3 volgers · 33067x bekeken
Koop jij m dan maar lekker voor 20 euro, ik betaal er 5,75 voor moet alleen wat langer wachten. maar liever dat bedrag dan 20 euro
Haha ik w8 ff tot het wat goedkoper is
Dit zei je gister en nu zeg je wacht ff tot het wat goedkoper is
Jaa als het goedkoper is !
Ze brengen een single uit
die kun je om 16:00 horen bij de coen en sander show
www.coenensandershow.nl of vanavond bij shownieuws de eerste beelden van de Clip!
die kun je om 16:00 horen bij de coen en sander show
www.coenensandershow.nl of vanavond bij shownieuws de eerste beelden van de Clip!
(permanent verbannen)
Lama MarathonOnmisbare uitputtingsslag voor lachspieren en zitvlees. In deze Lama-dvd-marathon bij BNN zie je alle legendarische grappen en briljante impro’s van de mannen nóg een keer voorbijkomen. Natuurlijk alleen voor echte fans, want het moet wel een beetje gezellig blijven al die uren! Zondag 2 november van 12.00 tot 17.00 uur.
gisteren naar de theatervoorstelling van de lama's geweest in den haag en dat was echt super
Sta je op de foto ?
Sta je op de foto ?
was het maar waar, had mijn fototoestel niet meegenomen want ging er vanuit dat je geen foto's zou mogen maken..dus had alleen mijn mobieltje en dat ging dus echt voor geen meter met foto's maken omdat er dan geen flits op zit
baal er wel van maar ja het is niet anders
was het maar waar, had mijn fototoestel niet meegenomen want ging er vanuit dat je geen foto's zou mogen maken..dus had alleen mijn mobieltje en dat ging dus echt voor geen meter met foto's maken omdat er dan geen flits op zit
baal er wel van maar ja het is niet anders
Kwamen ze wel naar je toe tijdens de show ?
ik sta alleen met Ruben Nicolai op de foto en met Horace Cohen weet niet of je die kent ? en ik sta ook met Ruben vd meer op de foto maar die is jammer genoeg heel erg wazig
Kwamen ze wel naar je toe tijdens de show ?
ja vlak na de pauze begonnen zetten ze het nummer lekker gewoon gebeleven op en dan lopen ze de zaal in.
wel gaaf hoor dat je wel foto's hebt, wanneer ben je geweest. al een tijdje geleden neem ik aan want Horace Cohen heeft het niet zo lang gedaan toch?
wel gaaf hoor dat je wel foto's hebt, wanneer ben je geweest. al een tijdje geleden neem ik aan want Horace Cohen heeft het niet zo lang gedaan toch?
ik ben 7 mei naar de lama's geweest en na de show ging ik naar de artiesten uit gang
en ik ging dus een kaart aan Ruben Nicolai geven omdat hij de volgende dag jarig was
dus die gaf ik dus en hij keek ff op de envelop wat er op stond en daarna keek hij me in de ogen en ik hem en toen kreeg ik een knuffel van em (A) dat was zoo fantastisch
daarna was het een drukte om Ruben Nicolai zeg jeetje
haha ja dat wil ik best geloven ja, is ook best lekker ventje om te zien natuurlijk en heeft nog humor ook
Ja het is nu defenitief afgelopen