Partyflock

Forumonderwerp · 758465
05/06-04 O.Lyon - PSV
12/13-04 PSV - O.Lyon

Wat denken we hiervan ?!? Word zeer moeilijk maar zou heel mooi zijn :D En als ze door zouden gaan treffen ze in de halve finale AC-Milan of Inter oei :S
laatste aanpassing

Ow ja ??
En dat bepaal jij ? .. :s :s

Whahahah ga toch iets nuttigs doen kerel :no:
anders ga jij ff huilen om PSV in Europa
laatste aanpassing

????? huilen wat is dat ????
Kan je 't ff voordoen ?

Past wel bij je :P loser
PSV maakt wel een kans tegen Lyon. Liever Liverpool, maar als ze Chalsea hadden geloot lagen ze er zeker uit.

En als mijn rekening het toelaat (en die van mn voetbalmaatje) zullen zeker naar Lyon gaan!
heb ook zin om naar Lyon te gaan!! :yes: effe de psv site in de gaten houden!!
Ik denk dat psv de champions leauge finale haalt en wint

^^
Niet gaan overdrijven he we hebben een goed team staan maar ben eerlijk finale CL winnen das iets teveel van 't goeie...
2-2
1-1

Op naar milaan

kan nu al nie wachten ik ben beide wedstrijden aanwezig uit en thuis . ik denk uit 2-1 en thuis 2-0 , maarja ook al komen ze niet verder ik blijf trots op m'n cluppie

PSV gaat zeker door!! net ff kaartjes gehaald voor de thuiswedstrijd!! wordt een mooi feestje :bounce:
Stinkerd! Ik kan niet naar de thuis wedstrijd, daar baal k van.
Als ze in Lyon niet verliezen of maar met 1-0 zie ik ze wel doorgaan...
wie gaat hier naar de uitwedstrijd?
Ikke! ALtijd he. Ik hoopte nog naar de uitwedstrijd te kunnen maar daar heb ik geen geld meer voor. Het is zo duur allemaal :S 38 euro voor de goedkoopste kaaartjes. Echt te ASO. Dan komt ook nog Feyenoord uit voor de Amstelcup 37 euro!!!! BELACHELIJK zeg. En dan die blije Amsterdammers maar zeiken op PSV dat ze zo weinig supporters meenemen overal naartoe. Tsja, het moet maar he als je ook nog in de CL zit :P

Artiest Pat Houston
Ik heb er een goed gevoel over, de ploeg is zeer volwassen geworden en de verdediging staat als een huis. Maar Ol. Lyon is wel al 3 jaar op rij kampioen geworden en ze winnen natuurlijk niet voor niets met 7-2 van Leverkusen.

Het wordt niet makkelijk maar ik heb er wel vertrouwen in. :yes:

ik ben uit aanwezig en thuis ook , voor de uit wedstrijd vertrekt maandag om 24.00 de bus , verwachte aankomst tijd 08.30 . en de bus komt s'woensdag s'morgens rond 10 uur terug . ik heb er goed wat zin in , ik heb al flink wat fakkels ingeslagen
gaaf man!! kan ook effe op de psv site gaan kijken maar kan je nog kaarten kopen en wat ben jij ervoor kwijt terrofriet?
2200 kaarten zijn er voor de uitvakken, aantal zullen voor de combi zijn .Rest ev b) Goedkope zijn 39 dacht ik en dure 50.

Hotels zitten goed vol in de wijk waar wij zitten 7 km van het stadion ofzo, dichtbij het oude centrum.

Komt allemaal goed (Y)
laatste aanpassing

Annuleren :)
[cite]wie gaat hier naar de uitwedstrijd?[/]

ja ik ben ook van de partij.. ik denk dat we met een mooie 0-1 overwinning naar huis gaan :)

voor degene die te laat waren voor de kaarten.. vrijdag worden er nog 200 extra kaarten verkocht voor eigen vervoer..
wie gaat hier naar de uitwedstrijd?

ja ik ben ook van de partij.. ik denk dat we met een mooie 0-1 overwinning naar huis gaan :)

voor degene die te laat waren voor de kaarten.. vrijdag worden er nog 200 extra kaarten verkocht voor eigen vervoer..

ja las het ook ja ellende heb hotel al geannuleerd ga wel naar Milaan ;)

Gaat ook maar eens Lyon bekijken :-)

ga je toch zonder kaarten....

Had gelukkig zaterdag al een kaartje bemachtigd..dus nu geen gezeik allemaal... gaan er denk ik veel zonder kaart en hopen daar nog een kaart te kunnen scoren
Ik ga alleen thuis,uit heb ik vanznlangzalzeleven geen geld voor.Thuis zit ik op G.
K ga naar uitwedstrijd, buscombi.
Heb er zin in!!!!
Het interesseerd me niet hoe, als we maar naar Milaan gaan. Wordt een mooie dag woensdag.

Denk 2-1
Het interesseerd me niet hoe, als we maar naar Milaan gaan. Wordt een mooie dag woensdag.

Precies het liefst zie ik ook dat Bommel geen geel pakt,al heb je dat niet in de hand natuurlijk.
We kunnen hem niet missen tegen AC.