !!)
12: Alcohol
13: Wiet/Hasj
14: Xtc/Speed
15: Coke
17: Paddos/Salvia/Pillen van de Smartshop
18: Ketamine
Gebruik nu bijna helemaal niet meer !!
Btrr johh..
uhhh op me 11e begonnen met roken.. (ja toen was t stoerheid)
12e begonnen met blowen en drinken..
op me 13e helemaal losgegaan met blowen en drinken
op me 14e begonnen met pep pillen en pep snuiven
op me 15e voor t eerst xtc en coke
op me 16e paddo's
Ben nou gekapt met blowen, slik nog steeds pillen, snuif nog altijd poppers, snuif af en toe speed (niet echt goed voor mijn rikketik, pijn in mijn borst en dat soort shit)en ga binnenkort eindelijk aan de ghb om die geile nachten nog geiler dan geil te maken