Partyflock

Forumonderwerp · 758264
1963x bekeken

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik hoorde net een stuk op radio Noord-Holland, intervieuw met o.a. Job Cohen, die zich ernstige zorgen maakt over scholen met voornamelijk Marokkaanse knaapjes.

Hij sprak over jongetjes van 8,9 jaar die met foto's van Mohammed B lopen, en uitjes in het Anne Frank-huis vergallen.. ernstige vormen van antisemitisme..

En NEE het is geen incident, het komt op veel scholen voor...

Je kunt wel zeggen, ze zijn nog jong, het komt wel goed... maar ik denk eerlijk gezegd dat het juist de andere kant opgaat... helemaal fout dus

(weet niet of er al een topic van is, zag niks)

Ik maak me hier dus wel degelijk zorgen over, ook al zal ik er geen last van hebben

Artiest Sentinel
Waarschuw beheerder
It's nice 2b hated :[

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
goed opvoeden.. tja.. ze leren die shit niet vanuit huis.. stoere broertjes van 15?

maar als je met fotos van een moordenaar rondloopt, heb je duidelijk geen normen en waarden meegekregen van je oudjes..
Waarschuw beheerder
als je nou van die jochie's ziet gewoon neer stampen eens moeten ze het afleren :[

maar dan heb je wel 18 broers achter je aan :{
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 169839, 168185}
Waarschuw beheerder
moeten ze doorgaan...dan spreken we over marokkanenhaat

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ach met geweld bereik je niks ;) beter een heel groot heropvoedkamp bouwen, en heropvoeden.. de enige oplossing..
Als dit niet werkt, mag van mij de hele familie terug naar het land van herkomst...

Stoere Marokkaantjes van 18 :gaap: vooral als ze alleen zijn :gaap:

Waarschuw beheerder
de media leert ze dat.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik ben benieuwd wat de linkse wijsneuzen hier op partyflock ervan vinden...... NEE het is dus geen incident....
Waarschuw beheerder
Ach.....Teveel besproken, gaat nergens over...

Tis de discussie niet waard...

Waarschuw beheerder
donateur
moeten ze doorgaan...dan spreken we over marokkanenhaat

Dat is al jaren aan de orde van de dag. :)
En nu hou ik me maar weer in voordat ik een waarschuwing krijg. :x ;)
Waarschuw beheerder
eruit schoppen ben je ervan af wie niet wil leren moet maar voelen er zijn hier normen en waarden waar je je aan moet houden.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Alias Bandulu verklaar je eens nader..

Waarschuw beheerder
Ik maak me zorgen over het hele onderwijs en de hele jeugd.

Al dat geweld. Overal geweld, sexs en drugs.

kinderen worden steeds bijdehander op jongere leeftijd.

Waarschuw beheerder
Kees tandvlees.

De media, de omgeving waar ze opgroeien, de manier hoe naar ze word gekeken etc etc zorgen ervoor dat ze zich intendificeren met mongolen zoals mohammed B.

Er zijn heel weinig mensen in nederland die met een foto rondlopen van Mohammed B. Iedereen haat hem.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:gaap: Laten we er geen lonsdale stakkertjes van 16 bij gaan halen..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
PRECIES wat ik zeg, laten we er geen losndale hersenloze sukkeltjes bijhalen.. maar LEUK dat je met dat topic komt... 16 jarige sukkeltjes vergelijken met 9 jarige kinderen :S

Waarschuw beheerder
gebeurd toch al langer...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Er zijn heel weinig mensen in nederland die met een foto rondlopen van Mohammed B. Iedereen haat hem.laatste aanpassing 17 maart 2005 18:31

Op de radio werd dus gezegd dat het niet weinig mensen zijn, het is het hele sfeertje wat onder die koters heert...... maar goed dat je het lekker ondermijnt (y)

Waarschuw beheerder
IIk maak me meer zorgen over 16jarige dan 8jarige die niet eens weten mohammed b precies gedaan heeft. (de achterliggende gedachte)

Op de radio werd dus gezegd

Wat de radio zegt is niet altijd waar.

Ik heb nog niet iemand met een foto van mohammed b gezien, hier niet, daar niet, nergens niet.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
het gaat niet alleen over Mohammed B. vooral over het antisemitistische, je weet precies waar ik het over heb

en nee, de radio is niet altijd waar.. maar als onze Linkse rakker JOb Cohen zelfs zegt dat hij zich ernstige zorgen maakt, is er wel degelijk aan de hand..

fotos van mohammed b zullen er niet veel zijn nee, maar wel al die koters, waarbij erin gegoten wordt dat mohammed b een held was etc.

je weet precies waar ik over praat Alias B., jammer dat je doet alsof je neus bloedt!
Waarschuw beheerder
donateur
k vind dat ze zich gewoon moeten gedragen, welke leeftijd dan ook.
Anders heropvoeden .. en werkt dat niet.

Dan zijn ze een gevaar voor de samenleving .. dus verwijdering uit ons land zou een prima optie zijn ..

:jaja:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
IIk maak me meer zorgen over 16jarige dan 8jarige die niet eens weten mohammed b precies gedaan heeft. (de achterliggende gedachte)

die 16 jarigen, zijn zwakzinnige kinderen die een iq hebben van 50 en thuis mishandeld worden etc..

die zwerm van 10 jarigen :S bepalen het hele cultuurtje wat er heerst, zelfs op de basisschool dus al :S
en dat zijn er dus niet een paar, maar heel veel als ik Cohen moet geloven, ze steken mekaar allemaal aan.. normen en waarden vervagen etc :S
Waarschuw beheerder
de media leert ze dat

Jaaaaa ga toch weg man!
Artiest {SHOWLIST artist 35045, 72779}
Waarschuw beheerder
als ze al jong met die shit beginnen. hoe eindigt het dan later met die gasten...

Waarschuw beheerder
de ouders van die koters ophangen want het ligt toch wel duidelijk aan de opvoeding. en de koters mooi laten toekijken en daarna het land uitschoppen met een schoen met spijkers eraan

denk je dat die ouders die fotos geven of zulke gedachten?

:vaag:

jij moet nog veel leren

als ze al jong met die shit beginnen. hoe eindigt het dan later met die gasten

Goed, dan zien ze in wat een mohammed b is en nemen ze afstand van dergelijke mensen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ouders moeten kinderen eens gaan opvoeden ipv de straat op pleuren

Waarschuw beheerder
Tja maar of dat helpt is weer een tweede.

Kinderen worden niet alleen door ouders opgevoed.
Waarschuw beheerder

daar ligt idd de kern van het probleem

Tja maar of dat helpt is weer een tweede.

Kinderen worden niet alleen door ouders opgevoed.

Grotendeels moeten ze het van thuis meekrijgen, klein gedeelte doet idd de school MAAR als ze het van huis al niet meekrijgen ( bv respect voor de medemens ) dan kunnen de leraren het wel vergeten. Mijn zus is lerares midden in rotterdam op een 'zwarte' school, je wilt niet weten hoe ze genoemd wordt door mannetjes van 8 / 9 jaar.. die lopen dus savonds om 11 uur nog op straat te zwerven.. tja dan gaat het fout...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik denk et niet hoor.

Er is geen kern in opvoeding.

Waarschuw beheerder
elk kind wordt blanco en zonder vooroordelen geboren ...

als je kinderen leert wat wel en niet goed is ... geef je als ouder het juiste voorbeeld ...

als ik om mij heen ouders zie die hun kind hoe klein ze ook zijn sukkel noemen ... waar is het einde dan ??? respect is ver te zoeken ... en zien dingen die fout zijn als heel gewoon ... pa en ma doen hetzelfde of zeggen er niets van ...

Waarschuw beheerder
nou denk niet zulke mensen afstand nemen van dergelijke mensen

is het niet zo dat islamitische mensen mensen zoals bijv. geert wilders en ayaan hirsi alie maar al te graag dood willen hebben.......

heb er een aantal programma`s over gevolgd en ze respecteren de anti islamtische uitingen van die mensen echt niet hoor dus denk niet dat ze afstand zullen nemen van een persoon zoals mohammed B
Waarschuw beheerder
Er is geen kern in opvoeding.

oneens, de opvoeding is in eerste plaats weggelegd voor de ouders, dat is altijd al geweest,overal , zelfs in de dierenwereld :) m.a.w. het zit gewoon in onze 'natuur' om onze kinderen op tevoeden. School/sportverenigingen e.d. zijn bijzaak

Waarschuw beheerder
als je kinderen leert wat wel en niet goed is ... geef je als ouder het juiste voorbeeld ...

Integendeel, je geeft het goede voorbeeld door goed te doen. Niet door tezeggen wat goed en fout is.

ik ben goed opgevoed maar echt niet de lieverd hoor, maar dat komt niet door me opvoeding maar meer de keuzes die ik zelf heb gemaakt.

Waarschuw beheerder
is het niet zo dat islamitische mensen mensen zoals bijv. geert wilders en ayaan hirsi alie maar al te graag dood willen hebben.......

Nee, je moet eerst weten wat een islamitsch iemand is denk ik. Volgens mij snappen meer mensen dat niet en nemen te snel dat woord in hun mond.

Waarschuw beheerder
oneens, de opvoeding is in eerste plaats weggelegd voor de ouders, dat is altijd al geweest,overal , zelfs in de dierenwereld m.a.w. het zit gewoon in onze 'natuur' om onze kinderen op tevoeden. School/sportverenigingen e.d. zijn bijzaak

Bijzaken die grote invloed kunnen hebben.
Waarschuw beheerder
het haten van ECHTE joden :no:

mensen die doen alsof :yes:

Waarschuw beheerder
nou heb het niet over ieder islamitische mens maar die radicale en een beetje van dat soort tuig is er zeker niet rouwig om als die mensen zoals geert wilders en ayaan hirsi alie de dood zullen vinden door welke oorzaak dan ook......
Waarschuw beheerder
Het wordt pas echt te gek als je niet meer op je tractor door Eindhoven kunt (N)

Maar ik denk echt dat er wel het een en ander schort aan rolmomdellen voor die knaapjes, als ze op kijken tegen een stelletje asociale motherfuckers.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Goed, dan zien ze in wat een mohammed b is en nemen ze afstand van dergelijke mensen.laatste aanpassing 17 maart 2005 18:57

idd, op hun 20e, na 50 omaatjes te hebben beroofd en een paar dodenherdenkingen te hebben verziekt, komt alles goed (y

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
(y)

Waarschuw beheerder
ik ben goed opgevoed maar echt niet de lieverd hoor, maar dat komt niet door me opvoeding maar meer de keuzes die ik zelf heb gemaakt.

ben ik met je eens ... maar je bent nu ook wel een stuk ouder ... en verantwoordelijk voor die verkeerde keuzes ...

als kind heb je ouders nodig die je helpen bij het maken van keuzes ...

voorbeeld ... ik ben regelmatig grof gebekt ... maar heb een zoontje rond lopen van 9 jaar ... die wil niet eens schelden ... zelfs niet op school ... omdat ik altijd een mening gegeven heb ... en niet wil dat hij dat doet

zeggen wat goed en fout is is altijd beter dan oogluikend toekijken en zeggen ... :$ ja dat heeft hij van de straat of van mij ... :$

kinderen zijn onvoorwaardelijk en een leeg A4tje ... de eerste jaren zijn rekening voor de ouders ... die vormen en kneden een kind tot wat ze later voor persoonlijkheid hebben

Waarschuw beheerder
nou heb het niet over ieder islamitische mens maar die radicale en een beetje van dat soort tuig is er zeker niet rouwig om als die mensen zoals geert wilders en ayaan hirsi alie de dood zullen vinden door welke oorzaak dan ook......

Ik zou eerder blij dan treurig zijn bij het overleden van deze 2 angstzaaiers.

Half nederland schijt nu 7 kleuren in hun broek door onder andere deze 2 kornuiten.
Waarschuw beheerder

:yes:

moslims moeten eindelijk beseffen dat niet alles de schuld is van nederlanders of een slecht intergratie beleid... ze moeten leren om te gaan met hun eigen fouten en ophouden van het ontkennen dat er problemen zijn met hun kinderen, ouders die de problemen goed praten van hun kinderen enz enz

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Als Geert Wilders er opeens niet was, zal je mij niet zien rouwen, figuren als hem zorgen er alleen maar voor dat er meer en meer het 'wij' en 'zij' word gevormd :S

precies wat de integratie tegenwerkt.....

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Rollie, veel moslims hebben idd weinig zelfkritiek, en als ze in het mes lopen is het altijd de schuld van anderen ja :D

maar laten we niet iedereen over één kam scheren..

Waarschuw beheerder
nou iedereen zegt wel dat het angst zaaiers zijn maar half nederland is het wel eens met deze mensen

dat is het hele probleem in nederland dat iedereen een grote bek heeft binnen in zijn eigen huis over de radicale islamiten maar op straat in hun broek schijten om hun eerlijke mening daarover te geven......

als iedereen hun mond houd voor die groot bekkige tering ventjes tussen de 8 en 25 komt het helemaal niet meer goed met ons land
Waarschuw beheerder
ik scheer niet iedereen over kam

moet ik alles politiek correct opschrijven :[ gloeiende :[

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
half Nederland :S... de rakkers die het met hem 'eens' zijn, hebben geen zin om de guldenmiddenweg te vinden.. ze kotsen veel allochtonen uit end at is wel de schuld van de media.

beter een simpele maar respectloze oplossing, dan nog langer gezeik met dat volk

:S

Waarschuw beheerder
lees inderdaad dat rollie duidelijk aangeeft dat hij niet iedereen over 1 kam scheert

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nee drollie (k) maar 'Moslims' klinkt weer zo van.. ze praten geen Nederlands, hebben een uitkering of 5 en hun kroost doet alles wat God verboden heeft
Waarschuw beheerder
Bijzaken die grote invloed kunnen hebben.

dus je geeft toe dat het bijzaken zijn, ok, dan is dus de opvoeding van de ouders een hoofdzaak ( kern , hoe je het ook wilt noemen) zijn we het tog eens ;)
School kan idd erg belangrijk zijn maar als de kinderen van thuis al niet meekrijgen wat respect is dan leren ze het op school zeker niet, want lijfstraffen zijn helaas afgeschaft..

Ik zou eerder blij dan treurig zijn bij het overleden van deze 2 angstzaaiers.

blij zijn over de dood van 2 democratische gekozen mensen die gewoon hun mening geven? Sorry maar dan hoor jij hier niet thuis...
Waarschuw beheerder
mischien helpt het ook om een betere burgemeester in amsterdam te zetten.... geen laffe hond cohen...

een burgemeester die wel ingrijpt als het nodig is.
Waarschuw beheerder
:x
ik ga hier maar niet op in
kost me een ban...

Waarschuw beheerder
nou waarschijnlijk is dat dan jou eigen visie op de betekenis van het woord moslims ik zie nergens dat er is neergezet dat moslims niet nederlands sprekende uitkering trekkende mensen zijn :S:S:S

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
haha, Cohen is wel een linkse ontwetende partyflocker ja, die alleen ingrijpt als het al te laat is......

maar het gaat gewoon over het hele sfeertje, wat onder veel Marokkaanse jongeren heerst

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Jowie& kay terror :D die opmerking hoef je ook niet serieus te nemen..
Waarschuw beheerder
hey achmed beroof is geen oud vrouwtje lelijke kwajongen

anders ga ik een kopje thee drinken met je ouders :[ :[ :[ :[

Waarschuw beheerder
nou vond dit toch eigenlijk wel een serieuse discussie

maar als zo een onserieuse opmerking al bij jou naar boven komt dan zal het ook wel een met iets waarheid bevattende opmerking van je zijn
Waarschuw beheerder
het ligt voornamelijk aan de politiek dat zulke dingen gebeurd

8/9 jarige jongetjes kun je niet aanpakken

weet je bijvoorbeeld dat veel marokaanse bendes jochies van 12 jaar laten inbreken, omdat als ze betrapt worden de politie er niks tegen kan doen

Waarschuw beheerder
vind dat er ook iets aan gedaan moet worden hoe jong iemand ook is

het is toch niet normaal dat die blagen onze keet leegroven en dat er niks tegen gedaan mag worden

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
daarom moeten er ook veel meer boot camps komen, of hoe je het wilt noemen.. spreiding is ook een oplossing maar de vraag is of dat wel mogelijk is..

5, 10 of 20, als iemand zulke dingen doet die je in Nederland niet hoort te doen, alloch-of autochtoon, hupsakee, heropvoeden.... na 4 jaar weten ze echt wel beter, zeker met een goeie baan in het verschiet (y)

Waarschuw beheerder
nou dat soort opvoedingskampen is typische iets amerikaans en of daar zoveel goeds uit komt weet ik ook niet
Waarschuw beheerder
heropvoedingskampen kosten erg veel geld, geld is een probleem in nederland

we doen liever niks en sturen paar 100 miljoen naar "tsunamië land" dan dat we problemen in eigen land oplossen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik weet het wel zeker.. het is niet de bedoeling dat ze afgebeuld worden en er vol met haat eruitkomen..

het gaat erom dat je die koters in laat zien waar het leven om draait, normen en waarden, stelen niet mag, etc etc etc

1e half jaartje zal moeilijk zijn, maar reken maar dat 80% op het rechte pad blijft, als ze niet weer in een apenhol worden gegooid :S

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
heropvoedkampen zijn investeringen, als je ze vastzet kost het ook geld, als ze autoos slopen kost het ook geld.... ik kan door blijven gaan...
Waarschuw beheerder
weet ik kees

maar de politiek weet dat niet...

Waarschuw beheerder
ja het begint bij een heropvoed kamp en waar eindigd het als het niet helpt deze jongeren op het rechte pad te houden volgens jou

dus dat betekend dat je een investering doet in iets waar je niet van weet of het wel baat heeft om deze situatie in de hand te houden.... nou nederland heeft te veel van die investeringen gedaan en wij maar werken en betalen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ze zijn iig van de straat af.. maar wie weet, komt er wel een Kees Tandvlees Youth Camp, zou mooi wezen

ik ben er weg van hoii :bier:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
En NEE het is geen incident

Dit zijn ze dus o.a. aan het onderzoeken neem ondertussen een :bier:, en niet zo schijterig doen ondertussen, het zijn knapen van 8 en 9! EHEHE Neem er nog een vriend angstzaaier :bier:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
weet je bijvoorbeeld dat veel marokaanse bendes jochies van 12 jaar laten inbreken, omdat als ze betrapt worden de politie er niks tegen kan doen

neem jij ook een glas :bier:, kan je vast gebruiken na al dat onderzoek van je!

Waarschuw beheerder
haha wij zijn net lid van het inspecteur gadget onderzoeks team
Waarschuw beheerder
donateur
Het is idd geen incident en het beleid tov van die lui is veel te vrijblijvend. Daarom klonken de woorden van Balkenende bij de opening van het Holocaust-museum in Israel ook zo hol. Op kleine schaal herhaalt de geschiedenis zich...:/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
dus je geeft toe dat het bijzaken zijn, ok, dan is dus de opvoeding van de ouders een hoofdzaak ( kern , hoe je het ook wilt noemen) zijn we het tog eens

Nee de kern zijn de hersenen.

Waarschuw beheerder
blij zijn over de dood van 2 democratische gekozen mensen die gewoon hun mening geven? Sorry maar dan hoor jij hier niet thuis...

Je moet het meer zien als blij zijn dat ze niet meer van zich laten horen, ben net zo blij als ze gewoon stoppen met hun zinloze tocht om ??? te bereiken. Ze maken nederland er niet beter op.

Waarschuw beheerder

Kom je ook wel eens in de echte wereld of zit je de hele dag achter de computer?
Waarschuw beheerder
ze laten een stem horen van heel veel mensen net als bij pim fortuyn

hij geeft veel mensen een stem die ze normaal op straat niet durfen te zeggen omdat de straat geregeerd word door groepen jongeren...

Waarschuw beheerder
ze praten die mensen angst aan, dat gaat niet werken om het hier beter temaken.

een andere aanpak is noodzakelijk om de boel niet telaten escaleren.

nu heerst er angst en dat verpopt zich tot haat, dat gaat niet werken.

En mensen die in angst zitten kunnen niet meer helder nadenken. Kijk naar de verkiezing van de LPF, de mens handelde toen in emoties en niet met het verstand. Anders waren ze nu wel een grote partij geweest.

De hype maakt de mensen lijp.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Zijn ze nu echt veel vervelender bij jullie?

Bij mij achter wonen er ook een hoop, hangen veel straat maar als ik langsloop en streng kijk is het wel 'Hallo mevrouw.' ;)

Inge
Waarschuw beheerder
donateur
Het schijnt dat waar ik nu zit ook een Marokkkanen buurt is, dat zegt mijn huisgenoot. Nou, saaier en rustiger dan hier kan niet.:D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik bedoel: hallo, we hebben het over 8-jarigen!! Er zullen heus een paar gevaarlijke marokkaanse 8-jarigen in NL zijn, maar niet in de aantallen die hier worden beweert.

Inge
Waarschuw beheerder
donateur
Typisch is wel dat zulke verhalen altijd uitdezelfde plek komen. De Nieuwe Revu had een proef gedaan door met een keppeltje door Amsterdam-West te fietsen, dat scheen geen pretje te zijn.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Alias Bandulu 17 maart 2005 18:27[!]
de media leert ze dat.

WAT DE F*CK?!

Als je met "de media" Al-Jazeera, en al die andere bullshit die "de allochtoon" via hun schoteltjes de hele dag bekijken, heb je gelijk, 24/7 propaganda tegen de VS en het levensgevaarlijke zionisme, dat is wat ze de hele dag kijken, dat is wat die ouders wordt geleerd, dat is er wat er in veel niet-Nederlandse culturen binnen Nederland speelt, dat is wat ze aan hun kinderen overdragen...

Er zijn in Amsterdam zoveel Joden die niet meer naar de Synagoge durven omdat ze door k*tmarokkaantjes dag in dag uit met stenen worden bekogeld, denk je dat ze dat doen omdat ze door "de media" in een kwaad daglicht worden gezet? Waarom staan ze dan geen stenen te gooien bij een kerk of winkelcentrum? Puur antisemitisme, gevoed door hun cultuur en achtergrond, en nu kan je er net zo hard erom heen gaan lullen, mij een racist noemen, zeggen dat ik de hele dag achter mn computertje zit, dat ik geen Marokkanen ken, dat ik me eens meer moet verdiepen in die cultuur of meer van die lege standaard repliek, het blijft gewoon schokkend dat dit in Nederland gebeurt, en dat er vanuit de Marokkaanse samenleving niet of nauwelijks een tegengeluid komt.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
In Frankrijk zijn al Joodse knokploegen om zichzelf te beschermen tegen de Marokkanen en Algerijnen. Ook veel Franse joden voelen zich daar zo onveilig dat ze naar Israel emigreren, terwijl de internationale trend het omgekeerde laat zien. Veel Israeli's verhuizen naar andere landen, Duitsland voor op.
Die problemen die we in Nederland hebben zijn niets vergeleken met de Franse grote steden. Op sommige plekken is echt sprake van een Arabisering, met alle gevolgen van dien.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik ga hier maar niet op in
kost me een ban...

heheheh :p

Waarschuw beheerder
Als je met "de media" Al-Jazeera, en al die andere bullshit die "de allochtoon" via hun schoteltjes de hele dag bekijken, heb je gelijk, 24/7 propaganda tegen de VS en het levensgevaarlijke zionisme, dat is wat ze de hele dag kijken, dat is wat die ouders wordt geleerd, dat is er wat er in veel niet-Nederlandse culturen binnen Nederland speelt, dat is wat ze aan hun kinderen overdragen...

De media zoals ik al zei.

Er zijn in Amsterdam zoveel Joden die niet meer naar de Synagoge durven omdat ze door k*tmarokkaantjes dag in dag uit met stenen worden bekogeld, denk je dat ze dat doen omdat ze door "de media" in een kwaad daglicht worden gezet? Waarom staan ze dan geen stenen te gooien bij een kerk of winkelcentrum? Puur antisemitisme, gevoed door hun cultuur en achtergrond

Het lijkt wel de omgekeerde wereld he? De palestijnen worden in hun eigen land bekogeld met stenen en beschoten. En hier zijn het de israelische mensen :S

mij een racist noemen, zeggen dat ik de hele dag achter mn computertje zit, dat ik geen Marokkanen ken, dat ik me eens meer moet verdiepen in die cultuur of meer van die lege standaard repliek

Ik heb nergens gezegd dat je een racist bent.

Je verdiepen in de echte wereld, het beleven ervan. En helder blijven.

het blijft gewoon schokkend dat dit in Nederland gebeurt, en dat er vanuit de Marokkaanse samenleving niet of nauwelijks een tegengeluid komt

Integendeel, dit soort zaken zijn te verwachten als je 40 jaar een slecht intergratiebeleid hebt gevoerd. En waarom zouden mensen hier een tegengeluid moeten laten horen? Jij neemt toch geen verantwoordelijkheid op van iemand anders.

Waarschuw beheerder
Die problemen die we in Nederland hebben zijn niets vergeleken met de Franse grote steden. Op sommige plekken is echt sprake van een Arabisering, met alle gevolgen van dien

Klopt helemaal.

Als de nederlandse regering dit beleid doorzet zou het mij niks verbazen als dat hier ook gebeurt.
Waarschuw beheerder
donateur
Als de Nederlandse regering dit beleid niet doorzet krijg je het ook, een dilemma dus. Want in Frankrijk is nooit wat gedaan aan het immigratievraagstuk, dat is en was nog steeds een grotere taboe dan in Nederland.

Zo is een voorstad van Parijs in handen van moslim-fundamentalisten.

Frans stadje in greep moslimfundamentalisten

Bron: Rotterdams Dagblad

In Frankrijk blijkt een klein voorstadje van Parijs, Trappes, verworden tot een plaats waar moslimfundamentalisten het voor het zeggen hebben. In de plaats met 28.000 inwoners, zo'n 50 kilometer ten westen van de Franse hoofdstad, heeft een radicalisering van het leven plaatsgevonden die zo snel en heftig is gegaan, dat ze nauwelijks meer terug te draaien lijkt. Vier op de vijf woningen in Trappes zijn woningwetwoningen. Zo'n 75 procent van de bewoners van die huizen is buitenlander. De politiek liet de kleine gemeente jaren aan zijn lot over, creëerde onvoldoende werkgelegenheid en de politie kreeg geen greep krijgt op de handel in drugs; de bevolking voelde zich daardoor niet meer veilig en gaf de buitenlanders daarvan de schuld.

Volgens sommigen komt de radicalisering voornamelijk omdat de voormalige communistische burgemeester ieder verzoek van de moslimgemeenschap afwees om in Trappes een moskee te bouwen. In de verkiezingscampagne van 2001 was diens grote rivaal Guy Malandain echter tot iedere concessie bereid. Jaouad Alkhaliki, een wetenschapper uit Straatsburg, zag zijn kans schoon om de Union des Muselmans de Trappes (UMT) in razend tempo om te bouwen van een algemene tot een fundamentalistische moslimorganisatie. De UMT riep alle moslims op hun stem op Malandain uit te brengen, en daardoor was het in een klap gebeurd met de communistische overheersing die het plaatsje decennia had gekend.

Geen rok meer
De ontwikkelingen in de moslimgemeenschap in Trappes hebben een dusdanig grote aantrekkingskracht op moslims elders in het land, dat de islam in Trappes inmiddels de grootste religie is geworden. Ook de UMT groeit hierdoor groter en groter. En met gevolgen; Alain Degois, die een theaterschool heeft, zag in een mum van tijd enkele getalenteerde vrouwelijke leerlingen veranderen van vrolijke comédiennes in van top tot teen gesluierde vrouwen, die hem niet meer groetten en hun ogen neersloegen als ze hem op straat tegenkwamen. Degois zegt zijn eigen geboorteplaats niet meer te herkennen. En Franse meisjes worden nu op straat uitgescholden door moslimmannen. ''Ik draag geen rok meer. Ik wil niet worden uitgescholden voor hoer'' zegt een 17-jarige scholiere.

Met de nieuwe wet op het verbod op hoofddoekjes op scholen dient zich een nieuwe escalatie aan: UMT-leider Alkhaliki heeft gedreigd die nieuwe wet aan zijn laars te lappen en alle meisjes opdracht te zullen geven gesluierd naar school te gaan. Onderwijspersoneel ziet bezorgd het nieuwe schooljaar tegemoet: ''De laatste tijd heb ik soms het gevoel alsof ik op een vulkaan leef in plaats van in Trappes,'' zegt één van de leraressen.

Zoiets kan ook in Nederland gebeuren, in sommige deelgemeentes bijv. Daarom is het van belang om nieuwe politieke partijen te toetsen aan de rechtsstaat en het principe van de weerbare democratie in te voeren. Twee dingen die zijn voorgesteld, maar het niet helemaal hebben gehaalt. Jammer, want daarmee zet je de deur verder open voor mogelijk ellende...

Verder moet er een verbod komen op sommige tv-zenders die haat preken vanuit het Midden-Oosten, want veel mensen kijken liever daar naar dan naar Discovery Channel bijv.
Zulek voorstellen zijn ook weer in de kamer gedaan, maar echt concreet resultaat heeft het niet opgelevert. In Frankrijk wordt de Hezbollah zender nog steeds gedoogt...

Pappen en nathouden, en tegelijkertjid maar klagen over het populisme...:/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Integendeel, dit soort zaken zijn te verwachten als je 40 jaar een slecht intergratiebeleid hebt gevoerd. En waarom zouden mensen hier een tegengeluid moeten laten horen? Jij neemt toch geen verantwoordelijkheid op van iemand anders.

Ahh, mooi is dat, als de Marokkaanse gemeenschap slecht wordt afgebeeld zijn ze met z'n allen zielig, met z'n allen gedemoniseerd en staan de neuzen de zelfde kant op, maar als een aanzienlijk deel van deze zelfde gemeenschap zeer afkeuringswaardige dingen doet, is het opeens ieder voor zich? Dubbele moraal!

Het lijkt wel de omgekeerde wereld he? De palestijnen worden in hun eigen land bekogeld met stenen en beschoten. En hier zijn het de israelische mensen

HET ZIJN HIER DE JODEN DIE WORDEN AANGEVALLEN IN NEDERLAND, niet de Israeliers, mensen die totaal NIETS met de politiek van Sharon te maken hebben worden hier aangevallen door racisten (en ik bedoel hier dit keer niet de neo-nazi's mee, maar de Marokkanen die dat doen, en zij die er achter staan).

De media zoals ik al zei.

Ik heb een zeer sterk vermoeden dat je het over de Nederlandse media had, die alle criminele Marokkanen zo slecht afschilderd, en dat ze daardoor volgens jou zich afkeren tegen onze samenleving... Maar ja, als jij zegt dat je het over de Arabische media had, wie ben ik dan..

Waarschuw beheerder
deze lolbroekjes moeten eerst een paar duizend stokslagen ontvangen, daarna armen en benen afgehakt en ogen uitgestoken en in een gaskamer dumpen. dan weten zij ook gelijk hoe het is... :bier:

Waarschuw beheerder
:/

Waarschuw beheerder
Nah, de uitkering van de ouders intrekken, misschien dat dat een stimulans is... Zero-tolerance beleid t.a.v. criminaliteit, gelijk opsluiten dus, die schotelantennes van de muur halen (moeilijke grondrechtelijke kwestie), maar ophouden met dat eeuwige geblaat van sociaal werkers met hun gele kaart en groepsavondjes..
Waarschuw beheerder
donateur
Het lijkt wel de omgekeerde wereld he? De palestijnen worden in hun eigen land bekogeld met stenen en beschoten. En hier zijn het de israelische mensen

Wat hebben Marokkanen met de Palestijnen te maken? Waarom zouden Israeli's of Joden hier daarvoor verantwoordelijk gehouden kunnen worden?

Waarschuw beheerder
Lijkt me duidelijk, ze zitten allemaal in het grote zionistische complot om de wereld over te nemen, de teringlijers! je weet toch...
Waarschuw beheerder
donateur
Het lijkt wel de omgekeerde wereld...;)

Waarschuw beheerder

Ahh, mooi is dat, als de Marokkaanse gemeenschap slecht wordt afgebeeld zijn ze met z'n allen zielig, met z'n allen gedemoniseerd en staan de neuzen de zelfde kant op, maar als een aanzienlijk deel van deze zelfde gemeenschap zeer afkeuringswaardige dingen doet, is het opeens ieder voor zich? Dubbele moraal!

Het is altijd al iedereen voor zich.

Ik heb een zeer sterk vermoeden dat je het over de Nederlandse media had, die alle criminele Marokkanen zo slecht afschilderd, en dat ze daardoor volgens jou zich afkeren tegen onze samenleving... Maar ja, als jij zegt dat je het over de Arabische media had, wie ben ik dan..

Ik heb het over beide media. Allebei niet erg objectief over bepaalde onderwerpen en vertellen meestal 1 kant van het verhaal.

Waarschuw beheerder
Ik ben blij dat er nog wat onafhankelijke media in o.a. Syrie en Libanon zitten, die nog niet zijn geinfecteerd door op macht beluste Joden, en die de wereld de waarheid durft te vertellen!

(Wedden dat ik hier een ban voor krijg? Sarcasme gaat er nooit goed in bij de dames en heren Partyflock..)

Waarschuw beheerder
Wat hebben Marokkanen met de Palestijnen te maken? Waarom zouden Israeli's of Joden hier daarvoor verantwoordelijk gehouden kunnen worden?

Ik doelde op het feit dat die dingen ook elders gebeuren. Daarover maakt men zich nauwelijks druk, maar goed dat terzijde.

Waarschuw beheerder
Nah, de uitkering van de ouders intrekken, misschien dat dat een stimulans is... Zero-tolerance beleid t.a.v. criminaliteit, gelijk opsluiten dus, die schotelantennes van de muur halen (moeilijke grondrechtelijke kwestie), maar ophouden met dat eeuwige geblaat van sociaal werkers met hun gele kaart en groepsavondjes..

Gaat niet werken. Zet het uit je hoofd. Denk realistisch na.

Waarschuw beheerder
Ik doelde op het feit dat die dingen ook elders gebeuren. Daarover maakt men zich nauwelijks druk, maar goed dat terzijde.

What a world... ;)

Gaat niet werken. Zet het uit je hoofd. Denk realistisch na.

Lukt me blijkbaar niet? Wat is jouw suggestie?

Waarschuw beheerder
misschien help een massavernietiging voor deze lolbroeken?

Waarschuw beheerder
Dan denk je net als de mannetjes waar we het over hebben...

Vuur met vuur werkt niet, vuur met water wel :)
Waarschuw beheerder
donateur

Hehe, dan heb ik je verkeerd begrepen. Mijn excuses.:flower:

Dat zou geen moeilijke grondrechtelijke kwestie moeten zijn volgens het principe van de weerbare democratie. Alleen de uitkering intrekken van de ouders werkt niet, dan worden ze afhankelijk van hun omgeving. Dat werkt alleen maar radicalisering in de hand.
Mijn ouders delen ook niet altijd mijn opvattingen, daar kunnen ze ook niet verantwoordelijk voor gehouden kunnen worden.;)

Nu ga ik Goodfellas kijken op Veronica, zouden jullie ook moeten doen.:)

Waarschuw beheerder
met water? veel water dus ;)

Waarschuw beheerder
Wat is jouw suggestie?

-Nee, tegen zwarte scholen
-Nee, tegen achterstandswijken
-Imams die in nederland zijn opgegroeid en in nederland de opleiding tot geestelijke hebben voltooid (niet alleen imams maar ook andere geestelijke!)
-Culturen opvoeding vanaf de basisschool. Wat is de nederlandse cultuur en welke culturen zijn er nog meer en wat zijn de kenmerken daarvan.
-Gelijke kansen voor iedereen.
-Hogere straffen met een betere begleiding, ook na de straf
-Voor jongeren die voor de eerste keer in aanmerking komen met justitie een jaar lang op een militaire school zitten.
-Media die objectief is
-Elkaar accepteren

ga zo maar door...

er zijn veel minder extreme maatregelen nodig voor een veel beter effect.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(Wedden dat ik hier een ban voor krijg? Sarcasme gaat er nooit goed in bij de dames en heren Partyflock..)

ey, moet je er gewoon even een (-s-) voor zetten (Y) B)

Waarschuw beheerder
Hah...ja, maar dat is nog té underground, dat snapt niet iedereen.... :smoke:

ga zo maar door...

To be continued.... (Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Jodenhaat in A'dam

kan ik me voorstellen

:X

Waarschuw beheerder
Ahh lief :D Daar is het 100% anti puntschoenen terror team! Ga lekker even zitten, neem een plakje koek en doe lekker mee met de discussie, zolang je je bek maar houdt :gaap:

Waarschuw beheerder
donateur
Er is niet alleen teveel haat in A'dam maar er is overal teveel haat. Haat is altijd teveel. Mensen moeten meer respect voor elkaar krijgen. Dan ga je beter met elkaar om en zijn de feesten gezelliger. Waarom zou je een ander haten op basis van niets? Het heeft geen nut, dus waarom wel doen?
Waarschuw beheerder
-Nee, tegen zwarte scholen
-Nee, tegen achterstandswijken
-Imams die in nederland zijn opgegroeid en in nederland de opleiding tot geestelijke hebben voltooid (niet alleen imams maar ook andere geestelijke!)
-Culturen opvoeding vanaf de basisschool. Wat is de nederlandse cultuur en welke culturen zijn er nog meer en wat zijn de kenmerken daarvan.
-Gelijke kansen voor iedereen.
-Hogere straffen met een betere begleiding, ook na de straf
-Voor jongeren die voor de eerste keer in aanmerking komen met justitie een jaar lang op een militaire school zitten.
-Media die objectief is
-Elkaar accepteren

Media die objectief is

Is de Arabische Media objectief??
Volgens mij niet daar wordt ingefluisterd wat ze moeten zeggen anders zijn de nieuwslezers de lul!

Kijk ik ben het wel eens met de punten die je zegt!
Maar het hele intergratie beleid in Nederland is fout!!!!!
Ik denk wel eens bij me zelf als je als "allochtoon"hier 40 jaar woont en je kan nog steeds niet normaal ABN praten dan zit er echt iets goed mis in Nederland!!
Waarschuw beheerder
donateur
Over de Arabische media gesproken:

De Arabische zender al-Manar mag niet worden uitgezonden via een Nederlandse satelliet. Deze zender is een spreekbuis van Hezbollah en maakt zich schuldig aan antisemitisme.
Zulke zenders zouden al bij voorbaat niet hier ontvangen mogen worden. Wil je de kijkers laten intergreren dan is de media een goed middel daar voor, dan moet je dus niet zulke radicale zenders de ruimte geven.
Waarschuw beheerder
donateur
Er is niet alleen teveel haat in A'dam maar er is overal teveel haat. Haat is altijd teveel. Mensen moeten meer respect voor elkaar krijgen. Dan ga je beter met elkaar om en zijn de feesten gezelliger. Waarom zou je een ander haten op basis van niets? Het heeft geen nut, dus waarom wel doen?

Werkte de wereld zo maar, maar helaas. Respect is niet vanzelfsprekend bij veel mensen, al dan niet terecht. Jodenhaat lijkt vanzelfsprekend te zijn bij bepaalde groepen.

In de Trouw van vandaag staat dat er in Amsterdam een onderzoek komt naar radicalisering van Marokkaanse kinderen. Leerkrachetn zijn verontrust omdat zij vaak opmerkingen horen van kinderen als: "Mohammed B was een held" en "er zouden meer joden gedood moeten worden".
Rare opmerkingen, omdat kinderen normaal gesproken zich nauwelijks bewust zijn van politiek e.d. Dit geeft dus wel aan dat er sprake is van een structureel probleem wat diep geworteld is in bepaalde groepen.

In Antwerpen flirt het VlaamsBelang aka VlaamsBlok met de joodse gemeenschap. De liefde lijkt wederzijds, want beide partijen zijn het gedrag van veel moslim jongeren in die stad meer dan zat.

Er zijn zoveel voorbeelden van problemen met die gekken dat er geen sprake meer is van incidenten. Het is ook geen toeval dat 'politici' als Wilders er van kunnen profiteren. De tijd is rijp is voor drastisch ingrijpen. Vroeger waren er opvoedingskampen voor de Tokkies van de jaren'50, misschien voor herhaling vatbaar?
Waarschuw beheerder
donateur
De westerse/nederlandse media later vaak ook het andere deel van het verhaal zien (de kant van de moslim). Maar je zel nooit de joodse kant zien bij Al-manar of Al-jaazera, dat is past het eenzijdige media. Als je naar al-jazeera kijkt dan doen ze net of alles wat niet-moslim is al per definitie fout is. En ze doen echt alsof de moslims de macht moeten hebben op de wereld, Het moslim-fundamentalisme is dus eigenlijk gewoon machtslust.
Waarschuw beheerder
donateur
Eigenlijk is het te dol voor woorden, zelfs in marokko denken de mensen progresiever dan die conservatievelingen die hier in Nederland wonen.

Waarschuw beheerder
Jammer al die haat vind ik, het kan toch ook gewoon gezellig (Y)
Ik heb zelf een paar Marokkaanse vrienden en daar heb ik nooit geen last van.
Ben ik een keer meegenomen naar een Marokkaans feest in A'dam, ik vond er weinig aan maar toch leuk om een keer mee te maken :D
Binnenkort gaat hij ook een keer met ons mee naar een Techno feest ofzo, zo kan het ook toch?
Maarja, kut dat het zo verpest word door een grote groep.
Doordat die grote groep veel problemen veroorzaken komen ze vaak in de media, waardoor de kleine groep ook gelijk maar aangekeken word en dat vind ik jammer.
Op een gegeven moment voelt de kleine groep zich ook aangevallen, omdat ze gewoon rustig willen wonen en hun ramen worden ingegooid en ze worden uitgescholden.
Dochtertjes van 9 worden in elkaar geslagen door extreem rechtse debielen.
Maar goed ik ga off topic, maar het is gewoon jammer ;)
Waarschuw beheerder
Wie discrimineert WIE nou?? Wij Nederlanders of hun buitenlanders :/

Waarschuw beheerder
ik denk dat als ik hier eerlijk op reageer, dat ik gebannend wordt :D dus dat doen we maar niet he!

Waarschuw beheerder
Het is gewoon helemaal een kutzooitje :yes:
Waarschuw beheerder
Ik mag hier niet over zeggen wat ik denk, dus dat doe ik dan maar niet.... vrijheid van meningsuiting ver te zoeken op PF

Waarschuw beheerder
Het is idd geen incident en het beleid tov van die lui is veel te vrijblijvend. Daarom klonken de woorden van Balkenende bij de opening van het Holocaust-museum in Israel ook zo hol. Op kleine schaal herhaalt de geschiedenis zich...

ik vrees dat dat steeds groter gaat worden:/
Waarschuw beheerder
donateur
Daar ben ik ook bang voor, zeker omdat nieuwe politieke partijen niet aan de rechtstaat getoetst hoeven worden. Eerder gaf ik al het voorbeeld van een voorstad van Parijs die in handen was van fundamentalisten. Die mogelijkheid kunnen we hier ook niet uitsluiten...:/
Waarschuw beheerder
Wie discrimineert WIE nou?? Wij Nederlanders of hun buitenlanders

Beiden, dwz aantal buitenlanders en aantal nederlanders.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Hier in Utrecht is dat ook hoor!
Waarschuw beheerder
bij de wortel aanpakken en heropvoeden! (dus ook de ouders van deze kansloze kinders)

Waarschuw beheerder
even een beetje oude koeien, maar dat meisje van 13 dat een tijdje geleden op de beyerlandse laan in rotterdam is verkracht. Was dat ook geen groep van 15 marrokaanse jongeren van de leeftijd 10 tot 16 ofzo?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Jammer al die haat vind ik, het kan toch ook gewoon gezellig
Ik heb zelf een paar Marokkaanse vrienden en daar heb ik nooit geen last van.
Ben ik een keer meegenomen naar een Marokkaans feest in A'dam, ik vond er weinig aan maar toch leuk om een keer mee te maken
Binnenkort gaat hij ook een keer met ons mee naar een Techno feest ofzo, zo kan het ook toch?
Maarja, kut dat het zo verpest word door een grote groep.
Doordat die grote groep veel problemen veroorzaken komen ze vaak in de media, waardoor de kleine groep ook gelijk maar aangekeken word en dat vind ik jammer.
Op een gegeven moment voelt de kleine groep zich ook aangevallen, omdat ze gewoon rustig willen wonen en hun ramen worden ingegooid en ze worden uitgescholden.
Dochtertjes van 9 worden in elkaar geslagen door extreem rechtse debielen.
Maar goed ik ga off topic, maar het is gewoon jammer

(y)

Waarschuw beheerder
Er is al zoveel geanalyseerd en gezegd, maar oplossing komt er toch niet. De regering blijft in haar eigen soep van zelfgenoegzaamheid en lafheid doorkwakkelen.
Demografisch gezien is de verarabisering van Nederland al een feit....

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
alweer in nederland
een klein oorlogje tussen 2 verschillende geloofen die hier niet thuis horen:jaja:
Waarschuw beheerder
tjah,moslims zijn geen joden liefhebbers en dan ga je er dus ook niet mee naar het annefrank-huis,leeftijd speelt geen rol.
ze krijgen van thuis mee dat joden niet goed zijn,dus ja.
maar mijn lerares stelde laatst voor om in een moskee te gaan kijken,na 2 minuten was ze al weer van het idee af en wou het er niet meer over hebben,ik was erg tevreden over de uitkomst!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
wat een schande

Waarschuw beheerder
alweer in nederland
een klein oorlogje tussen 2 verschillende geloofen die hier niet thuis horen

Je vindt dat twee geloofen (:D) hier niet thuis horen, maar je vindt wel dat mensen met het denkniveau van een pandabeer die zichzelf op Partyflock naar de supermarkt vernoemen waar ze elke dag de pakken melk bij vullen, hier thuis horen? Lidl-terreur? Jij bent serieus vergelijkbaar met een beurscrash voor de IQ-Index.... :frusty:

Ik wil hier heel graag een inhoudelijke discussie over voeren :yes:

Waarschuw beheerder
Jij bent serieus vergelijkbaar met een beurscrash voor de IQ-Index....

gehehhe

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
dogabert je weet niet een wat deze naam betekend

Waarschuw beheerder
In Nederland is er een probleem met Normen en waarden. Denk je wel van jha hoor komt dr weer één met zn balkenende gelul aanzetten. Het klinkt misschien Cliche maar Balkenende heeft op dat punt gewoon gelijk

Je hebt gewoon GVD respect voor andere mensen, wat voor huiskleur, geloof of weet ik veel wat dan ook. Tuurlijk mag je een eigen mening hebben, maar hou die voor je eigen en ga dr niet mee provoceren. Dat is een excuus die veel provo's nog wel eens gebruiken, jah jha eigen mening dit eigen mening dat. Dit is idd verontrustend dat er Anti Semitisme aan het vormen is. Ik dacht dat dat iets primitiefs was, iets waar men nu met gezond verstand wel doorheen zal kunnen kijken.

Ik heb één boodschap voor iedereen die zichzelf of andere mensen in een hokje plaatsen. Maakt niet uit welke huidskleur of wat dan ook. KAP DR MEEJ, want je vertoond ongehoord primitief gedrag. Je staat nu eenmaal met zn allen op deze aardkloot en je zult het toch met elkaar moeten doen.

Just show some GVD respect
Waarschuw beheerder
donateur
Vrijheid ondermijnt zichzelf, vrijblijvendheid ondermijnt respect Met andere woorden: tolerantie snijd zichzelf in de vingers.
Het is niet allemaal vanzelfsprekend, maar dat word nog wel eens gedacht...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik vind het heel erg dat mensen onderling niks meer van elkaar kunnen verdragen.:S Niet alleen de moslim jongeren zijn aan het verloederen, maar ook de autochtone jongeren. Steeds meer jongeren zetten zich af tegen onze multicurele samenleving, en waarom eigenlijk? Omdat een paar debielen er wat zieke ideeen op na houden??? De jeugd is helaas heel beinvloedbaar voor zoiets, vooral als ze zulke ideeen van huis uit meekrijgen. Ik denk dat we de oplossing voor dit probleem niet alleen bij de allochtonen moeten zoeken, maar ook bij de autochtonen, misschien dat we meer van elkaars culturen moeten weten, want de meeste haat komt voort uit onwetendheid. Ik zou het anders ook niet weten:S
helaas.....

Waarschuw beheerder
donateur
ik denk dat als ik hier eerlijk op reageer, dat ik gebannend wordt

Ik mag hier niet over zeggen wat ik denk, dus dat doe ik dan maar niet

we hebben een R! we hebben een A! we hebben een C! we.... (vul maar in :P )

in- en in-trieste reakties... hou toch gewoon je waffel als je niks beters te zeggen hebt :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Boooring.. politie moet gewoon harder optreden tegen die lui. NL cultuur moet meer gerespecteerd worden door buitenlandse groepen en zoniet dan mogen ze het eerste vliegtuig terug pakken :).

Altijd maar zeuren maar nooit iets ertegen doen.. heb zelf ook tijdje in politieke partij gezeten.. so soft. Ik voorspel dat als de regering nu niets doet tegen deze jochies we over 5 jaar allemaal brood halen in een Turkse bakkerij en verplicht een burka/baard moeten dragen.

Maar goed, zal wel weer racistisch bezig zijn..
Waarschuw beheerder
donateur
Ik voorspel dat als de regering nu niets doet tegen deze jochies we over 5 jaar allemaal brood halen in een Turkse bakkerij en verplicht een burka/baard moeten dragen.

Een nieuwe verzuiling...:/

Waarschuw beheerder
Ik haat mensen die iets tegen Amsterdam hebben, of Amsterdammers die iets tegen Rotterdam hebben :frusty:
Get a life mensen!

Waarschuw beheerder
Hey Youssef! (of moet ik je noemen zoals je matties van de straat je noemen, "Ghettoman", véél vetter natuurlijk :yes: )

Ik begrijp dat jij het leven van de straat leeft, en dat je elke dag moet vechten voor je oo-fer-lee-fing, want het is natuurlijk niet té dope om het hoofd boven water te houden in zo'n nare hood als Urk....ik bedoel, de slechtste wijk in Washington D.C. is er niets bij, je weet toch :|...

Toch vind ik dat je wel iets uitgebreider je geheel terechte statement mag onderbouwen. Ik neem aan dat een wijs en ontwikkeld persoon zoals jijzelf, iemand die alle hoeken en gaten (zelfs die van Patriesja en Chantaaal!) van Urk heeft gezien, en bij toeval af en toe zelfs een verstandige opmerking maakt over de marktwerking op jouw economic platform"ejj men, dees crack wij hadde afgesproke 50 e nu ga jij me niej rippe ik maak je kapot men egt je weet! deal iz deal tog", toch wel wat argumenten moet kunnen aandragen waarom deze haat zo terecht is. Aangezien je natuurlijk de hele dag Hezbollah TV aan hebt staan, weet je natuurlijk wel dat alle Joden vreselijke schepsels zijn, die de opbrengst van jouw toch al magere ripdeals af willen pakken, toch zeg je het niet, verlegen misschien? Youssef toch..

Ik wacht in spanning af op het vervolg!

... :[
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
helaas kunnen we hezbollah tv niet ontvangen in urk. voor zover dat bestaat.

Waarschuw beheerder
Moet je een groter schoteltje kopen ouwe gek! Of richt je eigen partijtje op, "LIJST GHETTOMAN URK, VOOR EEN DOPE EN TE CHILL EILAND!", met 30.000 stemmen stap je naar de kabelexploitant en eis je lekker een fundamentalistische baardmannen zender op voor jou en je matties, hárstikke mooi en educatief:

09:00- 09:15 "ALLAH AKBAHHRRRRR"
09:15-09:30 "Workshop "Hoe hou ik mijn vrouw onder de duim""
09:30-10:00 "ALLAH AKBAHHRRRR"
10:00-11:00 "Hoe de zionisten onze kinderen vergiftigen!"
11:00-11:15 "ALLAH AKBAHHRR"
11:15-12:00 "Jihad in 3 easy steps!"
12:00-12:15 "ALLLAHH AKBAHHHRR"
12:15-13:00 "Hoe Grote Satan Bush onze broeders onderdrukt!"
13:00-13:15 "ALLAHHH AKBAHHRRR"
13:15-14:00 "Hoe bouw ik lekker goedkoop een spijkerbom?"
14:15-15:00 "ALLLLAHHH AAKBAHAHAHR AIAIAIIAIAAIIA"
15:00-16:00 "Voor de vergeetachtigen onder de broeders: Waarom zijn wij zo zielig, wie geven we de schuld, en hoe nemen we wraak?"
16:00-17:00 "Youssef's Kinderuurtje: Mijn eerste AK-47""
17:00-18:00 "De avondfilm: "De Steniging XIV""
18:00-09:00 "ALLAHHH AKBBAHHRRRRR"

Maar vertel eens, hoezo woon jij nog in Nederland?

Waarschuw beheerder
Ik zal maar niet zeggen wat ik eigenlijk wil zeggen, maar ik vind dit echt te triest voor woorden. Kleine ettertjes!!!
En ze beginnen steeds jonger..Moet je nagaan als deze gastjes een jaartje of 15 zijn..Dan zijn ze helemaal onhandelbaar :@

Maar ja wat doe je eraan. De regering wordt wat dat betreft ook niet wakker :@

Waarschuw beheerder
Dat weet ik Youssef!, maar nog niet iedereen heeft het door, vandaar deze bekentenis!

Want als je moet kiezen tussen óf liegen óf cool doen, dan ga je uiteraard voor het laatste he :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uiteindelijk zullen ze wel oogsten wat ze zaaien, maar wat is er voor nodig en hoe ver gaat dat dan?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:D

Waarschuw beheerder
Jodenhaat is een probleem van ruwweg 2 groepen mensen: Marokkanen, en supporters van Utrecht, Feyenoord en ADO.
Voor de 2e groep is dat in één zin uit te leggen:
jullie zijn gewoon DOM want jullie eigen clubs doen het zonder de zogenaamde joden niet beter en PSV ownt de hele HC Eredivisie zónder grove uitlatingen van de achterban, neem daar voorbeeld aan dus :P

Over jodenhaat en Marokkanen kan ik echter niet zo kort zijn:

Allereerst wil ik zeggen dat ik geen hekel heb aan groepen mensen vanwege hun afkomst maar vanwege hun eigen individuele opstelling en gedrag (waar ze zelf voor hebben gekozen) en dit is dus ook per persoon anders.

Jammer genoeg verkloten de 80% bad guys het voor de rest die wél hun best doen op school, wél met hun vingers van onze meiden af blijven en wél hun best doen om zich aan te passen.

Marokkanen in NL zijn over het algemeen Berbers. DWZ ze spreken meestal geen Arabisch, begrijpen geen ene moer van de koran en elke willekeurige geitenneukende fundamentalist met een beetje een vlotte babbel kan hun de koran net zo uitleggen als hij dat wil. Dat zorgt voor jodenhaat, wat weer zorgt voor irritaties jegens marokkanen op landelijke schaal.

Mensen die hier willen wonen verdienen een faire kans om zich aan te passen, maar verkloot je die kans willens en wetens dan is de oplossing een enkeltje vaderland.....

Voor de rest is denk ik het te grote groepsgevoel onder Marokkanen een probleem. Als een van hun bewust tegen je aan loopt in een drukke winkelstraat en je kijkt um fronsend aan, komen gelijk 7 anderen dr aan: wallah wallah wat doe jij met mn brother? spatjes maken? wacht maar mijn broer hebbe grote mes!

Met die instelling word je natuurlijk nooit serieus genomen.

2 d0gbert:
16:00-17:00 "Youssef's Kinderuurtje: Mijn eerste AK-47" :respect:

Waarschuw beheerder
09:00- 09:15 "ALLAH AKBAHHRRRRR"
09:15-09:30 "Workshop "Hoe hou ik mijn vrouw onder de duim""
09:30-10:00 "ALLAH AKBAHHRRRR"
10:00-11:00 "Hoe de zionisten onze kinderen vergiftigen!"
11:00-11:15 "ALLAH AKBAHHRR"
11:15-12:00 "Jihad in 3 easy steps!"
12:00-12:15 "ALLLAHH AKBAHHHRR"
12:15-13:00 "Hoe Grote Satan Bush onze broeders onderdrukt!"
13:00-13:15 "ALLAHHH AKBAHHRRR"
13:15-14:00 "Hoe bouw ik lekker goedkoop een spijkerbom?"
14:15-15:00 "ALLLLAHHH AAKBAHAHAHR AIAIAIIAIAAIIA"
15:00-16:00 "Voor de vergeetachtigen onder de broeders: Waarom zijn wij zo zielig, wie geven we de schuld, en hoe nemen we wraak?"
16:00-17:00 "Youssef's Kinderuurtje: Mijn eerste AK-47""
17:00-18:00 "De avondfilm: "De Steniging XIV""
18:00-09:00 "ALLAHHH AKBBAHHRRRRR"

even Joodse heilige boeken erbij nemen dan;

Hoofdstuk 1: Ieder die niet jood is staat gelijk aan een hond
Hoofdstuk 2: Ieder die niet joods is dient behandelt te worden als een hond
Hoofdstuk 3: Een niet joodse vrouw die verkracht wordt door een joodse man dient als straf vermoord te worden
Hoofdstuk 4: Dit natuurlijk omdat een niet joodse vrouw die joodse man heeft verleid om zelf verkracht te worden en heeft hiermee de joodse man vervuild met vieze gedachten
Hoofdstuk 5: Alle grote hoeren-explotanten zijn joods, hebben cursus: hoe onderdruk ik vrouwen" allang al achter de rug...(ok niet uit heilig boek, maar heb genoe bewijs op pc staan)
Hoofdstuk 6: Een jood die een niet jood vermoord hoeft hier niet voor vervolgd te worden
Hoofdstuk 7: Alle niet joden bestaan om de joden te dienen...

Zal ik verder gaan met je boek? Of ga je mij een plezier doen om hier bewijs van te vragen?

Ik haat niet alle joden, maar ik haat de zionisten, kollonisten en de streng gelovigen onder de joden...Vergeet niet dat Israel nog nooit een democratie is geweest zoals wij die kennen.. sterker nog, zij hebben nog niet eens een scheiding tussen staat en geloof... Ik haat ze niet omdat ik een Turk ben, niet omdat ik islamitisch ben opgevoegd, maar omdat ik een mens ben...

En als sukkels zoals jij het zo erg vinden dat groepen worden gediscrimineerd moet je het vooral zelf niet gaan doen...

Waarschuw beheerder
Jodenhaat is een probleem van ruwweg 2 groepen mensen: Marokkanen, en supporters van Utrecht, Feyenoord en ADO.
jullie zijn gewoon DOM want jullie eigen clubs doen het zonder de zogenaamde joden niet beter en PSV ownt de hele HC Eredivisie zónder grove uitlatingen van de achterban, neem daar voorbeeld aan dus

jij bent nog veel dommer, want je heb er weinig van begrepen.
Waarschuw beheerder
Mensen die hier willen wonen verdienen een faire kans om zich aan te passen, maar verkloot je die kans willens en wetens dan is de oplossing een enkeltje vaderland.....

Enkeltje Nederland dus.....!
Waarschuw beheerder
jullie zijn gewoon DOM want jullie eigen clubs doen het zonder de zogenaamde joden niet beter en PSV ownt de hele HC Eredivisie zónder grove uitlatingen van de achterban, neem daar voorbeeld aan dus

Ik neem zeker geen voorbeeld aan supporter waar het zangrepertoire alleen bestaat uit: 'Eindhovu, Eindhovu, Eindhovu.' Of: 'We love you psv we do.':nee:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ja,en waarom mag haat tegen Marrokkanen wel,en niet tegen joden?(haat tegen Marokkanen kom je veel tegen in Nederland)

Ik ben met beide niet eens,maar omdat het toevallig Marrokkanen zijn,is het niet te verteren......?

Een historisch figuur die we allemaal wel kennen,zou zeggen,kijk ik had wel gelijk.......zelfs mensen waar hij ook niets van moest hebben geven hem gelijk....

Tja,dat moet sommige wazi's toch aan het denken zetten,zal ik maar zeggen......!!!!!!!!!!!!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik haat ze niet omdat ik een Turk ben, niet omdat ik islamitisch ben opgevoegd, maar omdat ik een mens ben..

Ik hoop dat jij echt binnen no-time weer opflikkert naar Turkije, en dat zeg ik niet omdat ik racisten en anti-semieten eng vind, maar omdat ik mens ben.

Waarschuw beheerder
Ik hoop dat jij echt binnen no-time weer opflikkert naar Turkije, en dat zeg ik niet omdat ik racisten en anti-semieten eng vind, maar omdat ik mens ben.

en dat uit de mond van een kakkerlak... stoer van je man B)

Waarschuw beheerder
racisten en anti-semieten

begrijpend lezen is zeker ook niet jouw sterkste vak geweest... waar in mijn stuk ben ik een anti-semiet... Ik haat rascisten, zoals zionisten, fundamentalisten en kollonisten... mensen zoals jij dus, zionistje...

Waarschuw beheerder
Haha, doe niet zo schijnheilig man, je beweert niet anti-semitisch te zijn maar loopt wel dit soort dingen te verkondigen, de standaard bullshit die je misschien in Syrie leert maar niet in Nederland:

Hoofdstuk 5: Alle grote hoeren-explotanten zijn joods, hebben cursus: hoe onderdruk ik vrouwen" allang al achter de rug...(ok niet uit heilig boek, maar heb genoe bewijs op pc staan)
Hoofdstuk 6: Een jood die een niet jood vermoord hoeft hier niet voor vervolgd te worden
Hoofdstuk 7: Alle niet joden bestaan om de joden te dienen...

Niet zo netjes he? :D Wat jij nu dus gaat doen is een bronvermelding zoeken en vertellen waar men dit kan controleren, neem ik aan? Je hebt het toch allemaal op je PC staat dus pieca cake he? Ben benieuwd.... (PS. www.hezbollah.org telt niet he? )

P.S. ik ben helemaal geen zionist, ook tegen de nederzettingen e.d., maar wel erg allergisch voor andere culturen die hier opeens bepaalde denkbeelden lopen te verkondigen die misschien in het Midden-Oosten geaccepteerd zijn, maar niet hier in de Westerse wereld...
Waarschuw beheerder
vol ongeloof lees ik jullie meningen om sommige moet ik lachen en sommige zijn om te janken!

want hoe jonger jullie zijn hoe weinig jullie weten en snappen!

We leven met z'n alle inderdaad op dezelfde aardbol zo klein vergeleken het helal...en maar supieur willen zijn van elkaar...echt diep triest!
zo verwent in nederland met luxe problemen dat we elkaar het daglicht nog niet in de ogen gunnen..

vele snappen nog steeds niet hoe goed ze het hebben om in nederland geboren te zijn en te wonen!

vele van jullie hebben dan ook nog niet veel v.d wereld gezien.
Waarschuw beheerder
Oja, Jodenhaat in Amsterdam?

Dat is ook niet van gisteren

Al die hakenkruizen verkeerd om gekalkd op de muren van A'dam west om de schuld te weer leggen.
Waarschuw beheerder
Nee de "jongeren" van A'dam west.

Waarschuw beheerder
Haha, doe niet zo schijnheilig man, je beweert niet anti-semitisch te zijn maar loopt wel dit soort dingen te verkondigen, de standaard bullshit die je misschien in Syrie leert maar niet in Nederland:

of jij hebt jouw hoofd net iets te diep in je **** zitten... :P

"De Joden worden mensen genoemd, maar niet-Joden zijn geen mensen. Het zijn beesten."
Talmoed: Baba mezia, 114b

"De Akum (niet-jood) is als een hond. Ja, de geschriften leren ons aan de hond meer eer te betonen dan aan de niet-jood."
Ereget Raschi Erod. 22 30

"Zelfs hoewel God de niet-jood schiep zijn het nog altijd dieren in menselijke gedaante. Het is niet gepast voor een jood om te worden gediend door een dier. Daarom zal hij worden gediend door dieren in mensengedaante. "
Midrasch Talpioth, p. 255, Warsaw 1855

"Een zwangere niet-jood is niet beter dan een zwanger dier."
Coschen hamischpat 405

"De zielen van niet-joden komen van onzuivere geesten en worden varkens genoemd."
Jalkut Rubeni gadol 12b

Met "Ongelovigen" (Engels: 'Gentiles', Hebreeuws: 'Goyim') wordt bedoeld: niet-joden, met name christenen en moslims.

"Het is de wet om iedereen te doden die de Torah ontkent. De Christenen behoren tot de ontkenners van de Torah. "
Coschen hamischpat 425 Hagah 425. 5

"Iedere jood die het bloed verspilt van de goddelozen (niet-joden), doet hetzelfde als het brengen van een offerande aan God."
Talmud: Bammidber raba c 21 & Jalkut 772

Sanhedrin 43a. Jezus verdiende terechtstelling: "Op de vooravond van het (joodse) paasfeest, werd Yeshu (Jezus) opgehangen... Vermoed je dat hij iemand was die zou worden verdedigd? Was hij niet een Mesith (verleider)?"

Moet ik nog doorgaan of heb je wel even genoeg... Lees je Talmoed er nog maar eens op na, zul je nog meer van deze verhalen vinden... ;)

Snap sowieso niet dat iedereen het heeft over het westen als gemeenschap van joodse en christelijke grondslaggen... Volgens moet het joodse (fundamentalistische) geloof niet veel hebben van het christelijke...

Let wel: het gaat hier niet om joodse mensen in het algemeen... zoals ik al eerder ben begonnen, puur en alleen de zionisten, fundematalisten en de kollonisten....
Waarschuw beheerder
Ook even te vermelden dat joden erg discriminerend naar elkaar zijn..liberaal en fundematalisten/praktiserende/ortodox.

Ik ben niet joods omdat mijn moeder dat niet is,volgens hun..
Waarschuw beheerder
terugsturen die gasten waar ze vandaan komen!!!!
Waarschuw beheerder
"De Joden worden mensen genoemd, maar niet-Joden zijn geen mensen. Het zijn beesten."
Talmoed: Baba mezia, 114b

"De Akum (niet-jood) is als een hond. Ja, de geschriften leren ons aan de hond meer eer te betonen dan aan de niet-jood."
Ereget Raschi Erod. 22 30

"Zelfs hoewel God de niet-jood schiep zijn het nog altijd dieren in menselijke gedaante. Het is niet gepast voor een jood om te worden gediend door een dier. Daarom zal hij worden gediend door dieren in mensengedaante. "
Midrasch Talpioth, p. 255, Warsaw 1855

"Een zwangere niet-jood is niet beter dan een zwanger dier."
Coschen hamischpat 405

"De zielen van niet-joden komen van onzuivere geesten en worden varkens genoemd."
Jalkut Rubeni gadol 12b

Met "Ongelovigen" (Engels: 'Gentiles', Hebreeuws: 'Goyim') wordt bedoeld: niet-joden, met name christenen en moslims.

"Het is de wet om iedereen te doden die de Torah ontkent. De Christenen behoren tot de ontkenners van de Torah. "
Coschen hamischpat 425 Hagah 425. 5

"Iedere jood die het bloed verspilt van de goddelozen (niet-joden), doet hetzelfde als het brengen van een offerande aan God."
Talmud: Bammidber raba c 21 & Jalkut 772

Sanhedrin 43a. Jezus verdiende terechtstelling: "Op de vooravond van het (joodse) paasfeest, werd Yeshu (Jezus) opgehangen... Vermoed je dat hij iemand was die zou worden verdedigd? Was hij niet een Mesith (verleider)?"

Moet ik nog doorgaan of heb je wel even genoeg... Lees je Talmoed er nog maar eens op na, zul je nog meer van deze verhalen vinden...

Snap sowieso niet dat iedereen het heeft over het westen als gemeenschap van joodse en christelijke grondslaggen... Volgens moet het joodse (fundamentalistische) geloof niet veel hebben van het christelijke...

Let wel: het gaat hier niet om joodse mensen in het algemeen... zoals ik al eerder ben begonnen, puur en alleen de zionisten, fundematalisten en de kollonisten....

De waarheid is hard he Autotiktact?? ;p

Zijn er weleens mensen hier naar Antwerpen geweest??

1 van de grootste jodengemeenschappen in europa en die lui hebben zich (vrijwillig) geisoleerd van de rets van Antwerpen en als je een van hun aanspreekt om de weg te vragen of weet ik veel wat ,spuugt hij of zij voor je voeten en gunt je geen blik waardig ;)
Ga daar maar over klagen ipv kleine kutmarokkaantjes van 8 jaar :S
Waarschuw beheerder
ja dat zijn zeer ortodoxe joden..
Maar ik heb geen last van ze! Ze vallen mij niet lastig!
en ik hun niet!
Jeetje ga eens .naar een andere stad in de wereld new york of brasil weet je hoe veel bevolkings groepen daar met/ op elkaar leven!

Waar komt die haat toch zo vandaan?
Ik ben op gegroeit in de Schilders wijk in den haag, met alle culturen in de klas samen in de jaren 70 ik weet niet beter!
sorry hoor maar de meeste mensen hadden last van die enorm asosiale "hollanders" die de beurt terroiseerde!
Waarschuw beheerder
Groot gelijk brenda!! (y)

Er word hier 1 jood uitgescholden en meneer Naftaniel schreeuwt moord en Brand!!!!

Amsterdam is nix vergeleken met de rest van de wereld :no:

Stelletje softie's hierzo :jaja:
Waarschuw beheerder
Rare Mensen !!!!

Waarschuw beheerder
Al die "quotes" uit een of ander oud boek kunnen best waar zijn, dat weet ik niet, geen verstand van, maarr....

Laten we even naar de praktijk kijken :D

Hoevaak slaan orthodoxe joden mensen in elkaar omdat ze van een ander ras zijn? Hoe vaak verklaren opper rabijnen de heilige oorlog aan een ander geloof en dragen de volgelingen op om zichzelf op te blazen waar andere mensen bij zijn? Hoe vaak wordt er in Israel iemand ter dood veroordeeld omdat ze is verkracht door een ander? Steniging? Onderdrukking van vrouwen op zeer grote schaal? Al deze dingen komen bijna nooit voor, in tegenstelling tot de Islamitische wereld..

Die gasten in Antwerpen zijn idd een stelletje mongolen bij elkaar, maar het punt is, ze vallen niemand lastig, ze wachten geen moslims op om in elkaar te slaan, of richten terreurbewegingen op, of richten zenders op waar 24/7 haat propaganda wordt uitgezonden...

Mijn conclusie, in het Jodendom worden de "extreme teksten" uit heilige boeken minder letterlijk geinterpreteerd en uitgevoerd dan in de Islamitische wereld, in de Christelijke wereld is dit gelukkig sinds een paar honderd jaar ook zo...

Waarschuw beheerder
ja autoticktackt kijk ik heb het gelezen en nu moet je je ongelijk toegeven ook. zwart op wit.
nu moet je niet over gaan op een ander onderwerp van mensen die dat geloof hebben wat ze allemaal wel niet doen.

Waarschuw beheerder
Wat zei je?????

Mijn conclusie, in het Jodendom worden de "extreme teksten" uit heilige boeken minder letterlijk geinterpreteerd en uitgevoerd dan in de Islamitische wereld, in de Christelijke wereld is dit gelukkig sinds een paar honderd jaar ook zo...

:O :s je hoofd zit er dus echt heel diep in...

Süddeutsche Zeitung (München), 3 April 1999 (SZ op Paasdag) pagina III
De Lente van de Haat Sharon Kalimi, een chassidische jood: "Arabieren zijn beesten, geen mensen. Hun vlees is vlees van muilezels en daarom zouden ze als zodanig behandeld moeten worden."

heb nog wel meer voorbeelden, maar je zult toch wel weer uitwegen zoeken....Het is een jood die de grootste jood tot nu toe heeft doodgeschoten... Het was een jood die de enigste jood die Israel ooit vrede heeft gebracht heeft doodgeschoten, dus waar heb je het dan nog over kerel...?

Wie denk je dat achter de inval in Irak zat, Bush zelf??? Ga toch weg man... Het was olie en het feit dat Saddam de nabestaanden van aanslagen in Israel een x bedrag gaf... Het zijn de kleinbergs, kaufmans, spilbergs, de niro's en ga zo maar door die bepalen wat er de dag van vandaag in de wereld gebeurd... Zij hoeven niemand op te roepen, ze vallen overal gewoon binnen, met of zonder toestemming van de rest van de wereld...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
volgens mij hebben veel mensen honger hier..........
Waarschuw beheerder
Schandalig aanpakken dat TUIG!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
jeeeeezus, anders ga je ff bijbeltexten erbij halen :S

het gaat toch echt om de mensen zelf
Waarschuw beheerder
dat r jodenhaat is in Amsterdam is niej zo gek he....

Waarschuw beheerder
bij psv zingen ze ook vaak heel blij:

"het is stiiiiiiiiiiiiiiiiiiiillllllll aan de overkant, het is stillllllllllllllllll aan de overkant...."

:)

Waarschuw beheerder
'De Geketenden' van Ludo Vaneck.
Haal dit boek maar eens bij je bibliotheek. Als het er niet is reserveer je het.
Goed kijken, goed lezen.

Waarschuw beheerder
'De Geketenden'

Die heb ik al, Donald Duck, Mickey Mouse, Goofy, Tazmanian Devil, toch... :P

but serious, ik zal kijken of ze hem hebben... ;)

Waarschuw beheerder
Israel Rules!

Hahaha en dat uit de mond van een vermeend wannabee punk ass nazi.... :D

Hahahaha

Waarschuw beheerder
op het vliegtuig zetten die kinderen

Waarschuw beheerder
but serious, ik zal kijken of ze hem hebben...

Doen! Als je dit boek een keer in je handen hebt gehad wìl je het ieder laten zien/lezen!!!