Partyflock

Forumonderwerp · 752855
Waarschuw beheerder
ik vind van wel
wat vinden jullie??

Waarschuw beheerder
ik vind van niet
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind 5 euro

Waarschuw beheerder
zoveel :O

Waarschuw beheerder
ik vond..

Waarschuw beheerder
ja voor partys met dress style wel ja bijv sensation ofzo;)
Waarschuw beheerder
volgens mij besteed jij wel meer;)

Waarschuw beheerder
dress style wel ja bijv sensation ofzo

Daar gaat het toch meer om de kleur? Toch niet om de stijl?
Artiest {SHOWLIST artist 52229, 53315}
Waarschuw beheerder
mja tis op zich niet belangrijk maar je wilt natuurlijk wel een beetje goed voor de dag komen ;) maar wat maakt het in principe uit..????je komt toch om te dansen en niet om naar iedereen zn kleren te kijken ofzo....zolang de mensen maar goed zijn :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ja oke dat is waar nou dan maar qrime time als voorbeeld;)

Waarschuw beheerder
ik vind kledingstijle wel belangrijk ja:yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind van wel....
Doordat er 'n kledingstyl op 'n feest hebt, komen er ook mensen op af die echt van 't feest willen genieten, dus dat beinvloed ook de hele party :yes:
Geen wannabees, maar echt PARTY-PEEPS :bounce:

Daar gaat het toch meer om de kleur? Toch niet om de stijl?

Door 'n bepaalde kleur, bepaal je de stijl ;-)

:D

(k)

Waarschuw beheerder
mja tis op zich niet belangrijk maar je wilt natuurlijk wel een beetje goed voor de dag komen

Alsof je er aan het eind van het feest nog zo goed uitziet :P

Maar ik vind het erg kortzichtig. Kledingstijl is ni belangrijk, iedereen lekker aantrekken wat ie lekker vind :jaja:
Waarschuw beheerder
ja dat is ook zo maar de meeste mensen doen toch zijn best om er goed uit te zien op een party
als dat niet zo zou zijn was het maar een boeren bedoeling toch
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ook! Origineel zijn (Y)
Waarschuw beheerder
en dat zeker maar als je mooi gekleed bent voel je je vanzelf wel lekker he;)

Waarschuw beheerder
ligt aan het feest!:jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
maar in 'n spijkerbroek en t-shirt is zoooooooooooo afgezaagd :/

(k)

Waarschuw beheerder
Doordat er 'n kledingstyl op 'n feest hebt, komen er ook mensen op af die echt van 't feest willen genieten, dus dat beinvloed ook de hele party

Dus ik moet speciaal gaan winkelen voor een bepaalde kledingstijl, om in de menigte mee te gaan omdat ik dan meer geniet van een feest???

Onzin, als ik 45 euro over heb voor een kaartje, kom ik daar niet om een wannabe uit te hangen :[

Waarschuw beheerder
de style maak toch de party vin ik
Waarschuw beheerder
ik vind kleding ook wel belangrijk! ligt er ook aan waar bevoorbeeld.Net als op hardhouse academy droeg iedereen gewoon carnavalskleding(wij vinden dat carnavalskleding hun niet)
Dan vink het wel dat je je daarop een beetje aan moet passen!Best lullig als je dat niet weet en daar bijna als enigste in een zwarte broek en een wit truitje staat:D
Waarschuw beheerder
Alsof je er aan het eind van het feest nog zo goed uitzie

haha heb je helemaal gelijk in maar dat ligt niet aan de kleren :p

ja dat is ook zo maar de meeste mensen doen toch zijn best om er goed uit te zien op een party

ja ok maar er zijn maar weinig mensen die zich echt veel anders als normaal kleden op een feest....daar heeft de kleding STIJL op zich toch weinig mee te maken???ik bedoel ik zie op feesten wel 100 verschillende "stijlen"

Waarschuw beheerder
Lekker boeiend of het een boere zooi word of afgezaagt, als iedereen maar lekker uit zijn dak gaat. En dat doet iedereen op zijn eigen manier en in zijn eigen "stijl"dat maakt de boel een stuk leuker (1000 missy saint's is toch ook niks)
HEt gaat om de plezier!
Waarschuw beheerder
tja zolang jij je eigen goed voelt dan maakt kleding ook niet veel uit
Waarschuw beheerder
donateur
Onzin, als ik 45 euro over heb voor een kaartje, kom ik daar niet om een wannabe uit te hangen :[

Dit geld ook niet voor iedereen, hoor...
en als je al 45 euro uitgeeft voor 'n kaartje, kun je ook wel iets voor kleding uitgeven :[

;-)

(k)
Waarschuw beheerder
donateur
sorry, er is er maar 1: MOI

(k)

Waarschuw beheerder
haha heb je helemaal gelijk in maar dat ligt niet aan de kleren

Ik lig meer in een deuk als ik aan het eind van de avond een grietje ziet met een weggebrande panty of vol met gaten, en beenwarmers die vol zitten met kots en bagger,en een rokje dat "netjes"zou moeten staan maar echt totaal niet meer zit, dan een spijkerbroek die smering is.
Waarschuw beheerder
owkee maar als je niet weet wat ze er ongeveer dragen word dat best lastig en normale kleding kan ook duur zijn!!

Waarschuw beheerder
en als je al 45 euro uitgeeft voor 'n kaartje, kun je ook wel iets voor kleding uitgeven

Kan jij in mijn portemonai kijken??? Soms moet je kiezen, of dit, of dat...dan liever in een spijkerbroek uit mijn dak, dan een paar mooie pakjes voor het uitgaan doelloos in mijn kast.

Waarschuw beheerder
owkee maar als je niet weet wat ze er ongeveer dragen word dat best lastig

Gewoon jezelf zijn is het balangrijkste.
Waarschuw beheerder
donateur
maar ieder heeft z'n eigen stijl, uitbundig of niet!!!
De een vind 't belangrijk de ander niet, so what...
Laat mij dan maar 1 van de vele zijn die kledingstijl wel belangrijk vinden ;-)
It's my style

(k)
Waarschuw beheerder
helemaal mee eens.En ookzoiets net alsof ze gaan kijken hoe duur iets is wat je aan hebt.heb al zat truitjes weg kennen gooie van het stappen!
Waarschuw beheerder
donateur
maar meestal combineer ik wel met ik in de kast heb hangen...
En soms moet je gewoon creatief zijn :D

(k)
Waarschuw beheerder
angel :respect::respect:
Waarschuw beheerder
haha heb je helemaal gelijk in maar dat ligt niet aan de kleren

ik doelde eigelijk meer op het feit dat na een nacht met de nodige chemicalien je er nooit zo fris meer uit ziet :p

Waarschuw beheerder
Ga dan niet zeggen dat IK dan ook wat kleding voor zou moeten kopen.
Ik zeg niet dat jij het moet laten, maar jij zegt wel dat ik me zou moeten "kleden".

Ik koop ook wel eens wat leuks voor een feest, maar vind functionaliteit belangrijker.
En ik moet vaak alleen terug met de trein, dan heb ik geen zin om er als een vieze straathoer bij te zitten (meestal ziet er het aan het eind van de avond wel een beetje zo uit)tussen de mensen 's Ochtends vroeg in de trein.
Waarschuw beheerder
ik ben het helemaal met je eens missy saint aka love
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik doelde eigelijk meer op het feit dat na een nacht met de nodige chemicalien je er nooit zo fris meer uit ziet

Heb je gelijk in! (y)

Waarschuw beheerder
Ik vind het er wel belangrijk om er op een party een beetje leuk uit te zien en me naar mijn smaak te kleden :D
Ik vind meiden die zich in een hun dagelijkse outfitje verkleden en dan naar iedereen arrogant gaan lopen kijken echt verschrikkelijk!
Vind het er gewoon belangrijk om er een beetje leuk uit te zien als je uit gaat :)
Waarschuw beheerder
eeen ouwe spijkerbroek, en een truitje kan ook leuk zijn. beetje make up op haren netjes , doet ook al veel hoor. en het is niet de persoon die je aan de buitenkant bent maar de binnenkant als die maar leekker los gaat !!

Waarschuw beheerder
chnatla :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
staat JOUW naam er dan bij????
Je bent niet de enige die 'n kaartje van 45 euro uitgeeft, hoor :S

en 'n straathoer heeft nix met kleding te maken, maar met gebruik en 't nuttige van drank en :xtc:

(k)
Waarschuw beheerder
waaarvoor kom je na feesten om een party mooi te zijn of om flink uit je dak te gaan!
Geef mij het tweede maar!!!

Waarschuw beheerder
Das niet helemaal waar :no: (vidn ik ;) )
Waarschuw beheerder
straathoer het wel met kleding te maken want als je in je string opstraat loopt ben je een hoer ..................
Waarschuw beheerder
luiter ik hoef voor niemand mooi te zijn. verzorgt eruit zien ok, maar miss perfect no thnx

Waarschuw beheerder
Nou ik kom niet op feesten om alleen maar heel de nacht te springen, ik sta wel heel de nacht te springen , maar dan wel in een leuk outfitje en geen oude spijkerbroek :no:
Is gewoon niks voor mij ! :)
Waarschuw beheerder
donateur
ik doe ze helaas allebei...tis mijn manier om me uit te leven...
Zo ben ik nou eenmaal en d'r is niemand die dat kan veranderen ;-)
Gelukkig dat iedereen 'n andere mening heeft, anders was 't maar 'n saaie wereld :D

(k)

Waarschuw beheerder
Voorbeeld: sons zie je dames lopen met een handtas...daarin zitten de nodige dingen als lippestift, oogmake-up, extra panty en WEET IK VEEL ALLEMAAL. Die lopen de hele avond die tas in de gaten te houden..

Pfff...dan zit mijn make-up maar ni zo lekker meer, ik moet er ni aan denken dat ik de hele avond zo'n kut tas in de gaten zou moeten houden.
Waarschuw beheerder
donateur
:respect: KnuffolMutz (y)

(k)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik ga de volgende keer naakt naar een grote party denk ik :yes: kijken of die "style" in de smaak valt....:p
Waarschuw beheerder
een tas owkee voor mijn peuken een beurs, heel de avond in de gaten houden nee, lipstiften nee, podertje hier daar nee. vind ik niet nodig!!!

Waarschuw beheerder
Gelukkig dat iedereen 'n andere mening heeft, anders was 't maar 'n saaie wereld

maar in 'n spijkerbroek en t-shirt is zoooooooooooo afgezaagd

Ja, en gelukkig loopt niet iedereen in hetzelfde :jaja:
Dus zijn er gelukkig mensen die het niet boeien of ze een mode show moeten lopen
Waarschuw beheerder
donateur
Voorbeeld: sons zie je dames lopen met een handtas...daarin zitten de nodige dingen als lippestift, oogmake-up, extra panty en WEET IK VEEL ALLEMAAL. Die lopen de hele avond die tas in de gaten te houden..

Pfff...dan zit mijn make-up maar ni zo lekker meer, ik moet er ni aan denken dat ik de hele avond zo'n kut tas in de gaten zou moeten houden.

Daarom gaat m'n vent dus mee O:)
maar zonder gekheid, 't enige wat ik meestal meeneem is 'n lipstick, m'n gsm en geld, meer heb ik niet nodig :D
'n tas is leuk om te winkelen, maar niet om te stappen :S

(k)

Waarschuw beheerder
Hehe wij begrijpen elkaar Miss saint ;)
(K)

- Ik neem geen tasjes mee naar feesten hoor :no: Ja soms een klein portemonnee tasje en daar zit dan een lippenstiftje in die ik nooit gebruik op een feest, maar ik maak me voor een feest wel gewoon zo op dat mijn make up de hele nacht blijft zitten :p
Ik hoef niet te staan tutten voor de spiegel op een feest, dat vind ik ook wel weer een beetje overdreven :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
zeer belangrijk
ik zorg er voor dat ik er tot in de puntjes goed uit zie:yes:

Waarschuw beheerder
Ja en je zorgt er ook voor dat je fake bent :9

Waarschuw beheerder
Hehe, zijn we het tenminste ergens over eens :)
Maar geloof me, je hebt ze er tussen zitten :jaja:
Waarschuw beheerder
tja ik vind het een beetje bezopen. je bent wie je bent en er is niks verkeerds met er leuk uitzien, maar overdrijven kan ook!!!

Waarschuw beheerder
Wat vind jij overdrijven dan :)?

Waarschuw beheerder
Ik vind dat het meer aan het feest zelf ligt:

Voorbeeldje!!!!
Smurfenland gaat niet zomaar een terror feest worden. We hopen dat er veel mensen verkleed zullen komen als smurf of smurfin en er zal extra aandacht aan smurfendecoratie worden besteed door de organisatie. Er wordt gekeken of er van de dj booth een paddenstoelenhuisje gemaakt kan worden en in plaats van een gewone partypicture zal er een hoek ingericht worden voor de smurfenpicture. We kunnen nog niet alles verklappen, maar het gaat een feest worden om niet snel te vergeten! De dresscode is smurfenland.

18Maart, KoogAanDeZaan

(ps)Dames hoe korter hoe beter!;)
Waarschuw beheerder
donateur
oh, dat zeker ;-)

Hehe, zijn we het tenminste ergens over eens :-)
Maar geloof me, je hebt ze er tussen zitten :yes:

En dus niet iedereen is 'tzelfde ;-)

(k)

Waarschuw beheerder
en in plaats van terror komt het smurfenlied?
Waarschuw beheerder
als je een vlekje op je shirt hebt snel naar de wc, macara uitgelopen snel naar de plee, borsteltje wabt anders raakt me haar in de klit,coverstift voor mijn puisje bij te werpen of weet ik het wat !
Waarschuw beheerder
donateur
We hopen dat er veel mensen verkleed zullen komen als smurf of smurfin

De foto's komen wel op PF!!!! 8)

(k)
Waarschuw beheerder
donateur
als je een vlekje op je shirt hebt snel naar de wc, macara uitgelopen snel naar de plee, borsteltje wabt anders raakt me haar in de klit,coverstift voor mijn puisje bij te werpen of weet ik het wat !

Dat is idd overdreven....dan kun je beter thuis blijven ;-)
Maar net zo als KnuffolMutz al zegt: zo je make-up aanbrengen, dat je er de hele nacht niet meer naar hoeft om te kijken en je lekker kunt uitleven :bounce:

(k)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
En dus niet iedereen is 'tzelfde

Nee gelukkig niet.

Maar ik vind dat gezeik over uiterlijk zo vermoeiend.
Aparte mensen irriteren zich aan de simpele en andersom.
Ik vind dat je gewoon jezelf moet zijn en een ander diegene moet laten zijn die hij/zij wil zijn of is.

Net als dat geziek over puntschoenen en kisten. Ieder zijn smaak en dat is op ieder front.
Alsof je meer of minder bent met of zonder puntschoenen/kisten.

Iedereen is een mens. Net als de huidskleur...boeiend, it's the inside that counts!

Erger je niet aan iemand in spijkerbroek, maar gan lekker party-en.....ennuh....des te origineler loopt de ander erbij toch? ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Maar net zo als KnuffolMutz al zegt: zo je make-up aanbrengen, dat je er de hele nacht niet meer naar hoeft om te kijken

Ow,geef ff tips dan :P
Waarschuw beheerder
helemaal mee eens!
HAHHAH als je mooi wil zijn voor een vent aan de haak te slaan, kan je dat ook in je spijkerbroekje!:D
Waarschuw beheerder
donateur
Maar ik vind dat gezeik over uiterlijk zo vermoeiend.
Aparte mensen irriteren zich aan de simpele en andersom.
Ik vind dat je gewoon jezelf moet zijn en een ander diegene moet laten zijn die hij/zij wil zijn of is.

Net als dat geziek over puntschoenen en kisten. Ieder zijn smaak en dat ik op ieder front.
Alsof je meer of minder bent met of zonder puntschoenen/kisten.

Iedereen is een mens. Net als de huidskleur...boeiend, it's the inside that counts!

Erger je niet aan iemand in spijkerbroek, maar gan lekker party-en.....ennuh....des te origineler loopt de ander erbij toch? ;-)

Helemaal met je eens (y)
Maar de vraag was: is kledingstijl belangrijk op een party??
En dat was mijn antwoord er op :D

(k)
Waarschuw beheerder
nog nooit gehad, hangt altijd op half elf bij mij

Waarschuw beheerder
nou, niet zo belangrijk dus, het is belangrijker jezelf te zijn en ben jij dat in spijkerbroek, of ben jij dat in beenwarmers of iets anders "aparts"so be it :jaja:

Maar iemand nakijken omdat ie een spijkerbroek draagt...das gewoon kortzichtig en andersom ook.

Waarschuw beheerder
Ow,geef ff tips dan

Gewoon lekker dik erop smeren en dikke mascara op doen :p :D

Waarschuw beheerder
JA, maar das geen gezicht bij daglicht :O
Waarschuw beheerder
lijkt mij dat je dan op het begin van de avond een spook bent, make up vervaagt!

Waarschuw beheerder
ja, en dan heb ik het dubbeldik op mijn wangen aan het eind van de aaf :S :P
Waarschuw beheerder
tja het zou niks voor mijn zijn....beetje make up is leuk!!!

Waarschuw beheerder
maar das voor iedereen ook weer verschillend.

K had jaren geleden es een meisje leren kennen,we werkten samen in de kroeg, super tof wijffie...en echt wel mooi (in het donker) altijd sjans...maar ook in het donker

Later zag k haar eens bij daglicht :S....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
make up doe veel en donker of licht ook hahahah
Waarschuw beheerder
kijk als je nou echt supe r lelijk bent owkee! smeer die kop maar vol. maar nieman is toch echt zo super lelijk dat je er niet naar kunt kijken!

Waarschuw beheerder
Iedereen is zoals ie is, ookal is hij of zij super lelijk, als zij dr prettig bij voelt om er gewoon zo mee rond te lopen? Why not?? Het gaat toch om diegene, niet om een ander vind ik.

Hoeveel mensen doen wel iets niet omdat het aangespoord word door een ander???
Door partner, vrienden of media??
ER word mensen veel te veel aangeluld, waardoor we soms onszelf verliezen!

Waarschuw beheerder
Nou als iedereen in zwerverskleding gaat komt de sfeer ook niet ten goede lijkt me.

Moet wel beetje fatsoenlijk eruit zien. Voor de rest maakt het niet uit, behalve deze moeten weg:

1: Halfnaakte domme wijven die zonodig aandacht nodig hebben, oprotte met ze :[

2: Kisten met witte veters types, ook moven :[

Voor de rest moet je t zelf weten (y)
Waarschuw beheerder
tja ik ben ik en ik blijf ik en als ze niet willen kijken kijken ze maar niet

Waarschuw beheerder
IEDEREEN in zwerverskleding.....das ook wel weer het uiterste
Waarschuw beheerder
trusten iedereen

Waarschuw beheerder
truste chnatla!

Waarschuw beheerder
Nee ben ik het niet mee eens!
1: Hoe meer hoe beter!!!Aandacht krijgen ze, Met plezier!
2: Met witte veters kom je geen enkel feest naar binnen!!!
En als je kisten draagt moet je ook zelf weten!

Waarschuw beheerder
mensen moeten eens leren wat meer naar zichzelf te kijken i.p.v naar een ander en negatief te gaan doen en te ergeren.
Waarschuw beheerder
Kisten met witte veters types, ook moven

dan beoordeel je dus mensen op hoe ze zich kleden

t interesseert mij echt totaal niet of ze nou in hun tutu lopen of met hun ss-pakje...zolang ze maar relaxed zijn en de partyspirit hebben...i.a.w....lekker feesten en lol maken met elkaar...dat is t belangrijkste:yes:

Waarschuw beheerder
Nja als ze in sspakken lopen beoordeel ik ze wel, dan vind ik ze gewoonweg dom, en meestal zijn t wel de ruziezoekertjes en dat moeten we niet hebben :no:
Waarschuw beheerder
Nja als ze in sspakken lopen beoordeel ik ze wel, dan vind ik ze gewoonweg dom, en meestal zijn t wel de ruziezoekertjes en dat moeten we niet hebben

ss-pakjes is bij wijze van spreken....je hebt altijd ruziezoekertjes ertussen zitten....maakt niet uit wat ze aanhebben...ligt echt aan de persoon zelf

Waarschuw beheerder
Zje-p Daar ben ik het helemaal mee eens!!!!

Irritante lui zijn er toch wel maakt niet uit hoe ze er uit zien!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
mhhz mja valt idd weinig tegen in te brengen :) klopt
Waarschuw beheerder
zo is t ook gewoon:yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Is eigenlijk wel kut!!!!
Waarschuw beheerder
Tis maar waar de mensen zich druk om maken....ze zaggen allemaal wel je moet mensen niet in hokjes plaatsen en over 1 kam scheren...maar onbewust zijn er een heleboel die dat wel doen...daar wordt ik gek van

Op zich is t best kut jah in de zin van dat t nergens op slaat maar toch gebeurt

Waarschuw beheerder
omdat mensen niet meer naar zichzelf kijken.

Waarschuw beheerder
Ik bedoel als we het eens zijn kunnen we nergens meer over discusieeren kan ik net zo goed gaan slapen!!!
Waarschuw beheerder
omdat mensen niet meer naar zichzelf kijken

:yes:
das t grootste probleem....er wordt teveel op de anderen gelet en wat zij ervan zullen denken

Ik bedoel als we het eens zijn kunnen we nergens meer over discusieeren kan ik net zo goed gaan slapen!!!

hehe...klpt:P

trusten he;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
behalve grote smurf ;)

Waarschuw beheerder
Er kan er maar een de beste zijn!!
De oudste en de wijste!!!
Als ie dood gaat volg ik hem op!!
Maar dat kan nog wel ef duren want smurfen gaan nooit dood!

Waarschuw beheerder
maar das een ander topic ;)
Waarschuw beheerder
maar smurfen worden wel oud....wat ik dus nooit heb begrepen van de smurfen is dat er 1 grote smurf is....hij moet toch een vader en moeder hebben....en sowieso een neukertje want anders hadden er nooit zoveel smurfen kunnen wezen en heb ze nog nooit een ei zien leggen ofzo

Waarschuw beheerder
heb ze ook nog nooit zien neuken, dus dat blijft in het midden.
Waarschuw beheerder
je weet niety wat er gebeurt in die huisjes als de deur dicht is en de camera weg

Waarschuw beheerder
gaan ze taartjes eten

Waarschuw beheerder
Das eigenlijk heel logisch!!
In de tijd dat Grote Smurf flink de beest uit hing hadden ze nog geen camera dus konden ze ook niks opnemen!Snapie! Daarom heb je dat nooit gezien is al zo lang geleden!!
Grote Smurf heeft nou toch al wel genoeg nazaten op de wereld gezet eigenlijk allemaal! Je snapt wel z'n vrouw heeft ie gewoon kapotgeneukt!!!
Maarja kon die ook niks aan doen hij is nou eenmaal een smurf!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
van elkaar misschien....khad gehoord dat smurfin er wel van houd om onder te worden gespoten met slagroom en dan worden afgelikt....en potige kennende gaat dat dus wel verder enzo

Waarschuw beheerder
-----CENSUUR-----
Vergeet niet dat er ook kinderen kunnen meekijken!!!

Zit trouwens wel een kern van waarheid in!! HEHE!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
vind dat hier eigenlijk maar een apart topic over geopend moet worden :S

Waarschuw beheerder
Morgen oke?
Waarschuw beheerder
op zich wel jah....kan erg lang over gediscussieerd worden...zijn meerdere theorien denk ik
Artiest {SHOWLIST artist 21901, 78274}
Waarschuw beheerder
is kledingstijl belangrijk op een party??

ik zou niet in fubu of karl kani naar een hardcore feest gaan als ik jou was :P

Waarschuw beheerder
is goed (y)
Waarschuw beheerder
ik zou niet in fubu of karl kani naar een hardcore feest gaan als ik jou was

zou eigenlijk niet eens uit moeten maken
Waarschuw beheerder
dat geef ik toe... heb je gelijk in
maar je moet mij gelijk geven dat het niet echt verstandig is ;)

Waarschuw beheerder
mensen kunnen echt overal een probleem van maken :S
Waarschuw beheerder
maar je moet mij gelijk geven dat het niet echt verstandig is

helaas wel...dat is juist t probleem

Waarschuw beheerder
MAAR!!!!

Die merken gaan gewoon met een eigen style!!
Moet er niet aan denken om rond te stuiteren met een trui die 5maten te groot is!(dat is in)NIET HIER!!!!
Waarschuw beheerder
elke muziek style zijn eigen kleding style.....
dus? is dat een probleem dan?

Waarschuw beheerder
Nou ik ga me niet speciaal kleden voor een bepaalde muziek, kan met mijn spijkerbroek en leuk topje zowel op hardcore feesten komen als ergens anders
Waarschuw beheerder
als je de DRESSCODE bedoelt met kledingstyl, dan vind ik dat erg belangrijk. Hij is erniet voor niks en staat niet voor niks op de flyer / site.
je moet je er dan ook zo goed mogelijk aan proberen te houden.

Als je een feest zonder dresscode hebt Zou het niet uit moeten maken wat je aantrekt nee. Maar in de praktijk is dat regelmatig HELAAS wel anders.

Ikzelf doe mijn best om er zo leuk mogelijk uit te zien, omdat ik van leuke kleren houd, en ik hou ervan om mooie mensen te kijken, dus doe ik zelf mn best om er ook wat van te maken. Maar ik neem mensen niet kwalijk die het bijvoorbeeld niks interesseert hoe ze erbij lopen.

En een spijkerbroek KAN wel, je hebt spijkerbroeken en spijkerbroeken natuurlijk ! eentje die iedereen heeft is inderdaad niet echt leuk, maar een Limited van diesel, of een 'gewone' met een hele vette riem ofzo.. vind ik prima.

T is maar net wat je er zelf van maakt, vind ik. Als je je maar lekker in voelt.
Waarschuw beheerder
elke muziek style zijn eigen kleding style.....
dus? is dat een probleem dan?

maar mag je dan niet in bepaalde kleding naar feesten dan
Waarschuw beheerder
boeit mij niet :P
ik doe ook altid wat ik leuk vind
vroeger voornamelijk lonsdale enzo
nu toch meer mexx of iets dergelijks

Waarschuw beheerder
en ik hou ervan om mooie mensen te kijken

Lelijke mensen in mooie kleren blijven toch lelijk

En mooie mensen in lelijke kleren blijven toch mooie MENSEN!
Waarschuw beheerder
en karakter telt zeker niet meer mee?

Waarschuw beheerder
de mens telt zoals ie is, en dat zal niet veranderen door de kleding, in mijn ogen dan.
Bij oppervlakkige mensen telt dat weer anders...
Waarschuw beheerder
ik doe aan wat ik wil en wat ik mooi vind
tis gewoon een moeilijk iets met al die kleding enzo...t zal mij weinig uitmaken als iemand met karl kani op een hardcore feest loopt....maar er zijn altijd mensen die dat wel uitmaken(in de negatieve zin)...gaat nergens over...maar tis helaas waar:s
Waarschuw beheerder
:respect: 2 @ngel
de zin van de avond :D
eeeh... nacht
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ja pcies droeg eerder altijd kisten maar sinds de Terror is gearriveerd kun je maar beter NIKE-MAXjes aan hebben krijg je toch vluggere voetjes van de vloer!
Lonsdale is en blijft mijn merk kan me niet interesseren hoe iemand anders er over denkt!!!
Waarschuw beheerder
heb er ook niks optegen
draag het zelf ook nog vaak hoor
maar niet meer zo als ik uit ga ;)
Waarschuw beheerder
Ja pcies droeg eerder altijd kisten maar sinds de Terror is gearriveerd kun je maar beter NIKE-MAXjes aan hebben krijg je toch vluggere voetjes van de vloer!

hehe...prcs...zijn een stukkie lichter he en zit air in dus ga je nog vlugger:P

Waarschuw beheerder
HEb ook altijd mijn nikes aan, geen gezeik en zitten lekker :D

Maar ja....er zijn mensen....jaja, ze zijn er....die vinden dat je puntschoenen aan moet omdat het mooier is :P
Waarschuw beheerder
Lelijke mensen in mooie kleren blijven toch lelijk

En mooie mensen in lelijke kleren blijven toch mooie MENSEN!

zeg ik dan dat ik het erg vind als ze lelijke kleren aanhebben?

:nee: ik zei dit:

Maar ik neem mensen niet kwalijk die het bijvoorbeeld niks interesseert hoe ze erbij lopen.

en dat meen ik !

Waarschuw beheerder
Ikzelf doe mijn best om er zo leuk mogelijk uit te zien, omdat ik van leuke kleren houd, en ik hou ervan om mooie mensen te kijken, dus doe ik zelf mn best om er ook wat van te maken

Hij staat in deze zin, komt toch over alsof mensen die veel moeite doen aan kleding toch mooier zijn om naar te kijken.
Waarschuw beheerder
maar @ngel.. t is wel zo, dat je als je iemand voor t eerst ziet (bijvoorbeeld een leuke jongen o.i.d) dat je m beooordeelt op zn uiterlijk,
je denkt toch niet als je een jongen aan de bar ziet staan "goh die zal wel een fantastisch innerlijk hebben"
dat maak je mij niet wijs !

Waarschuw beheerder
´´hehe...prcs...zijn een stukkie lichter he en zit air in dus ga je nog vlugger

He ervaring mee klopt pcies!!!

Maakt me trouwen helemaal niks uit wat iemand anders zou dragen kijk sowieso eerst naar de kop! Zegt meestal al genoeg over iemand!!
Is natuurlijk altijd wel leuk als een leuk meisje halfnaakt komt voorbij lopen, maarja ben nou ook eenmaal een man!!
Toch!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
NEe, maar ik kijk ook ni naar kleding

Waarschuw beheerder
een half naakt meisje is wel leuk, maar ook niet als ze straks je vriendin is. (vaak niet dan)
Waarschuw beheerder
waar dan naar?

ja uiteraard naar zijn koppie en figuur... maar niet naar kleding dus. oke
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
boeie wat je aan heb als je maar losss gaat

maar oke ut oog wil ook wat

Waarschuw beheerder
naar de kop en het gedrag!
Waarschuw beheerder
Ikzelf doe mijn best om er zo leuk mogelijk uit te zien, omdat ik van leuke kleren houd, en ik hou ervan om mooie mensen te kijken, dus doe ik zelf mn best om er ook wat van te maken

Hij staat in deze zin, komt toch over alsof mensen die veel moeite doen aan kleding toch mooier zijn om naar te kijken

tkomt idd over alsof mooie mensen in lelijke kleren niet mooi zijn en lelijke mensen in mooie kleren wel mooi zijn

maar de achterliggende gedachte begrijp ik wel:yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
´Hoeft ook zeker niet me vriendin te zijn!!
Maar kijken mag altijd!!!
Waarschuw beheerder
tja.. ik vind kleding een onderdeel van je persoonlijke verzorging...
jou maakt het dus niet uit WAT ie aanheeft? echt helemaal niet?

Waarschuw beheerder
de vrouwen hoeven van mij geen kleding aan te trekken hoor
Waarschuw beheerder
ik kijk ook meestal eerst naar de kop tenzij ik haar van achteren bekijk...dan eerst naar t kontje:p

Waarschuw beheerder
NEe, want daarvoor kom ik niet naar een feest!
Waarschuw beheerder
tkomt idd over alsof mooie mensen in lelijke kleren niet mooi zijn en lelijke mensen in mooie kleren wel mooi zijn

maar de achterliggende gedachte begrijp ik wel

ja zo bedoel ik het echt niet

IK persoonlijk (staat er ook) vind het leuk als iemand (al dan niet van het andere geslacht) zich leuk heeft aangekleed!

maar ik vind iemand niet MINDER als het niet zo is !

en ik zeg eerlijk.. ik zou er misschien minder snel op vallen, ja, sorry ! maar dat neemt niet weg dat ik superleuke gesprekken met maaktnietuitwie heb en gezellig sta te party-en

Waarschuw beheerder
niet? raar :o
Waarschuw beheerder
jou maakt het dus niet uit WAT ie aanheeft? echt helemaal niet?

tmoet diegene natuurlijk wel staan

ja zo bedoel ik het echt niet

dat begrijp ik...en ik snap ook wel wat je bedoelt
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Precies je staat gewoon fijn in je element te zijn op je muziek naar eigen keuze !!!
En dan zie je wel eens wat voorbij komen!!!!!!
Ga ik op dat moment helemaal niet over na zitten te denken!!
Kom wel voor de muziek!!!!Mensen!!!!!
Anders zou ik wel in een drukke winkelstaat gaan zitten aapjes kijken!
En zolang gozers geen rose gaan dragen vind ik alles best!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja dat zeg ik toch ook, in mn post, maar omdat angel zo driftig wordt van mijn posts blijkbaar, wilde ik alleen maar ff laten merken dat t niet zo was.
je komt voor t feest! en de muziek! en voor een feest kleed ik me leuk aan, want dat vind ik zelf leuk.
niet te diepzinnig allemaal verder.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
als ik echt voor de wijvuh zou komen gaak wel naar een trance feest daar zijn ze lekkerder maar ik ga voor de muziek dus ut zal me jeuken wat ieder1 aantrekt als ze maar niet naar oud zweet ruiken vink alles best

Waarschuw beheerder
ik driftig??? Waar lijd je dat nou uit op?

Waarschuw beheerder
Hehe laten we niet van het hoofd onderwerp afdwalen!!
<
Zulke dingen zijn meer voor het Dr.Phil Topic!!
Waarschuw beheerder
laat maar.

je zegt dat je t niet belangrijk vind, maar je hebt zelf toch ook een leuk glittertopje-achtig iets aan en een hoedje op.. daar heb je toch ook over nagedacht.

en het is AFleiden trouwens.. niet op...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:x
Waarschuw beheerder
als jij je leuk aan wilt kleden voor een feest is dat toch goed...doen waar je zelf zin in hebt....ik kleed me altijd zoals ik wil en ben wie ik ben....ik kom om een gezellig feest te hebben en me op mn gemak te voelen

Waarschuw beheerder
meot jij zeggen met je kabouter theories ;P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
wahaha

Waarschuw beheerder
laat maar.

je zegt dat je t niet belangrijk vind, maar je hebt zelf toch ook een leuk glitterstopje-achtig iets aan en een hoedje op.. daar heb je toch ook over nagedacht.

en het is AFleiden trouwens.. niet op...

Sorry als ik zo overkom, maar ik ben totaal ni driftig :no:

En tuurlijk, ik trek ook wel eens wat leuks aan, maar vind het geen issue op een feest.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
precies er is maar 1 ding belangrijk op een feest dat je ut naar je zin heb
Waarschuw beheerder
precies er is maar 1 ding belangrijk op een feest dat je ut naar je zin heb

prcs...:yes:
en niet anders

Waarschuw beheerder
feeten en andere mensen in hun waarde laten, ongeacht de roze beenwarmers of ouwe spijkerbroek
Waarschuw beheerder
oke inderdaad.

daar wilde ik dus ook heen met mn post, maar t ging een beetje de verkeerde kant op.
Waarschuw beheerder
daar wilde ik dus ook heen met mn post, maar t ging een beetje de verkeerde kant op

af en toe wordt er de verkeerde afslag genomen:p

Waarschuw beheerder
het naar je zin hebben komt ook mede dankzij sfeer.

Ik vind dat bepaalde kleding, bv de drescode, aardig sfeer oproept dmv de vele orginele mensen.

Respect voor deze mensen

Waarschuw beheerder
vriendjes? ;)

Waarschuw beheerder
sfeer creeer je zelf, niet de kleding. Dat zou wel heel erg zielig zijn.

Waarschuw beheerder
laten we het bij 'ik vind' houden. :)
Waarschuw beheerder
k vind dat bepaalde kleding, bv de drescode, aardig sfeer oproept dmv de vele orginele mensen

ben ik niet helemaal met je eens....als je een dresscode hebt dan dwing je eigenlijk de mensen om eigenlijk niet te dragen wat zij zelf willen...ze moeten zich kleden naar een bepaalde stijl

Waarschuw beheerder
ja ok, maar ik bedoelde ook in het algemeen met kleding,
Waarschuw beheerder
vriendjes?

:yes:

altijd he

als je er maar leuk uitziet :P dat weet je toch

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
gelul de sfeer wordt bepaald door het 1 gevoel is dat aanwezig en voelt ieder1 zich met elkaar verbonden door het houden van de zelfde muziek zit ut wel snor met de sfeer maar wat ik niet begrijp is dat er tegenwoordig van die mogolen rondlopen met voetbal shit aan en dan gaan lopen provoceren ik denk dan spreek lekker met elkaar af op een weiland en ga daar lekker rellen ofzo

een feest daar mot je feesten en anders lekker wegblijven!!
Waarschuw beheerder
ben ik niet helemaal met je eens....als je een dresscode hebt dan dwing je eigenlijk de mensen om eigenlijk niet te dragen wat zij zelf willen...ze moeten zich kleden naar een bepaalde stijl

ja en DIE stijl kan dan dus weer de sfeer creëren. stel dat je een hookers - en pimp party hebt ! Als iedereen dan rondloopt in een spijkerbroek zijn de hookers en pimps ver te zoeken denk k...

en dat was dus een voorbeeld ! voor de duidelijkheid !

Waarschuw beheerder
tja waardeloos dat het zo'n ophef opwekt

je begrijpt me NenA
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja en DIE stijl kan dan dus weer de sfeer creëren. stel dat je een hookers - en pimp party hebt ! Als iedereen dan rondloopt in een spijkerbroek zijn de hookers en pimps ver te zoeken denk k...

daar heb je ook wel weer gelijk in
Waarschuw beheerder
tja waardeloos dat het zo'n ophef opwekt

t is een FORUM, wat dus bedoeld is voor DISCUSSIES

das dus geen ophef, maar gewoon een pittige discussie !

gewoon lekker meedoen ;)

t is dus ook zo dat iedereen t anders interpreteert en dus anders reageert, op hoe jij het misschien niet bedoeld... tja..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
eej als je een thema feest heb moet je zo ook gaan en anders mag je niet binnuh simpel toch en verder feest en laat feesten

al dat gelul over kleding ja ut is een onderdeel van een feest maar ut zijn de mensen die er zijn die de sfeer mnaken of breken

Waarschuw beheerder
Ik doe altijd me roze kniekousjes aan en niet meer dan dat (y) b)

Waarschuw beheerder
haha owjah , maar dit vind ik ook niet zo'n probleem hoor, maar het was bedoelt voor die voetbalshirtjes. Dat je niet normaal met een ajax shirt ergens kan rondlope bijvoorbeeld. Niet dat ik dat doe, ik weet wat er kan gebeuren, dus doe het ook niet.

maar dat is een ander topic :P

Waarschuw beheerder
ut zijn de mensen die er zijn die de sfeer mnaken of breken

Mee eens.

Maar vind het een goed onderwerp voor discussie :jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hehe
inderdaad

wat zie je er trouwens leuk uit @ngel! feestje gehad vanavond???

Waarschuw beheerder
ja een hoeren en pimp feestje, ik was de pimp :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ut gaat niet alleen om voetbal gelul gewoon het idee dat je iets aan doet waar je van weet dat je er anderen mee provoceerd dat is toch sick

ik bedoel dan ga je dus de deur uit met het idee zo ff lekker provoceren

ik ga al 18 jaar feesten en heb altijd de zelfde gedachte als ik de deur uit ga zo ff lekker losssssssssssss
Waarschuw beheerder
niet elk feest is een thema feest...als je naar een themafeest gaat dan moet je idd wel zo proberen te kleden....maar als je naar een gewoon feest gaat dan moet je t allemaal lekker zelf weten

Waarschuw beheerder
ik vind dat sfeer gewoon een beetje van alles is,

als je iedereen in een tanga verkeerd om aan ziet te stampen, verpesten ze m'n sfeer en heb ik het gelijk wat minder naar m'n zin.

een ruw voorbeeld, maar misschien dat het wat duidelijker word
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
´t is een FORUM, wat dus bedoeld is voor DISCUSSIES

das dus geen ophef, maar gewoon een pittige discussie !

gewoon lekker meedoen

t is dus ook zo dat iedereen t anders interpreteert en dus anders reageert, op hoe jij het misschien niet bedoeld... tja..´´

Zolang ik het maar naar me zin heb!!!En dat heb ik ook!!
Maakt het voor mij ook niet uit wat iemand anders over andere denkt!!!

Waarschuw beheerder
ja, maar alles gaat tegenwoordig ZO VER :O dat je dus niet eens meer zo'n shirt aankan omdat mensen daar zo'n moeite mee blijken te hebben...

Waarschuw beheerder
Leer jezelf aan om voortaan eerst naar iemand z´n hoofd te kijken!!!
Zegt nl meer dan kleren!!!!!

Sowieso geen voetbal shirts heeft helemaal niks met wat voor muziek dan ook te maken!!
Ligt meer aan waar je woo!nt
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Leer jezelf aan om voortaan eerst naar iemand z´n hoofd te kijken!!!
Zegt nl meer dan kleren!!!!!

daarom staat ook alleen mn hoofd op de foto ! :D

en @ngel
wat voor shirt bedoel je precies?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
was het maar terug te draaien

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
dus doe ik gewoon algemene kleding aan over het algemeen en ga lekker lossss halverwege ut feest gaat me shirt toch meestal uit te warm wahahaha

gewoon lekker losss lekker hakkuh en gaaaaaaaaaaan
Waarschuw beheerder

helaas kan dat niet en dat is maar goed ook....anders kan er nooit geleerd worden van fouten die er gemaakt worden

Waarschuw beheerder
en @ngel
wat voor shirt bedoel je precies?

Bedoelde ff een voetbal shirt ;)

Waarschuw beheerder
maar echt leren doen sommigen er niet van zje-p
Waarschuw beheerder
maar echt leren doen sommigen er niet van zje-p

nee...das waar jah...zolang er mensen zijn die t wel doen en t proberen over te brengen op de anderen...dat is de mensheid en de maatschappij

Waarschuw beheerder
in plaats van van fouten leren lijkt het de laatste tijd wel, of er gewoon fout over fout word gemaakt een mensen steeds bekrompener gaan kijken naar andere mensen.... :S

it's a shame!
Waarschuw beheerder
was WAT maar terug te draaien?

Waarschuw beheerder
wheheheh, ik dacht het, jij vraagt het ;)
Waarschuw beheerder
jah ! en nu wil ik t weten en dan ga ik slapen want ik ben moe!

was WAT nog terug te draaien????
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
WAT = was de manier waar op sommige kledij gekeken word.

Waarschuw beheerder
duidelijk :jaja:
Waarschuw beheerder
aha oke
fijn zo

dan ga ik nu slapen !

(lekker zonder kleding, hoef ik me daar niet meer druk om te maken :P)

truste
(K)(K)(K)
Waarschuw beheerder
ik slaap natuurlijk wel in mn pyama....en een mooie want ik moet natuurlijk wel goed voor de dag/nacht komen in mn droom:D:P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
lekker zonder kleding

haha geilert
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
haha zo bedoelde ik et nie , maar zo vat jij het weer op heh

je bent gewoon zelf een Qeilert !

Waarschuw beheerder
o:)
Waarschuw beheerder
de tuinman heeft gewoon last van groene vingers:p

Waarschuw beheerder
CONCLUSIE-

Maakt allemaal geen reed uit wat je draagt!!
Duurt het feest toch wel iets te kort voor om daar de hele avond op te gaan letten! Dan heb je gewoon niks beters te doen en sta je waarschijnlijk in de verkeerde zaal!!!
Met het geluid waar je toch eigenlijk niet zo van houdt!
Anders zou je wel lopen stuiteren!!

Weltrusten!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
5 dagen in de week, je moest is weten haha

Waarschuw beheerder
ieder zijn smaak...de een vind het belangrijk de ander niet, maar mijn conclusie is:

KIJK EEN ANDER ER NIET OPAAN!
Waarschuw beheerder
ik vind dat een goeie conclusie!

slaap lekker ! (K) !

Waarschuw beheerder
:respect:
Waarschuw beheerder
Maakt allemaal geen reed uit wat je draagt!!
Duurt het feest toch wel iets te kort voor om daar de hele avond op te gaan letten! Dan heb je gewoon niks beters te doen en sta je waarschijnlijk in de verkeerde zaal!!!
Met het geluid waar je toch eigenlijk niet zo van houdt!
Anders zou je wel lopen stuiteren!!

Weltrusten!

:respect::yes:

sesamstraat is afgelopen...ik ga dus ook slapen;)

Waarschuw beheerder
Weltruste (f)
Waarschuw beheerder
tuurlijk heeft ieder zijn eigesmaak maar goed ook
maar je kijk afentoe toch wel eens van die zit er mooi uit kwa kleding;)

(K)

Waarschuw beheerder
donateur
ik vind van niet...

en iedereen heeft een andere definitie van 'mooi' , nietwaar?
Waarschuw beheerder
jazekerz:D
zo kort strak en weinig mogelijk :kwijl: :D:D:D

Waarschuw beheerder
als je je maar lekker in voelt... dat overdreven en blote gedoe, vind ik nix
Waarschuw beheerder
donateur
aparte, opvallende kleding is het vetst
als je naar oude filmpjes van TD kijkt zie je vet wazig geklede mensen maar dat is wel bruut
die tijden moeten terug komen
Waarschuw beheerder
Elke stijl is een kledingstijl, en ieder z`n meug.

Ik loop ook liever in me housebroek en aussie :p

Waarschuw beheerder
Als er een thema aan een feest verbonden is, is kledingstijl duidelijk wel belangrijk :yes:
Maar anders vind ik het niet noodzakelijk dat iedereen er geweldig gekleed bijloopt..Als zou het wel leuk zijn natuurlijk..
Maar gelukkig doen de meeste dames er sowieso hun best voor om goed voor te dag te komen ;)

Waarschuw beheerder
Idd.. ieder moet zelf wete wat die aandoet toch :D:D

Waarschuw beheerder
idd :) ziet er goed uit gekwijf
Waarschuw beheerder
dat wel gekwijf maar je voelt je toch het beste in mooie kleren of niet dan;)

(K)
Waarschuw beheerder
Wat de één mooi vind, hoeft de ander niet mooi te vinden. Ik kijk ook het liefst naar dames die er goed uit zien, maar dan wel naar mijn smaak. En smaken verschillen.

Als jij van houthakkersblousen, wortelbroeken en sandalen houdt moet je dat lekker aantrekken. Zelfde geldt voor aussies, gothic, skater, pauper, trendy etc. En dan kom je vast wel iemand tegen die dat ook mooi vind.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Respect Fashion!
Waarschuw beheerder
ik vind dat dat wel nodig is dat je erop moet letten wat je draagt als je uitgaat maar je moet wel juist dingen dragen die je zelf lekker en fijn vind zitten
dus je eigen kledingstijl is altijd mooi maar let er wel op
Waarschuw beheerder
donateur
aparte, opvallende kleding is het vetst
als je naar oude filmpjes van TD kijkt zie je vet wazig geklede mensen maar dat is wel bruut
die tijden moeten terug komen

:respect:
tis voor mij 'n feest als ik naar 'n party ga, dus wil ik er ook m'n best voor doen :yes:
idereen heeft z'n eigen definitie van mooi zijn, daar heb ik ook alle respect voor, of ik daar van houdt is 'n tweede ;-)

(k)

Waarschuw beheerder
je moet dragen waar je je lekker in voelt!!

Waarschuw beheerder
Inderdaad je moet je wel lekker voelen in je kleren, wat maakt het uit wat je aantrekt als je er maar verzorgt uitziet!!!
Waarschuw beheerder
Als er een thema is of een dresscode vind ik wel dat je je eraan hoort te houden. Op QrimeTime waren er bijv. een hoop mensen die moeite gedaan hadden voor hun outfit, maar ook een hoop die er in hun zondagkloffie bijliepen. Ga dan lekker naar een ander feest toe ofzo! Ik vind het ook goed als er mensen geweigerd worden op feesten, omdat ze zich niet aan de dresscode houden!
Artiest {SHOWLIST artist 47414, 52876}
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind het ook goed als er mensen geweigerd worden op feesten, omdat ze zich niet aan de dresscode houden!

:no::no:
Waarschuw beheerder
Zoals zaterdag B.I.T.C.H. je komt er gewoon niet in als je je niet aan de dresscode houdt. Je weet vantevoren dat er een strenge dresscode is en dan zijn er soms nog mensen die in hun spijkerbroek naar binnen willen. Daaaag....
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind dat t er maar net aan ligt watvoor party. Als je naar Trance Energy kijkt; mensen gaan echt in de meest opvallende kleding en maken er echt werk van. Bij Thunderdome oid, kom je dat veel minder tegen.
Waarschuw beheerder
donateur
op het ene feest is het belangrijker dan op het andere feest denk....
Waarschuw beheerder
Denk dat NAKEND toch het beste is...

Waarschuw beheerder
erg belangrijk :yes:Lonsdale begint gelukkig beetje 'uit de mode' te raken :D mij zie je altijd in 'early-style'
en over vrouwen;
liefst VROUWEN en geen Helga's

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
JA KISTEN met BRETELS EN geruite blouse Dat moEt op een feest !!! TERREUR BOVEN ALLES..

:S:)..

Waarschuw beheerder
maakt toch niks uit hoe je je kleed, als je dr maar lekker uit ziet!
Waarschuw beheerder
donateur
het gaat er toch niet om hoe je eruit ziet :s
het gaat er om dat je lol hebt en lekker aan het feesten bent!!!!!! :yes:
daar is een feest voor...
zwaar irritant van die mensen die alleen maar bezig zijn met hoe geweldig ze er wel niet uitzien :frusty:
ga es leren om lol te maken ipv altijd met je uiterlijk bezig te zijn

Waarschuw beheerder
Maar sommige mensen KOMEN niet om te feesten en die kleden zich er ook naar :s wazi's herken je zo aan die teringkoppen van ze :[
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb liever wel wat aan jah... :[

Lijkt me nix in mn naakie... :/

Waarschuw beheerder
denk niet dat je op een r&b feest mot gaan lopen met lonsdale kisten witte veters enzo..
maar ook niet dat je in je kani outfit naar een hardcore terror feest mot gaan lopen
Waarschuw beheerder
ja ik vind het zeker wel belangrijk hoor je kleding op een feest zeg kom nou!!!
Waarschuw beheerder
donateur
ik vind het persoonlijk ook belangrijk ik hou van feesten en vind grote feesten altijd super leuk om heen te gaan en daar hoort tooch wel dat beetje extra bij dus net even wat sexyer dan als je normaal uitgaat

kom op partypeople niet zo verlegen ;)

ik kijk er ook nieman dop aan hoe ze eruitzien alleen BAAL als een stekker van die domme mutsen die MIJ lopen afkraken omdat ze mijn truitje te kort vinden ofzo

kom op hoe fucking triest... gelukkig zijn de meeste reacties meer dan positief :yes: ;)

Waarschuw beheerder
neeh maar soms zie je van die dozen, die dan extreem gekleed zijn, maar die amper staan te dansen.
Ik zag laats een meisje en die had vrij weinig aan.
Maar ze stond alsof ze in de keuken een taart aan het bakken was.
Geef mij dan maar iemand met 6 truien aan die lekker los gaat op zijn eigen manier
Waarschuw beheerder
donateur
ik dans wel hoor echt ik laat me helemaal gaan :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
NL-Millatjûh-DH top bottom 7 maart 2005 19:19[!]
denk niet dat je op een r&b feest mot gaan lopen met lonsdale kisten witte veters enzo..
maar ook niet dat je in je kani outfit naar een hardcore terror feest mot gaan lopen

Beter loop je nergens met die kleren...!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
idd :s gewoon massaal weer aussssssssssies
Waarschuw beheerder
donateur
Na ja hoef ook niet... Hoef nie allemaal ut zelfde te wezen tog... Trek gewoon aan waar je zin in heb, ma ga er niet bij lopen als een Wannebe Nazi omdat je er bij wil horen... :S

Waarschuw beheerder
ik vind het belachelijk dat er nodg steeds te weinig aan gedaan word :/

Waarschuw beheerder
Doordeweeks kan je je laten zien zoals je bent.
Ik vind dus dat je voor een feest best wel je best mag doen.
Maargoed het gaat er uit eindelijk om waar je je zelf het lekkerst in voelt.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
idd!en niet om jezelf te profileren en en daarmee anderen te irriteren ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ga es leren om lol te maken ipv altijd met je uiterlijk bezig te zijn

(Y)(Y)(Y) toppie reactie:D
jemag natuurlijk wel iets aparts aandoen...maar idd sommige mensen zijn TE veel met hun uiterlijk bezig :gaap:

Waarschuw beheerder
jij hoef niks aan je uiterlijk te doen :bloos:
Waarschuw beheerder
ja zeker.
als ik naar een drum 'n'bass feessie ga draag ik niet t zelfde dan als ik naar een hardcore feessie ga.

Waarschuw beheerder
als ik sommige zie rondlopen op een feest dat ze zulke hoge hakke aanhebbe dat ze echt niet kunne feesten dan vraag ik af van wat kom jij hier doen :S
ik doe lekker aan wat rielext zit
Waarschuw beheerder
Achja, dat is nog altijd beter dan die pluche beenwarmers met bijpassende pluche BH en cowboyhoed!

:frusty:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
voor mij is het wel belangrijk.
wat een ander doet moet ie zelf weten.
Waarschuw beheerder
Alleen als het een feest met een dresscode is, dan is het zonde als er veel mensen zijn die zich er niet aan houden.

Verder interesseert het me vrij weinig wat anderen aanhebben, als het maar niet allemaal het zelfde is ben ik allang blij.
Waarschuw beheerder
waarom vind jij het belangrijk dan snoepje
net of je op andere gaat letten wat ze aan hebben
Waarschuw beheerder
donateur
nou en lekker boeiend waarom zou jijje eraan storen dat een of ander wijf 10 cm hoge naaldhakken aan heeft op een feest, jij hebt er toch geen last van? nou dan

zelf draag ik geen hoge hakken (nooit niet eigenlijk) maar wel puntschoenen en daar heb ik absoluut geen moeite mee om op te springen :bounce

Waarschuw beheerder
ik vind het persoonlijk ook belangrijk ik hou van feesten en vind grote feesten altijd super leuk om heen te gaan en daar hoort tooch wel dat beetje extra bij dus net even wat sexyer dan als je normaal uitgaat

kom op partypeople niet zo verlegen

ik kijk er ook nieman dop aan hoe ze eruitzien alleen BAAL als een stekker van die domme mutsen die MIJ lopen afkraken omdat ze mijn truitje te kort vinden ofzo

kom op hoe fucking triest... gelukkig zijn de meeste reacties meer dan positief

Precies Simone helemaal met je eens hoor!

afkraken = jaloezie

je outfit was (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Idd naar een groot feest hou ik er wel rekening mee welke kleding ik aan trek! :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
thanks Thess van jou weet ik iig dat je aan "mijn " kant staat :yes:

kpobreer me er maar niets van aan te trekken :nee:

(niet dat ik heel het feest lang denk ohjee wat keken die meiden nou, maar op het moment zelf is het zeeeeer irritant)
Waarschuw beheerder
Kijken hoeft toch niets slechte te betekenen?

Heb zulke dingen volgensmij zelf niet eens door, want heb nooit het idee dat ik negatieve reacties op m'n kledingstjl krijg. Is hoogstens een keer of drie voorgekomen in al die jaren en dan werd het echt gezegd.

Maar inderdaad laatste twee jaar ofzo is iedereen opeens op kelding aan 't letten. Erg jammer, vond feestjes altijd zo leuk, omdat er niet op zo'n vervelende manier op elkaar gelet werd :(
Waarschuw beheerder
donateur
ja dat vond ik op me eerste 2 feesten ook was op impulz en zei gelijk wow wat een relaxte sfeer hieer heel anders dan in discotheken als hollywood waar iedereen op elkaar let
en vind het nog steeds een relaxte sfeer maar het word wel al minder..vind ik zelf

ja ik heb er zelf ook niet heel veel mee te maken eigenlijk alleen op me laatste feest trance energy want daar had ik kort truitje aan (zie foto) en blijkbaar vinden SOMMIGE mensen dat niet kunnen... maarja tis niet zo dat ik dan me feestje laat verpesten mooi niet hoor, das net te veel eer. maar tis gewoon jammer...en aangezien ik onzeker ben kan ik daar niet zo goed tegen.

Waarschuw beheerder
ik krijg altijd complimentjes B)

Waarschuw beheerder
Moet zelf wete wat je aan d0et..maar t is wel wreed 0m iets heel geks aan te d0en t0ggg
Waarschuw beheerder
voor mezelf is het wel belangrijk..vind het leuk om speciaal iets voor uitgaan aan te doen, maar wat andere aan doen stoor ik me niet aan.lekker zelf weten wat je aan doet!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ja dat vond ik op me eerste 2 feesten ook was op impulz en zei gelijk wow wat een relaxte sfeer hieer heel anders dan in discotheken als hollywood waar iedereen op elkaar let
en vind het nog steeds een relaxte sfeer maar het word wel al minder..vind ik zelf

leg is uit dan? Wat word er minder aan.
Waarschuw beheerder
PartyPoes, ik had het vooral over hardcorefeesten. Hoe het op andere feesten is weet ik niet...

Waarschuw beheerder
donateur
Vind ik belangrijk ja besteed er meestal wel tijd mee wat ik aan doe enzo , en altijd leuke reacties zelfs van meiden :yes: Maar je ziet ook wel meiden raar kijken but I DON't Care :D
Waarschuw beheerder
donateur
Aparte kleding is leuk om te zien.. Maar heb absoluut geen respect voor de mensen die maar rondlopen van 'moet je mij eens zien in me prachtige outfit'

vind ik het toch leuker om mensen in hun gewone kleren te zien die helemaal los gaan..
Waarschuw beheerder
vind ik het toch leuker om mensen in hun gewone kleren te zien die helemaal los gaan..

idd 8) soms benk weleens in een spijkerbroek naar een party geweest lekker makkelijk en een simpel truitje erop en gaan met die banaan :bounce: b) ja tog niet dan

maareh ja aparte dingen zijn juist leuk

en kledingstyle is wel degelijk op een feest want ja zeg nou zelf je gaat niej in je kerstoutfit naar een party hoe leuk t er ook uitziet :)
Waarschuw beheerder
De ene keer trek ik gewone kleren aan omdat ik niet zo'n zin heb om iets "speciaals" aan te doen.

Maar de andere keer maak ik zelf iets. Lekker origineel en niemand heeft t. Ben nu weer bezig met een zilver rokje en topje voor UW-XP.Doe het niet om er mooi uit te zien maar gewoon omdat ik het zelf leuk vind
Waarschuw beheerder
donateur
nou ik vind het nu minder gworden dan op me eerste feesten begon op innercity kreeg daar een hele hoop leuke reacties maar ook echt zon sfeertje van die meiden van wie is de mooiste wie kleedt zich het mooiste je weet toch wel wat ikbedoel gewoon dan kijken ze zo arrogant naar je :/

maar tis vooral als je ergens in de rij vooor staat ofso niet tijdens het springen zeg mar of het valt dan niet op weet niet

maar tis niet dat ik alleen maar negatieve dingen hoor juist niet veel meer pósitief maar ja kan er gewoonniet tegen dat ligt gwwoon in mijn aard

Waarschuw beheerder
ik vind het leuk als mensen aparte dingen aan hebben maar geen beenwarmers enzo dat vind ik er persoonlijk niet uit zien :|

maar je moet er ook het lichaam voor hebben je ziet ook wel eens mensen die niet echt een mooi figuur hebben en dan een hotpands aan doen enzo :S

maar persoonlijk doe ik gewoon spijkerbroek/rokje aan en gewoon leuk truitje geen poespas :)

Waarschuw beheerder
niet belangrijk, wel leuk

Waarschuw beheerder
vooral opvallend kleden en uit je plaat gaan :bounce:!!!!!
Waarschuw beheerder
je moet niet als sloeber gaan..
maar echt heeeeel boeiend is het ook niet :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Hoe ga jij dan altijd.

Waarschuw beheerder
niet belangrijk -> :bounce: :bounce:

Waarschuw beheerder
belangrijk vink t niet,.. maar tis idd wel mooi.

Waarschuw beheerder
neeeeeeeeee

Waarschuw beheerder
ik vind het altijd leuk om te zien, hoeveel werk sommige mensen ervan maken...vroeger deed ik dat ook wel..nu trek ik aan wat ik leuk vind en lekker vind zitten

Waarschuw beheerder
Ik vind het idd ook leuk om te zien hoe mensen er een werk van maken...
Ik trek gewoon iets aan wat lekker zit en een beetje sexy is..

Waarschuw beheerder
donateur
vind t niet belangrijk het is wel leuk om te zien hoe sommige er speciaal bij lopen,maar niet voor mij in zulke kleren
ik trek kleren aan waar ik me lekkerst bij voel en niet waar ik me ongemakkelijk in voelt

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Zolang het maar niet van die lelijke kisten zijn en van die opgestropte broeken :frusty: Weet je hoe triest!

Waarschuw beheerder
Zolang het maar niet van die lelijke kisten zijn en van die opgestropte broeken Weet je hoe triest!

hier sluit ik me bij aan, verder maakt het me geen fuck uit wat iemand aan heeft. Al trek je een vuilniszak aan en je bent er om te feesten dan ben je ok!

Waarschuw beheerder
De ene keer wel de andere keer niet ligt er ook net aan waar ik ga en met wie ik ga. Maten onder mekaar ergens in één der lands discotheekjes of een groot of speciaal feest is heel wat anders. Op Trance Energie of Club DejaVu bijv zou ik lekker apart gekleed gaan maar op Thunderdome of Cherrymoon gewoontjuhs. En snoepje komop zet eens een eigen foto weg joh ;-)

Waarschuw beheerder
nah kvind kisten wel mooi!!:)B)

Waarschuw beheerder
lekker belangrijk wat je an heb..
als et leuk staat, lekker zit, en je ken dr mee stampuh/hakkuh.. is dr nix an de hand!

ookal kommie in een jutte zak.. als jij dat leuk vin moet je dat tog doen..

:P

Waarschuw beheerder
idd!

Artiest 3ckus
Waarschuw beheerder
nee. t shirt gaat toch uit als we hakkUH

Waarschuw beheerder
nou bij mij niet hoor..;)

hehe:P

Waarschuw beheerder
nnnja oke. maar by wel!: )

Waarschuw beheerder
vind ik niet belangrijk!
loop zelf op hardcore feeste met n overhempie of t-shirt
en n nette pantelon en mn maxies

dus het intreseert mij totaal niet :D

Waarschuw beheerder
donateur
nee boeit me niet wat ieders kledingstijl is :/
daarvoor ga ik niet naar een feest iig

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nee. t shirt gaat toch uit als we hakkUH
vind ik echt stinken weet je
Gatver die plakkerige lichamen tegen je aan. Oke van mun poepie suzanne vind ik het niet erg
Waarschuw beheerder
Ik vind het niet belangrijk...
het kan wel leuk zijn :yes: Maar van die 'kijk mij nou eens mooi zijn' typetjes hou ik helemaal niet van:no:
Zelf draag ik gewoon waar ik die avond zin in heb....
en dat kan dus heel erg varieren...
Als ik me er maar goed in voel ;)
Waarschuw beheerder
maar je hebt het toch naar je zin als je je mooi voelt en dus mooi gekleed bent

(K)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
T maakt me geen donder uit want smerig word ik tog wel en de helft trek ik toch uit :jaja:

Waarschuw beheerder
nou ik heb meestal wel een makkelijk tasje bij me om wat belangrijke spullen in kwijt te kunnen
maar neem geen make up enzo mee

en over kledingstijl..
het is wel een indruk die je van iemand krijgt
dus ik vind het wel belangrijk

Waarschuw beheerder
ik sta altijd versteld van mensen (voornamelijk jongens) die dikke truien aan hebben op feesten. Laatst op In Qontrol weer een aantal gezien...das toch veel te warm :s
Waarschuw beheerder
kan me niets schelen, ik kom om te feesten en niet om apies te kijken. dat doe ik wel op het terras

Waarschuw beheerder
donateur
Niet alleen op een feest!!!!!
Waarschuw beheerder
Gek kleden is leuk, maar t moet wel bij het soort feest passen. En doe t met stijl.

Ikzelf schenk altijd wel aandacht aan wat ik aan zal doen op een feest.

Waarschuw beheerder
Ik vind van wel!
Waarschuw beheerder
ik ga echt puur voor de muziek dus hou t mestal vrij simpel.. spijkerbroek+ shirtje.
Wel verzorgd enzo dat wel maar ga niet hele outfits naaien ofzo maar ieder voor zich niet waar?

Waarschuw beheerder
ach wat maakt t uit..
ik denk dat iedereen wel ff nadenkt wat ie aan zal doen...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
dat denk ik nou ook janet;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Je ziet er wel lekker uit poepie
(K) je van mij
Waarschuw beheerder
ligt er natuurlijk ook aan wat voor feest t is.. :D

Waarschuw beheerder
donateur
De een vind t belangrijk de ander totaal niet.....

Ik vind het juist leuk om voor bepaalde feesten net even wat extra aandacht te besteden aan mijn kleding. maar goed ik ben ook wel het type wat van thema feesten houdt.

Maar heb ook wel es avonden dat ik 'gewoon' in mijn spijkerbroek ga.....tis maar net waar ik zin heb :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Op feesten vind ik het onbelangrijk omdat ik na een tijdje toch niet meer weet of ik uberhaupt kleren aanheb. :D:D

Meestal gewoon een oude broek, omdat die ALTIJD smerig word aan de onderkant. En gewoon een t-shirt en een petje.

Maar als ik op stap ga in de stad dan zorg ik er wel voor dat ik zo goed mogelijk voor de dag kom..
Waarschuw beheerder
je moet je gwn goed voelen in je kleren t maakt niej uit hoe je je kleed als je maar de avond van je leven hebt
;)

Waarschuw beheerder
donateur
Goed gekleed al dan niet appart is zeker ok, maar dan wel goed verzorgd.
Soms zie ik mensen goed gekleed maar denk gelijk mens zoek eens een kapper op.
Waarschuw beheerder
Thema avonden lijken me altijd leuk! :D
nog nooit mee gemaakt, maar ik wil zeker eens naar een feest toe waar een bepaalde dress code is.