Partyflock

Forumonderwerp · 758264
1957x bekeken

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik hoorde net een stuk op radio Noord-Holland, intervieuw met o.a. Job Cohen, die zich ernstige zorgen maakt over scholen met voornamelijk Marokkaanse knaapjes.

Hij sprak over jongetjes van 8,9 jaar die met foto's van Mohammed B lopen, en uitjes in het Anne Frank-huis vergallen.. ernstige vormen van antisemitisme..

En NEE het is geen incident, het komt op veel scholen voor...

Je kunt wel zeggen, ze zijn nog jong, het komt wel goed... maar ik denk eerlijk gezegd dat het juist de andere kant opgaat... helemaal fout dus

(weet niet of er al een topic van is, zag niks)

Ik maak me hier dus wel degelijk zorgen over, ook al zal ik er geen last van hebben

Waarschuw beheerder
Integendeel, dit soort zaken zijn te verwachten als je 40 jaar een slecht intergratiebeleid hebt gevoerd. En waarom zouden mensen hier een tegengeluid moeten laten horen? Jij neemt toch geen verantwoordelijkheid op van iemand anders.

Ahh, mooi is dat, als de Marokkaanse gemeenschap slecht wordt afgebeeld zijn ze met z'n allen zielig, met z'n allen gedemoniseerd en staan de neuzen de zelfde kant op, maar als een aanzienlijk deel van deze zelfde gemeenschap zeer afkeuringswaardige dingen doet, is het opeens ieder voor zich? Dubbele moraal!

Het is altijd al iedereen voor zich.

Ik heb een zeer sterk vermoeden dat je het over de Nederlandse media had, die alle criminele Marokkanen zo slecht afschilderd, en dat ze daardoor volgens jou zich afkeren tegen onze samenleving... Maar ja, als jij zegt dat je het over de Arabische media had, wie ben ik dan..

Ik heb het over beide media. Allebei niet erg objectief over bepaalde onderwerpen en vertellen meestal 1 kant van het verhaal.

Waarschuw beheerder
Ik ben blij dat er nog wat onafhankelijke media in o.a. Syrie en Libanon zitten, die nog niet zijn geinfecteerd door op macht beluste Joden, en die de wereld de waarheid durft te vertellen!

(Wedden dat ik hier een ban voor krijg? Sarcasme gaat er nooit goed in bij de dames en heren Partyflock..)

Waarschuw beheerder
Wat hebben Marokkanen met de Palestijnen te maken? Waarom zouden Israeli's of Joden hier daarvoor verantwoordelijk gehouden kunnen worden?

Ik doelde op het feit dat die dingen ook elders gebeuren. Daarover maakt men zich nauwelijks druk, maar goed dat terzijde.

Waarschuw beheerder
Nah, de uitkering van de ouders intrekken, misschien dat dat een stimulans is... Zero-tolerance beleid t.a.v. criminaliteit, gelijk opsluiten dus, die schotelantennes van de muur halen (moeilijke grondrechtelijke kwestie), maar ophouden met dat eeuwige geblaat van sociaal werkers met hun gele kaart en groepsavondjes..

Gaat niet werken. Zet het uit je hoofd. Denk realistisch na.

Waarschuw beheerder
Ik doelde op het feit dat die dingen ook elders gebeuren. Daarover maakt men zich nauwelijks druk, maar goed dat terzijde.

What a world... ;)

Gaat niet werken. Zet het uit je hoofd. Denk realistisch na.

Lukt me blijkbaar niet? Wat is jouw suggestie?

Waarschuw beheerder
misschien help een massavernietiging voor deze lolbroeken?

Waarschuw beheerder
Dan denk je net als de mannetjes waar we het over hebben...

Vuur met vuur werkt niet, vuur met water wel :)
Waarschuw beheerder
donateur

Hehe, dan heb ik je verkeerd begrepen. Mijn excuses.:flower:

Nah, de uitkering van de ouders intrekken, misschien dat dat een stimulans is... Zero-tolerance beleid t.a.v. criminaliteit, gelijk opsluiten dus, die schotelantennes van de muur halen (moeilijke grondrechtelijke kwestie), maar ophouden met dat eeuwige geblaat van sociaal werkers met hun gele kaart en groepsavondjes..

Dat zou geen moeilijke grondrechtelijke kwestie moeten zijn volgens het principe van de weerbare democratie. Alleen de uitkering intrekken van de ouders werkt niet, dan worden ze afhankelijk van hun omgeving. Dat werkt alleen maar radicalisering in de hand.
Mijn ouders delen ook niet altijd mijn opvattingen, daar kunnen ze ook niet verantwoordelijk voor gehouden kunnen worden.;)

Nu ga ik Goodfellas kijken op Veronica, zouden jullie ook moeten doen.:)

Waarschuw beheerder
met water? veel water dus ;)

Waarschuw beheerder
Wat is jouw suggestie?

-Nee, tegen zwarte scholen
-Nee, tegen achterstandswijken
-Imams die in nederland zijn opgegroeid en in nederland de opleiding tot geestelijke hebben voltooid (niet alleen imams maar ook andere geestelijke!)
-Culturen opvoeding vanaf de basisschool. Wat is de nederlandse cultuur en welke culturen zijn er nog meer en wat zijn de kenmerken daarvan.
-Gelijke kansen voor iedereen.
-Hogere straffen met een betere begleiding, ook na de straf
-Voor jongeren die voor de eerste keer in aanmerking komen met justitie een jaar lang op een militaire school zitten.
-Media die objectief is
-Elkaar accepteren

ga zo maar door...

er zijn veel minder extreme maatregelen nodig voor een veel beter effect.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(Wedden dat ik hier een ban voor krijg? Sarcasme gaat er nooit goed in bij de dames en heren Partyflock..)

ey, moet je er gewoon even een (-s-) voor zetten (Y) B)

Waarschuw beheerder
Hah...ja, maar dat is nog té underground, dat snapt niet iedereen.... :smoke:

ga zo maar door...

To be continued.... (Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Jodenhaat in A'dam

kan ik me voorstellen

:X

Waarschuw beheerder
Ahh lief :D Daar is het 100% anti puntschoenen terror team! Ga lekker even zitten, neem een plakje koek en doe lekker mee met de discussie, zolang je je bek maar houdt :gaap:

Waarschuw beheerder
donateur
Er is niet alleen teveel haat in A'dam maar er is overal teveel haat. Haat is altijd teveel. Mensen moeten meer respect voor elkaar krijgen. Dan ga je beter met elkaar om en zijn de feesten gezelliger. Waarom zou je een ander haten op basis van niets? Het heeft geen nut, dus waarom wel doen?
Waarschuw beheerder
-Nee, tegen zwarte scholen
-Nee, tegen achterstandswijken
-Imams die in nederland zijn opgegroeid en in nederland de opleiding tot geestelijke hebben voltooid (niet alleen imams maar ook andere geestelijke!)
-Culturen opvoeding vanaf de basisschool. Wat is de nederlandse cultuur en welke culturen zijn er nog meer en wat zijn de kenmerken daarvan.
-Gelijke kansen voor iedereen.
-Hogere straffen met een betere begleiding, ook na de straf
-Voor jongeren die voor de eerste keer in aanmerking komen met justitie een jaar lang op een militaire school zitten.
-Media die objectief is
-Elkaar accepteren

Media die objectief is

Is de Arabische Media objectief??
Volgens mij niet daar wordt ingefluisterd wat ze moeten zeggen anders zijn de nieuwslezers de lul!

Kijk ik ben het wel eens met de punten die je zegt!
Maar het hele intergratie beleid in Nederland is fout!!!!!
Ik denk wel eens bij me zelf als je als "allochtoon"hier 40 jaar woont en je kan nog steeds niet normaal ABN praten dan zit er echt iets goed mis in Nederland!!
Waarschuw beheerder
donateur
Over de Arabische media gesproken:

De Arabische zender al-Manar mag niet worden uitgezonden via een Nederlandse satelliet. Deze zender is een spreekbuis van Hezbollah en maakt zich schuldig aan antisemitisme.
Zulke zenders zouden al bij voorbaat niet hier ontvangen mogen worden. Wil je de kijkers laten intergreren dan is de media een goed middel daar voor, dan moet je dus niet zulke radicale zenders de ruimte geven.
Waarschuw beheerder
donateur
Er is niet alleen teveel haat in A'dam maar er is overal teveel haat. Haat is altijd teveel. Mensen moeten meer respect voor elkaar krijgen. Dan ga je beter met elkaar om en zijn de feesten gezelliger. Waarom zou je een ander haten op basis van niets? Het heeft geen nut, dus waarom wel doen?

Werkte de wereld zo maar, maar helaas. Respect is niet vanzelfsprekend bij veel mensen, al dan niet terecht. Jodenhaat lijkt vanzelfsprekend te zijn bij bepaalde groepen.

In de Trouw van vandaag staat dat er in Amsterdam een onderzoek komt naar radicalisering van Marokkaanse kinderen. Leerkrachetn zijn verontrust omdat zij vaak opmerkingen horen van kinderen als: "Mohammed B was een held" en "er zouden meer joden gedood moeten worden".
Rare opmerkingen, omdat kinderen normaal gesproken zich nauwelijks bewust zijn van politiek e.d. Dit geeft dus wel aan dat er sprake is van een structureel probleem wat diep geworteld is in bepaalde groepen.

In Antwerpen flirt het VlaamsBelang aka VlaamsBlok met de joodse gemeenschap. De liefde lijkt wederzijds, want beide partijen zijn het gedrag van veel moslim jongeren in die stad meer dan zat.

Er zijn zoveel voorbeelden van problemen met die gekken dat er geen sprake meer is van incidenten. Het is ook geen toeval dat 'politici' als Wilders er van kunnen profiteren. De tijd is rijp is voor drastisch ingrijpen. Vroeger waren er opvoedingskampen voor de Tokkies van de jaren'50, misschien voor herhaling vatbaar?
Waarschuw beheerder
donateur
De westerse/nederlandse media later vaak ook het andere deel van het verhaal zien (de kant van de moslim). Maar je zel nooit de joodse kant zien bij Al-manar of Al-jaazera, dat is past het eenzijdige media. Als je naar al-jazeera kijkt dan doen ze net of alles wat niet-moslim is al per definitie fout is. En ze doen echt alsof de moslims de macht moeten hebben op de wereld, Het moslim-fundamentalisme is dus eigenlijk gewoon machtslust.
Waarschuw beheerder
donateur
Eigenlijk is het te dol voor woorden, zelfs in marokko denken de mensen progresiever dan die conservatievelingen die hier in Nederland wonen.

Waarschuw beheerder
Jammer al die haat vind ik, het kan toch ook gewoon gezellig (Y)
Ik heb zelf een paar Marokkaanse vrienden en daar heb ik nooit geen last van.
Ben ik een keer meegenomen naar een Marokkaans feest in A'dam, ik vond er weinig aan maar toch leuk om een keer mee te maken :D
Binnenkort gaat hij ook een keer met ons mee naar een Techno feest ofzo, zo kan het ook toch?
Maarja, kut dat het zo verpest word door een grote groep.
Doordat die grote groep veel problemen veroorzaken komen ze vaak in de media, waardoor de kleine groep ook gelijk maar aangekeken word en dat vind ik jammer.
Op een gegeven moment voelt de kleine groep zich ook aangevallen, omdat ze gewoon rustig willen wonen en hun ramen worden ingegooid en ze worden uitgescholden.
Dochtertjes van 9 worden in elkaar geslagen door extreem rechtse debielen.
Maar goed ik ga off topic, maar het is gewoon jammer ;)
Waarschuw beheerder
Wie discrimineert WIE nou?? Wij Nederlanders of hun buitenlanders :/

Waarschuw beheerder
ik denk dat als ik hier eerlijk op reageer, dat ik gebannend wordt :D dus dat doen we maar niet he!

Waarschuw beheerder
Het is gewoon helemaal een kutzooitje :yes:
Waarschuw beheerder
Ik mag hier niet over zeggen wat ik denk, dus dat doe ik dan maar niet.... vrijheid van meningsuiting ver te zoeken op PF

Waarschuw beheerder
Het is idd geen incident en het beleid tov van die lui is veel te vrijblijvend. Daarom klonken de woorden van Balkenende bij de opening van het Holocaust-museum in Israel ook zo hol. Op kleine schaal herhaalt de geschiedenis zich...

ik vrees dat dat steeds groter gaat worden:/
Waarschuw beheerder
donateur
Daar ben ik ook bang voor, zeker omdat nieuwe politieke partijen niet aan de rechtstaat getoetst hoeven worden. Eerder gaf ik al het voorbeeld van een voorstad van Parijs die in handen was van fundamentalisten. Die mogelijkheid kunnen we hier ook niet uitsluiten...:/
Waarschuw beheerder
Wie discrimineert WIE nou?? Wij Nederlanders of hun buitenlanders

Beiden, dwz aantal buitenlanders en aantal nederlanders.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Hier in Utrecht is dat ook hoor!
Waarschuw beheerder
bij de wortel aanpakken en heropvoeden! (dus ook de ouders van deze kansloze kinders)

Waarschuw beheerder
even een beetje oude koeien, maar dat meisje van 13 dat een tijdje geleden op de beyerlandse laan in rotterdam is verkracht. Was dat ook geen groep van 15 marrokaanse jongeren van de leeftijd 10 tot 16 ofzo?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Jammer al die haat vind ik, het kan toch ook gewoon gezellig
Ik heb zelf een paar Marokkaanse vrienden en daar heb ik nooit geen last van.
Ben ik een keer meegenomen naar een Marokkaans feest in A'dam, ik vond er weinig aan maar toch leuk om een keer mee te maken
Binnenkort gaat hij ook een keer met ons mee naar een Techno feest ofzo, zo kan het ook toch?
Maarja, kut dat het zo verpest word door een grote groep.
Doordat die grote groep veel problemen veroorzaken komen ze vaak in de media, waardoor de kleine groep ook gelijk maar aangekeken word en dat vind ik jammer.
Op een gegeven moment voelt de kleine groep zich ook aangevallen, omdat ze gewoon rustig willen wonen en hun ramen worden ingegooid en ze worden uitgescholden.
Dochtertjes van 9 worden in elkaar geslagen door extreem rechtse debielen.
Maar goed ik ga off topic, maar het is gewoon jammer

(y)

Waarschuw beheerder
Er is al zoveel geanalyseerd en gezegd, maar oplossing komt er toch niet. De regering blijft in haar eigen soep van zelfgenoegzaamheid en lafheid doorkwakkelen.
Demografisch gezien is de verarabisering van Nederland al een feit....

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
alweer in nederland
een klein oorlogje tussen 2 verschillende geloofen die hier niet thuis horen:jaja:
Waarschuw beheerder
tjah,moslims zijn geen joden liefhebbers en dan ga je er dus ook niet mee naar het annefrank-huis,leeftijd speelt geen rol.
ze krijgen van thuis mee dat joden niet goed zijn,dus ja.
maar mijn lerares stelde laatst voor om in een moskee te gaan kijken,na 2 minuten was ze al weer van het idee af en wou het er niet meer over hebben,ik was erg tevreden over de uitkomst!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
wat een schande

Waarschuw beheerder
alweer in nederland
een klein oorlogje tussen 2 verschillende geloofen die hier niet thuis horen

Je vindt dat twee geloofen (:D) hier niet thuis horen, maar je vindt wel dat mensen met het denkniveau van een pandabeer die zichzelf op Partyflock naar de supermarkt vernoemen waar ze elke dag de pakken melk bij vullen, hier thuis horen? Lidl-terreur? Jij bent serieus vergelijkbaar met een beurscrash voor de IQ-Index.... :frusty:

Ik wil hier heel graag een inhoudelijke discussie over voeren :yes:

Waarschuw beheerder
Jij bent serieus vergelijkbaar met een beurscrash voor de IQ-Index....

gehehhe

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
dogabert je weet niet een wat deze naam betekend

Waarschuw beheerder
In Nederland is er een probleem met Normen en waarden. Denk je wel van jha hoor komt dr weer één met zn balkenende gelul aanzetten. Het klinkt misschien Cliche maar Balkenende heeft op dat punt gewoon gelijk

Je hebt gewoon GVD respect voor andere mensen, wat voor huiskleur, geloof of weet ik veel wat dan ook. Tuurlijk mag je een eigen mening hebben, maar hou die voor je eigen en ga dr niet mee provoceren. Dat is een excuus die veel provo's nog wel eens gebruiken, jah jha eigen mening dit eigen mening dat. Dit is idd verontrustend dat er Anti Semitisme aan het vormen is. Ik dacht dat dat iets primitiefs was, iets waar men nu met gezond verstand wel doorheen zal kunnen kijken.

Ik heb één boodschap voor iedereen die zichzelf of andere mensen in een hokje plaatsen. Maakt niet uit welke huidskleur of wat dan ook. KAP DR MEEJ, want je vertoond ongehoord primitief gedrag. Je staat nu eenmaal met zn allen op deze aardkloot en je zult het toch met elkaar moeten doen.

Just show some GVD respect
Waarschuw beheerder
donateur
Vrijheid ondermijnt zichzelf, vrijblijvendheid ondermijnt respect Met andere woorden: tolerantie snijd zichzelf in de vingers.
Het is niet allemaal vanzelfsprekend, maar dat word nog wel eens gedacht...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik vind het heel erg dat mensen onderling niks meer van elkaar kunnen verdragen.:S Niet alleen de moslim jongeren zijn aan het verloederen, maar ook de autochtone jongeren. Steeds meer jongeren zetten zich af tegen onze multicurele samenleving, en waarom eigenlijk? Omdat een paar debielen er wat zieke ideeen op na houden??? De jeugd is helaas heel beinvloedbaar voor zoiets, vooral als ze zulke ideeen van huis uit meekrijgen. Ik denk dat we de oplossing voor dit probleem niet alleen bij de allochtonen moeten zoeken, maar ook bij de autochtonen, misschien dat we meer van elkaars culturen moeten weten, want de meeste haat komt voort uit onwetendheid. Ik zou het anders ook niet weten:S
helaas.....

Waarschuw beheerder
donateur
ik denk dat als ik hier eerlijk op reageer, dat ik gebannend wordt

Ik mag hier niet over zeggen wat ik denk, dus dat doe ik dan maar niet

we hebben een R! we hebben een A! we hebben een C! we.... (vul maar in :P )

in- en in-trieste reakties... hou toch gewoon je waffel als je niks beters te zeggen hebt :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Boooring.. politie moet gewoon harder optreden tegen die lui. NL cultuur moet meer gerespecteerd worden door buitenlandse groepen en zoniet dan mogen ze het eerste vliegtuig terug pakken :).

Altijd maar zeuren maar nooit iets ertegen doen.. heb zelf ook tijdje in politieke partij gezeten.. so soft. Ik voorspel dat als de regering nu niets doet tegen deze jochies we over 5 jaar allemaal brood halen in een Turkse bakkerij en verplicht een burka/baard moeten dragen.

Maar goed, zal wel weer racistisch bezig zijn..
Waarschuw beheerder
donateur
Ik voorspel dat als de regering nu niets doet tegen deze jochies we over 5 jaar allemaal brood halen in een Turkse bakkerij en verplicht een burka/baard moeten dragen.

Een nieuwe verzuiling...:/

Waarschuw beheerder
Ik haat mensen die iets tegen Amsterdam hebben, of Amsterdammers die iets tegen Rotterdam hebben :frusty:
Get a life mensen!

Waarschuw beheerder
Hey Youssef! (of moet ik je noemen zoals je matties van de straat je noemen, "Ghettoman", véél vetter natuurlijk :yes: )

Ik begrijp dat jij het leven van de straat leeft, en dat je elke dag moet vechten voor je oo-fer-lee-fing, want het is natuurlijk niet té dope om het hoofd boven water te houden in zo'n nare hood als Urk....ik bedoel, de slechtste wijk in Washington D.C. is er niets bij, je weet toch :|...

Toch vind ik dat je wel iets uitgebreider je geheel terechte statement mag onderbouwen. Ik neem aan dat een wijs en ontwikkeld persoon zoals jijzelf, iemand die alle hoeken en gaten (zelfs die van Patriesja en Chantaaal!) van Urk heeft gezien, en bij toeval af en toe zelfs een verstandige opmerking maakt over de marktwerking op jouw economic platform"ejj men, dees crack wij hadde afgesproke 50 e nu ga jij me niej rippe ik maak je kapot men egt je weet! deal iz deal tog", toch wel wat argumenten moet kunnen aandragen waarom deze haat zo terecht is. Aangezien je natuurlijk de hele dag Hezbollah TV aan hebt staan, weet je natuurlijk wel dat alle Joden vreselijke schepsels zijn, die de opbrengst van jouw toch al magere ripdeals af willen pakken, toch zeg je het niet, verlegen misschien? Youssef toch..

Ik wacht in spanning af op het vervolg!

... :[
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
helaas kunnen we hezbollah tv niet ontvangen in urk. voor zover dat bestaat.

Waarschuw beheerder
Moet je een groter schoteltje kopen ouwe gek! Of richt je eigen partijtje op, "LIJST GHETTOMAN URK, VOOR EEN DOPE EN TE CHILL EILAND!", met 30.000 stemmen stap je naar de kabelexploitant en eis je lekker een fundamentalistische baardmannen zender op voor jou en je matties, hárstikke mooi en educatief:

09:00- 09:15 "ALLAH AKBAHHRRRRR"
09:15-09:30 "Workshop "Hoe hou ik mijn vrouw onder de duim""
09:30-10:00 "ALLAH AKBAHHRRRR"
10:00-11:00 "Hoe de zionisten onze kinderen vergiftigen!"
11:00-11:15 "ALLAH AKBAHHRR"
11:15-12:00 "Jihad in 3 easy steps!"
12:00-12:15 "ALLLAHH AKBAHHHRR"
12:15-13:00 "Hoe Grote Satan Bush onze broeders onderdrukt!"
13:00-13:15 "ALLAHHH AKBAHHRRR"
13:15-14:00 "Hoe bouw ik lekker goedkoop een spijkerbom?"
14:15-15:00 "ALLLLAHHH AAKBAHAHAHR AIAIAIIAIAAIIA"
15:00-16:00 "Voor de vergeetachtigen onder de broeders: Waarom zijn wij zo zielig, wie geven we de schuld, en hoe nemen we wraak?"
16:00-17:00 "Youssef's Kinderuurtje: Mijn eerste AK-47""
17:00-18:00 "De avondfilm: "De Steniging XIV""
18:00-09:00 "ALLAHHH AKBBAHHRRRRR"

Maar vertel eens, hoezo woon jij nog in Nederland?