9483x bekeken
puntschoenen,
Ik echt nooit puntschoenen, laarsjes, kraag omhoog bij wat voor iets dan ook, sjaaltjes, roze kleding
en jij bent van het vrouwelijke geslacht?
maar ik zou ook nooit lonsdale dragen...niet dat ik de kleding niet mooi vind...er zit wel eens een meisje bij mij in de bus en die heeft echt een hele mooi lonsdalejas
maar bij lonsdale in nederland is er een bepaald imago bij geplakt en ik heb gewoon geen zin in die vooroordelen
verder zal geen onthullende kleding dragen want dat kan gewoon niet met mijn figuur
maar misschien in de toekomst als ik een mooier figuurtje heb,dus nooit is hier niet van toepassing
Lonsdale
Skater kleding
Skater kleding
gsus 
Cker weten geen lonsdale!!!! en ook niet van die vage gothic kleding...maarja ieder zijn eigen keus...je moet dragen wat je zelf lekker vind zitten
tog kan karl kani heel lekker zitten hoor
Voor op een zondag
na een feestje
Voor op een zondag
laatste aanpassing
puntschoenen en van die broeken waar je 10 keer in kan poepen voor dat hij vol is
ik zou nooit van die gottic kleren dragen...
Voor mij hetzelfde...
afschuwelijk!
gothic,skater en die urban bende..
Gothic en van dat goedkope marktshit.
die nep miss sixty kleding dan staat er
miss sexy ipv miss sixty.
of just did it ipv just do it.
(n)
die nep miss sixty kleding dan staat er
miss sexy ipv miss sixty.
of just did it ipv just do it.
(n)
Ik heb al heel veel verschillende stijlen gedragen, gothic, alto, skater, noem maar op. Dat zou ik nu nooit meer aantrekken.
Ook zal je mij nooit zien in Uggs (wat een lompe, lelijke dingen) en uhm..die nieuwe Uggs...MukLuks heten ze volgens mij. Erg lelijk.
Wortelbroeken zal je mij nooit in zien, blote-buik-shirtjes, leggings, of van die foute-met-fluo-kleurtjes shirts die je op elke markt kunt kopen.
Ook zal je mij nooit zien in Uggs (wat een lompe, lelijke dingen) en uhm..die nieuwe Uggs...MukLuks heten ze volgens mij. Erg lelijk.
Wortelbroeken zal je mij nooit in zien, blote-buik-shirtjes, leggings, of van die foute-met-fluo-kleurtjes shirts die je op elke markt kunt kopen.
karl kani, fubu enzo.. kakkerkleding niet
geen puntschoenen en dergelijke
geen strikke in me haar ofzo
geen jurken
geen uggs
nee dit zou ik ook nooi aantrekken
vooral geen negerklere dus: KARL KANI
FUBU
en al die lelijke dinge.
en mij zul je ook niet zien lopen op: DIE OERLELIJKE WANNABE SNOWBOOTSdinge
en puntschoene niet en die
all stars dinge ook nieten van die onbekende merkkleding die die ''homo'' figure aan hebben waarvan hun denke dat het super duur en bekend is enzow
MAAR mij zie je dus wel lopen in: lonsdale
hooligan
hooligirl
fred perry
pit bull enzow
owjah en volle lolly op die nike's
FUBU
en al die lelijke dinge.
en mij zul je ook niet zien lopen op: DIE OERLELIJKE WANNABE SNOWBOOTSdinge
all stars dinge ook nieten van die onbekende merkkleding die die ''homo'' figure aan hebben waarvan hun denke dat het super duur en bekend is enzow
MAAR mij zie je dus wel lopen in: lonsdale
hooligan
hooligirl
fred perry
pit bull enzow
owjah en volle lolly op die nike's
van die spijkerbroeken die er gewoon TE goedkoop uitzien..
met draken erop ofzo.. of met don't touch erop HAHAHA
Inderdaad die uigelubberde stretchdingen met vegen in pastelkleurtjes en glitters.
Moekebroeken
Wat zijn dat?
laatste aanpassing
uuuhm puntschoenen
uuhm van zon slettige truitjes waar je tieten bijna uit vallen
uuhm rokjes wara je je kotn kunt bekijken allemaal van zo iets..
en maar liggen zeiken dat er zoveel worden verkracht kijk is op sommige pf's wat hun aan hebben met uitgaan
en maar mopperen op DE GEILE JONGENS.. trek je dan ok meer aan
en maar liggen zeiken dat er zoveel worden verkracht kijk is op sommige pf's wat hun aan hebben met uitgaan
en maar liggen zeiken dat er zoveel worden verkracht kijk is op sommige pf's wat hun aan hebben met uitgaan en maar mopperen op DE GEILE JONGENS.. trek je dan ok meer aan
lonsdale
gothic
uggs en mukluks
tuinbroek
karl kani
van die gotic klere
tuinbroek
karl kani
van die gotic klere
wazi outfit(kisten+witte veters+opgestroopte spijkerbroek+pibull,lonsdale,hooligan polo+bijbehorende kapsel) :
hip hop gangsta oversize outfit (oversize broek tot aan je knieen
,oversize shirt oversize jas,merken als fubu,g-unit en al die merken) 
voor de rest zou ik alle andere spullen wel willen dragen
hip hop gangsta oversize outfit (oversize broek tot aan je knieen
voor de rest zou ik alle andere spullen wel willen dragen
laatste aanpassing
Vrouwenkleding
Waar je me niet in zult zien :
fubu, kani, punt schoenen, schoenen met een kromme punt (omhoog), skater kleding, Londsdale, legerbroeken, kisten, bedrukte t-shirts zoals hierboven (Moh hardcore hooligan enzo), Super korte rokjes, beenwarmers, bont (laatst een filmpje gezien hoe die beesten dood worden gemaakt DOOD AAN DE BONTDRAGERS!), Marokkaanse jurken/kleding, hoofddoekjes ach ja zo kan ik nog wel even door gaan.
fubu, kani, punt schoenen, schoenen met een kromme punt (omhoog), skater kleding, Londsdale, legerbroeken, kisten, bedrukte t-shirts zoals hierboven (Moh hardcore hooligan enzo), Super korte rokjes, beenwarmers, bont (laatst een filmpje gezien hoe die beesten dood worden gemaakt DOOD AAN DE BONTDRAGERS!), Marokkaanse jurken/kleding, hoofddoekjes ach ja zo kan ik nog wel even door gaan.
en maar liggen zeiken dat er zoveel worden verkracht kijk is op sommige pf's wat hun aan hebben met uitgaan en maar mopperen op DE GEILE JONGENS.. trek je dan ok meer aan
En verkrachting heeft met kleding te maken omdat .... ?
En inderdaad, JIJ kan maar beter veel aantrekken want jou willen we niet zien in een sexy kort rokje of topje met decolleté ...
Ontopic: Puntlaarzen, Uggs, hoofddoek, bont etc
laatste aanpassing
donateur
Die gipsy-rokken van nu 
bah
bah
donateur
Lonsdale...
wat vind jij normaal dan,is dit abnormaal dan?
Maar iig geen string!
Maar iig geen string!
Ik vind alles wat binnen mijn subcultuur valt normaal.
En, ja, ik vind gothic en lonsdale etc. abnormaal, logisch gevolg van het niet in mijn subcultuur passen.
Edit;
Misschien een beetje te kort door de bocht, ik vind gothic etc niet regulier daarom draag ik het niet. Ik hoef niet perse bij een groep te horen die geassocieerd wordt met racisme o.i.d.
laatste aanpassing
Uitspraak van KnijperDwergje op woensdag 18 mei 2005 om 17:12:
En verkrachting heeft met kleding te maken omdat .... ?
En inderdaad, JIJ kan maar beter veel aantrekken want jou willen we niet zien in een sexy kort rokje of topje met decolleté ...
Pfff...stom wijf ben jij zeg
Geen Karl Kani, fubu en puntschoenen
ook al wil ik naakt op straat rondlopen, iedereen moet met zn poten van me afblijven...
stom argument, zeg dan gewoon dat je t niet mooi vind... want deze opmerking slaat nergens op...
ontopic:
geen karl kani, lonsdale, aussie, hooligan, polo shit, kisten, nikes en gothic kleding...
donateur
Kleding die geassocieerd kan worden met rechts extremistische denkbeelden.. En van die Gotische rommel.. 
donateur
Vast nog wel meer, maar kom er niet zo gauw op...
laatste aanpassing
gsus, diesel, replay, evisu, karl kani en die andere kk merken
lang leve aussie/nike
lang leve aussie/nike
legging
puntschoenen
broekrokken
sandalen
puntschoenen
broekrokken
sandalen
karl kani, lonsdale, hooligan!
Geen lonsdale enzo..Pitbull
Geen kisten..
geen karl kani en fubu..
Geen gothis kleren of skater kleren..
ik dus ook echt niet!!!!
donateur
die achterlijke trend door je spijkerbroek in je laarzen te proppen..
whehe afschuwelijk
gothic kleding, vrouwenkleding, slim fit spijkerbroeken of spijkerbroeken met wijd uitlopende pijpen. Ik vind bijvoorbeeld de mode vandaag de dag bij het jongeren publiek van rond de 17 tot 35 jaar behoorijk flikkerig je moet soms echt goed zoeken naar wat stoeren mannelijke kleding althans als je daar naar op zoek bent.
En die sixties seventies kapsels zien er ook niet uit tegenwoordig afschuwelijk. Ik geef 1 goede tip aan shoppend nederland laat je niet teveel meeslepen met trends of mode en kijk naar wat je echt goed staat en neem eens wat meer de tijd om op zoek te gaan naar kleding dat jou staat.
En die sixties seventies kapsels zien er ook niet uit tegenwoordig afschuwelijk. Ik geef 1 goede tip aan shoppend nederland laat je niet teveel meeslepen met trends of mode en kijk naar wat je echt goed staat en neem eens wat meer de tijd om op zoek te gaan naar kleding dat jou staat.
Eigenlijk alles wat de meeste mensen hip en mode vinden hahaha vooral omdat al die dirk bikkemberg mannetjes denken dat ze echt weten wat mode is en denken dat ze speciaal uitzien terwijl ze allemaal precies hetzelfde uitzien en saai zijn en totaal geen eigen smaak hebben. Dag

![[077] Reneetjuhh](/images/user/69330_1989758.jpg)

![[NL] Just_Hard](/images/user/143676_2047559.jpg)

![[Mefke]](/images/user/72678_383076.jpg)

![[>>priss<<]](/images/user/213088_978113.jpg)

![[img width=180 height=237]http://fotoveilingazie.nl/imgcache/fda8c71cdc72d0bcaf3278b336ddfca9.png[/img]](http://fotoveilingazie.nl/imgcache/fda8c71cdc72d0bcaf3278b336ddfca9.png)
![[BE] Industrial Freak :bounce:](/images/user/141367_960138.jpg)