Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 december 2008 om 10:58:
Ja dat is jou mening.. waar kijken er dan elke uitzending wel een miljoen mensen naar de lama's en waarom zijn de theatertours binnen 3 min of iets langer uitverkocht ? omdat ze populair zijn en niet slecht zijn
populair en slecht gaan blijkbaar heel goed samen... wou je zeggen dat de hele jumpstyle-hype een feest was omdat er zoveel mensen aan mee doen? Ik snap ook wel dat je van die boys niet mag verwachten dat ze continu iets leuks neerzetten.
heel geforceerd staan ze daar maar aan de lopende band de ene naar de andere opmerking te bedenken, en als de koek ff op is, dan stoppen ze niet, maar dan komt er doodleuk een hele hoop onzin uit. 29 van de 30 keer slaat het gewoon helemaal nergens op. tenenkrommend slecht, en bij elke mislukte scene krijg ik een brandend gevoel van plaatsvervangende schaamte. en dan die KUTtoeter de hele tijd

.. verschikkelijk man. om dan nog maar te zwijgen over hoe de studio eruit ziet. en die rotkop van een patrick lodiers.
er is niets mis met improvisatie, maar die mannen hebben gewoon te weinig talent om zo'n show vanuit het niets met voldoende humor te vullen. Jiskefet bijvoorbeeld is ook voor een deel improvisatie. maar die weten vantevoren in wat voor setting ze spelen, wat voor typetjes gespeeld moeten worden en de grote lijnen zijn bekend. dan komt improvisatietalent gewoon veel beter tot zijn recht.
en dat programma waarin ze een nieuwe lama gingen zoeken was al helemaal naar de klote, maar dat ga ik niet eens beargumenteren