Partyflock

Forumonderwerp · 758465
05/06-04 O.Lyon - PSV
12/13-04 PSV - O.Lyon

Wat denken we hiervan ?!? Word zeer moeilijk maar zou heel mooi zijn :D En als ze door zouden gaan treffen ze in de halve finale AC-Milan of Inter oei :S
laatste aanpassing

Werkzaam bij Stylez-eventz
Psv heeft zeker een kans.....0-1
rellen met die buitenlanders in lyon :P
Psv heeft zeker een kans

kansLOOS ja (y)

Ik denk dat het hier eindigt voor PSV, natuurijk zou het mooi zijn als ze de halve finale zouden halen.

Lyon is in mijn ogen juist de kanshebber, niet onderschatten dus...
Kansen hebben we altijd. Als we de uitwedstrijd verdedigend voetballen en mogelijk een counter maken en het hier dan af maken dan kunnen we naar Milaan.

kansLOOS ja

Je bent in de war met Feyenooit,die zijn kansLOOS :jaja: (Y)
Feyenooit

boeren he, zijn nooit origineel geweest :dood:
boeren he, zijn nooit origineel geweest

Net zo origineel als PISvee :jaja:

de minst moeilijke tegenstander denk men, maar vlak die knoflookvreters niet uit, zie de wedstrijd tegen Bremen !
Moet te doen zijn voor PSV
Het had zwaarder (AC Milan,Juventus,Chelsea) kunnen zijn
Goed, PSV heeft zeker een kans. Waarom niet? Het zijn beide de underdog ploegen die nog over zijn tussen al die andere teams. Olympic is geen makkelijke tegenstander. Al drie seizoenen op een rij kampioen van Frankrijk. En de Franse competitie is erg mooi en redelijk zwaar. PSV heeft volgens mij nog maar 1 keer tegen ze gespeeld. Afgelopen zomer hebben ze tegenover elkaar gestaan in de finale om de PEACE Cup in Korea. Heeft PSV met 1-0 gewonnen. Maar ik denk dat dit te doen is. Olympic is een mooie voetballende ploeg en dat is iets wat psv nodig heeft. Ben blij dat we geen stugge verdedigende Italiaanse Ploeg hebben geloot. Denk dat we er door heen komen en dan halve finale. Denk ik tegen AC Milaan. En dan stunten net zoals in '88 en met 1-0 winnen :P En dan ga ik naar Istanboel! Want zoiets moet je gewoon een keertje meegemaakt hebben!

PSV pakt Lyon wel, uit 1-1 en thuis 1-0 ofzo. Op zijn janboerefluitjes, ghe.
kansLOOS

Wat zeg je? CoachLOOS?
tandLOOS :[

allebij ..... :9
Zaadloos
had liever bayern of liverpool als tegenstander gezien, lyon is een behoorlijk lastige tegenstander, spelen goed voetbal, scoren veel en staan in de competitie ook weer bovenaan. ik heb ze ook wel iets hoger staan dan monaco...PSV zal vol aan de bak moeten..

hersenloos
PSV maakt zeker een kans tegen Lyon, alleen had ik zelf liever Liverpool of Bayern Muchen geloot. Lyon wordt dit jaar voor de 3e keer op rij kampioen van Frankrijk en scoren erg makkelijk, ze slachten Werder Bremen ook af met 7-2.

Zijn er nog meer PF'ers die naar Lyon gaan?
Ik hoop er zeker weer bij te zijn :D mits me rekening het toelaat ;)
laatste aanpassing
trouwens ook niet handig dat van bommel geschorst is natuurlijk (toch?)
Van bommel is niet geschorst.
Lastige tegenstander cker naar eindhoven 13 april :)
Ik vind het wel ok. We hadden inderdaad minder kans gehad tegen Bayern, Milan of Juve. Op zich wel ok loting. Helaas is eerst de uitwedstrijd :S
te weinig geld nu om nog te gaan. Misschien nog goeiekoop. Ff kijke of het te halen valt.

Ach ja in '88 moesten we in de Kwartfinale ook tegen de Franse koploper .... :vaag: ........

Ach ja in '88 moesten we in de kwartfinale ook tegen de Franse koploper ;)

:vaag:

Mahamadou Diarra!!! (Y)
eerst de uitwedstrijd is nu net het mooiste, moet zeker weer gezellig worden daar, dan kunnen we thuis mooi zien of we een ronde verder komen (wat zeer lastig zal worden).

We gaan er weer tegen aan in het Franse land .... Viper Schandaal dat wordt weer ouderwets ;)
Geef PSV wel een kans maar wordt wel lastig!! Hoop dat ik de uitwedstrijd naar Lyon kan bijwonen :D

franse ploeg altijd klote
zeer goede ploeg die psv zeker niet mag onderschatten.
Ja idd. TIs niet normaal in de CL met 7-2 van de Duitse koploper winnen! Maar goed zoals ik al zei. Het kon nog erger. Ik denk dat Lyon een van de ploegen is waar PSV een KANS tegen maakt. Liverpool had ook nog gekund.
zeer goede ploeg die psv zeker niet mag onderschatten.

Andersom ook niet, heb er wel vertrouwen in. De eerste wedstrijd zal erg belangrijk worden, want dat 'thuis goedmaken' kennen we nu wel.
Ja Liverpool had ook mooi geweest maar gelukkig geen italiaanse club!!
Artiest Faux
Allez lyon :D
in lyon zeker 6-0 thuis misschien 2-1 voor psv maar dan is het al niet meer nodig

:frusty:
"In Lyon zeker 6-0" :vaag: zegt een amsterdammer :D

Morgen zeker 0-5, zegt deze boer :bier:
Een redelijke loting.. had liever Liverpool gezien, die zijn wel te pakken :jaja:
Moeilijke loting,maar makkelijke lotingen zijn er niet in een kwartfinale CL(lekker cliché,maar ja).

As vrijdag even kaarten halen voor de terugwedstrijd.
Kijken of ik de uitwedstrijd mee kan pakken! :D en anders zeker naar de thuis wedstrijd!! Liverpool was idd helemaal mooi geweest!!
DaLeemput > je had de uitslag bijna goed!!! :D
"In Lyon zeker 6-0" zegt een amsterdammer

Morgen zeker 0-5, zegt deze boer :bier:

Nog bijna goed ook (y)
Ik hoop op een 25 graden daar in Lyon, dat moet toch wel mogelijk zijn. b)

't was een leuke ervaring voor Psv ..
Een x op 't hoogste niveau te kunnen spelen ..

Ze worden echter wel afgeslacht door Lyon denk ik :yes:
wat jij denkt, doet niet terzake :no:
laatste aanpassing