3497x bekeken
donateur
Ik vind 5 euro
Ik vind van wel....
Doordat er 'n kledingstyl op 'n feest hebt, komen er ook mensen op af die echt van 't feest willen genieten, dus dat beinvloed ook de hele party
Geen wannabees, maar echt PARTY-PEEPS
Door 'n bepaalde kleur, bepaal je de stijl

Doordat er 'n kledingstyl op 'n feest hebt, komen er ook mensen op af die echt van 't feest willen genieten, dus dat beinvloed ook de hele party
Geen wannabees, maar echt PARTY-PEEPS
Daar gaat het toch meer om de kleur? Toch niet om de stijl?
Door 'n bepaalde kleur, bepaal je de stijl
Dus ik moet speciaal gaan winkelen voor een bepaalde kledingstijl, om in de menigte mee te gaan omdat ik dan meer geniet van een feest???
Onzin, als ik 45 euro over heb voor een kaartje, kom ik daar niet om een wannabe uit te hangen
ik vind kleding ook wel belangrijk! ligt er ook aan waar bevoorbeeld.Net als op hardhouse academy droeg iedereen gewoon carnavalskleding(wij vinden dat carnavalskleding hun niet)
Dan vink het wel dat je je daarop een beetje aan moet passen!Best lullig als je dat niet weet en daar bijna als enigste in een zwarte broek en een wit truitje staat
Dan vink het wel dat je je daarop een beetje aan moet passen!Best lullig als je dat niet weet en daar bijna als enigste in een zwarte broek en een wit truitje staat
Alsof je er aan het eind van het feest nog zo goed uitzie
haha heb je helemaal gelijk in maar dat ligt niet aan de kleren
ja dat is ook zo maar de meeste mensen doen toch zijn best om er goed uit te zien op een party
ja ok maar er zijn maar weinig mensen die zich echt veel anders als normaal kleden op een feest....daar heeft de kleding STIJL op zich toch weinig mee te maken???ik bedoel ik zie op feesten wel 100 verschillende "stijlen"
haha heb je helemaal gelijk in maar dat ligt niet aan de kleren
Ik lig meer in een deuk als ik aan het eind van de avond een grietje ziet met een weggebrande panty of vol met gaten, en beenwarmers die vol zitten met kots en bagger,en een rokje dat "netjes"zou moeten staan maar echt totaal niet meer zit, dan een spijkerbroek die smering is.
Ga dan niet zeggen dat IK dan ook wat kleding voor zou moeten kopen.
Ik zeg niet dat jij het moet laten, maar jij zegt wel dat ik me zou moeten "kleden".
Ik koop ook wel eens wat leuks voor een feest, maar vind functionaliteit belangrijker.
En ik moet vaak alleen terug met de trein, dan heb ik geen zin om er als een vieze straathoer bij te zitten (meestal ziet er het aan het eind van de avond wel een beetje zo uit)tussen de mensen 's Ochtends vroeg in de trein.
Ik zeg niet dat jij het moet laten, maar jij zegt wel dat ik me zou moeten "kleden".
Ik koop ook wel eens wat leuks voor een feest, maar vind functionaliteit belangrijker.
En ik moet vaak alleen terug met de trein, dan heb ik geen zin om er als een vieze straathoer bij te zitten (meestal ziet er het aan het eind van de avond wel een beetje zo uit)tussen de mensen 's Ochtends vroeg in de trein.
Ik vind het er wel belangrijk om er op een party een beetje leuk uit te zien en me naar mijn smaak te kleden 
Ik vind meiden die zich in een hun dagelijkse outfitje verkleden en dan naar iedereen arrogant gaan lopen kijken echt verschrikkelijk!
Vind het er gewoon belangrijk om er een beetje leuk uit te zien als je uit gaat
Ik vind meiden die zich in een hun dagelijkse outfitje verkleden en dan naar iedereen arrogant gaan lopen kijken echt verschrikkelijk!
Vind het er gewoon belangrijk om er een beetje leuk uit te zien als je uit gaat
Voorbeeld: sons zie je dames lopen met een handtas...daarin zitten de nodige dingen als lippestift, oogmake-up, extra panty en WEET IK VEEL ALLEMAAL. Die lopen de hele avond die tas in de gaten te houden..
Pfff...dan zit mijn make-up maar ni zo lekker meer, ik moet er ni aan denken dat ik de hele avond zo'n kut tas in de gaten zou moeten houden.
Pfff...dan zit mijn make-up maar ni zo lekker meer, ik moet er ni aan denken dat ik de hele avond zo'n kut tas in de gaten zou moeten houden.